Jump to content

Ξεσφράγισαν Το Δωμάτιο Του Χριστόδουλου (Και Βρήκαν Μια Περιουσία...)


 Share

Recommended Posts

Χαίρομαι που το κατάλαβες ότι δεν ανοίχτηκε τώρα το δωμάτιο. Οπότε δεν υπάρχει θέμα πινάκων που δεν επεστράφησαν...

 

 

 

 

Και όμως λένε. Έχουμε καθηγητές πανεπιστημίου να βγαίνουν με τα ονόματά τους και να λένε ότι στο περιοδικό αυτό λέει αυτά.....

Έχουμε καθηγητές πανεπιστημίου να αντιγράφουν το μπλογκ, και το λινκ του περιοδικού δεν μιλούσε για το θέμα

Link to comment
Share on other sites

Εν μέσω κρίσης είναι πολλοί που έχουν πεθυμήσει την μαχητικότητα του Χριστόδουλου,ξέρω όχι εδώ μέσα,αλλά είναι αρκετοί.

Ο άνθρωπος μίλαγε πολύ και αυτό δεν άρεσε.Δεν υπάρχει αμφιβολλία ότι αν ήταν εν ζωή θα είχε ξεσηκώσει τον κόσμο τώρα για τα μνημόνια,τις φοροκάρτες,τις κάρτες του πολίτη και τις κάρτες του κοπρίτη.Θα είχε ξεσηκώσει απλό κόσμο που πιστεύει και θέλει κάποιον ηγέτη να τον καθοδηγεί.Δυστυχώς ή ευτυχώς δεν είναι ο περισσότερος κόσμος τόσο "ψαγμένος".

Η ηγεσία βέβαια και διάφοροι άλλοι με "εναλλακτικές" απόψεις βολεύονται πολύ σε αρχιεπισκόπους που στόμα έχουν και μιλιά δεν έχουν όπως ο Ιερώνυμος ο όποιος είναι σε πολύ περισσότερα πράγματα μπλεγμένος.

Εντάξει, καταλαβαίνω ότι υπάρχει αρκετός κόσμος που για δικούς του λόγους θέλει τη θρησκευτική εξουσία να έχει λόγο και στην πολιτική εξουσία, διαπλέκοντας τους ρόλους της με αυτήν έτσι ώστε τελικά να μην είναι ιδιαίτερα διακριτή. Όπως έχει κάνει και στις μουσουλμανικές χώρες άλλωστε, και η θρησκευτική αστυνομία παραμονεύει να συλλάβει όποιον κρατάει στα χέρια του ένα CD ή όποια δεν φορά καλά τη μπούρκα της. Είμαι σίγουρος ότι κάποιοι ονειρεύονται παρόμοιες "ορθόδοξες" καταστάσεις στην Ελλάδα.

 

Για όλους τους υπόλοιπους όμως, όπου έχουν την (ορθότατη) άποψη ότι η θρησκευτική εξουσία πρέπει να είναι απόλυτα διαχωρισμένη από την πολιτική, καταλαβαίνεις ότι ο Ιερώνυμος καλώς πράττει (και κατ' επέκταση ο Χριστόδουλος έπραττε κακώς). Για τους ίδιους, είναι επίσης θετικό που σταμάτησε η συνεχής χειραγώγηση των πιστών μέσω του φόβου, με τις τρομολαγνικές και συνωμοσιοπαρανοϊκές κραυγές περί καρτών, σατανικών barcodes και μνημονίων που αν τα διαβάσεις ανάποδα θα δεις τον αντίχριστο.

 

Είναι μια καλή εποχή να αρχίσουμε να χρησιμοποιούμε τη λογική μας για να κάνουμε τη διαφορά, όχι το φόβο μας.

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει, καταλαβαίνω ότι υπάρχει αρκετός κόσμος που για δικούς του λόγους θέλει τη θρησκευτική εξουσία να έχει λόγο και στην πολιτική εξουσία,...

Αυτή η θέληση έχει και λόγική και ιστορική βάση και δεν περιορίζεται στο χριστιανισμό ή μονοθεϊσμό (πχ δεν νοείται διαχωρισμός στις ιστορικές παγανιστικές θρησκείες - μόνο στις σύγχρονες δυτικές "αναβιώσεις" υπάρχει το αίτημα κι αυτό λόγο της σχέσης πολιτειών και εκκλησιών.)

...ότι κάποιοι ονειρεύονται παρόμοιες "ορθόδοξες" καταστάσεις στην Ελλάδα.

 

Για όλους τους υπόλοιπους όμως, όπου έχουν την (ορθότατη) άποψη ότι η θρησκευτική εξουσία πρέπει να είναι απόλυτα διαχωρισμένη από την πολιτική, καταλαβαίνεις ότι ο Ιερώνυμος καλώς πράττει (και κατ' επέκταση ο Χριστόδουλος έπραττε κακώς).

...Είναι μια καλή εποχή να αρχίσουμε να χρησιμοποιούμε τη λογική μας για να κάνουμε τη διαφορά, όχι το φόβο μας.

Η άποψη αυτή δεν είναι τόσο "ορθότατη" όσο νομίζεις. Δεν είναι εντελώς παράλογο και άτοπο αίτημα αλλά σε ορισμένα "πάσχει".

Πρώτα απ' όλα δεν έχει ιστορική βάση.

Έπειτα αγνοεί το λογικό΄ότι μια οργανωμένη θρησκεία ως μέρος της κοινωνίας έχει λόγο για τα κοινωνικά (αν μιλάμε για κοινωνίες στις οποίες η εξουσία απορρέει από το λαό (την κοινωνία δηλ.) έστω και "για τα μάτια".

 

 

Δυστυχώς εποχές αβεβαιότητας δεν ευνοοούν τη λογική αλλά θρέφουν φόβους, προς μια κατεύθυνση ή άλλη.

Link to comment
Share on other sites

. Για τους ίδιους, είναι επίσης θετικό που σταμάτησε η συνεχής χειραγώγηση των πιστών μέσω του φόβου, με τις τρομολαγνικές και συνωμοσιοπαρανοϊκές κραυγές περί καρτών, σατανικών barcodes και μνημονίων που αν τα διαβάσεις ανάποδα θα δεις τον αντίχριστο.

 

Είναι μια καλή εποχή να αρχίσουμε να χρησιμοποιούμε τη λογική μας για να κάνουμε τη διαφορά, όχι το φόβο μας.

 

Johnny,τα έχουμε ξαναπεί και ξαναπεί σε άλλα τόπικ.Γνωρίζω την θέση σου.

Δεν μπορώ να καταλάβω τότε με ποιά αιτήματα κατεβαίνεις στο Σύνταγμα και "αγανακτείς" την στιγμή που με την "λογική" όπως λες αντιμετωπίζεις την σημερινή πραγματικότητα και σου φαίνονται παράλογα και συνωμοσιολογικά τα περί καρτών και μνημονίων.

Δεν είναι το θέμα αν έχουν τον αντίχριστο οι κάρτες αλλά ποιές ατομικές ελευθερίες στερούν.

Προφανώς λοιπόν,συμφωνείς με την "νέα τάξη πραγμάτων" και όχι στα λόγια,αλλά στην συμπεριφορά.Τότε κάτσε και απόλαυσε.

 

Y.Γ ο Όσσο(Ράζνις) που έχω διαβάσει τα μισά βιβλία του και πολλοί έχουν δημιουργήσει σχολές στην Ελλάδα βασισμένοι σε αυτόν είχε συλλογή από Rolls Royce και αμύθυτη περιουσία σε Ινδία και Αμερική.Μαγκιά του.Από πότε κρίνουμε έναν άνθρωπο από την περιουσία του?.

Δύο μέτρα και δύο σταθμά.

Edited by Αrtzuna
Link to comment
Share on other sites

Πρώτα απ' όλα δεν έχει ιστορική βάση.

Έπειτα αγνοεί το λογικό΄ότι μια οργανωμένη θρησκεία ως μέρος της κοινωνίας έχει λόγο για τα κοινωνικά (αν μιλάμε για κοινωνίες στις οποίες η εξουσία απορρέει από το λαό (την κοινωνία δηλ.) έστω και "για τα μάτια".

Κατ' αρχήν, όπως είπες κι εσύ, το εν λόγω αίτημα υπάρχει λόγω των σχέσεων μεταξύ κράτους και εκκλησίας. Αυτή η σχέση είναι αρκετά δυναμική ώστε να απαιτούνται αναπροσαρμογές στους κανόνες που τη διέπουν. Το ότι δεν έχει ιστορική βάση δεν σημαίνει ότι δεν είναι και σωστό.

Κατά δεύτερον, οι κοινωνικοί ρόλοι ενός πολίτη είναι διακριτοί και δεν έχει νόημα να εμπλέκονται μεταξύ τους όταν η αφετηρία και ο προορισμός τους είναι διαφορετικοί.

Για παράδειγμα, υπάρχουν και οργανωμένες λέσχες ποδοσφαιρικών ομάδων, δε μπορεί αυτές οι λέσχες να έχουν άμεση πολιτική υπόσταση από τη στιγμή που η αφετηρία τους είναι μια ποδοσφαιρική ομάδα ο στόχος τους είναι η υποστήριξή της. Εννοείται πως οι πολίτες έχουν (και πρέπει να έχουν) λόγο για τα κοινωνικο-πολιτικά δρώμενα, αλλά μέσα από την ιδιότητά τους ως πολίτες και όχι ως ολυμπιακοί/παναθηναϊκοί/χριστιανοί κτλ.

Η μόνη περίπτωση που θα μπορούσα να καταλάβω την εμπλοκή ενός τέτοιου κοινωνικού ρόλου με την πολιτική είναι όταν ο ίδιος καταπιέζεται με κάποιον τρόπο από την πολιτική.

π.χ. κατανοώ (παρ' όλο που δε συμφωνώ με) την πολιτική της συλλογής υπογραφών που ακολούθησε το ποίμνιο κατ' εντολή της εκκλησίας όταν ήταν να σταματήσει να αναγράφεται το θρήσκευμα στην ταυτότητα, όπως και κατανοώ τη διαδήλωση των φίλαθλων μιας ομάδας όταν οι πολιτικές συγκοιρίες εμποδίζουν την κατασκευή ενός νέου γηπέδου για την ομάδα.

Όταν όμως έχουμε να κάνουμε με ένα πρόβλημα που αφορά ολόκληρο το κοινωνικό σύνολο, η πρωτεύουσα ιδιότητα των ανθρώπων είναι αυτή του πολίτη.

 

Johnny,τα έχουμε ξαναπεί και ξαναπεί σε άλλα τόπικ.Γνωρίζω την θέση σου.

Δεν μπορώ να καταλάβω τότε με ποιά αιτήματα κατεβαίνεις στο Σύνταγμα και "αγανακτείς" την στιγμή που με την "λογική" όπως λες αντιμετωπίζεις την σημερινή πραγματικότητα και σου φαίνονται παράλογα και συνωμοσιολογικά τα περί καρτών και μνημονίων.

Δεν είναι το θέμα αν έχουν τον αντίχριστο οι κάρτες αλλά ποιές ατομικές ελευθερίες στερούν.

Προφανώς λοιπόν,συμφωνείς με την "νέα τάξη πραγμάτων" και όχι στα λόγια,αλλά στην συμπεριφορά.Τότε κάτσε και απόλαυσε.

Έχεις δίκιο, τα 'χουμε ξαναπεί. Αλλά τα ξαναλέμε σε περίπτωση που κάποιος από μας αλλάξει γνώμη αυτή τη φορά. :P

 

Όταν μάχεσαι για κάτι, πρέπει να γνωρίζεις και να κατανοείς ακριβώς τους λόγους για τους οποίους μάχεσαι, αλλιώς δεν έχει ιδιαίτερο νόημα.

Όταν διαδηλώνεις στο Σύνταγμα κατά του μνημονίου, διαδηλώνεις γιατί καταλαβαίνεις ότι το μνημόνιο είναι ένα μέσο απροκάλυπτης οικονομικής και πολιτικής παρέμβασης και επιρροής στην τοπική κοινωνία, με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Αν δεν καταλαβαίνεις ακριβώς αυτό, μπορεί να καταλαβαίνεις ότι το μνημόνιο έρχεται να επιβάλλει την αποπληρωμή ενός χρέους το οποίο θεωρείται απεχθές. Όπως και να 'χει, βλέπεις ότι οι λόγοι τίθενται σε κοινωνικά/πολιτικά/οικονομικά πλαίσια, που διέπονται από μια λογική. Δεν διαδηλώνεις επειδή το μνημόνιο είναι ένα έργο του σατανά που σου χτυπά την πόρτα για να δοκιμάσει ο θεός την πίστη σου!

 

Το ίδιο ισχύει και για όλα τα υπόλοιπα μέσα που με τον έναν ή τον άλλον τρόπο στερούν τις ελευθερίες μας. Οι μηχανισμοί επιβολής τους είναι συγκεκριμένοι και δεν περιλαμβάνουν ούτε τον αντίχριστο ούτε τα συναφή. Και φυσικά οι τρόποι αντίδρασης είναι αντίστοιχα συγκεκριμένοι, αλλά όταν πλαισιώνονται στο κοινωνικο-πολιτικό επίπεδο όπου λαμβάνουν και χώρα.

 

Α, και όταν μιλάω για τις ελευθερίες μας αναφέρομαι στις ελευθερίες που έχουμε ως πολίτες, έτσι?! Όχι ως χριστιανοί... Γιατί όταν εξεγείρονται οι χριστιανοί, συνήθως είναι σε βάρος των ελευθεριών μιας άλλης κοινωνικής ομάδας (π.χ. ταυτότητες, ομοφυλόφιλοι, αλλόθρησκοι-μετανάστες κτλ), οπότε κάθε συζήτηση περί ελευθερίας σε αυτό το επίπεδο πάει περίπατο...

Edited by johnny
Link to comment
Share on other sites

Όταν μάχεσαι για κάτι, πρέπει να γνωρίζεις και να κατανοείς ακριβώς τους λόγους για τους οποίους μάχεσαι, αλλιώς δεν έχει ιδιαίτερο νόημα.

Όταν διαδηλώνεις στο Σύνταγμα κατά του μνημονίου, διαδηλώνεις γιατί καταλαβαίνεις ότι το μνημόνιο είναι ένα μέσο απροκάλυπτης οικονομικής και πολιτικής παρέμβασης και επιρροής στην τοπική κοινωνία, με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Αν δεν καταλαβαίνεις ακριβώς αυτό, μπορεί να καταλαβαίνεις ότι το μνημόνιο έρχεται να επιβάλλει την αποπληρωμή ενός χρέους το οποίο θεωρείται απεχθές. Όπως και να 'χει, βλέπεις ότι οι λόγοι τίθενται σε κοινωνικά/πολιτικά/οικονομικά πλαίσια, που διέπονται από μια λογική. Δεν διαδηλώνεις επειδή το μνημόνιο είναι ένα έργο του σατανά που σου χτυπά την πόρτα για να δοκιμάσει ο θεός την πίστη σου!

 

Aυτή είναι η μεγαλύτερη διαφορά μας.

Εγώ λέω ας μάχεσαι εσύ επειδή θεωρείς ότι το χρέος είναι απεχθές και άσε τους άλλους να μάχονται επειδή πιστεύουν ότι το μνημόνιο είναι έργο του σατανά,άσε και τους κουμουνιστές να μάχονται επειδή θεωρούν ότι το μνημόνιο είναι αντιμαρξιστικό.Προς όφελος δικό σου θα είναι.

Στον πόλεμο ποτέ δεν συμφωνείς 100% με τον συμπολεμιστή σου.Bρίσκεις και βασίζεσαι στα σημεία που σε ενώνουν με τον άλλον για να αντιμετωπίσης τον αντίπαλο.

Εμένα με ενδιαφέρει η ικανότητα που έχει ο άλλος να κερδίσει την μάχη.

Edited by Αrtzuna
Link to comment
Share on other sites

Εμένα με ενδιαφέρει η ικανότητα που έχει ο άλλος να κερδίσει την μάχη.

 

Λοιπόν, αυτό πραγματικά είναι ένα τεράστιο θέμα από μόνο του! Γιατί ήμουν έτοιμος να σου απαντήσω ότι κι εμένα αυτό ακριβώς με ενδιαφέρει, με τη διαφορά ότι κατά τη γνώμη μου η ικανότητα κρίνεται σε μεγάλο βαθμό από την κατανόηση των πραγματικών λόγων για τους οποίους μάχεσαι.

 

...Αλλά μετά θυμήθηκα όλους τους πρόσφατους πολέμους (συμπεριλαμβανομένων των δύο παγκόσμιων), στους οποίους αν ίσχυε το παραπάνω σκεπτικό δεν θα είχε ανοίξει ούτε μύτη, οπότε το παίρνω πίσω. :whistling2:

Link to comment
Share on other sites

Oρίστε και μια άλλη άποψη από εκπρόσωπο της εκκλησίας που βρήκα τυχαία.

Για τον φίλο Johnny..

 

 

Υ.Γ Ελπίζω να αντέξεις 2 λεπτά που είναι το βίντεο,μην τρέχουμε για κορτιζόνες :018bleh::018bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ο θεός σέβεται την ελευθερία σου γιατί την ορίζει ο ίδιος, όταν πρέπει να κινείσαι στα πλαίσια που ορίζει ο λόγος του. Αλλά η αλήθεια δεν βρίσκεται στο λόγο του θεού... η αλήθεια βρίσκεται στους sex pistols! :cheerful_h4h:

Κατά τ' άλλα ωραίος ο γέροντας Nikon.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...