Jump to content

Θεός = Τύχη... ;


Recommended Posts

«Μη σε σοκάρει το ?Θεός? ή ?Ύψιστος?. Μη φοβάσαι, δε θα το ρίξουμε στα Θρησκευτικά. Ένα όνομα είναι κι αυτό. Εσύ βάλε ότι θες.

Αρκεί να βάλεις ένα.

Άλλωστε, και για την τύχη λένε ότι είναι το άλλο όνομα του Θεού, όταν δεν θέλει ν? ανακατέψουν το πραγματικό Του...»

- από το βιβλίο «Αφού μεγάλωσες, καλά να πάθεις!» του Π. Βενέτη, εκδόσεις Μοντέρνοι Καιροί, σελ. 13 -

 

Και ο Βολτέρος σιγοντάρει...

«Δεν υπάρχει τίποτα τυχαίο. Τα πάντα είναι είτε δοκιμασία είτε τιμωρία είτε ανταμοιβή είτε προνοητικότητα»

- Francois Voltaire -

 

 

 

...Σχόλια;

Link to comment
Share on other sites

«Μη σε σοκάρει το ?Θεός? ή ?Ύψιστος?. Μη φοβάσαι, δε θα το ρίξουμε στα Θρησκευτικά. Ένα όνομα είναι κι αυτό. Εσύ βάλε ότι θες.

Αρκεί να βάλεις ένα.

Άλλωστε, και για την τύχη λένε ότι είναι το άλλο όνομα του Θεού, όταν δεν θέλει ν? ανακατέψουν το πραγματικό Του...»

- από το βιβλίο «Αφού μεγάλωσες, καλά να πάθεις!» του Π. Βενέτη, εκδόσεις Μοντέρνοι Καιροί, σελ. 13 -

 

Και ο Βολτέρος σιγοντάρει...

«Δεν υπάρχει τίποτα τυχαίο. Τα πάντα είναι είτε δοκιμασία είτε τιμωρία είτε ανταμοιβή είτε προνοητικότητα»

- Francois Voltaire -

...Σχόλια;

Γλωσσολογικά υπάρχει συγγένεια
Link to comment
Share on other sites

Γλωσσολογικά υπάρχει συγγένεια

Κατά το ετυμολογικό μου λεξικό, η λέξη «θεός» παράγεται είτε (κατά τον Πλάτωνα) από το θέω (=τρέχω), είτε από την ρίζα di (=λάμπει) και deus (=θεός).

Η λέξη «τύχη» προέρχεται από την ρίζα dheug- ...

 

Μάλλον κάτι χάνω εδώ...; :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Κατά το ετυμολογικό μου λεξικό, η λέξη «θεός» παράγεται είτε (κατά τον Πλάτωνα) από το θέω (=τρέχω), είτε από την ρίζα di (=λάμπει) και deus (=θεός).

17683[/snapback]

 

Ο Πλάτων κάνει εσκεμμένα παρετυμολογήσεις για να διατυπώσει τις ιδέες του. (Καλά, αυτό δεν είναι καν πταίσμα).

 

Προσπαθώ να θυμηθώ μια άλλη ετυμολόγηση τώρα αλλά έχω κολλήσει....

Link to comment
Share on other sites

Γλωσσολογικά υπάρχει συγγένεια

Κατά το ετυμολογικό μου λεξικό, η λέξη «θεός» παράγεται είτε (κατά τον Πλάτωνα) από το θέω (=τρέχω), είτε από την ρίζα di (=λάμπει) και deus (=θεός).

Η λέξη «τύχη» προέρχεται από την ρίζα dheug- ...

 

Μάλλον κάτι χάνω εδώ...; :unsure:

17683[/snapback]

Ναι :rolleyes:
Link to comment
Share on other sites

Ναι :rolleyes:

:blink:

 

...τι του λες τώρα;; :wacko:

 

 

 

Πάντως όπως και νά 'χει, το thread ανοίχτηκε για να γίνει φιλοσοφική συζήτηση, όχι ετυμολογική ^_^

 

(να κι εγώ! :blblbl: :lol: )

Link to comment
Share on other sites

κατ'εμε οι συμπτωσεις(=τυχη) ακολουθουν κατα γραμμα τον νομο της φυσης, δηλαδη

οσο το δυνατον μεγαλυτερο εργο σε οσο το δυνατον λιγοτερο χωρο!!

αποσκοπωντας σε οσο το δυνατον μικροτερη καταναλωση ενεργειας...

 

Σωστος ο Βολταιρος, για την ουδετεροτητα δε γραφει ομως...τι σχεση μπορει να εχει με εμενα οτι εκανες 15-30-90 λεπτα πριν διαβασεις αυτες τις σειρες???

 

Τωρα αν μπορεις να διευκρινησεις για τι θεο μιλας(απροσωπο η με)θα ηταν καλυτερα μιας και τα μυαλα μας τρεχουν :063biker: σε πολλα!!

Οσον αφορα τον Κ.Βενετη, υπαρχουν μιλουνια εκει εξω...καπου πρεπει να εχουν φτιαξει φωλια απ'οτι φαινεται!!!Δεν πιστευω οτι απευθηνονται σε εμας εδω μεσα αλλα μαλλον στους τηλεθεατες (της ζωης...)

Link to comment
Share on other sites

Και ο Βολτέρος σιγοντάρει...

«Δεν υπάρχει τίποτα τυχαίο. Τα πάντα είναι είτε δοκιμασία είτε τιμωρία είτε ανταμοιβή είτε προνοητικότητα»

- Francois Voltaire -

 

 

Ποιος ειναι αυτός που δοκιμάζει και τιμωρεί ρε παιδια; Δεν εχω καταλαβει ακόμα τι εννοεί ο Βολτέρος...

Link to comment
Share on other sites

το θεμα δεν ειναι ποιος..υπαρχουν πολλοι που το κανουν αυτο

το θεμα ειναι να μπορεσεις να ξεπερασεις καθε εμποδιο, και ει δυνατον να μαθεις και σε αλλους να το κανουν(αν και οχι αναγκαιο)

μετα θα μας ερθουν αλλες δοκιμασιες

μεχρι να καταφερουμε να εξελιχτουμε ως πρεπει εχουμε πολλα επιπεδα μπροστα μας(πανω μας), οπως εχουμε και πολλα πισω μας που μπορουν να μας καταστρεψουν(αδρανιοποιησουν)

Link to comment
Share on other sites

Εύχομαι ο Θεός να στα φένει όλα βολικά, όσα αφορούν το στοιχείο του τυχαίου. Να χεις υγεία-σωματική και πνευματική κι ένα καλό κομμάτι απ την τύχη που μοιράζει Ύψιστος.

Π. Βενέτης Αφού μεγάλωσες καλά να πάθεις

 

Η τύχη είναι πράγμα σχετικό. Η ειμαρμένη είναι μια διάσταση του απείρου, το οποίο ζει αιώνια.

Ο θεός είναι μια ιδέα. Εμείς δημιουργούμε την τύχη μας. Εμείς της δίνουμε την ελάχιστη ώθηση που χρειάζεται για να κυλήσει προς το κακό και το καλό (κι αυτά σχετικές έννοιες). Εμείς προκαταλαμβανουμε πως θα είναι η τύχη μας. Αν θέλουμε την αλλάζουμε. Τα αποτελέσματα θα μας τιβρρρρε!σουν, θα μας ευνοήσουν. Και είναι θέμα δικής μας προνοητικότητας αν τα αποτελέσματα των πράξεων μας θα μας ευνοήσουν ή θα στραφούν εναντίον μας.

 

 

Μιχαηλ

Edited by MIXAHL
Link to comment
Share on other sites

Sucore Δημοσιευμένο Nov 30 2005, 04:05 PM

το θεμα δεν ειναι ποιος..υπαρχουν πολλοι που το κανουν αυτο

το θεμα ειναι να μπορεσεις να ξεπερασεις καθε εμποδιο, και ει δυνατον να μαθεις και σε αλλους να το κανουν(αν και οχι αναγκαιο)

μετα θα μας ερθουν αλλες δοκιμασιες

μεχρι να καταφερουμε να εξελιχτουμε ως πρεπει εχουμε πολλα επιπεδα μπροστα μας(πανω μας), οπως εχουμε και πολλα πισω μας που μπορουν να μας καταστρεψουν(αδρανιοποιησουν)

Αγαπητέ Sucore, ο Βολταίρος δεν αναφέρεται στις δοκιμασίες που επιβάλλει ο ανθρώπινος παράγων αλλά ο αστρικός παράγων.

 

Sucore Δημοσιευμένο Nov 30 2005, 01:20 PM

κατ'εμε οι συμπτωσεις(=τυχη) ακολουθουν κατα γραμμα τον νομο της φυσης, δηλαδη

οσο το δυνατον μεγαλυτερο εργο σε οσο το δυνατον λιγοτερο χωρο!!

αποσκοπωντας σε οσο το δυνατον μικροτερη καταναλωση ενεργειας...

 

Σωστος ο Βολταιρος, για την ουδετεροτητα δε γραφει ομως...τι σχεση μπορει να εχει με εμενα οτι εκανες 15-30-90 λεπτα πριν διαβασεις αυτες τις σειρες???

 

Ούτε πλήρως σωστό, ούτε και πλήρως λάθος. Οι νόμοι της φύσης που πραγματώνονται κατ'αυτόν τον τρόπο στο υλικό πεδίο, έχουν αντίστοιχες πραγματώσεις και στο συγκινησιακό και στο ιδεατό κλπ. κλπ. κλπ.

(Διαίρεση των Κοσμικών Τάξεων). Η σχέση χρόνου και γεγονότος είναι ιδιαίτερα συμαντική όταν επιδιώκεις εύρεση αποτελέσματος. Η διορατικότητα του παρατηρητού είναι αυτή που αποκαλύπτει την παραπάνω αλληλουχία και επιβεβαιώνει το αποτέλεσμα.

 

MIXAHL Δημοσιευμένο Χθες, 07:52 PM

Εύχομαι ο Θεός να στα φένει όλα βολικά, όσα αφορούν το στοιχείο του τυχαίου. Να χεις υγεία-σωματική και πνευματική κι ένα καλό κομμάτι απ την τύχη που μοιράζει Ύψιστος.

Π. Βενέτης Αφού μεγάλωσες καλά να πάθεις

 

Η τύχη είναι πράγμα σχετικό. Η ειμαρμένη είναι μια διάσταση του απείρου, το οποίο ζει αιώνια.

Ο θεός είναι μια ιδέα. Εμείς δημιουργούμε την τύχη μας. Εμείς της δίνουμε την ελάχιστη ώθηση που χρειάζεται για να κυλήσει προς το κακό και το καλό (κι αυτά σχετικές έννοιες). Εμείς προκαταλαμβανουμε πως θα είναι η τύχη μας. Αν θέλουμε την αλλάζουμε. Τα αποτελέσματα θα μας τιβρρρρε!σουν, θα μας ευνοήσουν. Και είναι θέμα δικής μας προνοητικότητας αν τα αποτελέσματα των πράξεων μας θα μας ευνοήσουν ή θα στραφούν εναντίον μας.

 

Αδελφέ, αν και ομιλείς κεκαλυμένα, ο λόγος σου ορθός. Θα έλεγα ότι η λέξις τύχη όπως επικρατεί στην καθομιλουμένην είναι ολίγον τι αδόκιμος. Η λέξις συγκιρία είναι σαφώς ορθώτερη. Ας προσπαθήσουμε να αντιληφθούμε την χωροχρονική συνέχεια σαν ένα αναπτυσόμενο μοτίβο. Ο πρώτος παράγων μεταβλητότητάς του είναι το Αιώνιο Παρόν. Παράγων σταθερής μεταβλητότητας. Ο δεύτερος παράγων μεταβλητότητας είναι το Διαρκές Παρελθόν. Ένας παράγοντας μη σταθερής μεταβλητότητας. Και ο τρίτος παράγων μεταβλητότητας είναι το Μέλλον ή αλλιώς το αποτέλεσμα της μεταμόρφωσης των προηγουμένων. Αυτές οι Τρεις αρχές έχουν μια και μόνο Αρχή Ενότητος. Αυτή η Αρχή είναι το λεγόμενο Yod ή αυτό που δεν μπορεί να λεχθεί.

 

Φιλικά,

LordAeon

Link to comment
Share on other sites

Μα κι εγω για τον Αστρικο-Μεταφυσικο παραγωντα μιλαω...

 

επισης ποσες φορες σου εχει τυχει να περνας ενα στενο και εκεινη την ωρα να ερχεται αμαξι?ιδιετερα τις ωρες που η κυκλοφορια ειναι μειωμενη, μεταμεσονυκτια δηλαδη.

Οι "συνπτωσεις" βρισκονται παντου, φτανει να τις βλεπουμε..μου εχει "τυχει"(λεμε τωρα) πανπολλες φορες να σκεφτομαι κατι και να ακουω προοτροπες η αποδοκιμασιες απο ξεκαρφωτους,(απεναντι απο το σπιτι μου χτιζονται καινουρια σπιτια+καθε πρωι εχει κοσμο) λογια που για εμενα εχουν αλλο νοημα κι ομως οι υπολοιποι κανουν μια συζητηση τελειως ασχετη με εμε,ακομα και σε εκφρασεις προσωπων μπορω να βασιστω αν ειναι κατι σωστο η οχι.

Φυσικα ΔΕΝ βασιζομαι ολοκληρωτικα σε αυτα τα φαινομενα, καλα χρυσα μεν ομως η φυση (τυχη-Θεος κλπ) δεν ειναι μαζι με τον ανθρωπο(μαλλον το αντιθετο αλλα μας αρεσει να τα βλεπουμε ολα αφ'υψηλου)

Link to comment
Share on other sites

...

Η τύχη είναι πράγμα σχετικό. Η ειμαρμένη είναι μια διάσταση του απείρου, το οποίο ζει αιώνια.

Ο θεός είναι μια ιδέα. Εμείς δημιουργούμε την τύχη μας. Εμείς της δίνουμε την ελάχιστη ώθηση που χρειάζεται για να κυλήσει προς το κακό και το καλό (κι αυτά σχετικές έννοιες). Εμείς προκαταλαμβανουμε πως θα είναι η τύχη μας. Αν θέλουμε την αλλάζουμε. Τα αποτελέσματα θα μας τιβρρρρε!σουν, θα μας ευνοήσουν. Και είναι θέμα δικής μας προνοητικότητας αν τα αποτελέσματα των πράξεων μας θα μας ευνοήσουν ή θα στραφούν εναντίον μας...

Μιχαηλ

Δηλαδή η κοπέλα που - τυχαία - βιάστηκε ή το παιδάκι που κακοποιήθηκε έχουν ευθύνη σ' αυτό που τους συνέβη...
Link to comment
Share on other sites

Το έχω ξαναδεί πολλές φορές αυτό το φαινόμενο.

 

Γιατί ρε παιδιά να μεταφέρουμε ευθύνες από τον άνθρωπο στην «τύχη», στην «μοίρα», στον Θεό»;

Η κοπέλα βιάστηκε. Έφταιγε ο βιαστής. Ακόμα και γυμνή να είχε βγει στο δρόμο και να προκαλούσε, ο βιαστής δεν είχε το δικαίωμα να τη βιάσει.

 

Έχεις όμως 2 ειδών φταιξίματα.

Το φταίξιμο της πρόκλησης

Το φταίξιμο της πράξης

 

Για να δεις πιο είναι μεγαλύτερο θα πρέπει να εξετάσεις και τα αποτελέσματά τους.

 

Συνεπώς ο ούτις έχει δίκιο σε αυτό που προσπαθεί να πει...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...