Jump to content

Περι ηθικης


Sucore
 Share

Recommended Posts

Δεν νομίζω να το είπε σοβαρά, μάλλον έλεγε μπούρδες απλά για να στις πει ή γιατί νόμιζε ότι κάτι έκανε.

Ναι συμφωνώ ότι πλέον αν μια κοπέλα φοράει σούπερ μίνι και έχει ωραία πόδια και ωραίο σώμα και περάσει μέσα από ένα δασάκι το βράδι θα βιαστεί. Ναι συμφωνώ ότι ήταν ΚΑΙ θέμα πρόκλησης.

Αλλά αυτό δεν δείχνει τίποτε άλλο απ'τον περιορισμό της ελευθερίας των γυναικών στις υπάρχουσες συνθήκες.

Αυτό είναι κακό.

 

Βέβαια θα μου πείτε οτι και η πρόκληση είναι περιορισμός της ελευθερίας των αντρών καθ'ότι έχουμε πολύ περισσότερες ορμές. Όσοι τις συγκρατούν απλά μένουν με την απορία της κοινωνίας.

Όσοι δεν τις συγκρατούν γίνονται βιαστές, ευχαριστούν τις ορμές τους και κάνουν ένα από τα σοβαρότερα, κατ'εμέ, εγκλήματα.

 

Θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω περι ορμονων γιατι και εγω επειδη περιμενω περιοδο και εχω τα νευρα μου μπορει να θελω να ριχνω σφαλιαρες σε οποιον μου λεει την παραμικρη μ.. :censored:. Just because οι ορμονες μου την συγκεκριμενη περιοδο βαρανε κοκκινο σημαινει οτι εγω δικαιολογουμε να ριχνω σφαλιαρες????????

 

Νομιζω οτι ολοι οι ανθρωποι και μια και μιλαμε για βιασμους ακομα και οι ιεροδουλες στον δρομο εχουν το δικαιωμα να ειναι "αφεντικα" του σωματος τους, να διαθετουν τα σωματα τους οποτε και οπως εκεινες θελουν. Η δικαιολογια δεν μπορω να ελενξω τις ορμονες μου για μενα απλα δεν πιανει!!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 31
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

:clapping::clapping::clapping: Συμφωνώ απολύτως. Και φυσικά θεωρώ απαράδεκτη τη δικαιολογία ήταν προκλητικά ντυμένη γι αυτό τη βίασα. :censored:

Χθες στο δρόμο είδα εναν τύπο με φοβερό (_)_) και πολύ ήθελα να του τον τσιμπίσω :angel: Αν το έκανα όμως θα ήταν δικαιολογία το ότι απλά τον βρήκα προκλητικό? :018bleh: :blblbl: :063laugh:

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει μια παρανόηση που ξεκινά από τον τίτλο. Το θέμα δεν είναι "ηθικής". Είναι κοινωνικό. Η δικαστική προσέγγιση είναι έτσι γιατί επιβλήθηκε από την κοινωνία, με νόμο.

Είναι άδικη, αλλά νόμιμη.

Κι αφού είναι άδικη πρέπει να αλλάξει και να γίνει νόμιμο το δίκιο.

Ωραία.

Πως όμως; Με το κλαψούρισμα δεν αλλάζει τίποτα. Πρέπει να αλλάξει από την πηγή - κοινωνία/νομοθεσία.

Υπάρχει ένα κοινωνικό φαινόμενο στον τόπο μας τουλάχιστον. Ενώ οι γυναίκες είναι λίγο περισσότερες από τους άνδρες 50,1%-49,9% ποια αναλογία γυναικών βλέπουμε στη βουλή (που κάνει τους νόμους); Δεν ξέρω ακριβείς αριθμούς αλλά από τους 300 της βουλής, πόσες είναι γυναίκες; 30-50;

Αυτό σημαίνει ότι 3-4 στις 5 γυναίκες ψηφοφόρους ΔΕΝ ψηφίζουν γυναίκες για τη βουλή. "Κατινιά" μεταξύ γυναικών; έλλειψη "παιδείας";

Τι σημασία έχει; Αφού οι ίδιες οι γυναίκες δεν εμπιστεύονται γυναίκες το δικαστήριο πως να τις εμπιστευτεί; (κι αυτό ανδροκρατούμενο).

Το να κάνεις "καμπάνια" για να βρεις το δίκιο σου στην περίπτωση που μιλάμε είναι άτοπο με τέτοιες συνθήκες.

Κάντε καμπάνια ώστε οι γυναίκες (και άνδρες) να ψηφίζουν ΚΑΙ γυναίκες και σε 2 βουλευτικές περιόδους θα είναι ώριμη η αλλάγή προς το δικαιότερο.

Link to comment
Share on other sites

Χθες στο δρόμο είδα εναν τύπο με φοβερό (_)_) και πολύ ήθελα να του τον τσιμπίσω :angel: Αν το έκανα όμως θα ήταν δικαιολογία το ότι απλά τον βρήκα προκλητικό? :018bleh: :blblbl: :063laugh:

 

Και για δεν το έκανες;

 

Μου έχει συμβεί στην Αγγλία. Ξέρεις ποιο είναι το αστείο; Αν ανταπέδιδα τη χειρονομία, μπορεί -θεωρητικά πάντα- να έβρισκα το μπελά μου ως δράστης σεξουαλικής παρενόχλησης.

 

Έχουν φτάσει στο άλλο άκρο (γι' αυτό δεν έχουν βιασμούς :headb: στην Αγγλία).

Link to comment
Share on other sites

ΓΕΝΙΚΑ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΤΗΝ ΝΕΦΕΛΗ ΖΟΥΜΕ ΣΕ ΜΙΑ Π :censored:Ο ΚΟΙΝΩΝΙΑ!!!SO SIMPLE! :015annoyed:

Link to comment
Share on other sites

Προς θεού δεν είπα οτι ο βιασμός δικαιολογείται όταν η γυναίκα είναι προκλητικά ντυμένη. Μην παρερμηνεύεις.

 

Αλλά όπως και να έχει, αν ήταν με κελεμπία (το άλλο άκρο) ίσως, όχι σίγουρα, να μην βιαζόταν.

 

Οι ορμές δεν είναι επιχείρημα της πλάκας. Όπως όμως εγώ ως άντρας δεν καταλαβαίνω πως μπορεί μια γυναίκα να αντέξει ένα μήνα χωρίς σεξουαλική ικανοποίηση, έτσι κι εσύ ως γυναίκα δεν μπορείς να καταλάβεις πως ένας άντρας δεν μπορεί να το αντέξει. Και πάλι αυτό δεν δικαιολογεί τον βιασμό.

 

Δεν προσπαθώ να δικαιολογήσω τον βιασμό με αυτά που λέω, προσπαθώ να δείξω ποιες καταστάσεις οδηγούν στον βιασμό.

 

Για να ανακεφαλαιώσουμε λοιπόν.

Ο βιαστής έχει δικαιολογημένα ορμές, αδικαιολόγητα όμως δεν τις συγκρατεί.

Η γυναίκα-θύμα ντύνεται τόσο προκλητικά που, αν είχε έστω και μια στο εκατομύριο πιθανότητα να μην βιαστεί, την διαγράφει.

 

Τώρα να δούμε και τους φταίχτες.

 

Η κοινωνία. (συμπεριλαμβάνεται ΚΑΙ η οικογένεια)

Ο Δράστης.

 

Το θύμα δεν είναι φταίχτης όπως λανθασμένα βγαίνει στα δικαστήρια σε περίπτωση προκλιτικού ντυσίματος.

 

Θα το ξαναπώ και θα γίνω πάρα πολύ κουραστικός.

Αν είχε μια πιθανότητα η γυναίκα να μην βιαστεί, με το προκλητικό ντύσιμο την έχασε.

 

Όπως όμως δεν μπορείς να καταλογήσεις ευθύνες σε έναν άνθρωπο που έφαγε ξύλο από 3 άτομα επειδή δεν γυμνάστηκε αρκετά ώστε να τους δείρει αυτός, έτσι δεν μπορείς να καταλογήσεις ευθύνες και στην γυναίκα που ντύθηκε προκλητικά. Μπορείς μόνο να προειδοποιήσεις τις άλλες λέγοντας τους αυτό που είπα και ξαναείπα.

 

Στα άλλα συμφωνώ με τον Ούτις

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνούμε μεταξύ μας στο κύριο σημείο. Ότι δλδ ο τρόπος που αντιμετωπίζεται ενα θύμα βιασμού από τον νόμο (και μετά και απο τον κοινωνικό περίγυρο) είναι απαράδεκτος. Αυτό είναι το σημαντικό.

Το γιατί βιάστηκε ή πως δε θα κινδύνευε να βιαστεί μια γυναίκα (και ένας αντρας γιατί όχι? Ας μη ξεχνάμε τον έρμο τον φαντάρο που τον στείλαν νοσοκομείο κάποια λυσσασμένα θηλυκα) είναι πολύ μεγάλο θέμα που σε πολλά σημεία θα βρούμε διαφορές.

Κατ' εμέ η απελευθέρωση των ηθών και των αντιλήψεων έφερε τελικά εντελώς αντίθετα αποτελέσματα και αντί να μετατραπούν οι κοινωνίες σε πολιτισμένες και ελεύθερες γίναμε μια ατελείωτη ζούγκλα που όλοι γινόμαστε θηρία να φαγωθούμε μεταξύ μας. :headb: Φυσικά θα μου πείτε αυτό είναι άλλο θέμα με πολλές παραμέτρους. :wacko:

Παλιότερα οι γυναίκες βιαζόταν οπως και τώρα απλά θεωρούνταν λογικό να υποκύπτουν στις ορέξεις του αρσενικού "αφέντη" ενώ τώρα έστω και λίγες κατάλαβαν οτι είναι δικαίωμα τους να διαθέτουν εαυτό κατα βούληση. :offtopic:

Κορίτσια σορρυ όμως... κατα βούληση δε σημαίνει και τσιτσίδι όπως κι εσείς αγόρια πατήστε λίγο φρένο στις ορμές σας. (μιλάω γενικώς και σε καμιά περιπτωση στους χρήστες του φόρουμ).

Αρκετοί άρρωστοι και παρανοϊκοί κυκλοφορούν ανάμεσα μας. Ας μη φτιάξουμε κι άλλους με τη συμπεριφορά μας γενικότερα.

Απο κεί και πέρα ας ευχηθούμε κάποτε να μπορέσει η κοινωνία των νόμων και των ατόμων να αντιμετωπίζει όπως πρέπει τον οποιοδήποτε βιασμό είτε αυτός ειναι προς γυναίκα είτε προς άντρα είτε αν είναι σωματικός είτε ψυχολογικός :(

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει μια παρανόηση που ξεκινά από τον τίτλο. Το θέμα δεν είναι "ηθικής". Είναι κοινωνικό. Η δικαστική προσέγγιση είναι έτσι γιατί επιβλήθηκε από την κοινωνία, με νόμο.

Είναι άδικη, αλλά νόμιμη.

Κι αφού είναι άδικη πρέπει να αλλάξει και να γίνει νόμιμο το δίκιο.

Ωραία.

Πως όμως; Με το κλαψούρισμα δεν αλλάζει τίποτα. Πρέπει να αλλάξει από την πηγή - κοινωνία/νομοθεσία.

Υπάρχει ένα κοινωνικό φαινόμενο στον τόπο μας τουλάχιστον. Ενώ οι γυναίκες είναι λίγο περισσότερες από τους άνδρες 50,1%-49,9% ποια αναλογία γυναικών βλέπουμε στη βουλή (που κάνει τους νόμους); Δεν ξέρω ακριβείς αριθμούς αλλά από τους 300 της βουλής, πόσες είναι γυναίκες; 30-50;

Αυτό σημαίνει ότι 3-4 στις 5 γυναίκες ψηφοφόρους ΔΕΝ ψηφίζουν γυναίκες για τη βουλή. "Κατινιά" μεταξύ γυναικών; έλλειψη "παιδείας";

Τι σημασία έχει; Αφού οι ίδιες οι γυναίκες δεν εμπιστεύονται γυναίκες το δικαστήριο πως να τις εμπιστευτεί; (κι αυτό ανδροκρατούμενο).

Το να κάνεις "καμπάνια" για να βρεις το δίκιο σου στην περίπτωση που μιλάμε είναι άτοπο με τέτοιες συνθήκες.

Κάντε καμπάνια ώστε οι γυναίκες (και άνδρες) να ψηφίζουν ΚΑΙ γυναίκες και σε 2 βουλευτικές περιόδους θα είναι ώριμη η αλλάγή προς το δικαιότερο.

 

 

Να σου θυμίσω μερικά πραγματα και μετα μου λες γιατι οι γυναικες δεν φτανουν σε θεσης διοικησης

 

Μόλις κατά τον 20ο αιώνα οι γυναίκες βγήκαν από την περιθωριοποίηση και την αφάνεια χιλιετιών, στο προσκήνιο της ιστορίας και της πολιτικής. Η αναγνώριση των ατομικών και πολιτικών δικαιωμάτων των γυναικών, η μαζική συμμετοχή τους στην εκπαίδευση και στις οικονομικές δραστηριότητες, οι αλλαγές στους ρόλους των δύο φύλων και στη δομή της οικογένειας και η διεκδίκηση ίσης συμμετοχής γυναικών/ανδρών στους δημοκρατικούς θεσμούς, συνιστούν τη μεγαλύτερη ειρηνική κοινωνική επανάσταση στην ιστορία της ανθρωπότητας. Ο 20ος αιώνας ξεκίνησε με τη διεκδίκηση του δικαιώματος ψήφου από τις λίγες μορφωμένες γυναίκες εκείνης της εποχής και τελείωσε με το δυναμικό αίτημα για δίκαιη κατανομή ανάμεσα στα δύο φύλα όλων των ευθυνών και υποχρεώσεων του δημοσίου και ιδιωτικού βίου

 

Δυστυχώς όμως υπάρχει χάσμα ανάμεσα στη τυπική ισότητα και στη πραγματικότητα, όπως αυτή απεικονίζεται στα χαμηλά ποσοστά πολιτικής συμμετοχής των γυναικών. Σε αυτό συντελή η βία κατά των γυναικών, η σωματεμπορία, η αυξημένη ανεργία, η ασυμβατότητα επαγγελματικής και οικογενειακής ζωής, η ανεπάρκεια υποδομών φροντίδας των παιδιών και της τρίτης ηλικίας

 

Με εξαίρεση τις ευρωπαϊκές χώρες του Βορρά, η σχετικά πρόσφατη αναγνώριση του δικαιώματος ψήφου στις γυναίκες δεν οδήγησε σε μία σημαντική αύξηση της εκπροσώπησής τους στα πολιτικά κέντρα εξουσίας. Η υποεκπροσώπηση των γυναικών, πέραν της παραδοσιακής, ιστορικής ταύτισης της πολιτικής με την ανδρική εξουσία, συνδέεται στενά και με τη φύση των εκλογικών συστημάτων και των στρατηγικών, που τα κόμματα υιοθετούν απέναντι στις γυναίκες. Έχει αποδειχτεί ότι τα πιο αναλογικά και μικτά εκλογικά συστήματα (όπως σε πολλές χώρες της Β. Ευρώπης), με ψηφοδέλτια χωρίς σταυρό προτίμησης, διευκολύνουν την ανάδειξη γυναικών υποψηφίων

 

Και να σου πω ενα παραδειγμα προσωπικο οπου δειχνει οτι ειμαστε ανδροκρατουμενη χωρα και οτι οι γυναικες αποκλειονται απο τα υψηλα αξιώματα

Οταν τελειωσα τις σπουδες μου εψαχνα δουλεια και εκανα αιτήσεις σε όλες της τραπεζες, οταν ψιλοαπογοητευτηκα που με πτυχιο και master εκανα την διπλωματουχο τηλεφωνητρια σε τραπεζα, εβαλα μεσον στην Eurobank.

Ξερεις τι μου ειπες το "βισμα"......

Δυστυχώς με τα πτυχια που εχεις ναι μεν θα ξεκινησεις απο ταμειο αλλα μολις τελειωση η πρωτη σου συμβαση θα πρεπει να σε παμε σε διοικητικη θεση και αυτη την στιγμη η τραπεζα δεν περνει αλλες γυναικες.

 

Αρα δεν ειναι θεμα κλαψουρισματος ειναι θεμα επιλογων και κοινωνικων αποκλεισμων.

 

Για να ξεκαθαρισω και την θεση μου "φεμινιστρια" με την "στενη" εννοια δεν ειμαι αλλα επειδη εζησα και στην Αγγλια και ειδα και αλλα πραγματα η αντιμετοπηση που εχουμε στην Ελλαδα ειναι αναχρονιστική Δυστυχως....

Link to comment
Share on other sites

Προς θεού δεν είπα οτι ο βιασμός δικαιολογείται όταν η γυναίκα είναι προκλητικά ντυμένη. Μην παρερμηνεύεις.

 

Αλλά όπως και να έχει, αν ήταν με κελεμπία (το άλλο άκρο) ίσως, όχι σίγουρα, να μην βιαζόταν.

 

Οι ορμές δεν είναι επιχείρημα της πλάκας. Όπως όμως εγώ ως άντρας δεν καταλαβαίνω πως μπορεί μια γυναίκα να αντέξει ένα μήνα χωρίς σεξουαλική ικανοποίηση, έτσι κι εσύ ως γυναίκα δεν μπορείς να καταλάβεις πως ένας άντρας δεν μπορεί να το αντέξει. Και πάλι αυτό δεν δικαιολογεί τον βιασμό.

 

Δεν προσπαθώ να δικαιολογήσω τον βιασμό με αυτά που λέω, προσπαθώ να δείξω ποιες καταστάσεις οδηγούν στον βιασμό.

 

Για να ανακεφαλαιώσουμε λοιπόν.

Ο βιαστής έχει δικαιολογημένα ορμές, αδικαιολόγητα όμως δεν τις συγκρατεί.

Η γυναίκα-θύμα ντύνεται τόσο προκλητικά που, αν είχε έστω και μια στο εκατομύριο πιθανότητα να μην βιαστεί, την διαγράφει.

 

Τώρα να δούμε και τους φταίχτες.

 

Η κοινωνία. (συμπεριλαμβάνεται ΚΑΙ η οικογένεια)

Ο Δράστης.

 

Το θύμα δεν είναι φταίχτης όπως λανθασμένα βγαίνει στα δικαστήρια σε περίπτωση προκλιτικού ντυσίματος.

 

Θα το ξαναπώ και θα γίνω πάρα πολύ κουραστικός.

Αν είχε μια πιθανότητα η γυναίκα να μην βιαστεί, με το προκλητικό ντύσιμο την έχασε.

 

Όπως όμως δεν μπορείς να καταλογήσεις ευθύνες σε έναν άνθρωπο που έφαγε ξύλο από 3 άτομα επειδή δεν γυμνάστηκε αρκετά ώστε να τους δείρει αυτός, έτσι δεν μπορείς να καταλογήσεις ευθύνες και στην γυναίκα που ντύθηκε προκλητικά. Μπορείς μόνο να προειδοποιήσεις τις άλλες λέγοντας τους αυτό που είπα και ξαναείπα.

 

Στα άλλα συμφωνώ με τον Ούτις

 

Αλλος μεγας μυθος ποιος σου ειπε οτι οι γυναικες δεν εχουν ορμες και ποιος σου ειπε οτι δεν σαλεβουν και αυτες οταν δεν εχουν σεξουαλικη επαφη. Ακομα ενα ανδροκρατουμενο κοινωνικοπολιτικοθρυσκευτικο καταλοιπο που θελη της γυναικες χωρις σεξουλικες ορμες ηθικες και πανω απο ολα να ενεργει για να ικανοποιη της αναγκες του αντρα. Αν οι γυναικες βγουμε στην γυρα για να ικανοποιησουμε τις ορμες μας ξερεις πως θα μας χαρακτηρισουν???? Που....... :censored: Για τον ιδιο λογο σε καποιες φυλες στη Αφρικη κανουν κλειτοριδοεκτομη στην γυναικες. Δεν δικαιουντε ουτε καν να απολαμβανουν. Ε, στην Ελλαδα εχουμε προχωρηση λιγο, απλα ειναι ταμπου να παραδεχτει με της πραξεις της μια γυναικα οτι εχει εξισου εντονες ορμες

 

Οσο για την προκλητικη εμφανιση να θα συμφωνισω μαζι σου οτι εχουμε εκτροχιαστη.

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη Αυγερινέ, αλλά είσαι λάθος.

 

Πρώτον, οι κελεμπίες δεν εξασφαλίζουν τη γυναίκα από το βιασμό. Δες τις κοινωνίες της μέσης ανατολής. Βέβαια, εκεί το τσαντόρ είναι έκφραση της ανδροκρατούμενης κοινωνίας, οπότε, για να είμαστε ακριβείς δε "φταίει" το τσαντόρ για τους βιασμούς, πάντως δεν τους αναστέλλει.

 

Δεύτερον, ο βιασμός έχει αποδειχθεί πως δεν έχει να κάνει με τη σεξουαλική ικανοποίηση αλλά, κυρίως, με την αίσθηση της εξουσίας. Οι βιαστές είναι, κατά κανόνα, άτομα με χαμηλή αυτοεκτίμηση. Η χαμηλή αυτοεκτίμηση οδηγεί σε μετάθεση (δεν είμαι εγώ μ@λ@κ@ς άντρας, αυτές είναι π :censored: ς) και τα υπόλοιπα δε χρειάζονται ανάλυση.

 

Πολύ άτιμο αυτό το θέμα της εξουσίας... Είναι ο ίδιος παράγοντας που κάνει τους διευθυντές να την πέφτουν στις γραμματείς τους. Επιβίωση του ενστίκτου του "αρχηγού της αγέλης" ο οποίος "έχει το δικαίωμα" να γονιμοποιήσει όλα τα θηλυκά της αγέλης. Το τραγελαφικό της υπόθεσης είναι πως, ουκ ολίγες φορές, οι γυναίκες υποκύπτουν, κατά κάποιον τρόπο γοητεύονται από την εξουσία μιας θέσης και καταλήγουν στο κρεββάτι του προσώπου που κατέχει τη θέση (κορίτσια, μην κρίνετε από τον εαυτό σας, οι γυναίκες αυτές... ζουν ανάμεσά μας) πάλι κατάλοιπο της εποχής των σπηλαίων (αν ο αρχηγός της αγέλης κάνει παιδί μαζί μου, θα το προσέχει, κι έχει μεγάλη ισχύ άρα θα το προσέχει καλύτερα). Φυσικά υπάρχουν και οι περιπτώσεις που οι γυναίκες εξαναγκάζονται, με τον έναν ή με τον άλλον τρόπο.

 

Το συγκεκριμένο θέμα, όπως καταλαβαίνετε, δεν είναι άσπρο-μαύρο. Δε μιλάμε για βιασμό αλλά για "ενδιάμεσες καταστάσεις".

 

Αυτό που δεν έχω δει πουθενά να αναλύεται, είναι το πώς βιώνεται ο βιασμός από τη γυναίκα σε διάφορες κοινωνίες. Στη σύγχρονη δυτική κοινωνία όπου η γυναίκα διαθέτει κατά βούληση τον εαυτό της, ο βιασμός προκαλεί πολλαπλά ψυχικά τραύματα. Αναρωτιέμαι, σε μια κοινωνία που η γυναίκα έχει μάθει πως είναι αντικείμενο, ο βιασμός της αφήνει τα ίδια τραύματα ή θεωρείται ως "φυσικό" επακόλουθο του ότι είναι γυναίκα κι η ζωή συνεχίζεται;

 

Ο προβληματισμός μου σε καμμία περίπτωση δεν επικροτεί τις ανδροκρατούμενες κοινωνίες, αλλά αναρωτιέμαι - σε ουτοπική βάση. Αν είχαμε μια μητριαρχική κοινωνία όπου το στίγμα θα το είχε ο βιαστής και όχι το θύμα (όπως σήμερα) μήπως το θύμα δε θα είχε και τα επακόλουθα ψυχικά τραύματα και θα μπορούσε να συνεχίσει τη ζωή του κανονικά;

 

Μήπως, στην τελική, είμαστε κι εμείς συνένοχοι, ως προς τα θύματα βιασμού, επιτείνοντας την οδύνη του θύματος; Ξέρετε, ακόμα και η αντιμετώπιση "καημένη-μου-φίλη-που-σε-βιάσανε" να "ρίχνει" το θύμα ακόμα περισσότερο ψυχολογικά: προσέξτε πως στη συγκεκριμένη αντιμετώπιση, υπάρχει η κρυφή παραδοχή πως το θύμα πρέπει να υποφέρει - γιατί πρέπει;

Link to comment
Share on other sites

Μόλις κατά τον 20ο αιώνα οι γυναίκες βγήκαν από την περιθωριοποίηση και την αφάνεια χιλιετιών, στο προσκήνιο της ιστορίας και της πολιτικής. Η αναγνώριση των ατομικών και πολιτικών δικαιωμάτων των γυναικών, η μαζική συμμετοχή τους στην εκπαίδευση και στις οικονομικές δραστηριότητες, οι αλλαγές στους ρόλους των δύο φύλων και στη δομή της οικογένειας και η διεκδίκηση ίσης συμμετοχής γυναικών/ανδρών στους δημοκρατικούς θεσμούς, συνιστούν τη μεγαλύτερη ειρηνική κοινωνική επανάσταση στην ιστορία της ανθρωπότητας. Ο 20ος αιώνας ξεκίνησε με τη διεκδίκηση του δικαιώματος ψήφου από τις λίγες μορφωμένες γυναίκες εκείνης της εποχής και τελείωσε με το δυναμικό αίτημα για δίκαιη κατανομή ανάμεσα στα δύο φύλα όλων των ευθυνών και υποχρεώσεων του δημοσίου και ιδιωτικού βίου

 

Δυστυχώς όμως υπάρχει χάσμα ανάμεσα στη τυπική ισότητα και στη πραγματικότητα, όπως αυτή απεικονίζεται στα χαμηλά ποσοστά πολιτικής συμμετοχής των γυναικών. Σε αυτό συντελή η βία κατά των γυναικών, η σωματεμπορία, η αυξημένη ανεργία, η ασυμβατότητα επαγγελματικής και οικογενειακής ζωής, η ανεπάρκεια υποδομών φροντίδας των παιδιών και της τρίτης ηλικίας

 

Με εξαίρεση τις ευρωπαϊκές χώρες του Βορρά, η σχετικά πρόσφατη αναγνώριση του δικαιώματος ψήφου στις γυναίκες δεν οδήγησε σε μία σημαντική αύξηση της εκπροσώπησής τους στα πολιτικά κέντρα εξουσίας. Η υποεκπροσώπηση των γυναικών, πέραν της παραδοσιακής, ιστορικής ταύτισης της πολιτικής με την ανδρική εξουσία, συνδέεται στενά και με τη φύση των εκλογικών συστημάτων και των στρατηγικών, που τα κόμματα υιοθετούν απέναντι στις γυναίκες. Έχει αποδειχτεί ότι τα πιο αναλογικά και μικτά εκλογικά συστήματα (όπως σε πολλές χώρες της Β. Ευρώπης), με ψηφοδέλτια χωρίς σταυρό προτίμησης, διευκολύνουν την ανάδειξη γυναικών υποψηφίων

 

:oops: ξεχαστηκα παιδια απο το isotita.gr :sorry:

Link to comment
Share on other sites

Να σου θυμίσω μερικά πραγματα και μετα μου λες γιατι οι γυναικες δεν φτανουν σε θεσης διοικησης

...

Και να σου πω ενα παραδειγμα προσωπικο οπου δειχνει οτι ειμαστε ανδροκρατουμενη χωρα και οτι οι γυναικες αποκλειονται απο τα υψηλα αξιώματα

...

Αρα δεν ειναι θεμα κλαψουρισματος ειναι θεμα επιλογων και κοινωνικων αποκλεισμων.

 

Για να ξεκαθαρισω και την θεση μου "φεμινιστρια" με την "στενη" εννοια δεν ειμαι αλλα επειδη εζησα και στην Αγγλια και ειδα και αλλα πραγματα η αντιμετοπηση που εχουμε στην Ελλαδα ειναι αναχρονιστική Δυστυχως....

Δεν έχεις δίκιο. Γυναίκες στα ψηφοδέλτια υπάρχουν. Αν δεν παίρνουν τις ψήφους - τουλάχιστον - των γυναικών δεν φταίει "το σύστημα". Φταίνε οι ίδιες οι γυναίκες. Αυτά που λες ισχύουν για θέσεις όπου "διορίζονται" οι γυναίκες, "Ανώτερες θέσεις". ΟΚ.

Τό ότι όμως ούτε εκεί που εκλέγονται (άρα δεν έχουν τυπικά μειονέκτημα) φτάνουν δείχνει ότι πρώτα "αυτο-χαντακώνονται" συλλογικά κι έπειτα το "σύστημα" τις αδικεί (φυσικά...).

Link to comment
Share on other sites

 

Να σου θυμίσω μερικά πραγματα και μετα μου λες γιατι οι γυναικες δεν φτανουν σε θεσης διοικησης

...

Και να σου πω ενα παραδειγμα προσωπικο οπου δειχνει οτι ειμαστε ανδροκρατουμενη χωρα και οτι οι γυναικες αποκλειονται απο τα υψηλα αξιώματα

...

Αρα δεν ειναι θεμα κλαψουρισματος ειναι θεμα επιλογων και κοινωνικων αποκλεισμων.

 

Για να ξεκαθαρισω και την θεση μου "φεμινιστρια" με την "στενη" εννοια δεν ειμαι αλλα επειδη εζησα και στην Αγγλια και ειδα και αλλα πραγματα η αντιμετοπηση που εχουμε στην Ελλαδα ειναι αναχρονιστική Δυστυχως....

Δεν έχεις δίκιο. Γυναίκες στα ψηφοδέλτια υπάρχουν. Αν δεν παίρνουν τις ψήφους - τουλάχιστον - των γυναικών δεν φταίει "το σύστημα". Φταίνε οι ίδιες οι γυναίκες. Αυτά που λες ισχύουν για θέσεις όπου "διορίζονται" οι γυναίκες, "Ανώτερες θέσεις". ΟΚ.

Τό ότι όμως ούτε εκεί που εκλέγονται (άρα δεν έχουν τυπικά μειονέκτημα) φτάνουν δείχνει ότι πρώτα "αυτο-χαντακώνονται" συλλογικά κι έπειτα το "σύστημα" τις αδικεί (φυσικά...).

 

Καταρχας στα ψηφοδελτια που δεν υπαρχει αναλογια ανδρων γυναικων αρα εξ αρχης υπαρχει προβλημα στο συστημα. Ειμαστε κοινωνικα αποκλεισμενες ...... Μολις προσφατα απόφασηστικε απο το ΠΑΣΟΚ να καθορίσει ελάχιστο ποσοστό συμμετοχής 40% και για τα δύο φύλα στα κομματικά όργανα, αποτελεί χωρίς αμφιβολία μέτρο που ενθαρρύνει και ενισχύει τη συμμετοχή των γυναικών στη πολιτική. Σημαντικό επίσης βήμα προόδου συνιστά και η υποχρεωτική συμμετοχή γυναικών, τουλάχιστον κατά το 1/3, στα ψηφοδέλτια για την Τοπική Αυτοδιοιήκηση. Αλλα αυτο αποφοσιστηκε μολις πριν απο τις τελευταιες εκλογες.

 

p34.gif

 

Και για αυτο εμεις ευθυνομαστε???

 

Α, και ενα καλο site για την βια κατα των γυναικων

Link to comment
Share on other sites

Ο φεμινισμός όπως και ο φαλοκρατισμός όπως και ο εθνικισμός όπως και.... .... .... είναι για πέταμα.

Οι απόψεις απ'την άλλη είναι καλοδεχούμενες. Όποιες και αν είναι αυτές.

Η θέση μου στο θέμα της γυναίκας είναι τέτοια ώστε μου φαίνεται εξωφρενικό, παράλογο και "τι μας λες τώρα;" η γυναίκα να μην έχει ΑΚΡΙΒΩΣ ΙΣΑ δικαιώματα με τον άντρα.

 

Το θεωρώ δεδομένο οτι η γυναίκα πρέπει να έχει ίσα δικαιώματα με τον άντρα. Όποιος υποστηρίζει το αντίθετο απλά είναι ηλίθιος.

 

Στο θέμα μας όμως.

Βρε Namiarlda δεν είπα οτι οι γυναίκες δεν έχουν ορμές. Αλλά αποδεδειγμένα έχουν λιγότερες.

Κέρατε, έχεις δίκιο. Υπάρχει βέβαια και ένα μικρό ποσοστό βιαστών που το προφίλ τους είναι αυτό για το οποίο μίλησα πριν αλλά είναι πολύ μικρό. Σε γενικές γραμμές λοιπόν έχεις δίκιο.

Σε αυτό που δεν έχεις δίκιο είναι στα περι κελεμπίας. Όχι για αυτό που γράφεις, αλλά για αυτό που κατάλαβες οτι έγραψα. Δεν είπα οτι η κελεμπία θα σώσει την γυναίκα απ'τον βιασμό. Αλλά θα αυξήσει, στο απειροελάχιστο έστω, το ποσοστό του να μην γίνει ο βιασμός. Παίζει δηλαδή έναν πάρα πολύ μικρό αλλά υπαρκτό ρόλο.

 

Namiarlda, ο Ούτις σου είπε κάτι για τα ψηφοδέλτια και εσύ του φαίρνεις στατιστικά από δικαστικούς.

Αν σε πειράζει το οτι δεν υπάρχει μεγάλη ποικιλία γυναικών στα ψηφοδέλτια τότε αυτό πως θα αλλάξει;

Σου είπε ο Ούτις. Ψήφισε γυναίκα. Μόνο έτσι θα αρχίσει να μεγαλώνει και ο αριθμός των υποψήφιων γυναικών και μόνο έτσι θα εξισωθούν τα 2 φύλλα στην πολιτική.

Φυσικά δεν σου λέω να ψηφίσεις την κάθε τυχάρπαστη, αλλά κάποια που να αξίζει.

Όπως και αν ψήφιζες άνδρα δεν θα ψήφιζες τον κάθε τυχαίο.

 

Βγαίνουμε πολύ Οφτόπικ παιδιά, ας συνεχίσουμε στο θέμα :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...