johnny Posted August 7, 2006 Report Share Posted August 7, 2006 Πάντως η "εικασία" των επιστημόνων δεν είναι μια αυθαίρετη εντύπωση αλλά στηρίζεται σε αποτελέσματα ερευνών, ενώ η δική σου ερμηνεία εκτός από ενδιαφέρουσα λογοτεχνικά αποτελεί μια προσωπική ερμηνεία μιας αμφισβητούμενης οντότητας που προς το παρόν είναι αδύνατο να παρατηρηθεί... Τώρα είπες μεγάλη κουβέντα! Εχουμε ψάξει μέσα στο μυαλό σας. Εχουμε ψάξει σε κάθε οπή που έχετε για να βρούμε κάτι που ονομάζεται παρατηρητής. Και δεν υπάρχει κανείς στο σπίτι. Δεν υπάρχει κανένας στον εγκέφαλο. Δεν υπάρχει κανένας στις φλοιώδεις περιοχές του εγκεφάλου. Δεν υπάρχει κανείς στις υποφλοιώδεις περιοχές ούτε στο μεταιχμιακές περιοχές του εγκεφάλου. Δεν υπάρχει κανείς εκεί που να ονομάζεται παρατηρητής. Fred Alan Wolf, Ph.D Εκλαμβάνω τον παρατηρητή ως μια νοήμων ζωτική δύναμη, κάτι που σε προηγούμενο ποστ απέδωσα στην έννοια "πνεύμα". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Phevos Posted August 8, 2006 Author Report Share Posted August 8, 2006 Εχουμε ψάξει μέσα στο μυαλό σας. Εχουμε ψάξει σε κάθε οπή που έχετε για να βρούμε κάτι που ονομάζεται παρατηρητής. Και δεν υπάρχει κανείς στο σπίτι. Δεν υπάρχει κανένας στον εγκέφαλο.Δεν υπάρχει κανένας στις φλοιώδεις περιοχές του εγκεφάλου. Δεν υπάρχει κανείς στις υποφλοιώδεις περιοχές ούτε στο μεταιχμιακές περιοχές του εγκεφάλου. Δεν υπάρχει κανείς εκεί που να ονομάζεται παρατηρητής. Όλες τις οπές; :blblbl: Εκλαμβάνω τον παρατηρητή ως μια νοήμων ζωτική δύναμη, κάτι που σε προηγούμενο ποστ απέδωσα στην έννοια "πνεύμα". Κάτσε λίγο όμως αδερφέ, πριν απο λίγο μας έλεγες βούληση τώρα παρατηρητής, έννοιες αρκετά διαφορετικές. Δε γίνεται δουλειά έτσι . Πάντως αυτός ο Fred Wolfe δε δίνει και την καλύτερη εντύπωση από το site του... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnny Posted August 8, 2006 Report Share Posted August 8, 2006 Κάτσε λίγο όμως αδερφέ, πριν απο λίγο μας έλεγες βούληση τώρα παρατηρητής, έννοιες αρκετά διαφορετικές. Δε γίνεται δουλειά έτσι . Πάντως αυτός ο Fred Wolfe δε δίνει και την καλύτερη εντύπωση από το site του... Καταρχήν δεν μπορείς να κρίνεις έναν επιστήμονα από το site του, ιδίως έναν τρελό φυσικό σαν τον Fred Wolfe. :smilewink: Κατά δεύτερον, δε συσχέτισα τυχαία τον παρατηρητή μ'αυτόν που έχει βούληση, γιατί και η παρατήρηση είναι βασική συνιστώσα της βούλησης στη συγκεκριμένη περίπτωση. Μη βλέπεις τόσο στενά τις έννοιες "βούληση" ή "παρατήρηση", γιατί χάνεις το δάσος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ιχώρ Posted August 8, 2006 Report Share Posted August 8, 2006 Ο Γιάννης εννοεί "παρατηρητής" του εαυτού σου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
El Morya Posted September 25, 2006 Report Share Posted September 25, 2006 Ο Γιάννης εννοεί "παρατηρητής" του εαυτού σου. δηλ. ο παρατηρητης του "εγω";αυτο εννοεις ηχώρ; Το έσω χρησιμοποιεί και ελέγχει τον εγκέφαλο, ενώ ο ίδιος χρησιμοποιεί και ελέγχει το Σώμα. Johny Τι είναι αυτο το έσω που παρατηρεί εναν παρατηρητη;Tο πνευμα αν καταλαβα σωστα; Το σωμα αυτοελεγχεται και δεν χρειαζεται τον εγκεφαλο για να συνεχισει να υπάρχει π.χ λεμε εγκεφαλικα νεκρός. Ο εγκέφαλος δεν είναι μέρος του σώματος; Το σώμα μήμπως τελικά είναι το μόνο που έχει σταθερη βούληση; Σώμα = Το μέσο επικοινωνίας με τους υπόλοιπους εγκεφάλους. Εγκέφαλος = Το μέσο επικοινωνίας με το έσω. Έσω = Ένας μικρός μαθητής. Το κούρδισμα υφίσταται στα 2 πρώτα. Και πραγματικά πιστεύω ότι θα μπορούσαν να υπάρχουν μερικά "γρανάζια" παραπάνω, χωρίς να ξεπεραστει η χρυσή τομή του "κουρδίσματος. Το ερώτημα είναι...πως συνδέονται τα 2 τελευταία; Δεν συνδέονται ή μάλλον δεν χρειάζεται να συνδεθουν γιατι δεν ήταν ποτε διαχωρισμένα.Η αχαρη κατασκευη της γλώσσας μας προκαλει ετούτη την παρεξηγηση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ιχώρ Posted September 25, 2006 Report Share Posted September 25, 2006 δηλ. ο παρατηρητης του "εγω";αυτο εννοεις ηχώρ; Εγώ τίποτε. Ο Johnny κάτι λέει. Δεν συνδέονται ή μάλλον δεν χρειάζεται να συνδεθουν γιατι δεν ήταν ποτε διαχωρισμένα.Η αχαρη κατασκευη της γλώσσας μας προκαλει ετούτη την παρεξηγηση.Δεν ήταν ποτέ διαχωρισμένα; Κάποτε ίσως! Πλέον είναι... Είναι αυτό που έχουμε χάσει μέσα στους αιώνες. Είναι αυτό που μας έχει αποξενώσει από τα υπόλοιπα έσω φίλε μου. Τι ακριβώς ψάχνεις να βρεις ερευνητή; Το "Ιχώρ" με ιώτα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
El Morya Posted September 25, 2006 Report Share Posted September 25, 2006 Τι ακριβώς ψάχνεις να βρεις ερευνητή; Δεν ειμαι ερευνητης.Ένας απλός Διασκεδαστης είμαι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnny Posted September 26, 2006 Report Share Posted September 26, 2006 Johny Τι είναι αυτο το έσω που παρατηρεί εναν παρατηρητη;Tο πνευμα αν καταλαβα σωστα; Όπως το πάρει κανείς... κι εγώ στο πνεύμα έχω καταλήξει... Η ενδιαφέρουσα ερώτηση εδώ θα ήταν "αν δεν είναι το πνεύμα, τότε τί είναι?" Το σωμα αυτοελεγχεται και δεν χρειαζεται τον εγκεφαλο για να συνεχισει να υπάρχει π.χ λεμε εγκεφαλικα νεκρός. Ο εγκέφαλος δεν είναι μέρος του σώματος; Το σώμα μήμπως τελικά είναι το μόνο που έχει σταθερη βούληση; Νομίζω ότι θα ήθελα μια περαιτέρω ανάλυση επ'αυτού... Ο εγκέφαλος δεν είναι το αρμόδιο όργανο για να ελέγχει το υπόλοιπο σώμα? Μπορώ να δεχτώ πως το σώμα έχει μια κάποια βούληση αλλά έχω την εντύπωση πως τα όριά της είναι πεπερασμένα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
El Morya Posted September 26, 2006 Report Share Posted September 26, 2006 Νομίζω ότι θα ήθελα μια περαιτέρω ανάλυση επ'αυτού... Ο εγκέφαλος δεν είναι το αρμόδιο όργανο για να ελέγχει το υπόλοιπο σώμα? Kαλημέρα Johnny. ΄ Δηλαδή πιστευεις οτι υπάρχει κάτι μέσα στον εγκεφαλό μας που ελεγχει το κορμί μας;Δηλ. οι τρίχες που βγάζει το σώμα ή τα νύχια μας που μεγαλώνουν γίνονται με εντολές του; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Αρχάγγελος Posted September 26, 2006 Report Share Posted September 26, 2006 Οι οργανισμοί δίχως εγκέφαλο (π.χ. η αμοιβάδα) δεν είναι και αυτοί μία μηχανή; Δεν έχουν μεν κέντρο ελέγχου, αλλά έχουν ''οδηγό''. Ούτε και τα φυτά έχουν εγκέφαλο. Εκεί πως ρυθμίζονται τα πράγματα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ιχώρ Posted September 26, 2006 Report Share Posted September 26, 2006 Μισό λεπτό. Τρίχες, νύχια και δεν ξέρω εγώ τι άλλο, είναι καθαρά φυτική διαδικασία, γι αυτό άλλωστε μεγαλώνουν και σε νεκρό σώμα. Αλλά ο εγκέφαλος, είναι υπεύθυνος για το υπόλοιπο 99% λειτουργιών του σώματος. Και κάτι ακόμα. Έρευνες απέδειξαν (σε μερικές περιπτώσεις) πως ακόμα και όταν ο ασθενής βρίσκεται σε "κόμα", τα σημεία του εγκεφάλου που ενεργοποιούνται σε διάφορα ερεθίσματα, είναι τα ίδια με αυτά που ενεργοποιούνταν όταν ο ασθενής βρισκόταν σε φυσιολογική κατάσταση. Αυτό εμένα τουλάχιστον με παραπέμπει στο συμπέρασμα, πως ο ασθενής είναι πλήρως ανίκανος να εξωτερικέυσει την σκέψη του... Ίσως ο χρόνος τελικά να κυλά το ίδιο αργά και για αυτούς... Μια σκηνή που με έχει ταρακουνήσει...από την ταινία "Οξυγόνο", όπου το "φυτό" στο τέλος δακρύζει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
El Morya Posted September 26, 2006 Report Share Posted September 26, 2006 Μια ασκηση που είχα βάλει σε κάποιο αλλο φόρουμ και μας δείχνει για όσους θα εχουν την ευκαιρια να την κάνουν το πόσο αυτοματοποιημένοι ειμαστε. H ασκηση του Στοπ (Στο γκουρτιεφικο εσωτερικο συστημα) Με μια λεξη ή με ενα νοημα του δασκαλου,συμφωνημενα απο πριν,ολοι οι μαθητες που τον ακουν ή τον βλεπουν,πρεπει να σταματησουν τις κινησεις τους αμεσως,οτι κι αν κανουν εκεινη την στιγμη και να παραμεινουν τελειως ακινητοι στη σταση που τους βρηκε το συνθημα. Επιπλεον,οχι μονο πρεπει να σταματησουν καθε τους κινηση,αλλα πρεπει να κρατησουν τα ματια τους στο ιδιο σημειο που κοιταζαν τη στιγμη που δοθηκε το συνθημα,να διατηρησουν το χαμογελο στο προσωπο τους,αν χαμογελουσαν,να κρατησουν το στομα ανοιχτο αν μιλουσαν,να διατηρησουν την εκφραση του προσωπου και την ενταση ολων των μυων του σωματος ακριβως στην ιδια θεση που ηταν οταν δοθηκε ξαφνικα το συνθημα.Σ'αυτη την σταματημενη κατασταση ο ανθρωπος πρεπει να σταματησει την ροη των σκεψεων του και να συγκεντρωσει ολοκληρη την προσοχη του στη διατηρηση της εντασης των μυων στα διαφορα μερη του σωματος,ακριβως οπως αυτη ηταν,παρακολουθωντας συνεχεια αυτη την ενταση και κατευθυνοντας,κατα καποιο τροπο την προσοχη του απο το ενα μερος του σωματος στο αλλο.Και πρεπει να παραμεινει σ'αυτην την κατασταση και σ'αυτην την θεσημεχρις οτου ενα αλλο συμφωνημενο συνθημα να του επιτρεψει να παρει μια συνηθισμενη σταση ή ωσπου να πεσει κατω απο την κουραση,μη μπορωντας αλλο να διατηρησει την αρχικη του σταση.Αλλα δεν εχει δικαιωμα να αλλαξει τιποτα,ουτε το βλεμμα του ,ουτε τα σημεια οπου στηριζεται.Τιποτα.Αν δεν μπορει να σταθει στο ορθιος,θα πρεπει να πεσει-αλλα και παλι,θα πρεπει να πεσει σαν σακι,χωρις να επιχειρησει να προστατευτει απο καποιο χτυπημα.Ακριβως με τον ιδιο τροπο,αν κρατουσε κατι στα χερια του.θα πρεπει να συνεχισει να το κραταει οσο μπορει.Και αν τα χερια του δεν τον υπακουν πια και το αντικειμενο πεσει,δεν φταιει αυτος. Σκοπος της ασκησης αυτης ειναι να μας βγαλει απο τον κυκλο αυτοματισμου που βρισκεται το σωμα και το πνευμα μας.Οταν ο δασκαλος φωναζει στοπ το σωμα ακινητοποιειται σε μια ηδη αρχηνιμενη κινηση και σταματα στη μεση της μεταβασης απο μια σταση στην αλλη,σε μια σταση που δεν την παιρνει ποτε στη συνηθησμενη ζωη.Ο ανθρωπος αναγκαζεται να δει τον εαυτο του κατω απο νεες οπτικες γωνιες και παρατηρει τον εαυτο του με νεο τροπο.Ετσι αναγκαζεται να σκεφτει με νεο τροπο,να νιωσει με νεο τροπο,να γνωρισει τον εαυτο του με νεο τροπο.Ο παλιος αυτοματισμος χαλαει.Αυτη η ασκηση εναι μια μια ασκηση ΑΝΑΜΝΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ αφου ο μαθητης θα πρεπει να θυμαται τον εαυτο του για να προσεξει το συνθημα.,πρεπει να θυμαται τον εαυτο του για να μην παρει μια πιο ανετη σταση απο την πρωτη κι ολας στιγμη,πρεπει να θυμαται τον εαυτο του για να παρατηρησει τη ενταση των μυων στα διαφορα μερη του σωματος,την κατευθυνση του βλεμματος,την εκφραση του προσωπου του... Η ασκηση μας ερχεται απο τον μαθητη του Γεωργιου Γεωργιαδη, Πητερ Ουσπενσκι και ειναι ενας συνδιασμος που σκοπο εχει να γυμναστει η θεληση,η μνημη,η προσοχη,η σκεψη,το συναισθημα ακομα και να ελεγχτει το κινητικο κεντρο με απωτερο δηλαδη σκοπο την Συνειδηση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.