χρηστος Posted October 27, 2006 Report Share Posted October 27, 2006 συγνωμη για το δευτερο συνεχομενο κειμενο αλλα ξεχασα να πω κατι για μενα σημαντικο στην αρχικη ερωτηση του ανορ. ανορ εγραψες πως εχει προκαλεσει αντιλογο σε πιστους και σε σκεπτικιστες. το θεατρο της τηλεορασης παρουσιαζει τους αντιλογους. οταν ο ανθρωπος ειναι στο δρομο και πιασει το πνευμα που ειπε οτι ειπε δεν υπαρχει κανενας αντιλογος,υπαρχει μονο θαυμασμος πως με τα λογια του ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΑΞΗ ΣΤΟ ΧΑΟΣ που με τοση επιμονη προσπαθουνε να επαναφερουνε,και θαυμασμο που με τοσα λιγα λογια αν τα ακολουθησει ο ανθρωπος θα φτασει πραγματικα στη θεωση. αυτον τον θαυμασμο για την απολυτη παραδοχη μας στην επιγνωση του ξεχνανε να τον δειξουνε τα καναλια. αντιλογος?there isnt such thing man. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hrakleitos Posted November 1, 2006 Report Share Posted November 1, 2006 περιμενω ακομα απαντηση!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
outis Posted November 1, 2006 Report Share Posted November 1, 2006 περιμενω ακομα απαντηση!!!Νομίζω πως αναφέρθηκε ξεκάθαρα το ότι το "πίστευε και μη ερεύνα" είναι τόσο "χριστιανικό" όσο και τα κορν-φλέικς... Το ότι κάτι διατυπώνεται μέσα σε (και από) ένα δεδομένο "περιβάλλον" δεν ταυτίζει αυτό το περιβάλλον αναγκαστικά με τη διατύπωση. Το "πίστευε και μη ερεύνα" δεν θεμελιώνεται ούτε "θεολογικά", ούτε βιβλικά ως "χριστιανικό", ακόμα κι αν έγινε προσπάθεια να "επιβληθεί" ως τέτοιο. Οπότε δεν είναι ούτε ισχυρός "γρίφος", ούτε "του Χριστιανισμού". Τι είναι; Είναι η διατύπωση μιας πανάρχαιας και πανανθρώπινης, όσο και εκφυλισμένης, τάσης και πρακτικής που ζητά από τους ανθρώπους να μην σκέφτωνται. Στηρίζεται στο ότι πολλοί άνθρωποι (ίσως οι περισσότεροι) δεν θέλουν να σκέφτωνται και προτιμούν να αφήνουν "κάποιους άλλους" να κάνουν πράγματα για "χάρη τους", "για το καλό" τους κτλ. Έπειτα, όταν τους ανοίξει η όρεξη για την "κουτάλα", οι "κάποιοι άλλοι" αρχίζουν να γίνονται καταπιεστικοί αρχίζουν οι ίδιοι να επιβάλλουν τη "μη-σκέψη" και αυτό το "συστηματοποιούν" μέσα στο ανάλογο πολιτιστικό και θρησκευτικό τους πλαίσιο ανάλογα: "πίστευε και μη ερεύνα", "καινά δαιμόνια", "έτσι τα βρήκαμε, έτσι θα τ' αφήσουμε", "κάτω η αντεπανάσταση" κτλ. κτλ. Έπειτα βρίσκουν και τα "εξιλαστήρια θύματα", σοφιστές, πυθαγόρειους, δούλους, χριστιανούς, εθνικούς, εβραίους, ομοφυλόφιλους, μαύρους, κομμουνιστές, εθνικιστές κτλ. και εφαρμόζουν το "δόγμα" τους... Κανένας γρίφος λοιπόν, τίποτε το Χριστιανικό, απλά μπόλικη ανθρώπινη ανοησία. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anor Posted November 1, 2006 Author Report Share Posted November 1, 2006 έχει απαντήσει νομίζω ο Rasputin πιο πάνω. Επίσης είπα... νομίζω οτι αυτό είναι γνωστό σαν Ββιβλική φράση και όπως είδες και πιο μετά, ποτέ δεν διαφώνησα στην εκδοχή του Rasputin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
χρηστος Posted November 1, 2006 Report Share Posted November 1, 2006 ουτις αν σου ελεγε ο ιδιος ο χριστος πιστευε και μην ερευνα,για ποιο θεμα πιστευεις οτι θα σου ελεγε να μην ερευνησεις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
outis Posted November 1, 2006 Report Share Posted November 1, 2006 ουτις αν σου ελεγε ο ιδιος ο χριστος πιστευε και μην ερευνα,για ποιο θεμα πιστευεις οτι θα σου ελεγε να μην ερευνησεις?Που να ξέρω;!Το θέμα είναι ότι δεν φαίνεται να είπε κάτι τέτοιο, οπότε καταλήγουμε να συζητάμε "περί όνου σκιάς"... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sucore Posted November 1, 2006 Report Share Posted November 1, 2006 τα korn-flakes βασικα δημιουργηθηκαν απο τον Kellogs για να θρεψει τα αδερφια του με εναν φθηνο τροπο μιας και ηταν μελος πολυτεκνων κ μη οικονομικα δυνατης οικογενοιας...οποτε μπορουμε να πουμε πως υπαρχει κατι το Χριστιανικο... Θελω να πω πως αλλιως αρχιζει κατι και αλλιως το εκμεταλλευονται στη πορεια διαφοροι. Ας κανει ο καθενας οτι θελει, στη τελικη εκει καταληγουμε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
χρηστος Posted November 1, 2006 Report Share Posted November 1, 2006 φιλε ουτις με απολυτη σιγουρια σου λεω οτι τα περισσοτερα πραγματα που θα ειχε πει τοτε δεν γραφτηκαν καν.και πολλα απο οσα ειπε διαστρεβλωθηκαν. γιατι αν γραφονταν ολα και δεν διαστρεβλωνοντουσαν ο κοσμος δεν θα ηταν οπως ειναι τωρα. μιλουσε και στα παιδακια που σημαινει οτι τα ειχε κανει ολα απλα,τωρα μετα απο 30 χρονια πιστης ανθρωποι δεν ξερουνε ακομα ποιος ειναι ο σκοπος που πιστευουν,και αν ξερουν ποιος ειναι ο σκοπος δεν ξερουν πρακτικα την διαδικασια που πρεπει να ακολουθησουν για να φτασουν στον σκοπο. εχουνε πολλη θεολογια και απειρο τυπικο,καθολου πρακτικα ολα αυτα γιαυτο ειναι ετσι οπως ειναι. ομως παρολα αυτα οποιος ενδιαφερθει θα καταλαβει στο τελος μια χαρα γιατι ειπε οτι ειπε γιατι μπορει λιγα να γραφτηκαν και απο αυτα τα λιγα πολλα να ειναι μπερδεμενα γιατι ηταν η αληθεια,και την αληθεια οσο και να προσπαθησεις να την μπερδεψεις οταν τα πραγματα μεσα στο μυαλο του ανθρωπου ακολουθησουν την επαγωγικη οδο θα φτασουν να πεταξουν το αχρηστο υλικο και να μεινει μονο αυτη καθαρη και ετοιμη να κερανοβοληση τους αχριστους που εχουν αναλαβει να φερουν το φως σαυτο τον κσμο ανα πασα στιγμη. αν θελεις μπορουμε να το δουμε εδω μεσα αυτο.επαγωγικα.η οποιοσ αλλος 8ελει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
solomon Posted November 20, 2006 Report Share Posted November 20, 2006 ΤΟ πιστευε και μη ερευνα δεν ειναι γραμμενο μεσα στην Αγια Γραφη.Τωρα αν το ειπε ο Θεοδοτος αυτο δε λεει τπτ.Στην Αγια Γραφη λεει ξεκαθαρα"ερευνατε τας γραφς,οτι θμεις δοκειται εν αυταις ζωην αιωνιον εχειν"κατα ιωαννην καφ.ε' στιχ.39 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z_Tolerance Posted January 5, 2007 Report Share Posted January 5, 2007 Μπορουμε να το παρουμε απο 2 διαφορετικες πλευρες Η 1η ειναι αυτη του φανατισμενου χριστιανου η οποια ειναι "Πιστευε, και μη ερευνα" και η 2η ειναι αυτη του πιστου(και οχι του φανατισμενου που εχει φαει ισχυρη πλυση εγκεφαλου με skip απο τους γονεις/συγγενεις) ή καποιου που δεν αποδεχεται το χριστιανισμο "Πιστευε και μη, ερευνα" που απλα δεν κατακρινει τον αλλον γι αυτο που πιστευει και ετσι συμβαδιζει και με το χριστιανισμο που δινει το δικαιωμα της ανεξιθρησκειας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlcO Posted February 3, 2007 Report Share Posted February 3, 2007 Ωραίω θεματάκι αυτό. Το Πιστευε και μη ερευνα. ειναι οντως χωρις κομμα. Εχω μάθει να μην κολλαω σε φράσεις και να τις ερμηνευω και τι ηθελε να πει οποιος και να την ειπε αλλα πως την αντιλαμβανομε. Εδω μπορω να πω οτι στην προταση αυτη υπάρχει ένα νοητό κομμα που κατα την διάρκεια της ζωης μου άλλαζε πολλές φορες θεση και πλέον δεν υπαρχει. Στην αρχη μικρο παιδι "Πιστευε, και μη ερέυνα" έκανα οτι μου όριζαν οι αλλοι, δεν μπορουνα να ερευνησω. Μετά απο κομμα το 'και' δεν κολλάει , και επισης ειναι πολυ φασιστικό το να μην ερευνας. Ετσι εγινε σε "Πιστευε και μη , ερευνα" , Το κόμμα αλλαξε θέση και άλλαξε και η νοοτροπια μου. Ερευνουσα και μάθενα όλο και περισοτερα. Εμαθα για άλλες θρησκειες , έμαθα για ιστορικά γεγονοτα , εμαθα ψέματα και αλήθειες και τελικά το κομμα εξαφανίστηκε. Ηταν μια πορεία πολυ ευχάριστη για μενα. Πιγα σε μια εκλησια το μεσημερη και κάθισα και σκεφτομουνα διάφορα, και κοιταζα τον κοσμο που προσκηνουσε. Εάν το ατομο δεν εχει βασικες γνωσεις και ειναι σε μεγαλη ηλικία ισχιει το πρωτο. Δεν χρηαζετε να ερευνισει γιατι τα αποδεχετε οπως ειναι , η ερευνά του ηταν ολη του η ζωη με της κακουχιες και τις σικγινισεις. Εάν το άτομο έχει γνωσεις επιστιμονικές τότε αρχιζει και ερευνά, ψάχνει το θεό , ψαχνει απαντήσεις , τότε ειναι η δευτερη περιπτωση . Και όταν το ατομο έχει και πνευματικές ανησιχιες τότε το κόμμα εξαφανίζετε. Η φράση είναι για όλους. Και επιδη είπατε λιγο για βαπτισμα σε μικρή ηλικία. Στα πρωτα χριστιανικα χρονια οι ανθροποι βαπτιζονταν μετα απο πολυ-μηνη καθιχιση. Εάν καποιος παιθενε αβαπτιστος σε μία χριστιανικη οικογένια θεωρουταν αμαρτία. Είμαι χριστιανος δεν χρηάζωμε τιποτα άλλο , αυτό είδα μέσα από την πορεία μου. Δεν κατηγοπω κανένα που με βαπτισε χωρις την θέληση μου. Αφου πλέον ξερω το γιατι "πιστεύω" και με εκφράζει. Και εγώ θα βαπτίσω τα παιδιά μου όταν είναι μικρά, όχι επιδη είμαι αλλαζόνας . αλλά γιατί ξέρω 2 σενάρια 1.Δεν ξέρω πως θα του φανεί εάν είναι το μονο παιδι στο σχολειο του που δεν ειναι βαπτισμενο. 2.Θα του διαβιβάσω μία παράδωση αιώνων που είναι ελεύθερος να την κατακρεουργισει εάν δεν τον εκφράζει ή να την μεταβιβάσει με την σερά του εάν την κατανοήσει οπως πρεπει. Αυτα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.