panselinos Posted September 14, 2007 Report Share Posted September 14, 2007 Συμφωνα με την δικιά μου εκτίμιση το βιβλίο είναι απο την προηγούμενη 10ετία μόλις είχε πρωτοξεκινήσει η "μόδα" της γιόγκα στην Ελλάδα. Ο ελλην κλήρος το μυρήστικε οτι ίσως χάσουν κομματάκι από την τούρτα και έσπευσαν να προειδοποιήσουν το ποίμνιο... Κατα 99% ανήκει σε εκδόσεις ανάλογες του "λιακόπουλου" και δεν μου φαίνεται να είναι και πολύ έγκυρο...όπως και όλα τα ανάλογα βιβλία. ειδικά αυτά που εκδίδει η εκκλησία. Έχω πέσει πολλές φορές πάνω σε τέτοια κείμενα που έχουν όλα ανάλογο στύλ....(και την ίδια εγκυρότητα) Παραθέτω ένα (όποις βαριέται να μην το διαβάσει ειναι λίγο κουραστικό...) :) :) :) Ένας άθεος καθηγητής της φιλοσοφίας συζητά με έναν φοιτητή του, για τηv σχέση μεταξύ επιστήμης και πίστης στον Θεό. Καθηγητής: Λοιπόν, πιστεύεις στον Θεό; Φοιτητής: Βεβαίως, κύριε. Καθ.: Είναι καλός ο Θεός; Φοιτ.: Φυσικά. Καθ.: Είναι ο Θεός παντοδύναμος; Φοιτ.: Ναι Καθ.: Ο αδερφός μου πέθανε από καρκίνο παρότι παρακαλούσε τον Θεό να τον γιατρέψει και προσευχόταν σε Αυτόν. Οι περισσότεροι από εμάς θα προσπαθούσαν να βοηθήσουν αυτούς που έχουν την ανάγκη τους.. Πού είναι η καλοσύνη του Θεού λοιπόν; Φοιτ.: ... Καθ.: Δεν μπορείς να απαντήσεις, έτσι δεν είναι; Ας ξαναρχίσουμε μικρέ μου. Είναι καλός ο Θεός; Φοιτ.: Ναι. Καθ.: Είναι καλός ο διάβολος; Φοιτ.: Όχι. Καθ.: Ποιος δημιούργησε τον διάβολο; Φοιτ.: Ο Θεός. Καθ.: Σωστά. Πες μου παιδί μου, υπάρχει κακό σ' αυτόν τον κόσμο; Φοιτ.: Ναι. Καθ.: Το κακό βρίσκεται παντού, έτσι δεν είναι; Και ο Θεός έπλασε τα πάντα, σωστά; Φοιτ.: Ναι. Καθ.: Άρα λοιπόν ποιος δημιούργησε το κακό; Φοιτ.: ... Καθ.: Υπάρχουν αρρώστιες; Ανηθικότητα; Μίσος; Ασχήμια; Όλα αυτά τα τρομερά στοιχεία υπάρχουν σ' αυτόν τον κόσμο, έτσι δεν είναι; Φοιτ.: Μάλιστα. Καθ.: Λοιπόν, ποιος τα δημιούργησε; Φοιτ.: ... Καθ.: Η επιστήμη λέει ότι χρησιμοποιείς τις 5 αισθήσεις σου για να αναγνωρίζεις το περιβάλλον γύρω σου και να προσαρμόζεσαι σε αυτό. Πες μου παιδί μου, έχεις δει ποτέ τον Θεό; Φοιτ.: Όχι, κύριε. Καθ.: Έχεις ποτέ αγγίξει το Θεό; Έχεις ποτέ γευτεί το Θεό, μυρίσει το Θεό σου; Και τέλος πάντων, έχεις ποτέ αντιληφθεί με κάποια από τις αισθήσεις σου το Θεό; Φοιτ.: ...Όχι, κύριε. Φοβάμαι πως όχι. Καθ.: Και παρόλα αυτά πιστεύεις ακόμα σε Αυτόν; Φοιτ.: Ναι. Καθ.: Σύμφωνα με εμπειρικό, ελεγχόμενο και με δυνατότητα μελέτης των αποτελεσμάτων ενός φαινόμενου πρωτόκολλο, η επιστήμη υποστηρίζει ότι ο Θεός σου δεν υπάρχει. Τι έχεις να απαντήσεις σε αυτό, παιδί μου; Φοιτ.: Τίποτα. Εγώ έχω μόνο την πίστη μου. Καθ.: Ναι, η πίστη. Και αυτό είναι το πρόβλημα της επιστήμης. Φοιτ: Καθηγητά, υπάρχει κάτι που το ονομάζουμε θερμότητα; Καθ.: Ναι. Φοιτ.: Και υπάρχει κάτι που το ονομάζουμε κρύο; Καθ.: Ναι. Φοιτ.: Όχι, κύριε.. Δεν υπάρχει.. Μπορεί να έχεις μεγάλη θερμότητα, ακόμα περισσότερη θερμότητα, υπερθερμότητα , καύσωνα, λίγη θερμότητα ή καθόλου θερμότητα. Αλλά δεν υπάρχει τίποτα που να ονομάζεται κρύο. Μπορεί να χτυπήσουμε 458 βαθμούς υπό το μηδέν, που σημαίνει καθόλου θερμότητα, αλλά δεν μπορούμε να πάμε πιο κάτω από αυτό. Δεν υπάρχει τίποτα που να ονομάζεται «κρύο». «Κρύο» είναι μόνο μια λέξη, που χρησιμοποιούμε για να περιγράψουμε την απουσία θερμότητας. Δεν μπορούμε να μετρήσουμε το κρύο. Η θερμότητα είναι ενέργεια. Το κρύο δεν είναι το αντίθετο της θερμότητας, κύριε, είναι απλά η απουσία της. Στην αίθουσα επικρατεί σιγή.. Φοιτ.: Σκεφτείτε το σκοτάδι, καθηγητά. Υπάρχει κάτι που να ονομάζουμε σκοτάδι; Καθ.: Ναι, τι είναι η νύχτα αν δεν υπάρχει σκοτάδι; Φοιτ.: Κάνετε και πάλι λάθος, κύριε καθηγητά. Το «σκοτάδι» είναι η απουσία κάποιου άλλου παράγοντα. Μπορεί να έχεις λιγοστό φως, κανονικό φως, λαμπερό φως, εκτυφλωτικό φως... Αλλά, όταν δεν έχεις φως, δεν έχεις τίποτα και αυτό το ονομάζουμε σκοτάδι, έτσι δεν είναι; Στην πραγματικότητα το σκοτάδι απλά δεν υπάρχει. Αν υπήρχε θα μπορούσες να κάνεις το σκοτάδι, σκοτεινότερο. Καθ.: Που θέλεις να καταλήξεις με όλα αυτά, νεαρέ; Φοιτ.: Κύριε, ότι η φιλοσοφική σας σκέψη είναι ελαττωματική. Καθ.: Ελαττωματική!; Μήπως μπορείς να μου εξηγήσεις γιατί; Φοιτ.: Καθηγητά, σκέφτεστε μέσα στα όρια της δυαδικότητας. Υποστηρίζετε ότι υπάρχει η ζωή και μετά υπάρχει και ο θάνατος, ένας καλός Θεός και ένας κακός Θεός. Βλέπετε την έννοια του Θεού σαν κάτι τελικό, κάτι που μπορεί να μετρηθεί. Κύριε, η επιστήμη δεν μπορεί να εξηγήσει ούτε κάτι τόσο απλό όπως την σκέψη. Χρησιμοποιεί την ηλεκτρική και μαγνητική ενέργεια, αλλά δεν έχει δει ποτέ, πόσο μάλλον να καταλάβει απόλυτα αυτήν την ενέργεια. Το να βλέπεις το θάνατο σαν το αντίθετο της ζωής είναι σαν να αγνοείς το γεγονός ότι ο θάνατος δεν μπορεί να υπάρξει αυτόνομος. Ο θάνατος δεν είναι το αντίθετο της ζωής: είναι απλά η απουσία της. Τώρα πείτε μου, καθηγητά. Διδάσκετε στους φοιτητές σας ότι εξελίχτηκαν από μια μαϊμού; Καθ.: Εάν αναφέρεσαι στην φυσική εξελικτική πορεία, τότε ναι, και βέβαια. Φοιτ.: Έχετε ποτέ παρακολουθήσει με τα μάτια σας την εξέλιξη; Καθ.: ... Φοιτ.: Εφόσον κανένας δεν παρακολούθησε ποτέ την διαδικασία εξέλιξης επιτόπου και κανένας δεν μπορεί να αποδείξει ότι αυτή η διαδικασία δε σταματά ποτέ, τότε διδάσκεται την προσωπική σας άποψη επί του θέματος. Τότε μήπως δεν είστε επιστήμονας, αλλά απλά ένας κήρυκας; Καθ.: ... Φοιτ.: Υπάρχει κάποιος στην τάξη που να έχει δει τον εγκέφαλο του καθηγητή; Που να έχει ακούσει ή νιώσει ή ακουμπήσει ή μυρίσει τον εγκέφαλο του καθηγητή; Κανένας. Άρα σύμφωνα με τους κανόνες του εμπειρικού, ελεγχόμενου και με δυνατότητα προβολής πρωτόκολλου, η επιστήμη ισχυρίζεται ότι δεν έχετε εγκέφαλο, κύριε. Και αφού είναι έτσι τα πράγματα, τότε, με όλο τον σεβασμό, πώς μπορούμε να εμπιστευτούμε αυτά που διδάσκετε, κύριε; Καθ.: Μου φαίνεται ότι απλά θα πρέπει να στηριχτείς στην πίστη σου, παιδί μου. Φοιτ.: Αυτό είναι, κύριε... Ο σύνδεσμος μεταξύ του ανθρώπου και του Θεού είναι η ΠΙΣΤΗ. Αυτή είναι που κινεί τα πράγματα και τα κρατάει ζωντανά. Αυτός ο νεαρός φοιτητής ήταν ο ALBERT EINSTEIN... :whistling: :whistling: :whistling: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anor Posted September 14, 2007 Report Share Posted September 14, 2007 Πασίγνωστο κείμενο και πάντα επίκαιρο. Ευχαριστώ προσωπικά για την υπενθύμιση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Τράγου Κέρατο Posted September 15, 2007 Report Share Posted September 15, 2007 Δηλαδή είμαστε εγκλωβισμένοι στο να διαλέξουμε κάτι, ήδη από την αρχή της "αναζήτησης"; Όταν (νιώθουμε πως) είμαστε πιο αμερόληπτοι; Κακά τα ψέμματα. Όταν αρχίζουμε την αναζήτηση, κανείς μας δεν είναι tabula rasa. Και ένα από τα μεγαλύτερα παιδέματα είναι να γνωρίσεις τι έχεις μέσα σου, τι χρειάζεσαι και τι πρέπει να πετάξεις. Και το τελευταίο είναι που θέλει μεγάλη γενναιότητα. Από μια άλλη οπτική, στο τέλος της αναζήτησης, αυτό που βρίσκεις είναι ο εαυτός σου. Έτσι κι αλλιώς. Η μομφή μου δεν είχε να κάνει με την κατάληξη της αναζήτησης. Ήταν περισσότερο με τη σπατάλη ενέργειας σε δραστηριότητες που ο αφηγητής δε θα τις είχε κάνει αν είχε ψαχτεί καλύτερα - κι εδώ που τα λέμε, από ό,τι κατάλαβα έπεσε στα πιο λαμόγια γκουρού που μπορούσε να πέσει, άρα τη δεδομένη στιγμή ήταν αρκετά αφελής. Κι αυτό που με ενοχλεί κι αν θες μου δείχνει πως δεν έχει προχωρήσει και ιδιαίτερα, είναι ο υποτιμητικός τόνος με τον οποίο φαίνεται να μιλά για τις άλλες θρησκείες. Διότι αυτός που έχει φτάσει ψηλά δεν έχει ανάγκη να υποτιμά τους άλλους για να φαίνεται ψηλότερα. Αυτά σε ό,τι αφορά τον ίδιο. Διότι η «σάλτσα» του κειμένου είναι ξεκάθαρα προπαγανδιστική. Δεν μπορείς να ταυτίζεις τον Ινδουϊσμό με δυο λαμόγια που συνάντησες. Φαντάσου να χρησιμοποιούσε κανείς την ίδια τακτική για το χριστιανισμό. Κάποιοι θα άλλαζαν συκώτια από τα γέλια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Τράγου Κέρατο Posted September 15, 2007 Report Share Posted September 15, 2007 Αυτός ο νεαρός φοιτητής ήταν ο ALBERT EINSTEIN... :whistling: :whistling: :whistling: Urban legend. Sorry... http://www.snopes.com/religion/einstein.asp (Αν θέλετε μπορώ να ασχοληθώ με την αποδόμηση των «επιχειρημάτων» του «φοιτητή».) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panselinos Posted September 15, 2007 Report Share Posted September 15, 2007 Πάντως όλα τα προπαγανδιστικά κείμενα έχουν παρόμοια δομή, εκφράσεις, και κατευθύνουν την σκέψη. Είχα διαβάσει ένα βιβλίο περι αυτού ("Η Προπαγάνδα" ήταν ο τίτλος του). Θα το ξεθάψω και θα επανέλθω... (Αν θέλετε μπορώ να ασχοληθώ με την αποδόμηση των «επιχειρημάτων» του «φοιτητή».) Φίλε τραγοκέρατε θα ενδιαφερόμουν πολύ να ακούσω την άποψη σου. Μόνο σε παρακαλώ ανοιξε ένα καινούργιο τόπικ για να μην το χαλάσουμε αυτό.... ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimulator Posted September 22, 2007 Author Report Share Posted September 22, 2007 επίσης αποσπάσματα του βιβλίου μπορείτε να δείτε εδώ http://www.acapus.com/article.php?lang=1&a...amp;cat2ids=429 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingmar Posted July 1, 2008 Report Share Posted July 1, 2008 εεεεεεπππ!!! το ΞΕΡΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ.... αΧ αυτή η μαμακία...Γνωρίζω έναν φίλο μου καρα-χριστιανό (ως το μεδούλι!!!)που όλο μου..."στέλνει" (πασάρει κυριολεκτικά,εννοείται :cheerful: )βιβλία που δεν τα βρίσκεις καν ακόμα και στα πιο...καλοοργανωμένα βιβλιοπωλεία! Και όταν τον ρωτώ που τα ξετρυπώνει, απαντά μονότονα: "μου τα χάρισε ο ενορίτης!" Και όντως: το συγκεκριμένο,είναι προπαγανδιστικότατο του κερατά!!!Μου το πάσαρε πρόσφατα,να το...καλομελετήσω με το ζόρι (ξέρει ήδη πως δεν είμαι χριστιανός, άρα...καταλαβαίνετε!) Και ΤΙ δεν γράφει... Ύπουλοι και αιρετικοί έκφυλοι οι μασόνοι... Τρελαμένοι όσοι παρεκτρέπονται από την οδό της Εκκλησίας... Σύγκριση (άκου να δεις!)της χριστιανικής προσευχής με τον ...διαλογισμό γιόγκα (που ο συγγραφέας κατηγορεί πως σε σχέση με την μοναστική προσευχή,η γιόγκα δεν ενθαρρύνει την αυτογνωσία και την ταπεινότητα,αλλά την...στείρα υπερηφάνεια και τον άκαρπο εγωϊσμό!!!!!!!) Άστα...εντελώς της πλάκας!!! Λέτε να το έγραψε ο ιντερπ????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minerva Posted November 18, 2009 Report Share Posted November 18, 2009 Έλεος! Τι ανοησίες είναι αυτές; Εκτός του ότι η διαδρομή του συγγραφέα είναι εξαιρετικά ψυχοφθόρα, ενεργοβόρα και πανάκριβη (Αγιο Όρος μέσω Ινδιών) ποιος είπε ότι αν ασχοληθείς με τη yoga θα πρέπει να "χωθείς" τόσο βαθιά στη φιλοσοφία και τα παρακλάδια της (αριστερό μονοπάτι, τάντρα, μάντρα "σ' αγαπώ και είναι χάρμα" ). Έχω κάνει yoga σε διαφορετικές σχολές, κάποιες συνδέονταν με φιλοσοφικές σχολές και άσραμ στις Ινδίες, άλλες όχι. Κανένας δεν με πίεσε να κάνω τα γελοιωδώς ακριβά ειδικά τους σεμινάρια ή να εντρυφήσω περισσότερο στις φιλοσοφικές τους ιδέες. Εν ολίγοις, το βιβλίο κινδυνολογεί και προπαγανδίζει ασυστόλως. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Αrtzuna Posted November 18, 2009 Report Share Posted November 18, 2009 Το βιβλιο για οσους το εχουν διαβασει ολοκληρο,οντως δεν ειναι και το πλεον αντικειμενικο. Παρουσιαζει ομως και αποψεις οπως π.χ(διαφορα στασης σωματος στην προσευχη απο την γιογκα) και εμπειριες απο την Ινδια οι οποιες για μενα τουλαχιστον ηταν ενδιαφερον. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
outis Posted November 18, 2009 Report Share Posted November 18, 2009 (edited) Έλεος! Τι ανοησίες είναι αυτές; Εκτός του ότι η διαδρομή του συγγραφέα είναι εξαιρετικά ψυχοφθόρα, ενεργοβόρα και πανάκριβη (Αγιο Όρος μέσω Ινδιών) ποιος είπε ότι αν ασχοληθείς με τη yoga θα πρέπει να "χωθείς" τόσο βαθιά στη φιλοσοφία και τα παρακλάδια της (αριστερό μονοπάτι, τάντρα, μάντρα "σ' αγαπώ και είναι χάρμα" ). Έχω κάνει yoga σε διαφορετικές σχολές, κάποιες συνδέονταν με φιλοσοφικές σχολές και άσραμ στις Ινδίες, άλλες όχι. Κανένας δεν με πίεσε να κάνω τα γελοιωδώς ακριβά ειδικά τους σεμινάρια ή να εντρυφήσω περισσότερο στις φιλοσοφικές τους ιδέες. Εν ολίγοις, το βιβλίο κινδυνολογεί και προπαγανδίζει ασυστόλως. Νομίζω πως η εμπειρία εκείνων που τρέχουν σε Ινδίες και Νεπάλ για τέτοια μοιάζουν πράγματι με εκείνες που περιγράφει το βιβλίο, παρά με τις δικές σου - αυτό έχοντας γνωρίσει και ακούσει και τέτοιους. Και τελικά αν έτσι ήταν η εμπειρία του - όπως κι η δική σου ήταν αλλιώς ή η δική ου πάλι αλλιώτικη, ποιο το πρόβλημα να τη διατυπώνει; Ούτε η δική σου εμπειρία είναι απαραίτητα ο μέσος όρος ή ο κάνονας. Edited November 18, 2009 by outis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minerva Posted November 18, 2009 Report Share Posted November 18, 2009 Νομίζω πως η εμπειρία εκείνων που τρέχουν σε Ινδίες και Νεπάλ για τέτοια μοιάζουν πράγματι με εκείνες που περιγράφει το βιβλίο, παρά με τις δικές σου - αυτό έχοντας γνωρίσει και ακούσει και τέτοιους. Και τελικά αν έτσι ήταν η εμπειρία του - όπως κι η δική σου ήταν αλλιώς ή η δική ου πάλι αλλιώτικη, ποιο το πρόβλημα να τη διατυπώνει; Ούτε η δική σου εμπειρία είναι απαραίτητα ο μέσος όρος ή ο κάνονας. outis, η yoga είναι πλέον μια πολύ διαδεδομένη άσκηση που μπορεί οποιοσδήποτε να κάνει σε σχεδόν κάθε συνοικιακό γυμναστήριο - τουλάχιστον στην Αθήνα. Όλοι αυτοί οι μαθητές της yoga αποτελούν κατά τη γνώμη μου τον μέσο όρο και όχι όσοι πηγαίνουν σε άσραμ στις Ινδίες για να ασχοληθούν με ταντρικές τεχνικές και να καταλήξουν στο Άγιο Όρος... Δεν βρίσκω κανένα πρόβλημα στο να διατυπώνεται οποιαδήποτε άποψη. Δεν μπορεί όμως να παρουσιάζεται ως θέσφατο και αδιαμφισβήτητη αλήθεια, αφού όπως λένε άλλοι συνομιλητές "διαφημίζεται" ευρέως από συγκεκριμένους κύκλους για να δαιμονοποιηθεί μια μορφή άσκησης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
outis Posted November 18, 2009 Report Share Posted November 18, 2009 outis, η yoga είναι πλέον μια πολύ διαδεδομένη άσκηση που μπορεί οποιοσδήποτε να κάνει σε σχεδόν κάθε συνοικιακό γυμναστήριο - τουλάχιστον στην Αθήνα. Όλοι αυτοί οι μαθητές της yoga αποτελούν κατά τη γνώμη μου τον μέσο όρο και όχι όσοι πηγαίνουν σε άσραμ στις Ινδίες για να ασχοληθούν με ταντρικές τεχνικές και να καταλήξουν στο Άγιο Όρος... Δεν βρίσκω κανένα πρόβλημα στο να διατυπώνεται οποιαδήποτε άποψη. Δεν μπορεί όμως να παρουσιάζεται ως θέσφατο και αδιαμφισβήτητη αλήθεια, αφού όπως λένε άλλοι συνομιλητές "διαφημίζεται" ευρέως από συγκεκριμένους κύκλους για να δαιμονοποιηθεί μια μορφή άσκησης. Η Γιόγκα ΔΕΝ είναι μορφή άσκησης. Είναι *και* μορφή άσκησης - ή έστω περιέχει και ασκήσεις.Για την "ποιότητα" της γιόγκα στα συνοικιακά γυμναστήρια ρώτα αυθεντικούς ανθρώπους που ασκούν την τεχνική, στα αυθεντικά ινδουϊστικά πλαίσια. Ή δεν είναι γιόγκα (είναι απλά απομίμηση των φυσικών ασκήσεων) Ή ασκείται (διδ-άσκεται) από ανθρώπους που πηγαίνουν σε άσραμ. Δεν με αφορά η "δαιμονοποίηση" εγώ λέω, έχουν βάση οι αντιρρήσεις προς τη γιόγκα; Αν έχουν (για όσους ενδιαφέρει η χριστιανική πίστη) δεν πρόκειται για δαιμονοποίηση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minerva Posted November 18, 2009 Report Share Posted November 18, 2009 Η Γιόγκα ΔΕΝ είναι μορφή άσκησης. Είναι *και* μορφή άσκησης - ή έστω περιέχει και ασκήσεις. Για την ακρίβεια δεν νοείται yoga χωρίς ασκήσεις. Άρα ασχέτως φιλοσοφικού υποβάθρου είναι κατά βάση άσκηση. Έχω κάνει yoga σε συνοικιακό γυμναστήριο κα ήταν πολύ ωραία εμπειρία παρ' ότι έλειπαν τα μάντρας των άσραμ. Εξαρτάται από τους δασκάλους. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
outis Posted November 18, 2009 Report Share Posted November 18, 2009 Για την ακρίβεια δεν νοείται yoga χωρίς ασκήσεις. Άρα ασχέτως φιλοσοφικού υποβάθρου είναι κατά βάση άσκηση. Έχω κάνει yoga σε συνοικιακό γυμναστήριο κα ήταν πολύ ωραία εμπειρία παρ' ότι έλειπαν τα μάντρας των άσραμ. Εξαρτάται από τους δασκάλους. Για την ακρίβεια τίποτα δεν νοείται χωρίς ασκήσεις. Όσο για την εμπειρία σου, αφού ήταν μια χαρά καλά κάνεις και την λες αλλά μη τη βλέπεις και ως κανόνα για τις εμπειρίες των άλλων - αν και η γιόγκα δεν νοείται ως "μια ακόμα εμπειρία". Στα συνοικιακά γυμναστήρια προσφέρεται κάπως εκτός πλαισίου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Αρχάγγελος Posted November 18, 2009 Report Share Posted November 18, 2009 Για την ακρίβεια τίποτα δεν νοείται χωρίς ασκήσεις. Όσο για την εμπειρία σου, αφού ήταν μια χαρά καλά κάνεις και την λες αλλά μη τη βλέπεις και ως κανόνα για τις εμπειρίες των άλλων - αν και η γιόγκα δεν νοείται ως "μια ακόμα εμπειρία". Στα συνοικιακά γυμναστήρια προσφέρεται κάπως εκτός πλαισίου. Σαν να διδάσκεις κρητικούς χορούς στην Γερμανία, χωρίς ρακή και οφτό (και καλή παρέα). Ωραία άσκηση, αλλά δεν διασκεδάζεις όσο ένας κρητικός Άσε που χορός δεν είναι απλώς να κουνάς τα πόδια σου ρυθμικά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.