Sucore Posted July 22, 2008 Report Share Posted July 22, 2008 Eξ ορισμού είναι αδύνατον να διαπράττω το "προπατορικό αμάρτημα" κάθε μέρα/ώρα/ στιγμή. "Προπατορικό αμάρτημα" νοείται για το χριστιανισμό η περιέργεια των πρωτόπλαστων που τους ώθησε να φάνε το μήλο. Αυτό, λοιπόν, που υποτίθεται ότι μας βαραίνει όλους από τη στιγμή της γέννησης μας και "ξεπλένεται" με τη βάφτιση, δεν το "διαπράττω" κάθε μέρα/ώρα και στιγμή. Αφενός διότι η έννοια της αμαρτίας είναι έξω από τη φιλοσοφία μου και αφετέρου διότι τη γνώση θα τη χαρακτήριζα με εκατοντάδες επίθετα αλλά δεν θα την αποκαλούσα ποτέ "αμαρτωλή". ΔΕΝ συμφωνω!!! Η συμβολικη εννοια ειναι πως μας ετρωγε να ΜΑΘΟΥΜΕ την γνωση του καλου κ του κακου!! Αυτο ειναι κατι που ΟΛΟΙ μας το πραττουμε θελωντας και μη...διοτι ειναι ο ΜΟΝΟΣ τροπος να καταληξουμε στο ΓΕΓΟΝΟΣ πως ητο πολυ καλυτερα σαν μες στην αγνοια ζουσαμε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minerva Posted July 22, 2008 Report Share Posted July 22, 2008 ΔΕΝ συμφωνω!!!Η συμβολικη εννοια ειναι πως μας ετρωγε να ΜΑΘΟΥΜΕ την γνωση του καλου κ του κακου!! Αυτο ειναι κατι που ΟΛΟΙ μας το πραττουμε θελωντας και μη...διοτι ειναι ο ΜΟΝΟΣ τροπος να καταληξουμε στο ΓΕΓΟΝΟΣ πως ητο πολυ καλυτερα σαν μες στην αγνοια ζουσαμε... Ωραία! Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι; Θέμα γούστου... Χρόνια Καλά με γνώση ή άγνοια (όπως προτιμάς) :smilewink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sucore Posted July 22, 2008 Report Share Posted July 22, 2008 (edited) Ωραία! Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι; Θέμα γούστου... ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ!! Δυστυχως (ή ευτυχως - θέμα γούστου) ομως για αυτους σκλαβοι των επιθυμιών των και της μακαριότητας τους ειναι! Χρόνια Καλά με γνώση ή άγνοια (όπως προτιμάς) :smilewink: Σε ευχαριστώ!! Πασχω απο την λεγόμενη (εξ' εμού) Γνωστική Άγνοια, μα προσδοκώ την άγνοια γνώσης! Γιατι όπως λεει και ο Αγαπητος Πολυβιος Δημητρακοπουλος στην Σιδηρα Διαθηκη : Η σοφια ειναι η πρωτογενης αγνοτης, ειναι το πρωτογονον φως, που κατεχει μεσα στο απαλον κρανιον του το βρεφος,, η πείρα ειναι ο μολυβδινος ογκος, που κλινει προς τα κατω απο το βαρος το σωμα του γεροντος συντριμενον, και ελκεται απο τον αμειλικτον νομον της βαρυτητος προς το χωμα,, και ειναι τοσο περισσοτερον η ελξης ακαταπολέμητος, οσο και μεγαλυτερον ειναι το βαρος εκεινο. (σημ. το διπλο κομμα ( ,, ) συμβολιζει ΑΝΩ ΤΕΛΕΙΑ, μιας και δεν την βρισκω {αν υπαρχει}) Edited July 22, 2008 by Sucore Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Αναξαγόρας Posted July 22, 2008 Report Share Posted July 22, 2008 Ως "αμάρτημα" αναφέρεσαι στην κατά τας Γραφάς ανυπακοή/αμφισβήτηση που επέδειξαν οι πρωτόπλαστοι ? Στις κατά τις γραφάς.... αλλά δεν νομίζω οτι επέδειξαν ανυπακοή αμφισβήτηση....... Eξ ορισμού είναι αδύνατον να διαπράττω το "προπατορικό αμάρτημα" κάθε μέρα/ώρα/ στιγμή. "Προπατορικό αμάρτημα" νοείται για το χριστιανισμό η περιέργεια των πρωτόπλαστων που τους ώθησε να φάνε το μήλο. Αυτό, λοιπόν, που υποτίθεται ότι μας βαραίνει όλους από τη στιγμή της γέννησης μας και "ξεπλένεται" με τη βάφτιση, δεν το "διαπράττω" κάθε μέρα/ώρα και στιγμή. Αφενός διότι η έννοια της αμαρτίας είναι έξω από τη φιλοσοφία μου και αφετέρου διότι τη γνώση θα τη χαρακτήριζα με εκατοντάδες επίθετα αλλά δεν θα την αποκαλούσα ποτέ "αμαρτωλή". Χαχαχαχαχα!!! Βρε... θα πάθω διπολική διαταραχή με τις απαντήσεις σας!!!! Από την μία έχουμε μια πολύ ωραία κουβέντα και από την άλλη δεν διαβάζετε όλο το πόστ μου...! :ρ Σε απλά Ελληνικά.... "Το φίδι... το καλύτερο και σοφότερο από όλα τα ζωντανά είπε στην γυναίκα να δοκιμάσει από το δέντρο της ΓΝΩΣΗΣ και ΟΧΙ από το δέντρο της ΖΩΗΣ! Όταν φάγανε τον καρπό... ο εκεί υπεύθυνος του κήπου τους λέει.... Και τώρα λεπόν παίδες που φάγατε τον καρπό... γίνατε σαν και ΕΜΑΣ! (ημών στο πρωτότυπο)." Γένεση κεφ. 4 ή 5 ή 6 ή 7...... Συν αυτό που απάντησε ήδη ο Sucore..... Όπως έχω ήδη ξαναπεί... read between the lines! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minerva Posted July 22, 2008 Report Share Posted July 22, 2008 Στις κατά τις γραφάς.... αλλά δεν νομίζω οτι επέδειξαν ανυπακοή αμφισβήτηση....... Χαχαχαχαχα!!! Βρε... θα πάθω διπολική διαταραχή με τις απαντήσεις σας!!!! Από την μία έχουμε μια πολύ ωραία κουβέντα και από την άλλη δεν διαβάζετε όλο το πόστ μου...! :ρ Σε απλά Ελληνικά.... "Το φίδι... το καλύτερο και σοφότερο από όλα τα ζωντανά είπε στην γυναίκα να δοκιμάσει από το δέντρο της ΓΝΩΣΗΣ και ΟΧΙ από το δέντρο της ΖΩΗΣ! Όταν φάγανε τον καρπό... ο εκεί υπεύθυνος του κήπου τους λέει.... Και τώρα λεπόν παίδες που φάγατε τον καρπό... γίνατε σαν και ΕΜΑΣ! (ημών στο πρωτότυπο)." Γένεση κεφ. 4 ή 5 ή 6 ή 7...... Συν αυτό που απάντησε ήδη ο Sucore..... Όπως έχω ήδη ξαναπεί... read between the lines! :cheerful: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
martina Posted July 23, 2008 Report Share Posted July 23, 2008 Στις κατά τις γραφάς.... αλλά δεν νομίζω οτι επέδειξαν ανυπακοή αμφισβήτηση....... ................................................ Μάλιστα...θα σου ήταν μήπως εύκολο να κατονομάσεις το περιβόητο "αμάρτημα" έτσι για να θυμόμαστε οι παλαιότεροι και να μαθαίνουμε οι νεότεροι ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Αναξαγόρας Posted July 23, 2008 Report Share Posted July 23, 2008 Μάλιστα...θα σου ήταν μήπως εύκολο να κατονομάσεις το περιβόητο "αμάρτημα" έτσι για να θυμόμαστε οι παλαιότεροι και να μαθαίνουμε οι νεότεροι ? Είναι όλα εκεί.... στα πρώτα κεφάλαια της Genesis... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
martina Posted July 23, 2008 Report Share Posted July 23, 2008 Είναι όλα εκεί.... στα πρώτα κεφάλαια της Genesis... Εκεί είναι..το θέμα όμως είναι τι καταλαβαίνει ο καθένας από το "εκεί" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Αναξαγόρας Posted July 23, 2008 Report Share Posted July 23, 2008 Εκεί είναι..το θέμα όμως είναι τι καταλαβαίνει ο καθένας από το "εκεί" Ναι... σε αυτό δεν αντιλέγω... Για αυτό.. είπα ό,τι είπα... Κάνε έναν γκόπο και ρίξε άλλη μία ματίτσα στο πόστ μου πίο πρίν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sucore Posted July 24, 2008 Report Share Posted July 24, 2008 Ναι... σε αυτό δεν αντιλέγω... Για αυτό.. είπα ό,τι είπα... Κάνε έναν γκόπο και ρίξε άλλη μία ματίτσα στο πόστ μου πίο πρίν. Δεν μπορω να εντοπισω τι φταιει αλλα γενικα αυτον τον καιρο δεν μπορω να καταλαβω απο λιγα λεγομενα το τι εννοει ο αλλος.. Μπορεις σε παρακαλω να το εξηγησεις καπως καλυτερα γιατι με ενδιαφερει πολυ το θεμα? Ευχαριστω!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Αναξαγόρας Posted July 24, 2008 Report Share Posted July 24, 2008 Δεν μπορω να εντοπισω τι φταιει αλλα γενικα αυτον τον καιρο δεν μπορω να καταλαβω απο λιγα λεγομενα το τι εννοει ο αλλος..Μπορεις σε παρακαλω να το εξηγησεις καπως καλυτερα γιατι με ενδιαφερει πολυ το θεμα? Ευχαριστω!! Χμμμμμ...... Κοίτα... σε μερικά πραγματάκια.... δεν πιστεύω οτι μπορεί να δίνονται έτσι απλά οι όποιες "απαντήσεις".... Αφενός γιατί ο έχων τις απαντήσεις παίζει να κάνει λάθος.... και αφεταίρου γιατί ο καθένας είναι ελεύθερος να "εργαστεί" και να βρει τις απαντήσεις.... και πρέπει να εργαστεί... Για αυτό είπα μόνο τις παρατηρήσεις μου και τα σχόλια μου.... Τα ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ μου σχόλια... καλό ψάξιμο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Αναξαγόρας Posted July 25, 2008 Report Share Posted July 25, 2008 Να ρωτήσω... εάν έχει κανείς κανά στοιχείο να μου πει.... Γιατί λεπόν... ο Αβράμης ενώ ήταν "Αβραμ" έγινε "Αβρααμ"; και η Σαρούλα από "Σάρα" έγινε "Σάρρα"; Έχει κανείς κανά στοιχείο γλωσσολογικό ή και λεξαριθμικό να παραθέσει για να "εργαστούμε" επ'αυτού; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minerva Posted July 26, 2008 Report Share Posted July 26, 2008 Να ρωτήσω... εάν έχει κανείς κανά στοιχείο να μου πει.... Γιατί λεπόν... ο Αβράμης ενώ ήταν "Αβραμ" έγινε "Αβρααμ"; και η Σαρούλα από "Σάρα" έγινε "Σάρρα"; Έχει κανείς κανά στοιχείο γλωσσολογικό ή και λεξαριθμικό να παραθέσει για να "εργαστούμε" επ'αυτού; Επειδή οι "ιστορίες" τους ήταν παρατραβηγμένες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
outis Posted July 28, 2008 Report Share Posted July 28, 2008 Να ρωτήσω... εάν έχει κανείς κανά στοιχείο να μου πει.... Γιατί λεπόν... ο Αβράμης ενώ ήταν "Αβραμ" έγινε "Αβρααμ"; και η Σαρούλα από "Σάρα" έγινε "Σάρρα"; Έχει κανείς κανά στοιχείο γλωσσολογικό ή και λεξαριθμικό να παραθέσει για να "εργαστούμε" επ'αυτού; Είναι μάλλον στοιχειώδη αυτά, δες κανένα άρθρο της wikipedia.Η αλλαγή του ονόματος σήμαινε -σημαίνει- κάποιου είδους αλλαγή στην προσωπικότητα, εννίοτε αμφίδρομη: όχι μόνο αλλάζεις όνομα γιατί άλλαξες, αλλά και αλλάζεις όνομα *για* να αλλάξεις... ειδικά τότε αλλά και αργότερα ως σήμερα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Αναξαγόρας Posted July 29, 2008 Report Share Posted July 29, 2008 Είναι μάλλον στοιχειώδη αυτά, δες κανένα άρθρο της wikipedia.Η αλλαγή του ονόματος σήμαινε -σημαίνει- κάποιου είδους αλλαγή στην προσωπικότητα, εννίοτε αμφίδρομη: όχι μόνο αλλάζεις όνομα γιατί άλλαξες, αλλά και αλλάζεις όνομα *για* να αλλάξεις... ειδικά τότε αλλά και αργότερα ως σήμερα. Ναι ΟΚ... Αλλα γιατί ας πούμε... να μην γίνει ο Αβραμ Αβρραμ και η Σάρα Σάαρα; Πιστεύω οτι έχουν σχέση τα γράμματα.... που διπλασιαστήκανε. Δεν ξέρω όμως εάν κάποιος θα έπρεπε να κοιτάξει το Ελληνικό αλφάβητο ή το αλφάβητο που είχαν εκείνοι τότε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.