outis Posted October 31, 2008 Report Share Posted October 31, 2008 ... Δεν είναι παντού έτσι! Υπάρχουν ευρωπαϊκές πόλεις στις οποίες δεν ακούγεται ούτε μια κόρνα, υπάρχουν πόλεις που κάθε 5 μέτρα έχει πάρκινγκ με 1? ανεξαρτήτως χρόνου, υπάρχουν πρωτεύουσες που σχεδόν ποτέ και πουθενά δεν υπάρχει κίνηση στο κέντρο τους.Και αν θέλετε, υπάρχουν χώρες και πόλεις στις οποίες τα ποδήλατα είναι περισσότερα από τα αυτοκίνητα, υπάρχουν πόλεις στις οποίες οι οδηγοί σέβονται τους πεζούς και τους δίνουν προτεραιότητα, υπάρχουν και πόλεις που έχουν πάρα πολύ καλές και φτηνές δημόσιες συγκοινωνίες που λειτουργούν ως κίνητρο για να τις χρησιμοποιήσει ο πολίτης. Αλλά όλα αυτά προϋποθέτουν ότι υπάρχουν χώρες και πόλεις που οι άνθρωποι είναι σοβαροί και υπεύθυνοι, όχι γύφτοι σαν εμάς... Παντού έχουν τη γυφτιά τους (=παρκάρισμα στο Λονδίνο: 0.90 λίρες τα 15 λεπτά!). Δεν μπορούμε να συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα. π.χ. πρωτεύουσες που ΔΕΝ είναι μεγαλουπόλεις, ούτε καν η μεγαλύτερη πόλη της χώρας τους (π.χ. Ελβετίας), με την Αθήνα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δανάη Posted November 2, 2008 Report Share Posted November 2, 2008 Η Αθήνα έχει πολύ μικρά περιθώρια βελτίωσης. Μια καλή αρχή θα ήταν να σταματήσουν να χτίζουν νέες πολυκατοικίες και οι ελεύθεροι χώροι να γίνουν πάρκα με υπόγεια πάρκινγκ (βλέπε Μιλάνο-Ιταλία). Επίσης, καλό θα ήταν να προσανατολιστούμε σε εκείνα τα ΜΜΕ που πραγματικά εξυπηρετούν τον πολίτη (π.χ. μετρό) και να αντικατασταθούν ή να καταργηθούν άλλα (π.χ. Τραμ). Και βέβαια, η συχνότητα των δρομολογίων των ΜΜΕ επηρεάζει άμεσα την απόφαση κάποιου να τα χρησιμοποιήσει ή να πάρει αυτοκίνητο. Εδώ που μένω τα λεωφορεία περνούν όποτε το θυμηθούν κι έτσι για να πάω στο μετρό παίρνω αυτοκίνητο. Το ποδήλατο δε βολεύει στην προκειμένη περίπτωση. Στο μετρό βέβαια αντιμετωπίζω το πρόβλημα του πάρκινγκ, όπου ο χώρος που έχουν φτιάξει δεν μπορεί να εξυπηρετήσει όλες τις περιοχές τριγύρω!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnny Posted November 2, 2008 Report Share Posted November 2, 2008 Βασικά δεν είναι ΜΜΕ, αλλά ΜΜΜ (...Μεταφοράς). :smilewink: Και κανένα ΜΜΜ δεν χρειάζεται να καταργηθεί (σε διαβεβαιώ ότι το ΤΡΑΜ εξυπηρετεί πάρα πολύ κόσμο καθημερινά!), απλώς όλα χρειάζονται βελτίωση. Κυρίως βελτίωση όσον αφορά τη συχνότητα και το ωράριο των δρομολογίων. Αλλά επειδή αυτές οι βελτιώσεις χρειάζονται λεφτά, μοιραία καταλήγουμε σ' αυτό που εύστοχα ανέφερε ο Αρχάγγελος... Αν δεν χρησιμοποιήσουμε τα ΜΜΜ, με τί έσοδα θα προχωρήσουν σε οποιαδήποτε βελτίωση? Και νομίζω ότι φαίνεται και στην πράξη αυτό... Αν προσπαθήσεις έστω και κατά προσέγγιση να υπολογίσεις τα έσοδα που έχει το Αττικό Μετρό μια καθημερινή με βάση τον αριθμό των ανθρώπων που το χρησιμοποιούν, μπορείς να φανταστείς πως οι αρκετά δαπανηρές επεκτάσεις των γραμμών του δεν είναι και τόσο δύσκολη υπόθεση ως προς τη χρηματοδότηση. Αντίθετα, τα λεωφορεία πιθανόν να εξυπηρετούν λιγότερο κόσμο αναλογικά με αυτούς που εξυπηρετεί το Μετρό, συν το ότι καίνε πετρέλαιο... οπότε είναι πιο λογικό να υπάρχει μια στασιμότητα στη βελτίωση της συχνότητας δρομολογίων. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panselinos Posted November 2, 2008 Report Share Posted November 2, 2008 (edited) Μου έλεγε ένας γνωστός για την Κοπεγχάγη οτι έχουν ποδήλατα στον δρόμο που είναι σαν τα καροτσάκια στα σoyπερ μαρκετ.Βάζεις ένα ευρώ μέσα κάνεις την βόλτα σου και όπου τελειώσεις και βρίσκεις "θέση" και ξαναπαίρνεις το ευρώ πίσω!!! Φανταστείτε να γίνει αυτό στην Αθήνα. Σε το πολύ 2 ώρες θα δεν θα έχει μείνει ούτε ακτίνα από το ποδήλατο.Στις επόμενες δυο ώρες θα πωλούνται τα πρώτα κομμάτια στο μοναστηράκι καταλληλα "διασκευασμένα". Ενω στάνταρ θα βρεθούν οι κλασσικοί μ@λ@κες που θα τα σπάσουν, θα τα βάψουν με σπρεύ, θα ξεκολλήσουν την σέλα ..... κάποια μλκια θα βρούν να κάνουν. Δεν είμαστε εμείς για τέτοια... Edit: Κοιτά και τι άλλο ξέχασα... (απο την σελίδα των κάφρων που παραθέτει ο φίλος...) Απόψε το απόγευμα στον Κηφισό, ένα αυτοκίνητο που σύμφωνα με αυτόπτες συμμετείχε σε κόντρες, παρέσυρε έναν Βρεττανό ποδηλάτη που κινούνταν στη λωρίδα ασφαλείας, και μετά εξαφανίστηκε, δ ιλιγγιώδη ταχύτητα. Ο ποδηλάτης άφησε την τελευταία του πνοή στο ασθενοφόρο. Δεν είμαστε εμείς για τέτοια. Edited November 2, 2008 by panselinos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.