Jump to content

Ελληνική & Χριστιανική Θρησκεία


Recommended Posts

Καλώς.

 

Αποσύρομαι από τη συζήτηση να ανοίξω κανένα βιβλίο διότι τυγχάνω ένας αμαθής αντιχριστιανός νέος που νομίζει πως είναι εθνικός το θρήσκευμα.

 

Δεν έχει σημασία αν έχω ή δεν έχω τις απαντήσεις μου σε όσα λες, θεωρώ πως έχω "χάσει" τη συζήτηση και την αφήνω._

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 153
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Καλώς.

Αποσύρομαι από τη συζήτηση να ανοίξω κανένα βιβλίο διότι τυγχάνω ένας αμαθής αντιχριστιανός νέος που νομίζει πως είναι εθνικός το θρήσκευμα.

 

Δεν έχει σημασία αν έχω ή δεν έχω τις απαντήσεις μου σε όσα λες, θεωρώ πως έχω "χάσει" τη συζήτηση και την αφήνω._

4950[/snapback]

 

 

απόσυρση... χμμμ με επιδότηση ή χωρίς;

αμαθής χριστιανός & εθνικός το θρήσκευμα... χμμμ μερικά πράγματα δεν υφίστανται απλά με δηλώσεις...

έχω "χάσει" τη συζήτηση ...χμμμ πώς να χάσεις κάτι που ποτέ δεν σου έδωσαν ή ποτέ δεν είχες ή ποτέ δεν θέλησες να κρατήσεις ή απλά... ποτέ δεν υπήρχε!!!

και την αφήνω... χμμμ εσύ άσε την, εμείς δεν σε αφήνουμε (χιχιιχχιιχ σε ησυχία!!!)

 

Νεράιδα <---μουρμουράει φωναχτά... :Ρ

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητοί φίλοι,

 

...ο Ανθρωπος, μπροστά σέ βιώματα πού δυσκολεύεται "τυπικά" νά εκφράσει, χρησιμοποιεί τόν συμβολισμό. Αυτό, ξεκίνησε από τήν εποχή πού σταμάτησε νά λατρεύει τήν φύση...

 

Η επικοινωνία μέ τό θείο - θρησκεία - είναι ένα ιδιαίτερο βίωμα καί γι' αυτό καί στήν συγκεκριμένη περίπτωση ο Ανθρωπος κατέφυγε σέ απλής ή συνθετότερης μορφής συμβολισμούς.

Ως εκ τούτου, η ερμηνεία τών συναφών συμβολισμών θά πρέπει νά λαμβάνει υπ' όψη μία σειρά από παράγοντες, όπως φυσικούς (γεωγραφικούς), κοινωνικούς (δομή κοινωνίας καί διαχείριση μέσων παραγωγής) καί ιστορικούς. Καί η ερμηνεία κάθε φορά θά πρέπει νά έχει ένα σαφές προσδοκώμενο καί σ΄αυτό νά προσανατολίζεται.

Τά Ηθικά μηνύματα, αυτά πού συνοδεύουν κάθε θρησκευτικό σύστημα, επειδή είναι τό πιό χειροπιαστό κομμάτι τού πάζλ, βοηθούν στήν ολοκλήρωση μιάς εικόνας.

 

Μιάς εικόνας πού αντικρύζει τό βασικό ερώτημα τό οποίο έχει στοιχειοθετηθεί από τόν Θαλή, τόν Αναξίμανδρο καί τόν Αναξιμένη, τούς τρείς Μιλήσιους φιλόσοφους, τούς πρώτους φιλόσοφους στόν Κόσμο καί είναι:

 

" Πίσω από όσα συμβαίνουν στόν Κόσμο αυτό, υπάρχει μία "βούληση" ή ένα νόημα;" καί νομίζω ότι ακόμα δέν έχει απαντηθεί...

 

'Η κάνω λάθος;

Link to comment
Share on other sites

Κερατούκλικο, προτού αποσυρθείς από την συζήτηση, θα ήθελα να διορθώσω μερικά λαθάκια σχετικά με τον Μωάμεθ, χωρίς δηκτική διάθεση:

 

Υπάρχει ξέρεις τεράστια απόσταση από τους Έλληνες που λένε πως πρέπει να χαιρόμαστε τη ζωή μας (από το Δημόκριτο ως τον Επίκουρο και πολλούς άλλους) μέχρι την άποψη πως μας περιμένει μια καλύτερη ζωή - κάνε λίγο τη σύγκριση με το Βούδδα, μπας και συνεννοηθούμε.

 

Παρεμπιπτόντως, τα ίδια δε λέει κι ο Μωάμεθ;

 

Τα ίδια έλεγε ο Μωάμεθ... με τι;

Εάν πάντως εννοείς το «να χαιρόμαστε την ζωή μας» είναι λάθος η σύγκριση. Ο Μωαμεθανισμός περισσότερο προσθέτει «βάρη» στην διαβίωση, παρά αφαιρεί.

 

Και τι εστί ενάρετος βίος; Πάντως εδώ ο Χριστός ο ίδιος διαφωνεί, μια και καλεί κοντά του αμαρτωλούς κι εγκληματίες πάσης φύσεως.

 

Παρεμπιπτόντως, τα ίδια δε λέει κι ο Μωάμεθ;

 

Όχι, δεν υπάρχει ομοιότητα.

Ο Χριστός δίδασκε «οι ασθενείς έχουν ανάγκη από ίαση, όχι οι υγιείς» (κάτι που αναφέρει και κάποιος αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος, αλλά δεν θυμάμαι αυτή τη στιγμή ποιός). Όταν καλούσε λοιπόν τους εγκληματίες και αμαρτωλούς, ήταν για να τους βοηθήσει να καταλάβουν το λάθος τους στον τρόπο ζωής τους.

Ο Μωάμεθ υπήρξε ο ίδιος αμαρτωλός (δεν το λέω εγώ αυτό, το Κοράνι το λέει)

 

Σε ποιον θεό; Οι έλληνες δεν έχουν πρόβλημα. Ο Χριστούλης έχει χοντρό πρόβλημα.

 

Παρεμπιπτόντως, τα ίδια δε λέει κι ο Μωάμεθ;

 

Όχι και πάλι. Δεν λένε τα ίδια.

Ο Χριστός δεν τράβαγε τέτοια ζόρια. Όταν ρωτήθηκε ποια είναι κατά την γνώμη του η σημαντικότερη εντολή, είπε «πίστη στον Θεό και αγάπη για τον συνάνθρωπο», αφήνοντας κομματάκι «φλού» το σε ποιόν Θεό (άλλωστε πάντα αναφερότανε στον Θεό ως «ο Πατέρας», χωρίς περαιτέρω... προσωπικά στοιχεία). Επιπλέον, ήδη ανέφερα σε προηγούμενο ποστ ότι όταν του είπανε για κάποιον που εξορκίζει δαίμονες στ΄ όνομά του χωρίς όμως να τον ακολουθεί, απάντησε «όσοι δεν είναι εναντίον μου, είναι μαζί μου».

Αντίθετα, ο Μωάμεθ τράβηξε σαφέστατες γραμμές σ΄ αυτό το θέμα. Το Κοράνι διδάσκει «μόνο ο Αλλάχ είναι άξιος λατρείας» κι επίσης ότι είναι χρέος του κάθε ανθρώπου να υπερασπίζεται, έως και να σκοτώσει για το Ισλάμ. Εκ διαμέτρου αντίθετες διδασκαλίες δηλαδή... Ειδικά εάν θυμηθούμε και το «αγάπα τους εχθρούς σου» του Χριστού καθώς και το πασίγνωστο «γύρνα και τ΄ άλλο μάγουλο».

 

Τι να σου πω... Κι ο Μπους βοηθάει τους συνανθρώπους του Ιρακινούς. Τους έφερε τη δημοκρατία, έχεις καμμιά αντίρρηση;

 

Και, παρεμπιπτόντως, τα ίδια δε λέει κι ο Μωάμεθ;

 

Μπους και Μωάμεθ έχουν όντως αρκετά κοινά σημεία. Δεν θα τ΄ αναλύσω όμως, διότι είναι εντελώς εκτός θέματος.

 

Συγνώμη που απαντώ παρόλο που δήλωσες ότι δεν θα συνεχίσεις την συζήτηση, αλλά δε μπορούσα να τ΄ αφήσω ασχολίαστα αυτά τα σημεία... θα έσκαγα! :019blush: (κρατιόμουνα από χθές, αλλά τελικά δεν άντεξα :019blush: )

 

 

 

 

"Πίσω από όσα συμβαίνουν στόν Κόσμο αυτό, υπάρχει μία "βούληση" ή ένα νόημα;"

 

Σείριε, αυτό νομίζω ότι σηκώνει ξεχωριστό thread... :smilewink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...