dimulator Posted May 11, 2010 Report Share Posted May 11, 2010 (edited) Απόσπασμα από το βιβλίο "Ο τέλειος γάμος", του Σαμαέλ Αούν Βεόρ. ΑΙΓΥΠΤΙΑΚΑ ΣΚΟΤΑΔΙΑ Εδώ και μερικά χρόνια, μερικοί καλόγεροι κακής πίστης του μοναστηριού του Άθω, περίφημου στην Ελλάδα και στην Ρωσία, αφιερώθηκαν να πουλάνε Αιγυπτιακά σκοτάδια σε βάζα κάνοντας με αυτά μια μεγάλη περιουσία. Καταλήγει παράλογο να πουλάς Αιγυπτιακά σκοτάδια σαν μαύρη σκόνη σε βάζα. Την πραγματικότητα των Αιγυπτιακών σκοταδιών δεν μπορεί να την πουλήσει κανείς σαν μαύρη σκόνη. Αυτό το των Αιγυπτιακών σκοταδιών είναι μια αρχαϊκή αλληγορική φράση. Οι Αιγύπτιοι, όταν σκεπάζονταν με τον μανδύα τους κι έκλειναν τα μάτια τους για τον φυσικό κόσμο, έμεναν σε σκοτάδια για τον κόσμο, όμως σε λαμπερό φως για το πνεύμα. Σήμερα υπάρχουν πολλοί σοφοί βυθισμένοι στα Αιγυπτιακά σκοτάδια. Όμως λάμπουν με την Ιερή Φωτιά στο ΑΜΕΝRΑ. Υπάρχουν πολλοί Αιγύπτιοι σοφοί που τους έθαψαν ζωντανούς σε κατάσταση καταληψίας. Κοιμούνται βαθιά στους τάφους τους μέχρι την ημέρα και την ώρα στην οποία πρέπει να ξυπνήσουν σύμφωνα με τα σχέδια της Λευκής Αδελφότητας. Υπάρχει ένας από αυτούς του οποίου τα σώμα βρίσκεται κοιμισμένο από το 3.000 πριν από τον Ιησού Χριστό. Ένας άλλος κοιμάται από το 10.000 πριν από τον Ιησού και όλοι έτσι με τον ίδιο τρόπο κοιμούνται. Τα σώματά τους βρίσκονται σε Αιγυπτιακά σκοτάδια, όμως οι ψυχές τους ζουν συνειδητές στους ανώτερους κόσμους δουλεύοντας εντατικά για την ανθρωπότητα. Όταν θα φτάσει η μέρα και η ώρα, ο καθένας από αυτούς τους μύστες θα εξυπηρετηθεί από τους αδελφούς του, θα τον βγάλουν από το ταφικό σπίτι του και θα τον ξυπνήσουν. Αυτοί οι Αιγύπτιοι μύστες θα μυήσουν μια νέα εποχή πνευματικής δραστηριότητας. Αυτοί διατηρούν στην μνήμη τους όλες τις αρχαϊκές γνώσεις. Καταλήγει ενδιαφέρον να ξέρει κανείς ότι τα σώματα αυτών των μυστών, σωστά επιδεμένα και προστατευμένα μέσα στα ταφικά φέρετρα τους, κοιμούνται χωρίς να τρώνε και χωρίς να πίνουν. Όλες οι οργανικές λειτουργίες τους βρίσκονται σε ανάπαυση. Παράξενες και μυστηριώδεις χημικές ουσίες τους προστατεύουν. Φοβερά στοιχειώδη-φύλακες φυλάγουν τους τάφους τους και κανένας αρχαιολόγος δεν θα τους βρει ποτέ. Το να βγει κάποιος από τον τάφο μετά από χιλιάδες χρόνια, το να διατηρείται χωρίς να τρώει, ούτε να πίνει στην διάρκεια τόσων αιώνων, είναι δυνατό μόνο με την λατρεία της φωτιάς, με την δύναμη της φωτιάς. Όλοι αυτοί οι μύστες εξάσκησαν εντατικά σεξουαλική μαγεία. Μόνο το Φίδι της Φωτιάς μπορεί να δίνει στον μύστη αυτού του είδους τις τόσο φοβερές εξουσίες. έχετε ακούσει τι πουλάνε οι μοναχοί του Άθως ως "αιγυπτιακά σκοτάδια"; Τι εννοεί; Edited May 11, 2010 by dimulator Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
irenicus777 Posted May 14, 2010 Report Share Posted May 14, 2010 Αμάν πια αυτή η Μονή Βατοπεδίου! Απ'όλα εμπορεύεται! Προσωπικά, δεν μιου πολυαρέσουν αυτά που γράφει στα βιβλία του. Το όλο θέμα με τη Λευκή Αδερφότητα, όπως έχω ξαναγράψει κάπου, προτιμώ να το βλέπω πιο συμβολικά. Οσο για την ερμηνεία του προς την Kundalini... εγώ είμαι πιο "θελημικός" πάνω σε αυτό το θέμα (μην πω πιο "Δρακόντειος"). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimulator Posted May 14, 2010 Author Report Share Posted May 14, 2010 δλδ πουλούσαν μαύρη σκόνη οι Αθωνίτες σε βαζάκια; και τι τους λέγαν του πελάτες;;;; Αν είναι δυνατόν! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
irenicus777 Posted May 14, 2010 Report Share Posted May 14, 2010 Καλά, το συγκεκρμένο εγώ το θεωρώ ψιλομούφα, αλλά μην εκπλήσσεσαι. Δεν είναι η πρώτη φορά. Αν έχεις διαβάσει τους Αδερφοφάδες του Καζατζάκη, μπορεί να θυμάσαι το περιστατικό με το κρανίο του Αγίου Κυρήκου, ή την "ζώνη της Παναγίας". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimulator Posted May 14, 2010 Author Report Share Posted May 14, 2010 όχι δεν το έχω διαβάσει και δεν ξερω κάτι για αυτά... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
irenicus777 Posted May 14, 2010 Report Share Posted May 14, 2010 Εν ολίγοις: Πάει λοιπόν ο προσκυνητής σε ένα μοναστήρι στο Άγιο όρος, και του δείχνουν ένα κρανίο παιδιού, λέγοντας του: "το λείψανο το Αγίου Κυρήκου". Το προσκυνάει(και φυσικά, αφήνει και το "κατιτίς του"). Μετά, όταν πάει σε ένα άλλο μοναστήρι, του δείχνουν ένα άλλο, μεγαλύτερο κρανίο, λεγοντας του πάλι ότι είναι του Αγίου Κυρήκου. "Μα", τους λέει αυτός, "στο προηγούμενο μοναστήρι μου έδειξαν ένα πολύ μικρότερο κρανίο, λέγοντας ότι είναι του Αγίου Κυρήκου". Και ο καλόγερος του απαντά "ε, θα ήταν από τότε που ο άγιος ήταν πιο μικρός". Και η ζώνη της παναγίας; Ένας καλόγερος από το Α΄γιο όρος έκανε περιοδεία δείχνοντας την περιβόητη ζώνη της Παναγίας και ζητώντας λεφτά για την οικονομική ενίσχυση του μοναστηριού του. Μονο που όταν πήγαινε σε φτωχές περιοχές, έδειχνε μια παλιά και ξεφτισμένη ζώνη, ενώ όταν πήγαινε σε πλούσιους, έδειχνε μια στολσιμένη με χρυσό και πετράδια... Αυτα έιναι μόνο δυο από όσα γίνονταν, και συνεχίζουν να γίνονται εκεί πάνω. Γιατί νομίζεις ήθελαν τόσο να τον αφορίσουν; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingmar Posted May 15, 2010 Report Share Posted May 15, 2010 Από τα στα ελληνικά βιβλία του Σαμαέλ πιο πολύ μ' άρεσε το "ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ" (διον). Τα λοιπά...άστο καλύτερα!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
outis Posted May 16, 2010 Report Share Posted May 16, 2010 Απόσπασμα από το βιβλίο "Ο τέλειος γάμος", του Σαμαέλ Αούν Βεόρ. έχετε ακούσει τι πουλάνε οι μοναχοί του Άθως ως "αιγυπτιακά σκοτάδια"; Τι εννοεί; Δεν "πουλάνε". Αν με αυτό που λέει εννοεί ότι κάποτε κάποιοι έκαναν κάτι τέτοιο, είναι σα να λες ότι οι "Έλληνες πουλάνε κοκαϊνη" επειδή κάποιοι Έλληνες, κάπου, κάποτε (ή και τώρα), έκαναν κάτι τέτοιο.Είναι πολύ πιθανό περιφερόμενοι μοναχοί να έχουν δοκιμάσει διάφορα κόλπα, και σε μοναστήρια έχει γίνει εκμετάλλευση της αμάθειας (η ιστορία με το κρανίο είναι πιθανότατα πιο αυθεντική, παρά τα "σκοτάδια"). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimulator Posted May 16, 2010 Author Report Share Posted May 16, 2010 καλά και το πώς έφτασε αυτή η πληροφορία στον Σαμαέλ και αν άλλαξε στον δρόμο είναι ένα ζήτημα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.