Jump to content

Σιντοϊσμός - Ιαπωνία


Recommended Posts

Αλήθεια γνωρίζουμε τι είναι ο Σιντοϊσμός;

 

Ήταν στην αρχαία Ιαπωνία ένα από τα αρχαιότερα και ισχυρότερα πνευματικά συστήματα....

 

Στον Σιντοισμό αναγνωρίζουμε την λειτουργία του Πνεύματος πίσω από τα άψυχα και έμψυχα.... για όλα τα όντα...

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

                           ΠΝΕΥΜΑ

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    |                         |                     |                            |                                        |
  ΟΝ1                   ΟΝ2              ON3                       ΟΝ4                               ΟΝ5

ΑΨΥΧΟ             ΑΨΥΧΟ         ΕΜΨΥΧΟ                 ΑΨΥΧΟ                          ΑΨΥΧΟ

Δένδρο             Νερό             Ζώο/Άνθρωπος       Σκεπτομορφή                Οποιοσδήποτε Ιδεαλισμός (Πλάτων)

                                                                                                                   Θεά Αθηνά, Θεά Αφροδίτη

 

 

Στους Θεούς έχουμε την ιδιαιτερότητα να έχουμε Θεούς Υλαίους πχ Σίβα, Παλαιστίνια/Φοινικική Αφροδίτη κτλ

Αλλά και Θεούς Νοητούς με βάση τον ιδεαλισμό πχ Θεός Ζευς ως το φαινόμενο της Ζωής

 

Η πρώτη περίπτωση αφορά έμψυχα όντα και η δεύτερη άψυχα ιδεαλιστικά όντα.

 

Γνώμες, Απόψεις πριν περάσουμε στην δομή ενός τέτοιου πνευματικού συστήματος στο Παν;

 

Φιλικά Dim

Link to comment
Share on other sites

Dim,γιατί δεν γράφεις κάποια άρθρα για αυτόν τον τομέα?
Γενικά έχω διαβάσει πάρα πολλά πράγματα τον τελευταίο καιρό
από εσένα αλλά σποραδικά και θάβονται πολύ γρήγορα..

Γιατί δεν γράφεις κάτι πιο συγκεντρωμένο να το διαβάσουμε αναλυτικά
με την ησυχία μας,να βρούμε και επιπλέον πηγές και να το συζητήσουμε? :)

Link to comment
Share on other sites

αυτό θα κάνω.... θα μείνω σε ένα νήμα... αλλιώς οι πληροφορίες σκορπίζονται και ο άλλος πρέπει να ψάχνει μέσα στο φόρουμ....

 

για αρκετό χρόνο θα ασχοληθώ φιλοσοφικά με τον Σιντοισμό εδώ και το Πνεύμα....

Link to comment
Share on other sites

Ποια η προσέγγιση και λατρεία στον Σιντοϊσμό....

 

Η λατρεία δλδ η εκδήλωση έργου και πράξης πνευματικά γίνεται προς το Πνεύμα - Spirit.

 

Το δε Πνεύμα είναι το πρώτο και ανώτερο επίπεδο επίγνωσης ή συνειδητότητας.

 

Αν σκεφτούμε ότι ένα δένδρο έχει υλική μορφή τον κορμό, τα φύλλα, τα άνθη ΚΑΙ μέσα του σε ανώτερο επίπεδο έχει ΠΝΕΥΜΑ τότε κάθε αλληλεπίδρση με το δένδρο ως προς την θρησκευτική μας αντίληψη είναι μια εκδήλωση Λατρείας.....

 

ΔΕΝΔΡΟ = ΠΝΕΥΜΑ+ΥΛΑΙΟ ΣΩΜΑ

 

Εδώ όπως βλέπουμε το επίπεδο ΨΥΧΗ λείπει.

 

Η θεαρέσκεια προς τον ΠΝΕΥΜΑ του δένδρου ονομάζεται Θρησκεία και η στάση του ανθρώπου Θρησκευτική στάση/εκδήλωση προς το ΠΝΕΥΜΑ του δένδρου και τον ΟΝ δένδρο τόσο πνευματικά όσο και υλικά, ΥΛΑΙΩΣ.

 

Αν δλδ για παράδειγμα εγώ πάρω μια γλάστρα με ένα φυτό και του συμπεριφέρομαι ως Πνεύμα τότε ασκώ την θεαρέσκεια ή θρησκεία στο ΠΝΕΥΜΑ του.

 

Αν του προσφέρω για παράδειγμα Νερό για να μεγαλώσει του κάνω προσοφορές Ζωής με ένα άλλο υλικό που έχει πνευματική διάσταση.

 

Ως τρόπος σκέψης εγώ φιλοσοφώ τότε τον συμβολισμό του Νερού και του Φυτού και στην επίγνωση μου συνδέω φιλοσοφικά την ΥΛΗ με τις ΙΔΕΕΣ.

Κάθε Ιδέα είναι προϊόν σκέψης και διανόησης και αποτελούν Πνευματικό Αγαθό.

 

Έτσι νοώντας την ΙΔΕΑ ΦΥΤΟ και λατρεύοντας με προσφορές ΝΕΡΟΥ τον ΦΥΤΟ συνδέω το ΟΝ ΦΥΤΟ/ΔΕΝΔΡΟ με την πνευματική του διάσταση.

 

Η λατρεία λοιπόν του ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ περνά δια μέσου της λατρείας / έργου με την ύλη.

 

Επίσης... το φυτό γίνεται ως σκέψη σύμβολο και δρα ως συντόμευση προς μια ιδέα-πνεύμα όπως ακριβώς οι συντομεύσεις στον υπολογιστή που παραπέμπουν κάπου.

Edited by dimulator
Link to comment
Share on other sites

Και εμένα με ενδιαφέρει πολύ το θέμα Σιντοϊσμός – Ιαπωνία .
Ξέρω ότι το Shinto είναι μια πολυθεϊστική , παγανιστική και μαγικό – σαμανική θρησκεία , φιλοσοφία , σύστημα ιδεών .

 

 

 

 

 

 

Υπάρχει ένα πολύ κάλο βιβλίο για το θέμα , The Catalpa Bow: A Study of Shamanistic Practices in Japan .
Το έχεις διαβάσει μήπως ;

http://www.amazon.com/The-Catalpa-Bow-Shamanistic-Practices/dp/1873410859/ref=sr_1_1?s=books&ie=UTF8&qid=1334785677&sr=1-1

Link to comment
Share on other sites

όχι δεν το έχω διαβάσει....

 

ο Σιντοισμός της Ιαπωνίας πηγαίνει "γάντι" στην θεωρία μου ότι το ΠΝΕΥΜΑ είναι το βαθύτερο και ανώτερο επίπεδο συνείδησης πιο βαθύ και από το λεγόμενο υποσεινήδητο.

 

Με άλλα λόγια έχουμε την δομή της ΨΥΧΗΣ ως

 

Πνεύμα ---------> Το ανώτερο επίπεδο σκέψης / κοινό σε κάθε ον Έμψυχα/Άψυχα

--------------------

Υποσεινήδητο  }  Συνείδηση / ΨΥΧΗ

Συνειδητό         }  

--------------------

Υλικό σώμα

 

Πιο γενικά

 

ΟΝ = ΠΝΕΥΜΑ + ΨΥΧΗ [Υπο/Συνείδηση] + ΥΛΑΙΟ ΣΩΜΑ

 

ΕΜΨΥΧΟ = ΠΝΕΥΜΑ + ΨΥΧΗ + ΥΛΑΙΟ ΣΩΜΑ

ΑΨΥΧΟ   = ΠΝΕΥΜΑ + ΥΛΑΙΟ ΣΩΜΑ

 

Διακρίνουμε 3 επίπεδα:

ΠΝΕΥΜΑ κοινό σε έμψυχα και μη

ΨΥΧΗ μόνο σε έμψυχα τα οποία εμφανίζουν το φαινόμενο ΣΚΕΨΗΣ = ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ / ΥΠΟΣΥΝΕΙΔΗΣΗ / ΥΠΕΡ ΛΟΓΙΚΗ

ΥΛΑΙΟ ΣΩΜΑ κοινό σε έμψυχα και μη

 

Σύμβολο του ΟΝΤΟΣ το γράμμα Θ ένα κύκλος με μια γραμμή μέσα.

Ο κύκλος συμβολίζει την κυκλική επανάληψη  = λειτουργία σκέψης

Η γραμμή εντός είναι ο Οφις το ιερό ΠΝΕΥΜΑ

 

Ο κύκλος με την γραμμή ως Θ συμβολίζει το ΟΝ έμψυχο/άψυχο

 

Αν το ΟΝ είναι ΕΜΨΥΧΟ τότε υπάρχει δεξιόστροφη ή αριστερόστροφη ροή ενέργειας στο Θ

Αν το ΟΝ είναι ΑΨΥΧΟ τότε το Θ είναι ακίνητο ως σύμβολο.

 

Ο εξωτερικός κύκλος + το ιερό πνεύμα Θ = ουροβόρος.

Ο ουροβόρος συνδυάζει τον όφι πάνω στον κύκλο και η εσωτερική γραμμή παραλείπετε.

 

Βασική αρχή:

Το ΣΥΜΠΑΝ είναι ΥΛΙΚΟ ΟΛΟ και ως άνω έτσι και κάτω

 

Που σημαίνει ότι έχουμε 3 επίπεδα ύλης αραιής προς πυκνής

 

Ξεχωρίζουμε 3 επίπεδα

 

ΥΛΗ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ

ΥΛΗ ΨΥΧΗΣ

ΥΛΗ ΣΩΜΑΤΟΣ

 

Το ΑΝΩ επίπεδο είναι πιο αραιό και τα ΚΑΤΩ πιο πυκνά....

 

Τα ΑΝΩ καθρεφτίζονται / προβάλλονται στα ΚΑΤΩ

 

Η προβολή του ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ δημιουργεί την ΨΥΧΗ

Η προβολή της κίνησης της ΨΥΧΗΣ δημιουργεί το ΣΩΜΑ

 

ΨΥΧΗ και ΣΩΜΑ ρέουν εντός του χρόνου.

 

Έτσι έχουμε

 

ΥΛΗ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ

 

-------- ΧΡΟΝΟΣ ---------

[   ΥΛΗ ΨΥΧΗΣ             ]

[   ΥΛΗ ΣΩΜΑΤΟΣ       ]

------------------------------

 

Η ψυχή ρέει ως σκέψη το σώμα ρέει ως ύλη και φθείρεται.

 

Η σκέψη ας ορίζουμε ότι έχει ως σωματίδιο το ΨΥΧΟΝΙΟ ένα πρότυπο υποθετικό σωματίδιο του ΟΝΤΟΣ όταν ακτινοβολεί

ύλη κατά την σκέψη. Ή κατα την εστίαση προς ένα στόχο.

 

Όταν στρέφουμε την εστίαση μας ή προσοχή κάπου ψυχοβολούμε με ΨΥΧΟΝΙΑ το άλλο ΟΝ

και εκεί είναι η λεγόμενη κβαντική επιρροή της στρέψης της προσοχής όπου ένα σύστημα μεταβάλλεται από την προσοχή του παρατηρητή.

Edited by dimulator
Link to comment
Share on other sites

4r13vzj1o1qox056g.jpg

 

Στον Σιντοϊσμό έχουμε το υλικό ΟΝ,

Νοούμε το Πνεύμα του ΟΝτος,

Χρησιμοποιούμε το σύμβολο του ΟΝτος

και εκφράζουμε με πράξη την θεαρέσκεια μας ως λατρεία του ΟΝτος.

 

Τα 3 επίπεδα ΟΝτος και η Λατρεία αποτελούν μέρος της παράδοσης του Σιντοϊσμού.

Edited by dimulator
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Βέβαια το Shinto υπήρξε το ο φορέας της Αυτοκρατορικής Ιαπωνικής προπαγάνδας, το δεκανίκι του Αυτοκράτορα (που λογαριαζόταν απόγονος της θεάς Αματερασου,) το ιδεολογικό καύσιμο για τα Ιαπωνικά εγκλήματα πολέμου στο Β'ΠΠ (και τα δείγματα δράσεων απόγνωσης, καμικάζε, τελετουργικές αυτοκτονίες κτλ.) κι'όλα αυτά παρόλο που είναι 'παγανιστική' θρησκεία. Δείγμα του ότι κάθε εξουσία μπορεί μια χαρά να εκμεταλλεύτει οποιαδήποτε μορφή θρησκευτικότητας για τους δικούς της σκοπούς.

Link to comment
Share on other sites

Βέβαια το Shinto υπήρξε το ο φορέας της Αυτοκρατορικής Ιαπωνικής προπαγάνδας, το δεκανίκι του Αυτοκράτορα (που λογαριαζόταν απόγονος της θεάς Αματερασου,) το ιδεολογικό καύσιμο για τα Ιαπωνικά εγκλήματα πολέμου στο Β'ΠΠ (και τα δείγματα δράσεων απόγνωσης, καμικάζε, τελετουργικές αυτοκτονίες κτλ.) κι'όλα αυτά παρόλο που είναι 'παγανιστική' θρησκεία. Δείγμα του ότι κάθε εξουσία μπορεί μια χαρά να εκμεταλλεύτει οποιαδήποτε μορφή θρησκευτικότητας για τους δικούς της σκοπούς.

 

Στις αυτοκρατορίες και τις κάστες υπάρχει η διάκριση ενός υλαίου όντος ως σύνδεσμος, απόγονος κτλ ενός σπουδαίου όντος πχ Θεού/Θεάς.

Και εκεί δημιουργούνται τα προβλήματα όπως να κινδινεύει να αμαυρωθεί η θεολογία ή η ιδεολογία του Σίντο.

 

Στην πραγματικότητα όμως αν κανείς δει το Σίντο θα καταλάβει ότι πρόκειται για το σύστημα πνευματικής ισότητας αφού κάθε ον έχει την ΙΔΙΑ ισότιμη πνευματική διάσταση στο ανώτερο και πρώτο επίπεδο όντων.

 

Με άλλα λόγια ένα δένδρο, ένα ζώο και ένας άνθρωπος σαν υλαία όντα έχουν διαφορές ΌΜΩΣ σαν πενυματικά όντα είναι ισότιμα.

Αυτή η πρωτοφανής ιδέα της ισότητας των όντων είναι που δημιουργεί την ευλάβεια στους ανθρώπους προς τα όντα που έχουν δεινά στην Γη διότι αυτός που βρίσκεται σε καλύτερη κατάσταση οικονομική, επιβίωσης κτλ βλέπει ότι ένα άλλο ον πνευματικό που είναι ΚΑΙ αυτό ΘΕΟΣ πονά και υποφέρει λόγω της άγνοιας.

 

Έτσι ο βαθιά θρησκευόμενος Σιντοιστής θα μεριμνήσει να αφυπνήσει το ον που υποφέρει και να αποκαταστήσει την οντική ισότητα στην συνείδηση του ώστε και το άλλο ον να αναγνωρίσει μέσα του την Θεία φύση και το ΤΙ ΕΙΝΑΙ !

 

Αυτή η συμπόνια προς την αναγνώριση του ευατού και των αλλήλων ως Θεοί είναι η πραγματική διδασκαλία της πνευματικής ισόττητας και του Σίντο!

Στην πραγματικοτητα το Σίντο μας λέει ότι στο ανώτερο επίπεδο υπάρχει ο κύκλος ισότητας των όντων.

Όλα τα όντα απέχουν ισότιμα από το κέντρο του κύκλου και δεν υπάρχουν επίπεδα πχ ύπαρξης ανώτερα και κατώτερα όπως στα συστήματα Πυραμίδας.

 

Στο σύστημα του Σίντο εντάσεται και η Στρογγυλή Τράπεζα του Αρθούρου που στην ουσία ήταν η ισότητα των μελών της ομάδας παρόλο που ο Αρθούρος δεν ήταν Σιντοιστής λόγω παγανιστικών καταβολών είχε κάποια σχέση με την ιδεολογία του Σίντο μέσω των υπερβόρειων παγανιστών λατρευτών της φύσης.

Link to comment
Share on other sites

Βέβαια το Shinto υπήρξε το ο φορέας της Αυτοκρατορικής Ιαπωνικής προπαγάνδας, το δεκανίκι του Αυτοκράτορα (που λογαριαζόταν απόγονος της θεάς Αματερασου,) το ιδεολογικό καύσιμο για τα Ιαπωνικά εγκλήματα πολέμου στο Β'ΠΠ (και τα δείγματα δράσεων απόγνωσης, καμικάζε, τελετουργικές αυτοκτονίες κτλ.) κι'όλα αυτά παρόλο που είναι 'παγανιστική' θρησκεία. Δείγμα του ότι κάθε εξουσία μπορεί μια χαρά να εκμεταλλεύτει οποιαδήποτε μορφή θρησκευτικότητας για τους δικούς της σκοπούς.

Ναι , έτσι όπως τα λες είναι τα πράγματα .

Μόνο που αυτή είναι η μια οπτική και μυωπική μάλιστα

 

Ας τα πάρουμε τα πράγματα περιληπτικά από την αρχή η περίοδος του TOKUGAWA IEYASU γνωστή και σαν EDO PERIOD (1603-1867) ήταν σε μεγάλο βαθμό μια περίοδος ακμής σε όλους του τομείς και υπήρχε ισορροπία χωρίς ιδιαιτέρους εμφύλιους πόλεμους του παρελθόντος .

 

Στην περίοδο του EDO εμφανίστηκε από τους ξένους που είχαν περιοριστή στο νότιο μέρος της χώρας , μια νέα σκοτεινή λατρεία ο χριστιανισμός !

Η ξένη αποικιοκράτες προέβαλαν τον χριστιανισμό σαν σωτηρία στους αγράμματους χωρικούς που του καλούσαν να επαναστατήσουν !

 

-Ώστε να μπορέσουν η ξένοι να μετατρέψουν την χωρά σε αποικία !-

 

(In 1636 the Portuguese were restricted to Deshima, a man-made is let--and thus, not true Japanese soil--in Nagasaki's harbor.)

 

Υπήρξαν διώξεις χριστιανών ,για κύριο λόγο ότι αυτοί ήταν σκυλιά τον ξένων κατακτητών .

 

“The Shimabara Rebellion of 1637-38, in which discontented Christian samurai and peasants rebelled against the bakufu-- and Edo

called in Dutch ships to bombard the rebel stronghold-- marked the end of the Christian movement. Soon thereafter, the Portuguese were permanently expelled, members of the Portuguese diplomatic mission were executed, all subjects were

ordered to register at a Buddhist or Shinto temple, and the Dutch and Chinese were restricted, respectively, to Deshima and to a special quarter in Nagasaki. Besides small trade of some outer daimyo with Korea

and the Ryukyu Islands, to the southwest of Japan's main islands, by 1641 foreign contacts were limited to Nagasaki.

 

 

 

Closing of Japan to the West

Fear of European domination led Tokugawa to close off Japan to the outside world in 1612. With exception of Nagasaki

and one other port, foreigners were excluded from Japan for 241 years, until 1853, during a period known as sakoku ("national seclusion"). Japan enjoyed a long period of peace but stagnated while Spain, France, Portugal and England colonized the world and Europe was dramatically altered by the industrial revolution.

 

 

 

BLACK SHIPS AND JAPAN OPENS UP

Το 1612, μια βίαιη καταιγίδα πλένονται ένα βρετανικό πλοίο στην ξηρά ακτή Miyagi. Χρησιμοποιώντας το πλοίο ως πρότυπο, ένας τοπικός άρχοντας κατασκεύασε το πρώτο ανοικτό δοχείο της Ιαπωνίας στη θάλασσα και έστειλε έναν απεσταλμένο, Tsunenaga Hasekura, στο Μεξικό για να δημιουργήσουν εμπορικές σχέσεις με την ισπανική. Hasekura προσγειώθηκε στο Ακαπούλκο, έκανε τον τρόπο του σε ολόκληρο το Μεξικό και ταξίδεψε στην Ευρώπη, όπου έγινε δεκτός από τον Πάπα Παύλο V στη Ρώμη.

Haekura βαφτίστηκε έναν καθολικό και επέστρεψε στην Ιαπωνία το 1620. Αυτός αναμένεται ένας ήρωας "ευπρόσδεκτη αλλά αγνοήθηκε. Κανείς δεν φάνηκε ενδιαφέρονται ιδιαίτερα σε ό, τι έμαθε για τον έξω κόσμο και έζησε τα τελευταία χρόνια της ζωής του που

ζουν στην απομόνωση.

 

 

Το «άνοιγμα» της Κίνας στις αρχές του 19ου αιώνα προκάλεσε το ενδιαφέρον της Ιαπωνίας στη Δύση.

Δυτική έμποροι ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρονται να κάνουν τα κέρδη από το εμπόριο με την Ιαπωνία και χρησιμοποιεί τα ιαπωνικά λιμάνια. Ένα άρθρο από την αναθεώρηση του Εδιμβούργου το 1852 δήλωσε: «Η υποχρεωτική απομόνωση της ιαπωνικής είναι λάθος, όχι μόνο για τους ίδιους αλλά και για τον πολιτισμένο κόσμο».

 

 

 

Δώστε βάση σε αυτό είναι σημαντικό – η Αμερικανοί >

Ο Πρόεδρος των ΗΠΑ Millard Fillmore έστειλε American Commodore Matthew Perry

(1794-1858) και ενός τέταρτου των φρεγατών του Ναυτικού των ΗΠΑ - τρεις ατμού

και πέντε άλλα πολεμικά πλοία , να συνάψει διπλωματικές και εμπορικές σχέσεις

με την Ιαπωνία . Ο κύριος σκοπός της αποστολής Perry ήταν να δημιουργήσει ένα

σταθμό άνθρακα στην Ιαπωνία , έτσι ώστε τα πλοία ατμού θα μπορούσε να ταξιδέψει

από τις Ηνωμένες Πολιτείες με την Κίνα και την Ασία κατά μήκος της "

μεγάλης διαδρομής κύκλο» μέσω Αλάσκα . Η κυβέρνηση των Ηνωμένων Πολιτειών

ήθελαν να βεβαιωθείτε ότι πήρε στην Ιαπωνία πρώτα έτσι δεν θα πέσει στα χέρια

μιας ευρωπαϊκής αντιπάλου και να διαταράξει τα αμερικανικά σχέδια για τον

έλεγχο του εμπορίου στον Ειρηνικό .

 

 

 

Perry έφτασε στο Έντο ( σημερινό Τόκιο ) Bay , τον Ιούλιο του 1853 με δύο

ατμόπλοια και δύο ιστιοφόρα και έγινε δεκτή ξίφος-χειρισμού σαμουράι σε ξύλινες

βάρκες . Ατμόπλοια Perry είχε οπλισμένο κελύφη και μια ποικιλία από όπλα .

Ναυαρχίδα του ήταν το μεγαλύτερο και πιο σύγχρονο ατμόπλοιο στον κόσμο εκείνη

την εποχή . Είναι ξέρουν στην Ιαπωνία σήμερα ως "μαύρη πλοία . " Για

να επιτευχθεί η Ιαπωνία , Perry 7 ½ μήνες σε θάλασσες και έπλευσε πέρα από τον

Ατλαντικό , γύρω από την Αφρική και σταμάτησε στη Σρι Λάνκα , τη Σιγκαπούρη και

τη Σαγκάη . Ένας από τους χρηματοδότες της εκστρατείας ήταν η brokerage house

Lehman Brothers (!).

 

 

 

 

 

Abe Masahiro (1819-57), was responsible for dealing

with the Americans. Having no precedent to manage this threat to national

security, Abe tried to balance the desires of the senior councillors to

compromise with the foreigners, of the emperor who wanted to keep the

foreigners out, and of the daimyo who wanted to go to war. Lacking consensus,

Abe decided to compromise by accepting Perry's demands for opening Japan to

foreign trade while also making military preparations. In March 1854, the

Treaty of Peace and Amity (or Treaty of Kanagawa) opened two ports to American

ships seeking provisions, guaranteed good treatment to shipwrecked American

sailors, and allowed a United States

consul to take up residence in Shimoda, a seaport on the Izu

Peninsula, southwest of Edo. A commercial treaty, opening still more areas to

American trade, was forced on the Shogunate five years later.

 

Τελικά με την βία (όπως συνηθίζουν και σήμερα ) η Αμερικανοί ανάγκασαν την Ιαπωνία

να κάνει εμπόριο μαζί τους !

Link to comment
Share on other sites

MEIJI RESTORATION: REBELLIONS AND THE MEIJI EMPEROR

Τα γεγονότα που οδήγησαν στην παλινόρθωση των Meiji . Τα 15 χρόνια περίοδος (1853 και 1868) μεταξύ της άφιξης της Μαύρης

Πλοία Perry και την Αποκατάσταση Meiji χαρακτηρίζεται από κοινωνικές αναταραχές, δολοφονίες, συνωμοσίες, συμμαχίες, σπασμένα συμμαχίες, προδοσίες και το χάος.

 

Three days after Perry's arrival Shogun Ieyoshi died and was replaced by

the feeble-minded Shogun Iesada, who signed a second treaty, without the

endorsement of the emperor, promising foreigners a favorable exchange rate and

an exemption from Japanese law.

 

 

In Kyoto,feudal lords began turning their backs on the weakening Tokugawa shogunate.

Anti-foreigner pro-government and pro-Emperor factions began confronting each

other. Samurai were often the targets. Their bodies were found in the streets

and their houses were burned. A group of young fiercely loyal samurai called

the Shinsengumi were called in by the shogun to restore order, which they were

able to do to some degree by murdering anyone accused of opposing the shogun.

 

 

 

Rebellions Before the Meiji Restoration

Σχεδόν μια δεκαετία μετά την εκτέλεση Yoshida, τους μαθητές του, συμμάχησε με τους απογοητευμένους σαμουράι και άλλους αντάρτες έχουν δεσμευτεί να εκσυγχρονίσουν την Ιαπωνία, οδήγησε μια εξέγερση ενάντια στην Tokugawa σογκούν να αποκατασταθεί η ισχύς του αυτοκράτορα, ο οποίος αυτή τη φορά είχε χάσει τόσο πολύ δύναμη και ήταν τόσο ασαφής περισσότερα Ιάπωνες δεν ήξεραν καν ότι υπήρχε.

 

στην Ιαπωνική ιστορία οι εξεγέρσεις που ανέτρεψε το σογκούν Tokugawa και αποκατέστησε την εξουσία να τον αυτοκράτορα ως Αποκατάσταση Meiji.

Το 1868, το 15​​-year-old αυτοκράτορα Mutsuhito αποκαταστάθηκε στον αυτοκρατορικό θρόνο. Mutsuhito ήταν μέλος της Βουλής των Yamato, όπως ήταν οι προηγούμενοι αυτοκράτορες. Όταν ανέκτησε την εξουσία ως Αυτοκράτορας ανέλαβε το

όνομα του "Meiji" ("φωτισμένη κυβέρνηση"). Η περίπτωση αυτή αναφέρεται ως την Αποκατάσταση Meiji, διότι σηματοδότησε την αποκατάσταση του αυτοκράτορα ως πολιτική δύναμη στην Ιαπωνία.

 

 

Η Περίοδος Meiji (1868-1912) ξεκίνησε με την αποκατάσταση του αυτοκράτορα Mutsuhito στο θρόνο το

1868. Η Αποκατάσταση Meiji σηματοδοτεί τη γέννηση της Ιαπωνίας ως ένα σύγχρονο έθνος, η κατάργηση του φεουδαρχικού συστήματος και την αναδιάρθρωση της Ιαπωνίας κατά τα δυτικά πρότυπα. Το σύνθημα για την εθνικιστική ήταν "Revere ο αυτοκράτορας, αποκρούουν οι βάρβαροι.

 

 

 

Η περίοδος ξεκίνησε με έναν αγώνα για μια ιδεολογία υπέρτατη. Ο ιστορικός Ian Buruma είπε η Japan Times: "Υπήρχαν πολλά είδη σκέψης που πήγε σε αυτό. Υπήρχαν συντηρητικές εθνικιστές που πίστεψαν στο Σίντο και ο αυτοκράτορας θα

πρέπει να είναι στο επίκεντρο των πάντων. Στη συνέχεια, όμως υπήρχαν και πολύ πιο φιλελεύθερους στοχαστές ... σοσιαλιστές και ούτω καθεξής, ο οποίος είχε μια πολύ μεγαλύτερη πολιτική ιδέα για το τι σημαίνει να είναι ιαπωνικά ... Το αίμα-και-εδάφους σχολείο ... δυστυχώς, επικράτησε, και είναι αυτό που οδήγησε τελικά την Ιαπωνία σε πόλεμο. "

 

 

Όπως συνέβη και πριν, ο αυτοκράτορας ανυψώνεται σε μία θέση ενός ζωντανού Θεού, αλλά είχε μικρή

δύναμη, αλλά τώρα εξουσία βρισκόταν στα χέρια των μεταρρυθμιστών, στην πλειοψηφία τους πρώην μαθητές του Yoshida, και είχε τερματιστεί η ολιγαρχίας. Η θέση τον σογκούν είχε εξαλειφθεί. Οι μεταρρυθμιστές και οι γαιοκτήμονες πολέμησαν για την εξουσία!

 

 

 

***Επεξήγηση

Και ο Ιάπωνας Αυτοκράτορας ήταν απόγονος της θεάς Αματερασου και των θεών .

Όπως παρόμοια Οι φαραώ είχαν καταγωγή από τους αιγύπτιους θεούς .

Και οι Έλληνες ἄναξ είχαν καταγωγή από τους ολύμπιους θεούς , απόλυτο παράδειγμα ο Μέγας Αλέξανδρος ! ξέρεται που συμμετείχε στα ΚΑΒΕΙΡΙΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ όπως και οι γονείς του ,και Που θεωρούνταν γιος του Δια ή Απόλλωνα ή Διόνυσου ….. !

 

http://el.wiktionary.org/wiki/%E1%BC%84%CE%BD%CE%B1%CE%BE

 

 

 

Οι Θεϊκή ιδιότητα του Αυτοκράτορα πριν από τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο δεν ήταν τόσο το αποτέλεσμα κάποιας αρχαίας πίστης, αλλά μάλλον μια εκδήλωση της πολιτικής στα τέλη του 19ου αιώνα .

Εμπνευσμένο κάπως από το Ευρωπαϊκό Χριστιανισμό δηλαδή μπροστά στο Ολοκληρωτισμό του χριστιανισμού των ξένων έπρεπε να μπει μια και καλή μια διαχωριστική γραμμή που θα εμποδίζει να απορροφηθούν οι ιάπωνες από τον χριστιανισμό όπως έπαθαν πολλοί

άλλοι λαοί στον κόσμο π.χ. ιθαγενείς της Αμερικής ηπείρου , Αφρικής .

Με μεταρρυθμίσεις στην περίοδο Meiji (1868-1912) αναβίωσε το αρχιερατικό ρόλο του αυτοκράτορα στο Σίντο και το έκανε την κρατική θρησκεία ως τρόπο ενοποίησης της Ιαπωνίας. Οι μεταρρυθμιστές στη συνέχεια πήγε ένα βήμα παραπέρα και να γίνει ο διοικητής

αυτοκράτορα και επικεφαλής του στρατού και την διαπρεπής ηγέτης της πολιτικής δομής της Ιαπωνίας. Στρατιωτικοί ηγέτες ήταν άμεσα υπεύθυνη για τον αυτοκράτορα, ο οποίος είχε επίσης την εξουσία να διορίζει και να απορρίψει στρατηγοί, ναύαρχοι και πρωθυπουργοί.

 

 

Μέχρι το 1930 η εξουσία του αυτοκράτορα ήταν αδιαμφισβήτητη. Κάθε φοιτητής σε κάθε Ιαπωνικό σχολείο προσκύνησε φωτογραφία του Αυτοκράτορα κάθε πρωί και δασκάλους περιέγραψε πώς ο πρώτος αυτοκράτορας κατάγονται από τους θεούς σαν να ήταν ιστορικό γεγονός.

 

Ο μύθος της θεϊκής προέλευσης της ιαπωνικής αυτοκρατορικής οικογένειας έχει παραδοσιακά μια βασική στο Σίντο . Αλλά μετά

από Αποκατάσταση Meiji το 1868 , και ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια του Β 'Παγκοσμίου Πολέμου ,το Σίντο προήχθη από τις αρχές ως επίσημη θρησκεία του κράτους.

 

Ο ιστορικός Ian Buruma είπε η Japan Times : "Κράτος- Σίντο καθιέρωσαν σκόπιμα τον 19ο αιώνα ως μια ιαπωνική αντίδραση στην χριστιανική πίστη της δύσης .

" Η Ιαπωνία " πάντα έψαχνε για τους λόγους που εξηγούν γιατί η Δύση ήταν τόσο ισχυρή και ιαπωνικά στοχαστές

τον 18ο αιώνα ήρθε στο συμπέρασμα ότι όλα ήρθαν κάτω στο Χριστιανισμό : ήταν η εκκλησία που έδεσε τους ανθρώπους και τους έκανε υπάκουος στους ηγέτες τους . Έτσι, κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι αυτό που χρειαζόταν ήταν μια εθνική θρησκεία, και έγινε το κράτος -Σίντο . "

 

 

 

Μετα την πάροδο του χρόνου στο νέο Σίντο στα τέλη 19ο αιώνα του ήταν συν - επέλεξε από αυτό παραδοσιακό σαμανισμό

σε μια κρατική θρησκεία. Ian Buruma πρότεινε το εν λόγω κράτος Σίντο δημιουργήθηκε από το " μπόλιασμα γερμανικό δόγμα για την ιαπωνική μύθους . Μοιράστηκαν στρατιωτική πειθαρχία , μυστικιστική μοναχισμού και το αίμα - και - εδάφους προπαγάνδα σχετικά με τις εθνικές αποστάγματα . "

 

 

 

Το ιαπωνικό σύνταγμα του 1889 κήρυξε ο αυτοκράτορας κάθεται επάνω " στο θρόνο της μίας γραμμικής διαδοχής αδιάσπαστη μέσω των ηλικιών αιώνια » και προ - Β 'Παγκοσμίου Πολέμου φοιτητής Ιάπωνες είχαν διδαχθεί ότι ο αυτοκράτορας ήταν θεός . Σίντο δόγματα που διδάσκονται στο σχολείο? Ιερά του Σίντο στηρίχθηκαν από την κυβέρνηση ? Και η θρησκεία και ο εθνικισμός αναπτύξει ισχυρούς δεσμούς .

 

Η Εποχή Meiji ήταν ένα από τα πιο αξιόλογα επεισόδια στην ιστορία των εθνών .Ιαπωνία προχωρήσει από μια αγροτική κοινωνία που κυβερνάται από κληρονομικούς γαιοκτήμονες σε μια βιομηχανοποιημένη οικονομική δύναμη που κυριαρχείται από μορφωμένους γραφειοκράτες , επιτυγχάνοντας δεκαετίες ό, τι οι χώρες της Δύσης χρειάστηκαν αιώνες για να αναπτυχθεί σε ένα σύγχρονο έθνος με σύγχρονες βιομηχανίες , σύγχρονων πολιτικών θεσμών και μιας σύγχρονης κοινωνίας .

 

Και καμικάζι είναι μια Ιαπωνική λέξη, στην κυριολεξία σημαίνει Θείος Άνεμος !

περιγράψει της επιθέσεις αυτοκτονίας, των Ιαπώνων στρατιωτών στο τελος του Β'ΠΠ που ακολουθώντας τον κώδικα τιμής των Σαμουράι, προτιμούσαν να πεθάνουν από το να πιαστούν ζωντανοί.

Αυτοί οι ήρωες ναι ήταν εθνικιστές με όλοι την σωστή και καλή σημασία της λέξις!

Ήξεραν ότι αν νικηθεί η χώρα τους και πέσει στα χέρια τον Αμερικανών θα την γ@μισουν εντελώς !

Δεν ήταν αμόρφωτη φανατισμένοι άνθρωποι , αλλά μορφωμένη ιδεαλιστές !

 

Και για να δούμε τη έπαθε η Ιαπωνία στα περίπου 20 χρόνια κατοχής από τους Αμερικανούς μετά τον Β'ΠΠ .

* Καταργήθηκε το Σίντο από κρατική θρησκεία , επειδή έτσι γούσταραν οι Αμερικανοι!

*Λεηλατήθηκαν τα ταμία της , έπαθε το μεγαλύτερο έγκλημα πολέμου στην ιστορία > 2 ατομικές βόμβες σε 2 μεγαλούπολης !

* Επιβλήθηκε με τον ζόρι να γιορτάζεται κάθε χρόνο η Ημέρα των Ευχαριστιών – thanksgiving , επειδή έτσι γούσταραν οι Αμερικανοι !*Επιβλήθηκε με τον ζόρι το αμερικανικό άθλημα Baseball !

 

 

 

*Και άλλα πολλά…………

Edited by panas o trismegistos
Link to comment
Share on other sites

Κάνετε αιωνίως το ίδιο και το ίδιο λάθος.... περιστρέφεται την συζήτηση μιας ιδεολογίας και ενός πνευματικού συστήματος πχ του Σίντο που είναι ο θεμέλιος λίθος της Πνευματικής ισότητας μεταξύ των όντων ΜΕ ιστορικά και πολιτικά στοιχεία κάποιων που ήταν ακόλουθοι του συστήματος αυτού και ενεπλάκησαν σε πολέμους και καταστροφές....

 

Το τι κάναν κάποιοι στο όνομα μιας θρησκείας ειδικά του Σίντο είναι τελείως άσχετο με τις βασικές θέσεις του Σίντο.

 

Ακριβώς το ίδιο έγινε και με τον Χριστιανισμό που ξεκίνησε τα πρώτα χρόνια σαν κάτι ριζοσπαστικό αλλά σύντομα έγινε θεοκρατία με το Βυζάντιο.

 

Γενικά η μοίρα μιας ιδεολογίας είναι να φθαρθεί από μια άλλη ιδεολογία πρακτική πχ ο απόλυτος σεβασμός στα όντα από την απόλυτη ασέβεια του ανθρώπου και την εκμετάλευση του....

 

Καλό λοιπόν είναι να ξεχωρίζουμε τους ηθίνοντες ως κάτι ξένο από την πενυματική ιδεολογία και ότι κάναν πολιτική ή πόλεμο και όχι πενυματική διδασκαλία.

 

Αυτό το λέω διότι το επόμενο βήμα αν δεν προσέχουμε είναι να βγάλουμε το Σίντο ίσο με την Χούντα πχ και τον Χίτλερ,

 

Λίγο προσοχή να μην τα ισοπεδώνουμε όλα!

 

Τα ίδια γίνονται και από τους παγανιστές για ότι υποστηρίζει το όνομα του Ιησού... έννοια σας και οι παγανιστές δεν είναι πεντακάθαροι τα ίδια κάνουν όταν λασπολογούν.

 

Άλλο λοιπόν μια ιδεολογία-θρεσκεία και οι θέσεις και άλλο η εφαρμογή της από τον εκάστοτε άνθρωπο οπαδό ή ηγέτη.

Link to comment
Share on other sites

Κάνετε αιωνίως το ίδιο και το ίδιο λάθος.... περιστρέφεται την συζήτηση μιας ιδεολογίας και ενός πνευματικού συστήματος πχ του Σίντο που είναι ο θεμέλιος λίθος της Πνευματικής ισότητας μεταξύ των όντων ΜΕ ιστορικά και πολιτικά στοιχεία κάποιων που ήταν ακόλουθοι του συστήματος αυτού και ενεπλάκησαν σε πολέμους και καταστροφές....

 

Το τι κάναν κάποιοι στο όνομα μιας θρησκείας ειδικά του Σίντο είναι τελείως άσχετο με τις βασικές θέσεις του Σίντο....

...

Για μένα η ιστορία αυτή πρώτα δείχνει το πως 'καπελώνεται' μια θρησκεία - και μάλιστα παγανιστική - για να κάνει τα ίδια και χειρότερα από άλλα κοντινότερα...

Η ουσία του Σιντο τώρα, είναι άλλο θέμα (αλλά όχι εντελώς) αφού και το πως βιώθηκε / βιώνεται είναι σχετικό. Κι εδώ υπάρχει κι άλλο θέμα. Η κάθε θρησκεία είναι ωραία αν διαβάσεις το τι λένε τα φυλλάδια που τη διαφημίζουν αλλα...

 

Το Σίντο είναι μάλλον απόμακρο από την Ελληνική πραγματικότητα - δηλαδή βρίσκω κάποια υποθετική περίπτωση Έλληνα ακόλουθου του Σίντο (που έμαθε από βιβλία) μάλλον ως μια γραφική διαμαρτυρία προς αυτό που έχει γύρω του παρά ως κάτι το ουσιαστικό.

Link to comment
Share on other sites

Το Σίντο είναι παγανιστική θρησκεία, και γι’αυτό αισθητικά γοητευτική. Κι επίσης, «εύκολη» καθώς οι παγανιστικές θρησκείες είναι μεν απαιτητικές σε ορισμένα πράγματα (όπως το καθήκον) αλλά δε ζητούν υπερβάσεις.


 

Αν ήταν να την αξιολογήσω θα παρατηρούσα ότι παρά την αισθητική της γοητεία είναι από άποψη θρησκευτικής ικανοποίησης ανεπαρκής – κι αυτό δε το λέω εγώ αλλά το δείχνουν τα γεγονότα και οι επιλογές των ίδιων των Ιαπώνων.


 

Η Ιαπωνία είναι εδώ και 100 χρόνια χώρα «νέων θρησκειών.» Πρόκειται για τάση που δεν είναι καινούργια και δεν εντάσσεται σε κάποια «νέα εποχή» ή δυτικές μόδες. Οι Ιάπωνες παρά τα διαλείμματα εθνικιστικού φανατισμού (στα οποία η εθνικής τους θρησκεία πρόσφερε ιδεολογικό υπόβαθρο) στρέφονται σε νέες μορφές θρησκευτικόητας, μαζικά. Κι αυτό εμένα μου λέει ένα πράγμα: θεωρούν το εθνικό τους ανεπαρκές.

 

 

Αλήθεια γνωρίζουμε τι είναι ο Σιντοϊσμός;

 

Ήταν στην αρχαία Ιαπωνία ένα από τα αρχαιότερα και ισχυρότερα πνευματικά συστήματα....

 

Στον Σιντοισμό αναγνωρίζουμε την λειτουργία του Πνεύματος πίσω από τα άψυχα και έμψυχα.... για όλα τα όντα...

...

Νομίζω ότι η "δύναμη" σε κάθε θρησκεία βρίσκεται όχι στο τι "αναγνωρίζει" (αφηρημένα και 'θεωρητικά') αλλά στο τι "βλέπει". Όσο "βλέπει" "την λειτουργία του Πνεύματος πίσω από τα άψυχα και έμψυχα.... για όλα τα όντα..." τότε έχει δύναμη να ικανοποιήσει θρησκευτικά. Όταν απλά μένει με την ανάμνηση... δε διαφέρει από το θέατρο και παύει να ικανοποιεί. Έτσι αλλο το Σίντο των σαμανιστικών καταβολών κι άλλο η εθνική θρησκεία που εκμεταλλεύτηκαν οι πολιικοί, αλλά τελικά είναι το τι γνωρίζει ο καθένας έμπρακτα και το πως βιώνεται το ότι λένε τα βιβλία.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...