Jump to content

Το μονοπάτι...


Recommended Posts

Δυστυχώς αυτές οι εμπειρίες είναι μάλλον ελλειπείς... σαν τις ελληνικές ταινίες που τελειώνουν με ένα γάμο, ενώ τότε είναι ακριβώς που αρχίζει η υπόθεση, οι θεατές όμως αυτό δεν το βλέπουν ποτέ.

Έτσι και εδώ παρουσιάζονται ως "κίνητρα" για εμπλοκή με σατανισμό κτλ. τα επιφανειακά πράγματα π.χ. λέει κάπου:Ναι καλά... το ότι ήταν από πριν ανικανοποίητος πνευματικά από όσα (δεν) του προσέφερε το θρησκευτικό περιβάλλον στο οποίο ζούσε, το ότι οργιζόταν με διάφορα που έβλεπε να κάνουν οι "εκπρόσωποι" αυτού του περιβάλλοντος δεν έχει καμία σχέση...Δυστυχώς (ή ευτυχώς, ανάλογα πως το βλέπει κανείς) και πάλι, η αρχή πάντα γίνεται με έναν άνθρωπο που σκέφτεται, έχει αναζητήσεις και βλέπει ότι αυτά που του σερβίρουν δεν τον γεμίζουν, κι από πάνω βλέπει τη σκανδαλιστική συμπεριφορά στους "πανοσιολιοεκλαμπρότατους"... κι έπειτα φταίει το "δισκάδικο", σίγουρα....

 

Το δισκάδικο, η "περιέργεια" και η γοητεία του "αγνώστου" δεν είναι παρά αφορμές βαθύτερων αιτιών.

 

 

αν τα ειχε τηρησει εξ΄αρχης ολα τα απαραιτητα δεν θα ειχε προβλημα ικανοποιησης .

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 147
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

αν τα ειχε τηρησει εξ΄αρχης ολα τα απαραιτητα δεν θα ειχε προβλημα ικανοποιησης .

Μπορεις να αναλυσεις "τα απαραιτητα"; σε παρακαλω.

Συμφωνω μαζι σου, ομως επειδη δεν τα εχω ξεκαθαρισει πολυ καλα θελω να δω πως μπορει να αναλυθει λιγο το θεμα, ουτως η αλλως αναλυσεις κανουμε εδω..

Link to comment
Share on other sites

Μπορεις να αναλυσεις "τα απαραιτητα"; σε παρακαλω.

Συμφωνω μαζι σου, ομως επειδη δεν τα εχω ξεκαθαρισει πολυ καλα θελω να δω πως μπορει να αναλυθει λιγο το θεμα, ουτως η αλλως αναλυσεις κανουμε εδω..

 

 

λοιπον γενικα , προς το παρον μια κατηγορια,

ο ανθρωπος περνα διαφορα σταδια απο την πιστη του , υπαρχουν παραγοντες που τον κανουν να εχει ενα ενδιαφερον για το αγνωστο , ουσιαστικα θελει γρηγορα και απτα - βιωματικα στοιχεια υπερφυσικων φαινομενων , πραγματα τα οποια ο καθενας επιθυμει ,αυτα για αυτους που δεν βαζουν ως πρωτευοντα ρολο τη θεωση τους .

ο χριστιανισμος τετοια ''βιωματα '' , θαυματα '' κτλ τα προσφερει υστερα απο την υπαρξη αυθεντικης πιστης και αληθινης αγαπης ,πληρης αφοσιωση στο θεο και αλλα .

Μια τετοια κατασταση ειναι δυσκολο να επιτευχθει για καποιον μεσο ανθρωπο χωρις να καταβαλλει αρκετο χρονο , υπομονη , αφοσιωση , μιλωντας παντα για τον κυριως ''δρομο'' και οχι '' παραδρομους ''

Ο ανθρωπος λοιπον που δεν ειναι μαθημενος , διατεθειμενος να ακολουθησει την δυσκολη ανηφορα χωρις ασανσερ για να αναζητησει την θεωση , αλλα επιδιωκει απλα να βιωσει το παραφυσικο , ως αυτοσκοπο , δεν εχει την υπομονη αλλα και τα ψυχικα αποθεματα κτλ για να διατηρηθει στην πιστη και επομενως να βιωσει , εστω να αποδειξει στον εαυτο του ''τα παραφυσικα '' τα οποια δεν ειναι καθολου το ζητουμενο , αλλου ειναι η ουσια .

ο αληθινα πιστος αυτα δεν τα χρειαζεται , αλλα αν φθασει σε ενα επιπεδο πνευματικης ανοδου , δηλαδη αγιοσυνη τα βιωνει αυτα και χωρις να τα επιδιωκει , αλλα υπεισερχονται απο τη θεια χαρη.

αυτοι που δεν εχουν ως αυτοσκοπο την θεωση , το θεο , που πανε για θαυματα δεν θα δουν θαυμα .

αν δεν πιστευουν λοιπον την ουσια ευκολα χανουν την πιστη τους καθως δεν δεσμευονται στους ορους της διατειρησης των προυποθεσεων για να ειναι κοντα στο θεο και εμφανιζονται και αλλα κολληματα υστερα πχ γιατι δεν υπαρχει σεξουαλικη συνευρεση πριν το γαμο και αλλα πολλα τα οποια κανουν τον ανθρωπο να απομακρυνεται απο το θεο. υπαρχουν και τα αλλα πρακτικα, καποιοι ειναι αδυναμοι και δεν προσπαθουν να φθασουν τον εαυτο τους σε ενα καλο επιπεδο πνευματικο γιατι δεν σπρωχνονται να ακολουθησουν κανονες πχ αποβολης των παθων , εγωισμου κτλ .

Οπως ειπαμε για να επιτευχθει η θεωση με τα αναλογα αποτελεσματα '' παραφυσικης '' τα οποια σε καμμια περιπτωση δεν ειναι αυτοσκοπος τονιζω για την ορθη πιστη υπαρχουν ας πουμε '' κανονες'' που κατ'εμε δεν αποτελουν καν κανονες , αυτοι αν δν ακολουθιουνται ορθα , αν δεν ακολουθιουνται τα '' απαραιτητα ' δηλαδη , οπως τονιζει η παραδοση ,δεν οδηγουνται πουθενα ετσι απλα απογοητευονται και ριχνουν την ευθυνη στην ''αχρηστια '' του χριστιανισμου (ψεμματα , αποχαυνωση κτλ ) . Ως μονη λυση για την διψα τους παραμενει ο ''παραδρομος'' - ''το ασανσερ'' , που βεβαια χωρις να απαιτει ''τοσα πολλα '' προσφερει αυτα που αναζητα καποιος ή και οχι αναλογα (εδω ειμαι επιφυλακτικος , εσεις ξερετε μονοι σας) , με τα αναλογα κοστη βεβαια , και αυτα τα ξερετε .

Link to comment
Share on other sites

λοιπον γενικα , προς το παρον μια κατηγορια,

ο ανθρωπος περνα διαφορα σταδια απο την πιστη του , υπαρχουν παραγοντες που τον κανουν να εχει ενα ενδιαφερον για το αγνωστο , ουσιαστικα θελει γρηγορα και απτα - βιωματικα στοιχεια υπερφυσικων φαινομενων , πραγματα τα οποια ο καθενας επιθυμει ,αυτα για αυτους που δεν βαζουν ως πρωτευοντα ρολο τη θεωση τους .

ο χριστιανισμος τετοια ''βιωματα '' , θαυματα '' κτλ τα προσφερει υστερα απο την υπαρξη αυθεντικης πιστης και αληθινης αγαπης ,πληρης αφοσιωση στο θεο και αλλα .

Μια τετοια κατασταση ειναι δυσκολο να επιτευχθει για καποιον μεσο ανθρωπο χωρις να καταβαλλει αρκετο χρονο , υπομονη , αφοσιωση , μιλωντας παντα για τον κυριως ''δρομο'' και οχι '' παραδρομους ''

Ο ανθρωπος λοιπον που δεν ειναι μαθημενος , διατεθειμενος να ακολουθησει την δυσκολη ανηφορα χωρις ασανσερ για να αναζητησει την θεωση , αλλα επιδιωκει απλα να βιωσει το παραφυσικο , ως αυτοσκοπο , δεν εχει την υπομονη αλλα και τα ψυχικα αποθεματα κτλ για να διατηρηθει στην πιστη και επομενως να βιωσει , εστω να αποδειξει στον εαυτο του ''τα παραφυσικα '' τα οποια δεν ειναι καθολου το ζητουμενο , αλλου ειναι η ουσια .

ο αληθινα πιστος αυτα δεν τα χρειαζεται , αλλα αν φθασει σε ενα επιπεδο πνευματικης ανοδου , δηλαδη αγιοσυνη τα βιωνει αυτα και χωρις να τα επιδιωκει , αλλα υπεισερχονται απο τη θεια χαρη.

αυτοι που δεν εχουν ως αυτοσκοπο την θεωση , το θεο , που πανε για θαυματα δεν θα δουν θαυμα .

αν δεν πιστευουν λοιπον την ουσια ευκολα χανουν την πιστη τους καθως δεν δεσμευονται στους ορους της διατειρησης των προυποθεσεων για να ειναι κοντα στο θεο και εμφανιζονται και αλλα κολληματα υστερα πχ γιατι δεν υπαρχει σεξουαλικη συνευρεση πριν το γαμο και αλλα πολλα τα οποια κανουν τον ανθρωπο να απομακρυνεται απο το θεο. υπαρχουν και τα αλλα πρακτικα, καποιοι ειναι αδυναμοι και δεν προσπαθουν να φθασουν τον εαυτο τους σε ενα καλο επιπεδο πνευματικο γιατι δεν σπρωχνονται να ακολουθησουν κανονες πχ αποβολης των παθων , εγωισμου κτλ .

Οπως ειπαμε για να επιτευχθει η θεωση με τα αναλογα αποτελεσματα '' παραφυσικης '' τα οποια σε καμμια περιπτωση δεν ειναι αυτοσκοπος τονιζω για την ορθη πιστη υπαρχουν ας πουμε '' κανονες'' που κατ'εμε δεν αποτελουν καν κανονες , αυτοι αν δν ακολουθιουνται ορθα , αν δεν ακολουθιουνται τα '' απαραιτητα ' δηλαδη , οπως τονιζει η παραδοση ,δεν οδηγουνται πουθενα ετσι απλα απογοητευονται και ριχνουν την ευθυνη στην ''αχρηστια '' του χριστιανισμου (ψεμματα , αποχαυνωση κτλ ) . Ως μονη λυση για την διψα τους παραμενει ο ''παραδρομος'' - ''το ασανσερ'' , που βεβαια χωρις να απαιτει ''τοσα πολλα '' προσφερει αυτα που αναζητα καποιος ή και οχι αναλογα (εδω ειμαι επιφυλακτικος , εσεις ξερετε μονοι σας) , με τα αναλογα κοστη βεβαια , και αυτα τα ξερετε .

Δηλαδη με 2 λογια υποστηριζεις την "αποστειρωση" του πνευματος;;;;

Τοτε ειναι 100% σιγουρο πως με την πρωτη στραβοτιμονια ο παθων θα παει κατα διαολου!

....

 

ΥΓ. Συγνωμη π δεν αναλυω, ομως δεν βρισκομαι στον υπολογιστη μ και ειμαι με παρεα...

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη με 2 λογια υποστηριζεις την "αποστειρωση" του πνευματος;;;;

Τοτε ειναι 100% σιγουρο πως με την πρωτη στραβοτιμονια ο παθων θα παει κατα διαολου!

....

 

ΥΓ. Συγνωμη π δεν αναλυω, ομως δεν βρισκομαι στον υπολογιστη μ και ειμαι με παρεα...

 

 

οχι , καθολου . η ουσια ειναι πως δεν θα εχει η πιστη διαρκεια αν δεν αναζητουν την αληθεια , την θεωση και κινουνται με βαση την επιθυμια του κορεσμου της περιεργειας τους . μια χαρα κατανοητο ειναι.

Link to comment
Share on other sites

οχι , καθολου . η ουσια ειναι πως δεν θα εχει η πιστη διαρκεια αν δεν αναζητουν την αληθεια , την θεωση και κινουνται με βαση την επιθυμια του κορεσμου της περιεργειας τους . μια χαρα κατανοητο ειναι.

Συμφωνω, ομως ο καθενας προσδιδει στην περιεργεια του διαφορετικα εναυσματα ωστε να τον οδηγησει στον ατομικο του δρομο.

Δεν πιστευω πως υπαρχει καποιος δεδομενος τροπος για να φτασει κανεις στο τελος του προσωπικου του ταξιδιου, απλα δεν μπορεις να φτιαχνεις ορια ~ συνορα και κανονες για κατι που δεν υπαρχει τπτ παρα συμβουλες απο μονες τους στον Κοσμος...

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω, ομως ο καθενας προσδιδει στην περιεργεια του διαφορετικα εναυσματα ωστε να τον οδηγησει στον ατομικο του δρομο.

Δεν πιστευω πως υπαρχει καποιος δεδομενος τροπος για να φτασει κανεις στο τελος του προσωπικου του ταξιδιου, απλα δεν μπορεις να φτιαχνεις ορια ~ συνορα και κανονες για κατι που δεν υπαρχει τπτ παρα συμβουλες απο μονες τους στον Κοσμος...

 

 

 

εδω ειναι το προβλημα ! η αληθεια ειναι μονο μια και αντικειμενικη για ολους .

με εναν τροπο εισαι σωστος με απειρους λαθος (ή κατι τετοιο).

οπως ειπα ειναι θεμα ποιοτητας .

επιλεγεις το αυθεντικο με τα αναλογα αποτελεσματα ή την απομιμιση με αλλες συνεπειες .

το ''αυθεντικο'' ειναι πιο ακριβο γιατι σου δινει το ανωτερο στην κατηγορια που ψαχνεσαι .

αναλογικα η απομιμιση αυτου .

το θεμα ειναι ποσοι εχουν τη θεληση να ανεβουν τον αυθεντικο δρομο.

Link to comment
Share on other sites

Ρε φίλε, εντάξει. Όλοι θέλουμε να πάμε Πειραιά, οκ.

 

Άλλος όμως μένει Περιστέρι, άλλος Γλυφάδα κι άλλος Αίγινα. ΠΩΣ ΣΤΗΝ ΕΥΧΗ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΔΡΟΜΟ;

Link to comment
Share on other sites

Ρε φίλε, εντάξει. Όλοι θέλουμε να πάμε Πειραιά, οκ.

 

Άλλος όμως μένει Περιστέρι, άλλος Γλυφάδα κι άλλος Αίγινα. ΠΩΣ ΣΤΗΝ ΕΥΧΗ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΔΡΟΜΟ;

 

 

 

αυτος ο δρομος ειναι μοναδικος .

δεν υπαρχουν απειρες λυσεις .

ενας ο δρομος , μια η πυλη , μια η λυση , ενας ο τροπος .

εδω εισαι σε ενα βουνο και προσπαθεις να ανεβεις προς τα πανω .

οσο πιο κατω εισαι πιο λιγα ξερεις , οσο ανεβαινεις φωτιζεσαι πιο πολυ, πιο λιγα μενουν να διδαχθεις .

Link to comment
Share on other sites

ενας ο δρομος , μια η πυλη , μια η λυση , ενας ο τροπος .

 

Μία η άνοιξη

ένα το σύννεφο

χρυσή η βροχή....

 

οσο πιο κατω εισαι πιο λιγα ξερεις

 

ΟΚ, κατάλαβα. Ανέβα λίγο ακόμα και θα δεις και τα άλλα μονοπάτια προς την κορυφή.

Edited by Τράγου Κέρατο
Link to comment
Share on other sites

Μία η άνοιξη

ένα το σύννεφο

χρυσή η βροχή....

 

 

 

ΟΚ, κατάλαβα. Ανέβα λίγο ακόμα και θα δεις και τα άλλα μονοπάτια προς την κορυφή.

 

 

οσο ανεβαινεις το φαρδος το βουνο στενευει , και αρα και οσα εχουν μεινει να μαθεις.

Link to comment
Share on other sites

οσο ανεβαινεις το φαρδος το βουνο στενευει , και αρα και οσα εχουν μεινει να μαθεις.

 

Όχι, εντάξει, ανοίγει μετά την ταβέρνα του Κυρ-Ηλία. Μόλις φτάσεις εκεί, να πάρεις σαγανάκι, είναι μούρλια!

 

(Αν απαντάς άσχετα, θα λέω κι εγώ ό,τι θέλω.)

Link to comment
Share on other sites

Όχι, εντάξει, ανοίγει μετά την ταβέρνα του Κυρ-Ηλία. Μόλις φτάσεις εκεί, να πάρεις σαγανάκι, είναι μούρλια!

 

(Αν απαντάς άσχετα, θα λέω κι εγώ ό,τι θέλω.)

 

 

 

σκοπος ειναι η θεωση . ο μονος τροπος ειναι η πνευματικη ανοδος , η επικοινωνια με το θεο .

ωρα αλλο που κανεις πως δεν ξερεις τι ισχυει.

Link to comment
Share on other sites

αν τα ειχε τηρησει εξ΄αρχης ολα τα απαραιτητα δεν θα ειχε προβλημα ικανοποιησης .
Τι εννοείς; Δεν μπορεί αυτό να γίνει από μόνο του. Πως να πιστέψει "στην ουσία" αυτόματα;

Μιλάς για "τήρηση" που φέρνει ικανοποίηση. Εννοείς τήρηση "τυπικών" που ίσως να μην καταλαβαίνει;

Την τήρηση πραγματών που του λένε να κάνει "γιατί έτσι" - αφού ούτε όσοι του το λένε δεν ξέρουν το γιατί;

Δεν γίνονται έτσι τα πράγματα, και το θεωρώ "αφέλεια" το λιγότερο να μην γίνεται κατανοητό ότι φταίει και ο χώρος που απορρίπτεται για την απόρριψη.

Νομίζω ότι το καταλαβαίνεις αφού λες:

....τα προσφερει υστερα απο την υπαρξη αυθεντικης πιστης και αληθινης αγαπης ,πληρης αφοσιωση στο θεο και αλλα .

Μια τετοια κατασταση ειναι δυσκολο να επιτευχθει για καποιον μεσο ανθρωπο χωρις να καταβαλλει αρκετο χρονο , υπομονη , αφοσιωση , μιλωντας παντα για τον κυριως ''δρομο'' και οχι '' παραδρομους ''

Ο ανθρωπος λοιπον που δεν ειναι μαθημενος , διατεθειμενος να ακολουθησει την δυσκολη ανηφορα χωρις ασανσερ για να αναζητησει την θεωση , αλλα επιδιωκει απλα να βιωσει το παραφυσικο , ως αυτοσκοπο , δεν εχει την υπομονη αλλα και τα ψυχικα αποθεματα κτλ για να διατηρηθει στην πιστη και επομενως να βιωσει , εστω να αποδειξει στον εαυτο του ''τα παραφυσικα '' τα οποια δεν ειναι καθολου το ζητουμενο , αλλου ειναι η ουσια .

ο αληθινα πιστος αυτα δεν τα χρειαζεται , αλλα αν φθασει σε ενα επιπεδο πνευματικης ανοδου , δηλαδη αγιοσυνη τα βιωνει αυτα και χωρις να τα επιδιωκει , αλλα υπεισερχονται απο τη θεια χαρη.

αυτοι που δεν εχουν ως αυτοσκοπο την θεωση ...

Εξ αρχής κάποιοι γνωρίζουν "τα απαραίτητα";

Όχι. Κάποιοι - ας πούμε - τους τα διδάσκουν και εκεί υπάρχει πρόβλημα. Η αιτία.

Έπειτα με την καλύτερη αφορμή...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...