Jump to content

Θρησκευτική Διένεξη


 Share

Recommended Posts

Κοιταξε , αν εγω με το Γιωργο εμοιαζα τοσο πολυ μεσα/εξω ωστε να μπερδευτει η κοπελια μου τοτε δε θα παραπονιομουν.. διοτι κατα τη γνωμη μου η σκοτεινη πλευρα των αρχαιων θεων μοιαζει πολυ με το σατανα...

 

πραγματικα απογοητευτικο παραδειγμα παντως..

 

Συμφωνώ απόλυτα με την άποψη αυτή.

 

Λες πως υπάρχουν και αναγνωρίζονται και οι 2 πλευρές, σε προκαλώ να μου τις βρεις. Για να σε βοηθήσω, δεν πρόκειται. Θα βρεις 102 πλευρές, αλλά πουθενά τις δύο, σαφώς διαχωρισμένες

 

Μπορείς εσύ να μου βρεις τις 102 πλευρές;

Αν το θέτεις έτσι και εγώ σε προκαλώ. Είναι αυτή η ουσία όμως του όλου θέματος;

Το πόσες πλευρές θα έχει ένας «Θεός»; Απορρίπτεις δηλαδή το ότι οι Θεοί σου έχουν καλή και κακή πλευρά;

 

η μαντική στην Αρχαία Ελλάδα ήταν σκέτος τσαρλατανισμός, δεν ξέρω, μόνο προκατάληψη βλέπω σε μια τέτοια θέση.

 

Όσο αφορά την Μαντεία.

 

Εγώ πιστεύω ότι όπως παρουσιάζεται σήμερα είναι τσαρλατανισμος. Μήπως έχει κανείς σας κληρονομικό χάρισμα σαν τον Χορταρέα; Αν υπάρχουν ορισμένοι άνθρωποι που έχουν μια τέτοια διορατικότητα σίγουρα δεν θα έβγαιναν φωνάζοντας «από εδώ η καλή καφετζού?».

Επίσης δεν έχω διαπιστώσει κάποιον να έχει καμία προκατάληψη με το Μαντείο των Δελφών μέσα στο forum εκτός αν μιλάς γενικά και αόριστα. (Μην μου παραθέσεις απλά την κόντρα σου με τον Anor γιατί είναι μειοψηφία)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 121
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Μειοψηφία .. moi?...χεχεχεχε...ευχαριστώ!

 

Εντάξει πέρα απο την κόντρα που πάντα γίνεται σε φιλολογικό επίπεδο , μιας και επί προσωπικού δεν έχω τίποτα και με κανένα απο εδώ, οι απόψεις περί Μαντείου των Δελφών , είναι τόσες πολλές , σχεδόν όσες είναι και οι αναφορές για μαντεία σήμερα.

 

Απόψεις είναι αυτές..

 

btw..προκαταλήψεις;... οχι δεν θα το έλεγα. Απλά είναι συμπεράσματα που έχω βγάλει απο κάποια γραπτά και λίγη σκέψη. Μπορεί και να είμαι 110% λάθος. Δεν είμαι και Τέλειος Θεός... αν και το ψώνιο μου , μπορεί να με πάει εκεί...

 

Και κάτι off topic... ΕΛΑ ΡΕ ΕΛΛΑΔΑΡΑ... Νίκη με τους πελάτες σήμερα , ζητάμε.

Link to comment
Share on other sites

ΠΑΕΙ. ΤΑ ΠΗΡΑ ΣΤΟ ΚΡΑΝΙΟ.

 

Συμφωνώ απόλυτα με την άποψη αυτή.

 

ΓΙΑΤΙ;

 

Μπορείς εσύ να μου βρεις τις 102 πλευρές;

Αν το θέτεις έτσι και εγώ σε προκαλώ. Είναι αυτή η ουσία όμως του όλου θέματος;

Το πόσες πλευρές θα έχει ένας «Θεός»; Απορρίπτεις δηλαδή το ότι οι Θεοί σου έχουν καλή και κακή πλευρά;

 

Για κάτσε ρε φίλε, ελληνικά μιλάμε εδώ πέρα ή ουολόφ;

 

Μιλήσατε για σκοτεινή πλευρά των θεών; (μιλήσατε)

Την ταυτίσατε με το Σατανά; (την ταυτίσατε).

Το στηρίξατε με κάποιο στοιχείο; (δεν το στηρίξατε)

 

Υποστήριξα πως είναι αυθαίρετος ο διαχωρισμός σε καλή και κακή πλευρά. Φέρατε κανένα στοιχείο να με αντικρούσετε; (δε φέρατε).

 

ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΩ ΕΓΩ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΜΟΥ;

 

:headb: :headb: :headb: :plzdie:

 

Παρ' όλα αυτά, εγώ σας έχω δώσει στοιχεία, ΣΤΟ ΑΜΕΣΩΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΠΟΣΤ όπου σας γράφω ΑΝΟΙΞΤΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΟΡΦΙΚΟ ΥΜΝΟ και βρειτε μου, πού στην ευχή γίνεται διαχωρισμός σε "σκοτεινή πλευρά".

 

ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΡΜΟ ΤΟ ΡΗΤΟ "ΟΥΔΕΝ ΚΑΚΟΝ ΑΜΙΓΕΣ ΚΑΛΟΥ" ΔΕ ΣΑΣ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΑ;

 

ΑΜΑΝ ΠΙΑ!

 

Κι επειδή όπως είπες ΜΕ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΣ να βρω 102 πλευρές, μάθε πως για τον Δία υπάρχουν καταγεγραμμένες πάνω από 500 επικλήσεις/λατρείες, κάθε μια συνδεδεμένη με μια πλευρά του θεού.

 

ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΣΟΥ ΤΙΣ ΓΡΑΨΩ;

 

Τα νούμερα για τους υπόλοιπους θεούς είναι αντίστοιχα.

 

Λοιπόν, τέρμα τα δίφραγκα, απαντήστε επιτέλους κι εσείς σε κάτι.

 

Όσο αφορά την Μαντεία.

 

Εγώ πιστεύω ότι όπως παρουσιάζεται σήμερα είναι τσαρλατανισμος. Μήπως έχει κανείς σας κληρονομικό χάρισμα σαν τον Χορταρέα;

 

 

Ρε άνθρωπε, σε ρωτάω αν πιστεύεις στη Μαντεία, κι εσύ μου λες για το Χορταρέα; :headb: :headb:

 

Ωραία που είν' η Λειβαδιά

κι εμένα τι με μέλει

 

Μια απλή ερώτηση σου κάνω, μπορείς σε παρακαλώ να την απαντήσεις; Απλή είναι:

 

ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΣΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΜΑΝΤΕΙΑΣ;

 

Αυτά που μου γράφεις είναι άλλα αντ 'άλλων.

Link to comment
Share on other sites

Απόψεις είναι αυτές..

 

btw..προκαταλήψεις;... οχι δεν θα το έλεγα. Απλά είναι συμπεράσματα που έχω βγάλει απο κάποια γραπτά και λίγη σκέψη.

 

Μάλιστα.

 

Δηλαδή δεν είναι προκατειλημένη η άποψη πως "ΤΟ ΠΙΟ ΦΗΜΙΣΜΕΝΟ ΜΑΝΤΕΙΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ, ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΑΣΚΗΣΕ ΜΑΝΤΙΚΗ, ΑΛΛΑ ΚΙ Η ΠΡΩΘΙΕΡΕΙΑ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΠΡΕΖΟΝΙ";

 

Διότι αυτό υποστήριξες. Κι αυτή η θέση, προδίδει αυτό που είπες. ΛΙΓΗ σκέψη.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή δεν είναι προκατειλημένη η άποψη πως "ΤΟ ΠΙΟ ΦΗΜΙΣΜΕΝΟ ΜΑΝΤΕΙΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ, ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΑΣΚΗΣΕ ΜΑΝΤΙΚΗ, ΑΛΛΑ ΚΙ Η ΠΡΩΘΙΕΡΕΙΑ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΠΡΕΖΟΝΙ";

 

Δεν είπε πρεζόνι! Είπε Junkie!

junk?ie (noun) or junk?y

1. drug addict

2. enthusiast: somebody whose interest in or liking for something resembles an addiction

:018bleh::018bleh::018bleh:

 

Αλήθεια, η Πυθία πως πέθανε; (σοβαρή απορία που την έχω καιρό)

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή δεν είναι προκατειλημένη η άποψη πως "ΤΟ ΠΙΟ ΦΗΜΙΣΜΕΝΟ ΜΑΝΤΕΙΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ, ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΑΣΚΗΣΕ ΜΑΝΤΙΚΗ, ΑΛΛΑ ΚΙ Η ΠΡΩΘΙΕΡΕΙΑ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΠΡΕΖΟΝΙ";

 

Α? κι ούτε ουδέποτε είπε. Την άσκησε είπε απλά ήταν αμφίβολου περιεχομένου οι χρησμοί καθότι η Πυθία junkie (τώρα εγώ ή κατευνάζω ή λάδι ρίχνω.. μάλλον το δεύτερο :018bleh: )

 

Η παραπάνω απορία μου ισχύει?

Link to comment
Share on other sites

Μάλιστα.

 

Δηλαδή δεν είναι προκατειλημένη η άποψη πως "ΤΟ ΠΙΟ ΦΗΜΙΣΜΕΝΟ ΜΑΝΤΕΙΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ, ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΑΣΚΗΣΕ ΜΑΝΤΙΚΗ, ΑΛΛΑ ΚΙ Η ΠΡΩΘΙΕΡΕΙΑ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΠΡΕΖΟΝΙ";

 

 

 

:063laugh::063laugh::063laugh:

 

"Πρεζόνι";! :063laugh::063laugh::063laugh:

 

Λοιπόν όπως συζητούσαμε με δύο φίλες, την Κυριακή τσαλαβουτήσαμε και σε αυτό το θέμα. Ξέρετε τι έχω καταλάβει;

 

Προ χριστιανισμού οι Θεοί δεν είχαν σχέση με το αν ένας άνθρωπος ήταν κακός ή καλός. Ο καθένας είχε την ευθύνη του εαυτού του για το τι ήταν.

 

Το κολπάκι, "υπάρχει καλό πνεύμα - υπάρχει κακό πνευμα" είναι εφεύρεση του χριστιανισμού κατατεθημένη σε κάποια σύνοδο για το κόπυ ράϊτ. Και προσέξτε σε τι τρυπούλα μας χώνει : "δεν φταίω εγώ που είμαι κακιασμένη, ο 'Εξ'Απο'δω' (σπανιόλικο όνομα του δώσαμε ... 3 τεμάχια στην καθισιά του) έχει μπει μέσα μου". Αυτόματα δεν είμαι εγώ παλιοχαρακτήρας (που είμαι δηλαδή αλλά δεν το παραδέχομαι) αλλά κάποιος άλλος ... εκτός μου, έχει αναλάβει να με "χειριστεί".

 

Δεν έχω εγώ ευθύνη, ο ... "άλλος" την έχει.

 

Ετσι λοιπόν, δεν είμαι καλός ή κακός επειδή το επέλεξα (πονηρούτσικον ε;). Αρα χρειάζομαι διαρκώς καθοδήγηση : από τον γονιό (μέχρι που να παρακαλάω να πεθάνει δηλαδή), από τον παπά (που τον φοβάμαι διότι ο κακιασμένος, έχει απ΄ευθείας σύνδεση με τα Κεντρικά, και θα βάλει τον "άλλον" να μου κόψει τον ...), ή / και από τον κυβερνήτη μου (όπου παλαιότερα είχε δικαίωμα ζωής και θανάτου πάνω μου) σήμερα πρέπει απλώς να ξεφύγω από τη εφορία ή την αστυνομία ή τους υπαλλήλους του κράτους ...

 

... ρε παιδιά ... πολλοί δεν μαζεύτηκαν;!

 

Για δείτε που όλοι θέλουν να κηδεμονεύουν ανόητους λαούς ... Αντε να χειριστείς τον ξύπνιον ...

 

Η θρησκεία που δημιουργεί υπεύθυνους ανθρώπους με καλύπτει. Η θρησκεία που δημιουργεί ανεύθυνους ανθρώπους ... δεν με καλύπτει.

 

Αφού είμαστε τόσο ανώριμοι να χρειαζόμαστε σώνει και καλά μία θρησκεία ...

Link to comment
Share on other sites

Μέδουσσα! Τα έχω πάρει αλήθεια στο κρανίο. ΔΕΝ είναι η ώρα για πλάκες!

Ακριβώς επειδή τα έχεις πάρει αλήθεια στο κρανίο κάνω πλάκα! Γιατί είναι αστείο μέσω ενός forum να σου ανεβαίνει η πίεση τοιουτοτρόπως!

Πέραν τούτου, που δικαίωμα σου είναι στην τελική να δίνεις τόση (ψυχική) βαρύτητα σε κάτι τέτοιο, ειλικρινά έχω την απορία αυτή. Πως πέθανε, ή τέλος πάντων για τα των μετά γνωστών λόγο μαντείου χρόνων της Πυθίας. Θα σαχλαμαρίσω λίγο (ακόμα) λέγοντας ότι είχα συμμετάσχει σε μια θεατρική ομάδα που είχε ανεβάσει τις Ευμενίδες του Αισχύλου σε αρχαίο κείμενο και μάντεψε ποια έπαιξε τη Πυθία :019blush: . Η δύναμη του αρχαίου λόγου, δε ήταν τέτοια που με είχε συνεπάρει για καιρό. Έκτοτε μου έμεινε η απορία, το έψαξα αλλά δεν βρήκα κάτι?

Link to comment
Share on other sites

Μέδουσσα! Αυτή τη στιγμή δεν δίνω πεντάρα για τις θεατρικές σου αναζητήσεις κι όταν λέω πως δεν είναι στιγμή για πλάκες ΤΟ ΕΝΝΟΩ.

 

Οκ! Σε ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Με λύπη παρατηρώ πως εδώ και μερικές μέρες κανείς δεν έχει απαντήσει επί της ουσίας στα ερωτήματα που θέτει ο κέρατος. Ενδεχομένως να πρέπει να σκεφτόμαστε περισσότερο τις απαντήσεις μας και να τις συνοδεύουμε με τα αντίστοιχα επιχειρήματα.

 

Medussa, πραγματικά πρέπει να βελτιώσεις το χιούμορ σου, γιατί δε νομίζω να σε τιμά η συγκεκριμένη στάση. Στην τελική, αν θέλεις τόσο πολύ να μάθεις για την Πυθία, κάνε νέο τόπικ! Αν δεν έχεις κάτι να προσθέσεις εδώ όμως, τότε άσε "την πλάκα" γιατί μόνο εσύ γελάς μ'αυτά που λες.

Link to comment
Share on other sites

Επίσης δεν έχω διαπιστώσει κάποιον να έχει καμία προκατάληψη με το Μαντείο των Δελφών μέσα στο forum εκτός αν μιλάς γενικά και αόριστα.

Μία παρενθεσούλα να κάνω κι εγώ..αυτό το κύμα προκατάληψης εναντίον του αυτού Μαντείου είναι ευδιάκριτο όταν παρουσιάζονται επιχειρήματα υπέρ της αποκαλούμενης "junkie" Πυθίας και κατά του Μαντείου είτε από ένα άτομο είτε από χίλια. Κι αν ο Anor είναι μειοψηφία, τότε αντίστοιχη μειοψηφία είναι και ο Τράγου Κέρατος αφού γίνεται "συζήτηση" μεταξύ τους κυρίως. Επίσης, αυτό το κύμα παρατηρείται ακόμα και στις διδακτικές ώρες του σχολείου (είτε αυτό είναι δημοτικό ή λύκειο) και υποστηρίζεται από δασκάλους και καθηγητές, ανθρώπους που υποτίθεται ότι βοηθούν στην ανάπτυξη κριτικής σκέψης. Ομως, αν σου δείχνουν από τη μία την περίφημη Πυθία και από την άλλη την Πυθία-πρεζόνι (άκρως ανικειμενικό... :( ) ποιά άποψη θα ενστερνιστείς άραγε;!

Link to comment
Share on other sites

ΤΟ ΠΙΟ ΦΗΜΙΣΜΕΝΟ ΜΑΝΤΕΙΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ, ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΑΣΚΗΣΕ ΜΑΝΤΙΚΗ, ΑΛΛΑ ΚΙ Η ΠΡΩΘΙΕΡΕΙΑ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΠΡΕΖΟΝΙ

 

Θύμωσες;... γιατί;... μήπως επειδή δεν δικαιούμαι να έχω αντίθετη άποψη απο αυτήν που έχεις;... Περαστικά σου!

 

Σου επαναλαμβάνω λοιπόν..

 

Είσαι στο σήμερα (2006) και πας σε ενα άτομο , μέσα σε ναό ή σπίτι και του λες πως θέλεις χρησμό. Σου απαντάει μισό λεπτό να ρωτήσω την μάντισσα που κάθεται σε ενα τρίποδο , χρησιμοποιεί (στο σχολείο έλεγαν αναμασάει αλλά δεν θα το ασπαστώ) φύλα φυτών και οσμίζεται καπνό απο καύση βοτάνων. Στο τελείωμα βγάινει έξω ο "μεταφραστής" που δεν σε άφηνε μέσα γιατί λέει δεν θα καταλάβεις τι εννοεί η μάντισσα και σου λέει πως ...

 

"Δίκαια θα λάβεις οτι αξίζεις" σε πιθανό και θεωρητικό αντίστοιχο ερώτημα σου.

 

Και σε ρωτώ εγώ τώρα... το θεωρείς αυτό μαντεία , εμπνευσμένη με Θείο πνεύμα;... Θεωρώ οτι είσαι σκεπτόμενος και λογικός άνθρωπος. Το έχεις αποδείξει άλλωστε απο τα γραπτά σου. Θεωρείς λοιπόν το συγκεκριμένο φαινόμενο μαντεία;

 

Αν θυμώνεις πάντως, θα σου έλεγα να ηρεμήσεις , καθώς το μόνο κακό που κάνεις είναι στα νεύρα σου. Εμένα προσωπικά και μέσα απο ενα ηλεκτρονικό τόπο, ούτε που με ακουμπάει αυτό το ξέσπασμα.

Link to comment
Share on other sites

Για κάτσε ρε φίλε, ελληνικά μιλάμε εδώ πέρα ή ουολόφ;

 

Μιλήσατε για σκοτεινή πλευρά των θεών; (μιλήσατε)

Την ταυτίσατε με το Σατανά; (την ταυτίσατε).

Το στηρίξατε με κάποιο στοιχείο; (δεν το στηρίξατε)

 

 

Γιατί μας βάζεις όλους στο ίδιο καζάνι;

Μίλησα ΕΓΩ ποτέ για ταυτίσει της σκοτεινής πλευράς των Αρχαίων θεών με τον σατανά;

Το μόνο που είπα είναι ότι οι θεοί δεν ήταν πάντα καλοί και είχαν και την κακη τους πλευρά. Θες στοιχεία ορίστε μερικά.

 

Ιδιαίτερα με τους δαίμονες ασχολήθηκαν οι στωικοί, από τον Χρύσιπο μέχρι τον Ποσειδώνιο ακόμα και οι νέοι πυθαγόρειοι φιλόσοφοι. Ο Χρυσιππος δεν δέχονταν μόνο αγαθούς (καλούς) δαίμονες αλλά και πονηρούς, που ήταν «οι κολαστές επί των ανόσιων και αδίκων ανθρώπων».

Από τον Οκέλλο μαθαίνουμε ότι «στον Ουρανό κατοικούν οι θεοί, στην γη οι άνθρωποι και στον μεταξύ χώρο (μετάρσιο) οι δαίμονες». Ο Τιμαίος ο Λοκρός αναφέρει ότι «εις τους δαίμονες, παλαμναίους και χθονίους έχει τεθεί η διοίκηση του κόσμου». Αυτοί θεωρούνται κηδεμόνες του κάθε άνθρωπου, πόλεων και ολόκληρων ανδρών, το οποίο βεβαιώνεται από τον νεοπλατωνικό Πορφύριο στον γνωστό του σύγγραμμα «Ποιμάνδρης».

Εσύ που έχεις διαβάσει και περισσότερο από μένα δεν τα γνωρίζεις αυτά;

Δεν βλέπεις κάτι «σκοτεινό» σε αυτά; Δεν βλέπεις το «κακό» σε αυτά; Όχι απαραίτητα σατανικό αλλά κακό...!!!!

 

Και επίσης απάντησε μου σε μερικά. Ο Φαέθων τι ρόλο έπαιζε στην λατρεία της Αφροδίτης;

Μήπως ήταν το κακό πνεύμα; Μήπως ήταν ο νυχτοφύλακας των ιερών ναών της;

Γιατί άραγε στο πασίγνωστο έργο του Δαντη «Θεία Κωμωδία» (εκτός αν ερμηνεύεις το έργο αυτό σαν μη σκοτεινό) γίνονται αναφορές σε αυτόν και τον ρόλο που έπαιζε στην λατρεία της Αφροδίτης;

Σου λένε τίποτα τα ονόματα Αθώρ ή Αθήρ και Φθα;

Ψάξε να δεις τι αντιπροσώπευαν στην Αρχαία Αίγυπτο και με ποιους θεούς ταυτίζονται στην Αρχαία Ελλάδα; Και για να μην σε ταλαιπωρώ αλλά και να μην σε κουράζω σου αναφέρω για τον Φθα οτι είναι ο παλιός θεός της φωτιάς και συσχετιζόταν με τα πρωταρχικά Μυστήρια του Ζωντανού Ήλιου, που δεν εκπέμπει όμως ορατό φως. Είναι ο Μυστικός Ήλιος του Μαύρου φωτός. Απεικονίζει το σκοτεινό πυρ και μερικοί τον ταυτίζουν με τον Φαέθων και οι υπόλοιποι με τον Ήφαιστο. Λες να ήταν τυχαίο που τον λάτρευαν με αυτή την μορφή; Ίσως εγώ απλά το αναφέρω.

 

Οι υπόλοιπες απαντήσεις σε λίγο.....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...