Sucore Posted September 28, 2006 Report Share Posted September 28, 2006 Ας τα κανω πιο σαλατα μιας κ μου ηρθε η Ορεξη! Λοιπον...Πατηρ Υιος κ Αγιο πνευμα... Υποστηριζοντας πως το Α.Π. ειναι γενους Θυληκου μου σκαει συνειρμος: Εχουμε κ λεμε: Α.Π.(Θυλη)=ΓΑΙΑ Υιος=Ανθρωπος Πατηρ=Ουρανος Εξηγει ΤΕΛΕΙΑ την "αμωμη" Συλληψη μιας κ η Γαια απο μονης της Γεναει Ζωη...(ναι οκ παιζει ρολο κ ο Ουρανος{με το φτωχο του νοημα} ΟΜΩΣ η ατμοσφαιρα κ τα λοιπα ΑΝΗΚΟΥΝ στη ΓΑΙΑ) τα αλλα δυο τα θεωρω ΥΓ.Προσωπικη μου αποψη παντως(και χαλαει την Ισορροπια) ειναι να επικεντρωθουμε στον Ουρανο=Πατηρ..μιας κ η μανα μας παιζει πολλα τερτιπια...Και Φυσικα τον εχουμε ξεχασει απο καιρο... Μη μιλησω για τον γιο τωρα...Χρειαζεται Παρα πολυ δουλεια το ολο θεμα ΥΓ2.Το οτι μιλαω απλουστατα δεν σημενει πως δεν κρυβω κατι απο πισω, ή οτι τα λεω για πλακα Su.Cosmos.Re. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mandrake Posted September 28, 2006 Report Share Posted September 28, 2006 Επιπλέον, ας μην ξεχνάμε ότι η Θεϊκή/Αγία Τριάδα δεν πρωτοεμφανίστηκε με τον Χριστιανισμό. Εμφανίζεται πολλές φορές στο παρελθόν, και ειδικά η Χριστιανική Τριάδα έχει τις ρίζες της στην Αιγυπτιακή Τριάδα : Ίσις (Μητέρα) - Όσιρις (Πατέρας) - Ώρος (Υιός). Σύμφωνα με τον μύθο, ο Όσιρις είναι ένας Φαραώ των αρχαίων χρόνων, υιός του Γκεμπ , του θεού της Γης, και της Νουτ, θεάς του Ουρανού. Έτσι ο Όσιρις καθίσταται βασιλιάς όλου του κόσμου, καθότι θεϊκής γενιάς. Αυτός ήταν που έφερε τον πολιτισμό, δίδαξε τις τέχνες και τα επαγγέλματα, έδωσε στους ανθρώπους οδηγίες επί της μουσικής, της αρχιτεκτονικής και της γεωργίας. Ενώ βασίλευε μαζί με την Ίσιδα σε μια ευημερούσα Αίγυπτο, ο αδερφός του Σεθ, τον συλλαμβάνει και τον σκοτώνει, υποστηριζόμενος από μια σπείρα συνωμοτών. Ο μύθος αυτός εμπλουτίστηκε αρκετά από την λαϊκή, προφορική παράδοση και παρουσιάζονται διάφορες εκδοχές. Η πιο ενδιαφέρουσα, είναι αυτή, σύμφωνα με την οποία, ο Σεθ, αφού σκότωσε τον Όσιρι, τον τεμάχισε σε 14 κομμάτια και τον σκόρπισε σε όλη την Αίγυπτο. Η χήρα, πλέον, Ίσιδα διανύει όλη την Αίγυπτο και κατάφερε να βρεί τα 13 από τα 14 κομμάτια. Το 14ο κομμάτι, που δεν ήταν άλλο από τον φαλλό του Όσιριδος, δεν βρέθηκε ποτέ. Η Ίσιδα ανασυνθέτει τα κομμάτια του συζύγου της και αφού μεταμορφώνεται σε γύπα, στέκεται από πάνω του και με μαγικά έργα, κουνώντας τα φτερά της, προσελκύει μέσα της το σπέρμα από το σώμα του και μένει έγκυος στον Ώρο. Το 14ο μέλος, που δεν βρέθηκε ποτέ, θεωρείται πως συμβολίζει, την έλλειψη της πνευματικής ρώμης και την ανάγκη της γυναικείας πνευματικότητας, για την συντήρηση αυτής. Για αυτόν τον λόγο, η Ίσιδα μεταμορφώνεται σε γύπα, που επίσης συμβολίζει την πνευματική ρώμη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sucore Posted September 28, 2006 Report Share Posted September 28, 2006 Σύμφωνα με τον μύθο, ο Όσιρις είναι ένας Φαραώ των αρχαίων χρόνων, υιός του Γκεμπ , του θεού της Γης, και της Νουτ, θεάς του Ουρανού. Έτσι ο Όσιρις καθίσταται βασιλιάς όλου του κόσμου, καθότι θεϊκής γενιάς. Αυτός ήταν που έφερε τον πολιτισμό, δίδαξε τις τέχνες και τα επαγγέλματα, έδωσε στους ανθρώπους οδηγίες επί της μουσικής, της αρχιτεκτονικής και της γεωργίας. Ενώ βασίλευε μαζί με την Ίσιδα σε μια ευημερούσα Αίγυπτο, ο αδερφός του Σεθ, τον συλλαμβάνει και τον σκοτώνει, υποστηριζόμενος από μια σπείρα συνωμοτών. Ο μύθος αυτός εμπλουτίστηκε αρκετά από την λαϊκή, προφορική παράδοση και παρουσιάζονται διάφορες εκδοχές. Η πιο ενδιαφέρουσα, είναι αυτή, σύμφωνα με την οποία, ο Σεθ, αφού σκότωσε τον Όσιρι, τον τεμάχισε σε 14 κομμάτια και τον σκόρπισε σε όλη την Αίγυπτο. Η χήρα, πλέον, Ίσιδα διανύει όλη την Αίγυπτο και κατάφερε να βρεί τα 13 από τα 14 κομμάτια. Το 14ο κομμάτι, που δεν ήταν άλλο από τον φαλλό του Όσιριδος, δεν βρέθηκε ποτέ. Η Ίσιδα ανασυνθέτει τα κομμάτια του συζύγου της και αφού μεταμορφώνεται σε γύπα, στέκεται από πάνω του και με μαγικά έργα, κουνώντας τα φτερά της, προσελκύει μέσα της το σπέρμα από το σώμα του και μένει έγκυος στον Ώρο. Το 14ο μέλος, που δεν βρέθηκε ποτέ, θεωρείται πως συμβολίζει, την έλλειψη της πνευματικής ρώμης και την ανάγκη της γυναικείας πνευματικότητας, για την συντήρηση αυτής. Για αυτόν τον λόγο, η Ίσιδα μεταμορφώνεται σε γύπα, που επίσης συμβολίζει την πνευματική ρώμη. Πολυ ομορφος Μυθος... Οπως και ο Γιος του Ουρακου(Κρονου)ο Διας εκοψε ενα κοματι απο τον πατερα του... (ειναι αργα για να ψαξω, σιγουρα ομως καποιος θα γνωριζει απο εδω μεσα..) Παρακαλω μπορει καποιος να παραθεσει περιληπτικα αυτον τον Μυθο που αναφερω; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minerva Posted September 28, 2006 Report Share Posted September 28, 2006 Πολυ ομορφος Μυθος... Οπως και ο Γιος του Ουρακου(Κρονου)ο Διας εκοψε ενα κοματι απο τον πατερα του... (ειναι αργα για να ψαξω, σιγουρα ομως καποιος θα γνωριζει απο εδω μεσα..) Παρακαλω μπορει καποιος να παραθεσει περιληπτικα αυτον τον Μυθο που αναφερω; Αναφέρεται στην Θεογονία του Ησίοδου. Μια περίληψη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sucore Posted September 28, 2006 Report Share Posted September 28, 2006 Η πιο ενδιαφέρουσα, είναι αυτή, σύμφωνα με την οποία, ο Σεθ, αφού σκότωσε τον Όσιρι, τον τεμάχισε σε 14 κομμάτια και τον σκόρπισε σε όλη την Αίγυπτο. Η χήρα, πλέον, Ίσιδα διανύει όλη την Αίγυπτο και κατάφερε να βρεί τα 13 από τα 14 κομμάτια. Το 14ο κομμάτι, που δεν ήταν άλλο από τον φαλλό του Όσιριδος, δεν βρέθηκε ποτέ. Μαααλιστααα...λοιπον σχετικα με την ΠΗΓΗ της αγαπητης Minerva Βλεπουμε πως Ο πατηρ εχασε την Εξουσια απο την Μητερα τελικα... και το πιο λογικο ειναι η Ισιδα επιτηδες να μην ενωσε τον Φαλο(συνβολο εξουσιας κλπ) με τον συζηγο της... Επισης Η μεταμορφωση της Συγκεκριμενα σε ΓΥΠΑ μου λεει κατι, ομως παρα ειναι περιπλοκο και τελειως εκτος θεματος. ΥΓ.Απλουστατα συνδιαζονται Πανεμορφα με τον λογο που ο κοσμος μας ειναι ως εχει...και οι Δυο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
D3V Posted September 29, 2006 Report Share Posted September 29, 2006 To θηλυκο μερος ειναι προφανως η Παναγια! περιεργο που την ξεχνατε! Το θηριομορφικο Αγιο Πνευμα ειναι κατι διαφορετικο και δεν αντιστοιχει σε τοσο απλοικες αντιστοιχιες. edit: Παρθενος σημαινει ανυπαντρη γυναικα δλδ ελευθερη να διαθεσει τον εαυτο της οπως γουσταρει. Προφανως ο Πατηρ ηταν Αναρχικος! :angel: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
outis Posted September 29, 2006 Report Share Posted September 29, 2006 To θηλυκο μερος ειναι προφανως η Παναγια! περιεργο που την ξεχνατε! Το θηριομορφικο Αγιο Πνευμα ειναι κατι διαφορετικο και δεν αντιστοιχει σε τοσο απλοικες αντιστοιχιες. edit: Παρθενος σημαινει ανυπαντρη γυναικα δλδ ελευθερη να διαθεσει τον εαυτο της οπως γουσταρει. Προφανως ο Πατηρ ηταν Αναρχικος! :angel: Αν θέλουμε να βρούμε "θηλυκό" μέρος... αυτό είναι οι Άνθρωποι (με εκπροσώπους την Μαρία και την Εκκλησία). Αν θέλουμε να βρούμε "θηριομορφικό"... ο Πατέρας. Το Άγιο Πνεύμα είναι άλλη υπόθεση. Αλλά φαίνεται να είναι ο γονιμοποιών παράγων...Η έννοια της λέξης "παρθένος" είναι σαφής στο ότι "δεν είχε μέχρι τώρα καμιά σεξουαλική σχέση με άνδρα" (με αυτό το νόημα χρησιμοποιείται και στην Ελληνική αρχαιότητα, ενώ όντως σε μερικές περιπτώσεις έχει το γενικό νόημα "ανύπαντρη"). Το "ανύπαντρη" πάντως είναι μια ερμηνευτική προσπάθεια σε σχέση με την εβραϊκή "παρθένος" (όπως αναφέρται στον Ησαΐα) η οποία όμως δεν υποστηρίζεται από το κείμενο της ΚΔ (όπου διασαφηνίζει τι εννοεί με το "παρθένος" όποτε δεν έχουμε αμφιβολίες για το τι ήθελε να πει ο ποιητής). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Νεφέλη Posted September 30, 2006 Author Report Share Posted September 30, 2006 Το Αγιο πνευμα αντιπροσωπεύει το "Θειο Θηλυ", τη Θεα δλδ που αφαιρεσαν απ'την Θεϊκη Τριαδα οι πατερες του σχολαστικου χριστιανισμου. Οι πρωτοχριστιανοι ομως δε το βλεπαν καθολου ετσι και οχι μονο δεν σαμποταριζαν την ενασχοληση της γυναικας με το Θειο, αλλα υπηρχαν κανονικα ιερειες που μπορουσαν να τελεσουν τα διαφορα μυστηρια (θεια λειτουργια , βαφτιση κλπ...). Πολλά πράγματα τα βλέπανε τελείως διαφορετικά οι πρωτοχριστιανοί? Όπως π.χ. και τους Εθνικούς, με τους οποίους δεν είχαν κανένα πρόβλημα και δέχονταν στις συγκεντρώσεις τους, είτε ως απλούς παρατηρητές είτε ακόμα και ως συμμετέχοντες. Όπως επίσης και το θέμα των ιερέων, που στις αρχές δεν υπήρχαν συγκεκριμένοι ιερείς, αλλά επιλέγονταν σε κάθε συγκέντρωση ποιος/α θα τελέσει, με κλήρο (εξ? ου και το ότι ακόμα μέχρι σήμερα λέμε «ανήκει στον κλήρο» / «είναι κληρικός»? μόνο που πλέον αυτό δεν είναι κυριολεκτικό, ενώ τότε ήταν). Και μπορούσε να είναι ο οποιοδήποτε που θα τελούσε, μιας και ο καθένας είχε δικαίωμα στην κλήρωση. Ακόμα και γυναίκα. Ακόμα και ο περαστικός αλλόθρησκος που ήρθε απλά για να παρακολουθήσει. Η κλήρωση υποδείκνυε τον/ην «ιερέα της ημέρας», πιστεύοντας ότι έτσι μίλαγε και τελούσε πάντα αυτός/η που ο Θεός ήθελε? κι ο Θεός δεν κάνει διακρίσεις. ~*~*~ Για να επιστρεψουμε στο θεμα μας, νομιζω οτι συνηθιζεται στις κατω γωνιες του Θεϊκου Τριγωνου να υπαρχει ο Υιος/λογος (του Θεου) και η συντροφος του/αδελφη Θεα. Στη προκειμενη περιπτωση, ο Χριστος/Λογος ενεργει μεσω της Σοφιας/Γνωσης (Αγ.πνευμα για τους σχολαστικους) ωστε ο ανθρωπος να επαν-ενωθει με τον Θεο/Μυστηριο.. Αν θέλουμε να βρούμε "θηλυκό" μέρος... αυτό είναι οι Άνθρωποι (με εκπροσώπους την Μαρία και την Εκκλησία). Αν θέλουμε να βρούμε "θηριομορφικό"... ο Πατέρας. Το Άγιο Πνεύμα είναι άλλη υπόθεση. Αλλά φαίνεται να είναι ο γονιμοποιών παράγων... Η έννοια της λέξης "παρθένος" είναι σαφής στο ότι "δεν είχε μέχρι τώρα καμιά σεξουαλική σχέση με άνδρα" (με αυτό το νόημα χρησιμοποιείται και στην Ελληνική αρχαιότητα, ενώ όντως σε μερικές περιπτώσεις έχει το γενικό νόημα "ανύπαντρη"). Το "ανύπαντρη" πάντως είναι μια ερμηνευτική προσπάθεια σε σχέση με την εβραϊκή "παρθένος" (όπως αναφέρται στον Ησαΐα) η οποία όμως δεν υποστηρίζεται από το κείμενο της ΚΔ (όπου διασαφηνίζει τι εννοεί με το "παρθένος" όποτε δεν έχουμε αμφιβολίες για το τι ήθελε να πει ο ποιητής). Ας μην ξεχνάμε όμως 2 σημαντικά πράγματα : 1) Η Παναγία αναγνωρίστηκε και τιμήθηκε από την Εκκλησία πολύ αργότερα (κατά τα τέλη του 4ο αιώνα, αν θυμάμαι καλά. Ίσως και αργότερα, αλλά σίγουρα όχι νωρίτερα. Εάν ενδιαφέρεστε, θα το ψάξω και θα επανέλθω με συγκεκριμένη αναφορά της Συνόδου που κάλυψε αυτό το θέμα). Μέχρι τότε, αφ' ενός κανείς δεν τιμούσε την επίγεια μητέρα του Ιησού και αφ' ετέρου το Θηλυκό εκφραζόταν μέσω του Αγίου Πνεύματος. Αλλά επειδή ο σχολαστικισμός ?ξίνιζε? στο να έχει Θηλυκό στην Αγία Τριάδα, αναγνώρισε την μητέρα του Ιησού ώστε να βγει το θηλυκό από την Τριάδα και το Άγιο Πνεύμα να έχει μια πιο ?αφηρημένη? έννοια. 2) Εκείνο το «Χαίρε Νύμφη Ανύμφευτος» στον ύμνο για την Παναγία, τι μας λέει; Τι σημαίνει «Ανύμφευτος»; Δεν σημαίνει «Άγαμη» (δηλαδή 'ανύπαντρη') ; Γιατί δεν λέει «Χαίρε Νύμφη Παρθένος» ή έστω σκέτο «Χαίρε Νύμφη» ?; (ρητορικές οι ερωτήσεις ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anor Posted September 30, 2006 Report Share Posted September 30, 2006 Και όμως ειδικά στον Χριστιανισμό , το Άγιο Πνεύμα κατέχει την κυριότερη θέση όλων , καθώς σε γνωστικιστικά Ευαγγέλια, (που υπάρχουν και εδώ στο site) αναφέρεται οτι , οι πιστοί μπορούν να συγχωρεθούν αν: Αμαρτήσουν και παραβούν όλες τις εντολές της Παλαιάς Διαθήκης, αν βλασφημήσουν τον Θεό, τον Χριστό, την Παναγία , αν μετανοήσουν. Αν όμως βλασφημήσουν το Άγιο Πνεύμα, ακόμα και αν μετανοήσουν δεν θα σωθούν!!!!!!...(Μόλις βρώ την αναφορά στο Ευαγγέλιο θα την βάλω με Link) Είναι σαν να αναφέρει την ζωοποιό Δύναμη ακόμα και του ίδιου του Θεού, αναφέροντας οτι το Άγιο Πνεύμα και ο Θεός , είναι το Ένα και το Αυτό. Σαν μια ολική οντότητα. Παίζει κυρίαρχο ρόλο σε όλα τα σημαντικά κόμμάτια της διδασκαλίας του Χριστιανισμού, που ξεκινούν απο την Δημιουργία του Κόσμου , μέχρι και την Αποκάλυψη. Είναι πραγματικά αδιόρατη η εξουσία και ο ρόλος του , σαν Θεία Δύναμη. Ακόμα και στην κύρια προσευχή του "Πιστεύω" αναφέρεται , ως το : "Άγιον , Κύριον και ζωοποιών (με Ω , μιας και ποιεί ζωή!!)". Δύσκολο πραγματικά να το ορίσεις , σε κάποιο ρόλο , δημιουργημένο απο την ανθρώπινη και "πεπερασμένη λογική". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Νεφέλη Posted September 30, 2006 Author Report Share Posted September 30, 2006 Αν όμως βλασφημήσουν το Άγιο Πνεύμα, ακόμα και αν μετανοήσουν δεν θα σωθούν!!!!!!...(Μόλις βρώ την αναφορά στο Ευαγγέλιο θα την βάλω με Link) Είναι από το Ευαγγέλιο του Θωμά, ρήση 44 : «όποιος βλαστημά τον Πατέρα θα συγχωρεθεί, κι όποιος βλαστημά τον υιό θα συγχωρεθεί, αλλά όποιος βλαστημήσει το Άγιο Πνεύμα δεν θα συγχωρεθεί, ούτε στην γη ούτε στον ουρανό» Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minerva Posted September 30, 2006 Report Share Posted September 30, 2006 Περισσότερες αναλύσεις περί Αγίου Πνεύματος εδώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
outis Posted September 30, 2006 Report Share Posted September 30, 2006 Είναι από το Ευαγγέλιο του Θωμά, ρήση 44 : «όποιος βλαστημά τον Πατέρα θα συγχωρεθεί, κι όποιος βλαστημά τον υιό θα συγχωρεθεί, αλλά όποιος βλαστημήσει το Άγιο Πνεύμα δεν θα συγχωρεθεί, ούτε στην γη ούτε στον ουρανό»Είναι από κανονικό ευαγγέλιο (άλλωστε πολλά λογια από του Θωμά τα βρίσκουμε στα κανονικά) κατά Λουκά 12.10. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Νεφέλη Posted September 30, 2006 Author Report Share Posted September 30, 2006 Είναι από κανονικό ευαγγέλιο (άλλοστε πολλά λογια από του Θωμά τα βρίσκουμε στα κανονικά) κατά Λουκά 12.10. Ναι, σωστά. Και επίσης στο Κατά Ματθαίο, 12 : 31-32. ~*~*~ Minerva, με το link που έδωσες για το Άγιο Πνεύμα, μου θύμισες και κάτι ακόμα σχετικό: Το Άγιο Πνεύμα συμβολίζεται ως μια λευκή περιστερά (προσέξτε το γένος... είναι θηλυκό... ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Αrtzuna Posted September 30, 2006 Report Share Posted September 30, 2006 Ειστε φοβεροι ολοι!! και για της πηγες που βρισκεται αλλα και για την αναλυση Συνεχιστε...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.