Jump to content

Διαχωρισμός από το <<Άγιος είναι...>>


 Share

Recommended Posts

...έτσι ζητώ και από εκείνους να γνωρίζουν έστω τα βασικά για όλες τις άλλες θρησκευτικές φιλοσοφίες (εντάξει, τις κυριότερες ίσως).

Αλλιώς, δεν μπορεί να γίνει συζήτηση (ιδιαίτερα όταν τίθεται θέμα σύγκρισης....)

(Αυτό βέβαια ισχύει για τους ακόλουθους κάθε θρησκείας, το Χριστιανός το χρησιμοποίησα ως παράδειγμα λόγω της περίπτωσης...)...

Εδώ εντοπίζεις ένα σημαντικό πρόβλημα. Και βέβαια στον συγκεκριμένο "χώρο" μας εδώ το πρόβλημα εντοπίζεται μάλλον αντίστροφα, αφού αν δεις τα έως τώρα post θα διαπιστώσεις ότι περισσότεροι μιλούν περί στοιχείων του χριστιανισμού - ενώ είναι φανερό ότι δεν ξέρουν αρκετά - παρά το αντίθετο. Αλλά αυτό είναι κάτι που το κάνουμε όλοι, σε όλα τα θέματα, πιο συχνά ή πιο σπάνια, οπότε δεν το ζορίζουμε και πολύ...

Και τις περισσότερες φορές είναι ζήτημα προσωπικών εμπειριών (βιωμάτων), πληροφόρησης, και τελικά διάθεσης, κι όχι επιστημονικής ή ιστορικής ακρίβειας (υπερ της οποίας κοπτόμεθα, βεβαίως)...

Και με τέτοιους όρους δεν είναι δυνατόν, ούτε να καταλάβουμε κάτι, ούτε να επικοινωνίσουμε επιτυχώς... μεταξύ μας...

...Κάτι δε πάει καλά με αυτές τις γραμμές.. Σίγουρα το έγραψε άνθρωπος που εκπροσωπεί την "Σοφία" του Θεού; :unsure:
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

με κατανοηση διαβαζω ολα οσα γραφεισ,μη μπορωντας να καταλαβω πως νομιζεις οτι δεν ξερω για αλλες θρησκειες?και για πες μου λοιπον τι το λειψο γνωριζω?με τι συλλογισμο τα συμπερανες αυτα?τι να γραψεις εγκυκοπαιδεια?μα αν γνωριζεις κατι μπορεις να το πεις με δυο κουβεντες,η γνωση εκει φαινεται να πεις τα πολλα σε μετρημενες κουβεντες με μεστο λογο.λιγες λεξεις πολλα νοηματα.δεν νομιζεις?στην πορεια λοιπον των συζητησεων μας θα καταλαβεις πως ξερω περισσοτερα απο οσα νομιζεις.ενας καλος χριστιανος κατα την γνωμη μου πρεπει να ξερει πολλα για ολες τις θρησκειες.

 

Οκ... Με λίγα λόγια λοιπόν...

 

Όταν ζητάς βιογραφία του Διόνυσου ή του Όσιρη και μάλιστα έγκυρη από ιστορικούς ( :blink: ) και όταν λες με τόση σιγουριά ότι οι ίδιοι παραδέχτηκαν μέσα από τις διδασκαλίες τους ότι ήταν άνθρωποι και όχι θεοί ( :blink::blink::blink: )....

Νομίζω έχω κάθε δικαίωμα να πιστεύω πως δεν γνωρίζεις και πολλά πράγματα για τις συγκεκριμένες θεότητες...

 

Μπορείς να δείς τώρα πού στηρίζεται ο συλλογισμός μου...; 'Η θες να μπούμε και σε λεπτομέρειες...;

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή, αγαπητή Νεφέλη, ο ίδιος συγγραφέας μόλις λίγες γραμμές πιο πριν έχει δώσει κι άλλη ερμηνεία;

 

Τι συμβαίνει εδώ;

 

Γιατί ο κόσμος που δε πιστεύει κρίνεται ένοχος, ενώ ξεκάθαρα αναφέρει πως ο Θεός δεν απέστειλε τον Υιό στον κόσμο, για να κρίνει τον κόσμο, αλλά για να σωθεί ο κόσμος μέσω αυτού ;; :blink:

 

Δηλαδή ενώ ο σκοπός δεν είναι να κριθεί κανείς με τον ερχομό του...

...όσοι δε πιστεύουν θα ΚΡΙΘΟΥΝ ένοχοι! :015annoyed::wacko:

 

Κάτι δε πάει καλά με αυτές τις γραμμές.. Σίγουρα το έγραψε άνθρωπος που εκπροσωπεί την "Σοφία" του Θεού; :unsure:

 

 

Το Κατά Ιωάννην είναι το αυστηρότερο όλων των ευαγγελίων.

Link to comment
Share on other sites

Solomon, ειλικρινά δε ξέρω από πού ν? αρχίσω... :wacko:

Πάμπολλοι ανά την υφήλιο διδάξανε (πριν και μετά τον Χριστό) την αγάπη. Αυτό σημαίνει ότι διδάσκανε τον Χριστό;; Θα ήθελα να αναλύσεις λίγο το σκεπτικό σου, γιατί ειλικρινά κάπου ?σε χάνω?.

Οκ, παραδέχτηκαν οι ιστορικοί ως αξιόπιστη πηγή την αγία γραφή;;! Πότε συνέβη αυτό;; :blink:

Θα ήθελα να είσαι πιο συγκεκριμένος όταν αναφέρεσαι σε ιστορικούς και ιστορικά γεγονότα, παρουσιάζοντας συγκεκριμένες πηγές, επιχειρήματα, αποδείξεις και ονόματα, διότι αλλιώς δεν θα βγάλουμε ποτέ άκρη.

Μιας και έχεις συζητήσεις αυτά τα θέματα με πανεπιστημιακούς κύκλους, σίγουρα αυτό που ζητάω δεν είναι κάτι δύσκολο.

Κατ? αρχάς, να το πούμε και στην δημοτική το εδάφιο :

«16 Γιατί τόσο αγάπησε ο Θεός τον κόσμο, ώστε έδωσε τον Υιό του το μονογενή, για να μη χαθεί καθένας που πιστεύει σ? αυτόν, αλλά να έχει ζωή αιώνια. 17 Γιατί ο Θεός δεν απέστειλε τον Υιό στον κόσμο, για να κρίνει τον κόσμο, αλλά για να σωθεί ο κόσμος μέσω αυτού. 18 Όποιος πιστεύει σε αυτόν δεν κρίνεται. Όποιος όμως δεν πιστεύει ήδη έχει κριθεί ένοχος, γιατί δεν έχει πιστέψει στο όνομα του μονογενούς Υιού του Θεού.» κατα Ιωαννην κεφ. Γ' 16-19

Πρόσεξε τώρα ένα παράδοξο :

Στο ίδιο κεφάλαιο του κατά Ιωάννη, λίγες γραμμούλες πιο πάνω, γράφει :

«13 Και κανείς δεν έχει ανεβεί στον ουρανό παρά μόνο εκείνος που κατέβηκε από τον ουρανό, ο Υιός του ανθρώπου, [που είναι στον ουρανό]. 14 Και καθώς ο Μωυσής ύψωσε το φίδι στην έρημο, έτσι πρέπει να υψωθεί ο Υιός του ανθρώπου, 15 για να έχει ζωή αιώνια καθένας που πιστεύει σ? αυτόν.» κατα Ιωαννην κεφ. Γ' 13-15

Θα ήθελες να μου εξηγήσεις γιατί αυτή η τόσο σημαντική διαφορά μεταξύ λίγων γραμμών; Τι συνέβη μέσα σε μόλις 3 γραμμούλες και από Υιός του ανθρώπου έγινε Υιός Θεού...;

Νεφελη γιατι με χανεις καπου δεν το καταλαβαινω νομιζω ημουν σαφης.Ειμαι σιγουρος οτι θα τα βρουμε αρκει να διαβαζεις αυτα που γραφω πιο καλοδιαθετα,μην ανακαλυπτεις λακουβες εκει που δεν υπαρχουν,γιατι μονο εσυ θα πεσεις μεσα και αυτο ισχυει για ολους ημας.

Αγαπημενη μου Νεφελη,εγω μεχρι τωρα σε οποια αμφιβολια ειχες για τις πηγες που ανεφερα σε απαντουσα και φανηκα αξιοπιστος σε ολους σας.Κοιταξε,ομως, αν δεν γνωριζεις το ενα δεν γνωριζεις το αλλο, τοτε ειναι που θα χαθουμε.Ψαξε,λοιπον,και αν βρεις εγκυρες πηγες που να διαψευδουν τα οσα λεω, τοτε να μου ζητησεις ξανα πηγες και εγω με μεγαλη ευχαριστηση θα σου δωσω τις απαντησεις μου.

Τωρα, διακρινω οτι στα θεματα της Καινους Διαθηκης εισαι λιγο μπερδεμενη.Και αναλαμβανω δραση αμεσως.Ελπιζω και εσυ να κανεις το ιδιο για κατι που θα τυχαινει να μην γνωριζω.Ακου, δεν υπαρχει λαθος στο εδαφιο που αναφερεις, απλα δεν εχεις διαβασει ολοκληρο το ευαγγελιο και μπερδευεσαι.Σε ολο το ευαγγελιο ο ιδιος ο Ιησους σε πολλα σημεια λεει τον εαυτο του Υιο του Θεου,διαβασε και αν δεν ειναι ετσι πες μου. :)

Link to comment
Share on other sites

Οκ... Με λίγα λόγια λοιπόν...

 

Όταν ζητάς βιογραφία του Διόνυσου ή του Όσιρη και μάλιστα έγκυρη από ιστορικούς ( :blink: ) και όταν λες με τόση σιγουριά ότι οι ίδιοι παραδέχτηκαν μέσα από τις διδασκαλίες τους ότι ήταν άνθρωποι και όχι θεοί ( :blink::blink::blink: )....

Νομίζω έχω κάθε δικαίωμα να πιστεύω πως δεν γνωρίζεις και πολλά πράγματα για τις συγκεκριμένες θεότητες...

 

Μπορείς να δείς τώρα πού στηρίζεται ο συλλογισμός μου...; 'Η θες να μπούμε και σε λεπτομέρειες...;

Επιτελους, αγαπητη θελω με αγωνια να ακουσω τα στοιχεια που με διαψευδουν ενα προς ενα και να διαφωτιστω,αφου λοιπον,θεωρεις οτι δεν γνωριζω.Εγω σε ολα μιλω με στοιχεια,επιχειρηματα και ακριβεις αναφορες,κανε το και εσυ τωρα.

Τελος, με λιγα λογια θελω να πω πως πολυ δυσκολα θα με διαψευσεις για το λογο οτι λεγω τα αληθη και μαρτυρω για το φως μακρια απο το σκοτος της αγνοιας της φιλοσοφιας των παραπανω μυστων.Αρονται αυτοματα τα δικαιωματα σου να θεωρεις αυτα που θεωρουσες μεχρι να τα αποδειξεις.Σε φιλω και αναμενω. :)

Link to comment
Share on other sites

Διακρινω εναν τονο ειρωνειας

Μονο έναν? χο χο..! επιεική σε βρισκω..

Παντως η ειρωνια δεν εχει σκοπο να σε μειωσει αλλα να σε ξυπνησει και να σε κανει πιο προσεκτικό σχετικα με το πως στηριζεις αυτά που γραφεις.

Κατά τ’αλλα, η θρησκεια και η πιστη είναι καθαρα προσωπικο θεμα και ετσι μπορεις να πιστευεις κυριολεκτικα σ’οτι θες και όπως θες.

Και απ’αυτή την αποψη είναι λαθος για μενα να συζητας κατι που υποτιθετε ότι ηδη πιστευεις απολυτα και δεν εχεις την παραμικρη αμφιβολια..

 

 

 

 

..

Link to comment
Share on other sites

Μονο έναν? χο χο..! επιεική σε βρισκω..

Παντως η ειρωνια δεν εχει σκοπο να σε μειωσει αλλα να σε ξυπνησει και να σε κανει πιο προσεκτικό σχετικα με το πως στηριζεις αυτά που γραφεις.

Κατά τ?αλλα, η θρησκεια και η πιστη είναι καθαρα προσωπικο θεμα και ετσι μπορεις να πιστευεις κυριολεκτικα σ?οτι θες και όπως θες.

Και απ?αυτή την αποψη είναι λαθος για μενα να συζητας κατι που υποτιθετε ότι ηδη πιστευεις απολυτα και δεν εχεις την παραμικρη αμφιβολια..

..

Μεσα στους υγιεις τροπους αφυπνισης δεν συμπεριλαμβανετε η ειρωνια.Οταν, φιλε μου γνωριζει κανεις την αληθεια η ενα κομματι της οφειλει να το πει και στους αλλους,αυτο δεν σημαινει οτι αμφιταλαντευεται η πιστη του.Ναι, η πιστη ειναι προσωπικο θεμα.εχεις την εντυπωση οτι προσπαθω να αλλαξω κανενος την πιστη με το ζορι?Οχι,δεν τιθεται τετοιο θεμα.Παντως,την ειρωνεια την δεχτηκα επιεικως,επειδη εγινε για πρωτη φορα.Επειδη,ακριβως, εγω σεβομαι ολα τα ατομα και δεν ειρωνευομαι κανεναν,δεν θα το ξαναδεχτω.Πιστευω,οτι δεν θα υπαρξει αλλη περιπτωση,αφου οπως λεγεις ηταν καλοπιστη"ειρωνεια"και εκρυβε ενδιαφερον για τον συνομιλητη,καλως την εξελαβα επιεικως.Με ενδιαφερουν οι αποψεις σου και καποια στιγμη να συζητουσαμε για τον Ρωσο μοναχο Ρασπουτιν που φερεις το ονομα,εχει μεγαλο ενδιαφερον και θα ξερεις αρκετα πιστευω. :)

Link to comment
Share on other sites

Επιτελους, αγαπητη θελω με αγωνια να ακουσω τα στοιχεια που με διαψευδουν ενα προς ενα και να διαφωτιστω,αφου λοιπον,θεωρεις οτι δεν γνωριζω.Εγω σε ολα μιλω με στοιχεια,επιχειρηματα και ακριβεις αναφορες,κανε το και εσυ τωρα.

Τελος, με λιγα λογια θελω να πω πως πολυ δυσκολα θα με διαψευσεις για το λογο οτι λεγω τα αληθη και μαρτυρω για το φως μακρια απο το σκοτος της αγνοιας της φιλοσοφιας των παραπανω μυστων.Αρονται αυτοματα τα δικαιωματα σου να θεωρεις αυτα που θεωρουσες μεχρι να τα αποδειξεις.Σε φιλω και αναμενω. :)

 

Μου ζητάς να αποδείξω με ακριβείς αναφορές το ότι ο Διόνυσος ή ο Όσιρις δεν έχουν παραδεχτεί ποτέ ότι ... είναι θεοί....;;

 

:001almostcry:

Link to comment
Share on other sites

Αγαπημενη μου Νεφελη,εγω μεχρι τωρα σε οποια αμφιβολια ειχες για τις πηγες που ανεφερα σε απαντουσα και φανηκα αξιοπιστος σε ολους σας.Κοιταξε,ομως, αν δεν γνωριζεις το ενα δεν γνωριζεις το αλλο, τοτε ειναι που θα χαθουμε.Ψαξε,λοιπον,και αν βρεις εγκυρες πηγες που να διαψευδουν τα οσα λεω, τοτε να μου ζητησεις ξανα πηγες και εγω με μεγαλη ευχαριστηση θα σου δωσω τις απαντησεις μου.

Σχεδόν όλες μου οι πηγές βρίσκονται στην βιβλιογραφία της ιστοσελίδας. Ρίξε μια ματιά. Όσα βιβλία εκεί σχετίζονται με τον Χριστό και τον Χριστιανισμό, έχουν πλούσιες αναφορές ιστορικών και θεολόγων για το θέμα περί ιστορικότητας (πρόσεξέ το αυτό το ?ιστορικότητας?) της Αγίας Γραφής, του Χριστιανισμού και της ζωής του Χριστού.

Αναζήτησε επίσης εδώ μέσα στο φόρουμ τις συζητήσεις περί Χριστιανισμού. Είναι αρκετές. Υπάρχουν και εκεί πάμπολλες αναφορές.

Το θεωρώ περιττό και κουραστικό για όσους μας διαβάζουν να επαναλαμβάνομαι.

Και ναι, όλες οι παραπάνω αναφερόμενες πηγές, σε διαψεύδουν... Αγαπημένε Solomon.

?Η μπάλα είναι στο δικό σου γήπεδο? λοιπόν να μας παρουσιάσεις τις δικές σου πηγές.

 

Τωρα, διακρινω οτι στα θεματα της Καινους Διαθηκης εισαι λιγο μπερδεμενη.Και αναλαμβανω δραση αμεσως.Ελπιζω και εσυ να κανεις το ιδιο για κατι που θα τυχαινει να μην γνωριζω.Ακου, δεν υπαρχει λαθος στο εδαφιο που αναφερεις, απλα δεν εχεις διαβασει ολοκληρο το ευαγγελιο και μπερδευεσαι.

Σε ολο το ευαγγελιο ο ιδιος ο Ιησους σε πολλα σημεια λεει τον εαυτο του Υιο του Θεου,διαβασε και αν δεν ειναι ετσι πες μου. :)

<<17 Και ενώ έβγαινε στο δρόμο, ένας άνθρωπος έτρεξε προς αυτόν και γονάτισε μπροστά του και τον ρωτούσε: «Δάσκαλε αγαθέ, τι να κάνω, για να κληρονομήσω ζωή αιώνια;» 18 Ο Ιησούς τότε του είπε: «Τι με λες αγαθό; Κανείς δεν είναι αγαθός παρά μόνο ένας, ο Θεός».>> [Μαρ. 10:17-18, Μτ. 19:16-30, Λκ. 18:18-30]

Εδώ γιατί ο Ιησούς διαχωρίζει με τόση σαφήνεια τον εαυτό του από τον Θεό...;

Φάσκει και αντιφάσκει...;

Αλλού Θεός κι αλλού άνθρωπος...;

Και γιατί σε άλλα σημεία των ευαγγελίων εμφανίζεται ο Χριστός να προσεύχεται στον Θεό...; Πως είναι δυνατόν να προσεύχεται στον... εαυτό του...;

 

Πετώντας ένα χαριτωμένο «απλα δεν εχεις διαβασει ολοκληρο το ευαγγελιο και μπερδευεσαι», δεν ξεφεύγεις από το να υποστηρίξεις την θέση σου.

 

 

 

Υ.Γ. ~ Πρόσεξε τι δράση θ? αναλάβεις, γιατί η δράση φέρνει αντίδραση...

Link to comment
Share on other sites

Σχεδόν όλες μου οι πηγές βρίσκονται στην βιβλιογραφία της ιστοσελίδας. Ρίξε μια ματιά. Όσα βιβλία εκεί σχετίζονται με τον Χριστό και τον Χριστιανισμό, έχουν πλούσιες αναφορές ιστορικών και θεολόγων για το θέμα περί ιστορικότητας (πρόσεξέ το αυτό το ?ιστορικότητας?) της Αγίας Γραφής, του Χριστιανισμού και της ζωής του Χριστού.

Αναζήτησε επίσης εδώ μέσα στο φόρουμ τις συζητήσεις περί Χριστιανισμού. Είναι αρκετές. Υπάρχουν και εκεί πάμπολλες αναφορές.

Το θεωρώ περιττό και κουραστικό για όσους μας διαβάζουν να επαναλαμβάνομαι.

Και ναι, όλες οι παραπάνω αναφερόμενες πηγές, σε διαψεύδουν... Αγαπημένε Solomon.

?Η μπάλα είναι στο δικό σου γήπεδο? λοιπόν να μας παρουσιάσεις τις δικές σου πηγές.

 

 

<<17 Και ενώ έβγαινε στο δρόμο, ένας άνθρωπος έτρεξε προς αυτόν και γονάτισε μπροστά του και τον ρωτούσε: «Δάσκαλε αγαθέ, τι να κάνω, για να κληρονομήσω ζωή αιώνια;» 18 Ο Ιησούς τότε του είπε: «Τι με λες αγαθό; Κανείς δεν είναι αγαθός παρά μόνο ένας, ο Θεός».>> [Μαρ. 10:17-18, Μτ. 19:16-30, Λκ. 18:18-30]

Εδώ γιατί ο Ιησούς διαχωρίζει με τόση σαφήνεια τον εαυτό του από τον Θεό...;

Φάσκει και αντιφάσκει...;

Αλλού Θεός κι αλλού άνθρωπος...;

Και γιατί σε άλλα σημεία των ευαγγελίων εμφανίζεται ο Χριστός να προσεύχεται στον Θεό...; Πως είναι δυνατόν να προσεύχεται στον... εαυτό του...;

 

Πετώντας ένα χαριτωμένο «απλα δεν εχεις διαβασει ολοκληρο το ευαγγελιο και μπερδευεσαι», δεν ξεφεύγεις από το να υποστηρίξεις την θέση σου.

Υ.Γ. ~ Πρόσεξε τι δράση θ? αναλάβεις, γιατί η δράση φέρνει αντίδραση...

Εγω για καλη δραση εκαν λογο.τωρα οι αντιδρασεις εξαρτωνται απο τον χαρακτηρα των αλλων.

Σιγα μην θελω ν< ξεφυγω απο το να υποστηριξω την θεση μου.Εξ ιδιων κρινεις τα αλλοτρια.

Ολα αυτα τα ερωτηματα που μου κανεις για το ευαγγελιο ΟΛΑ εχουν διευκρινιστει απο τους Αγιους της εκκλησιας μας με σαφηνεια.

Μετα σε οσες συζητησεις εχουν γινει περι χριστιανισμου στο φορουμ εχουν σοβαρες ανακριβειες και με αυτο θα συμφωνησουν οσοι εχουν γνωση.

Πωσ εχεις αποριψει την αληθεια του χριστιανισμου αφου εχεις μεσα σου τοσα αναπαντητα ερωτηματα που ποτε δεν ρωτησες εναν κοινο θεολογο η παπα να σου εξηγησει?Γιατι αν ειχες ρωτησει τοτε δεν θα ρωτουσες τωρα.Σε ολα θα απαντησω παρα ταυτα αν δω καλη διαθεση και αρθει η αδικαιολογητη απολυτοτητα των λογων σου.Εγω αναφερω τα "αγαπημενη"γιατι ειμαι φιλικος και δεν το παριστανω.αυτη ειναι η υπογραφη μου σε καθε απαντηση.Τωρα αυτες οι πηγες που πριν με διεψευδαν τωρα πια δεν με διαψευδουν,γιατι απαντησα σε ολα με εγκυρες αναφορεσ,αρα μη λες ολα με διαψευδουν.δεν ξερω αν γινεσαι κουραστικη αλλα η επαναληψη μητερα της μαθησεως εστι,αν οι αλλοι βαριουνται μπορουν ελευθερα να το πουν.μεχρι στιγμης δεν φανηκε κατι τετοιο.

Link to comment
Share on other sites

Μεσα στους υγιεις τροπους αφυπνισης δεν συμπεριλαμβανετε η ειρωνια.Οταν, φιλε μου γνωριζει κανεις την αληθεια η ενα κομματι της οφειλει να το πει και στους αλλους,αυτο δεν σημαινει οτι αμφιταλαντευεται η πιστη του.Ναι, η πιστη ειναι προσωπικο θεμα.εχεις την εντυπωση οτι προσπαθω να αλλαξω κανενος την πιστη με το ζορι?Οχι,δεν τιθεται τετοιο θεμα.Παντως,την ειρωνεια την δεχτηκα επιεικως,επειδη εγινε για πρωτη φορα.Επειδη,ακριβως, εγω σεβομαι ολα τα ατομα και δεν ειρωνευομαι κανεναν,δεν θα το ξαναδεχτω.Πιστευω,οτι δεν θα υπαρξει αλλη περιπτωση,αφου οπως λεγεις ηταν καλοπιστη"ειρωνεια"και εκρυβε ενδιαφερον για τον συνομιλητη,καλως την εξελαβα επιεικως.Με ενδιαφερουν οι αποψεις σου και καποια στιγμη να συζητουσαμε για τον Ρωσο μοναχο Ρασπουτιν που φερεις το ονομα,εχει μεγαλο ενδιαφερον και θα ξερεις αρκετα πιστευω. :)

solomon θα σε λυπησω. Την ειρωνια θα πρεπει να μαθεις να τη δεχεσαι και καπου-καπου να τη χρησιμοποιεις.

Εμενα μου βγαινει απλως γιατι δεν εχω άλλο τροπο να πω καποια πραγματα.

Όταν π.χ. καποιος ισχυριζεται απ?την μια ότι «δεν θελω να αλλαξω τα πιστευω κανενος» και απ?την άλλη μου οριζει το «σωστο» τροπο ερμηνειας της Κ.Διαθηκης ή αλλου θρησκευτικου κειμενου, τοτε τι ακριβως να συζητήσω σοβαρα?

Οι τροποι υγειους αφυπνισης εξαφανιζονται και το μονο που μενει είναι να γελασω με τον εκαστοτε γραφικο.

Και συ μπηκες με ολες τις προϋποθεσεις να γινεις τετοιος.

Οσο για το μοναχο ρασπουτιν καλυτερα να τ?αφησεις μιας και δεν γνωριζεις καλα-καλα ουτε το Χριστο σου (ξεκιναμε πρωτα απ?τα βασικα).

Τελος παντων, σταματαω το soft κραξιμο (πως λεμε soft πορνο..) και θελω να σε ρωτησω.. (σοβαρα τωρα):

 

Μπορεις να καταλαβεις

α) τη διαφορα αναμεσα σ?ένα θεολογο και έναν ιστορικο?

β) αναμεσα σ?ενα θρησκευτικο και ενα ιστορικο κειμενο?

 

Και τελος, γνωριζεις ποτε ενα κειμενο οριζεται ως ιστορικο (και επομενως αξιοπιστη πηγη)?

 

 

 

Υ.Γ. Κανονισε να μου απαντησεις ότι «γνωριζεις την αληθεια» , «εισαι σιγουρος γι?αυτην» και δε χρειαζεται καμια τεκμηριωση για όλα αυτά?. ε ρε γλεντια. Μονο αυτό σου λεω.

Link to comment
Share on other sites

solomon θα σε λυπησω. Την ειρωνια θα πρεπει να μαθεις να τη δεχεσαι και καπου-καπου να τη χρησιμοποιεις.

Εμενα μου βγαινει απλως γιατι δεν εχω άλλο τροπο να πω καποια πραγματα.

Όταν π.χ. καποιος ισχυριζεται απ?την μια ότι «δεν θελω να αλλαξω τα πιστευω κανενος» και απ?την άλλη μου οριζει το «σωστο» τροπο ερμηνειας της Κ.Διαθηκης ή αλλου θρησκευτικου κειμενου, τοτε τι ακριβως να συζητήσω σοβαρα?

Οι τροποι υγειους αφυπνισης εξαφανιζονται και το μονο που μενει είναι να γελασω με τον εκαστοτε γραφικο.

Και συ μπηκες με ολες τις προϋποθεσεις να γινεις τετοιος.

Οσο για το μοναχο ρασπουτιν καλυτερα να τ?αφησεις μιας και δεν γνωριζεις καλα-καλα ουτε το Χριστο σου (ξεκιναμε πρωτα απ?τα βασικα).

Τελος παντων, σταματαω το soft κραξιμο (πως λεμε soft πορνο..) και θελω να σε ρωτησω.. (σοβαρα τωρα):

 

Μπορεις να καταλαβεις

α) τη διαφορα αναμεσα σ?ένα θεολογο και έναν ιστορικο?

β) αναμεσα σ?ενα θρησκευτικο και ενα ιστορικο κειμενο?

 

Και τελος, γνωριζεις ποτε ενα κειμενο οριζεται ως ιστορικο (και επομενως αξιοπιστη πηγη)?

Υ.Γ. Κανονισε να μου απαντησεις ότι «γνωριζεις την αληθεια» , «εισαι σιγουρος γι?αυτην» και δε χρειαζεται καμια τεκμηριωση για όλα αυτά?. ε ρε γλεντια. Μονο αυτό σου λεω.

Ε ΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΓΙ'ΑΥΤΗΝ.ΚΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ?ΕΙΣΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΓΕΛΟΙΟΣ.ΤΟΝ ΔΑΣΚΑΛΟ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΑ ΚΟΥΤΑΒΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΑΜΕΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ(ΞΕΚΙΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ Κ ΕΓΩ).ΤΕΛΟΣ,ΜΙΛΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΓΡΑΦΙΚΟΣ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΟΣ.ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΟΦΤ ΠΟΡΝΟ,ΜΟΝΟ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ.

Link to comment
Share on other sites

:015annoyed::015annoyed::015annoyed:

 

:nono: Rasputin και Solomon :nono:

Ξεφύγατε σε άσκοπους χαρακτηρισμούς ο ένας για τον άλλον. Μπορεί ο καθένας εδώ μέσα να καταλάβει για το ποιόν των συνομιλητών του, χωρίς να υπάρχουν τέτοια σχόλια.

 

Παρακαλώ λίγη ηρεμία! Δεν προωθείται έτσι ο ώριμος διάλογος! Μπορείτε να συνεχίσετε και χωρίς τέτοιες παρεκτροπές..

 

Ευχαριστώ πολύ!

Link to comment
Share on other sites

:015annoyed::015annoyed::015annoyed:

 

:nono:Rasputin και Solomon :nono:

Ξεφύγατε σε άσκοπους χαρακτηρισμούς ο ένας για τον άλλον. Μπορεί ο καθένας εδώ μέσα να καταλάβει για το ποιόν των συνομιλητών του, χωρίς να υπάρχουν τέτοια σχόλια.

 

Παρακαλώ λίγη ηρεμία! Δεν προωθείται έτσι ο ώριμος διάλογος! Μπορείτε να συνεχίσετε και χωρίς τέτοιες παρεκτροπές..

 

Ευχαριστώ πολύ!

Ζητω συγγνωμη αγαπητε φιλε,αλλα ειχα πει εκ των προτερων οτι αλλη τετοια συμπεριφορα δεν θα την δεχτω.Δεν συνηθιζω να ριχνω το επιπεδο μου.Ξεκινησα με καλη διαθεση αλλα η συγκρουση ηταν αναποφευκτη.Δυστυχως.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...