rasputin Posted April 21, 2008 Report Share Posted April 21, 2008 Αν λοιπόν όντως δεν μπορούμε να ορίσουμε, τότε έχουμε πρόβλημα... Μα βρε βελανιδια πλακα μου κανεις? Τι λεμε τοσα post? Εχω 2 βδομαδες που σου λεω ότι "..ξερεις η ευτυχια οριζεται διαφορετικα απ?τον καθενα αλλα αυτό που μετραει εν τελει είναι αυτό καθ?αυτό το συναισθημα της ευτυχιας" (και όχι το πώς οριζεται) και τωρα καταληγεις στο πολύτιμο συμπερασμα οτι "?αν δεν μπορουμε να ορισουμε εχουμε προβλημα" ???? ?Δεν εχουμε προβλημα. Με σενα κατι παιζει. ΓΙΑΤΙ να είναι προβλημα το ότι ο καθενας την οριζει αλλιως? Είναι ότι πιο φυσικο και λογικο. Βασικα, το αντιθετο θα ηταν το παραλογο. Ολοι δλδ, να νιωθαμε ευτυχισμενοι και ολοκληρωμενοι με τα ιδια πραγματα! Δε γινεται παντως να στο΄χω κανει τοσο κόσκινο και να μη συννενοουμαστε (μεχρι κι η γιουλη το καταλαβε..). Και δεν πιστευω ότι δεν εισαι αρκετα εξυπνη για να το καταλαβεις (κάθε άλλο). Απλως για καποιο ανεξήγητο λογο ..εχεις λοκαρει. Από πλευρας μου δεν υπαρχει κατι άλλο να πω για να βοηθησω.. Εγώ παράσιτα!? Μα είμαι ψεκασμένο δέντρο!!! Ε, μηπως κατά λαθος σε ψεκασαν με κλινεξ? γιατι μονο ετσι βγαζεις ακρη ? χο χο χο..!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIOULY Posted April 22, 2008 Report Share Posted April 22, 2008 Tι εννοεις rasputin? Οτι ειμαι βραδυνους? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rasputin Posted April 22, 2008 Report Share Posted April 22, 2008 Πως σκέφτηκες κάτι τέτοιο? Απλά, κάθομαι κ εξηγω τοση ωρα στη Βελανιδιά και εσυ παρόλο που είσαι εκτός συζήτησης με κατάλαβες με τη μια. Ισα-ισα, αυτό είναι υπέρ σου.. (τσ τσ?γυναίκες? παρεξηγείτε τα πάντα) .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIOULY Posted April 23, 2008 Report Share Posted April 23, 2008 Δεν σε παρεξηγησα, παιδι μου!!! Απλα αστειευομουν... :cheerful: Δεν θελει και πολλη σκεψη να καταλαβει κανεις τι εννοεις. Και εχεις απολυτο δικιο!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Βελανιδιά Posted April 24, 2008 Report Share Posted April 24, 2008 Απλά, κάθομαι κ εξηγω τοση ωρα στη Βελανιδιά και εσυ παρόλο που είσαι εκτός συζήτησης με κατάλαβες με τη μια. Μια χαρά καταλαβαίνω. Καταλαβαίνω όμως, δεν σημαίνει δέχομαι. Έχω άλλη οπτική, so simple... Και η πλάκα είναι ότι εγώ καταλαβαίνω την οπτική σου, κι ας μην την ενστερνίζομαι. Εσύ χτυπιέσαι εδώ και 4 σελίδες ντε και καλά να παραδεχτώ το δίκιο σου! Εντάξει βρε παιδί! Δίκιο έχεις! Για σένα και για όποιον το συμμερίζεται. Για μένα, έχω δίκιο εγώ! :angel: Είναι απλώς δυο διαφορετικές συλλογιστικές και προσεγγίσεις. Η δική σου πιο οριζόντια και συνθετική, η δική μου πιο σε βάθος και αναλυτική. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rasputin Posted April 25, 2008 Report Share Posted April 25, 2008 Κατ?αρχην σε καμια περιπτωση δεν με νοιαζει να σε πεισω ότι εχω δικιο. Αυτό που προσπαθω είναι απλα να καταλαβεις τι λεω. Και κοιταξε, εσυ μπορει να ισχυριζεσαι ότι "..μια χαρα καταλαβαινω τι θες να πεις" κ.λ.π κ.λ.π , αλλα ουσιαστικά φτασαμε 50 μηνύματα για να γινει αυτό. Επομενως δεν καταλαβαινεις μια χαρά. Καταλαβαινεις μια χαρά και 50 τρομάρες. Κι αυτό μονο κατανόηση δεν δειχνει. Αλλά εν πάσει περιπτωση, αφου αυτό έγινε κάποτε, εγω ειμαι πλεον Οκ. Ισως και να ολοκληρώθηκα ως μέλος. Βασικα αισθάνομαι λιγο πιο σοφός. Τωρα που το ξανασκέφτομαι, είναι επιτυχία ότι χρειαστήκαμε μόνο 50 μηνύματα. Πάντως αν ελεγες εξ?αρχης ότι ?καταλαβαινω απολυτα τη θεση σου, απλα διαφωνω?, δε θα ειχα ασχοληθει καν, θα ειχε ληξει προ πολλού η συζήτηση? ... η δική μου πιο σε βάθος και αναλυτική .. ΑΥΤΟ το βαθος σου είναι που μ?ανησυχει. Θ? αρχισεις να χανεσαι σε λιγο. Ούτε πισω δε θα μπορεις να γυρίσεις.. Ασ?τα βάθη προς το παρον και ξαναγύρνα σπίτι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Βελανιδιά Posted April 25, 2008 Report Share Posted April 25, 2008 Πάντως αν ελεγες εξ?αρχης ότι ?καταλαβαινω απολυτα τη θεση σου, απλα διαφωνω?, δε θα ειχα ασχοληθει καν, θα ειχε ληξει προ πολλού η συζήτηση? Μα θα ήταν πολύ πολύ κρίμα κάτι τέτοιο.... γιατί να λήξει μια συζήτηση έτσι γρήγορα?! :cheerful: .. ΑΥΤΟ το βαθος σου είναι που μ?ανησυχει. Θ? αρχισεις να χανεσαι σε λιγο. Ούτε πισω δε θα μπορεις να γυρίσεις..Ασ?τα βάθη προς το παρον και ξαναγύρνα σπίτι. Ναι, οι περισσότεροι ανησυχούν απ' τα βάθη μου... δε χρειάζεται! Δε βουτάω συχνά, και πάντα -πια- υπό ελεγχόμενες συνθήκες... I'm on my way... :smilewink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lampis Posted May 6, 2008 Report Share Posted May 6, 2008 Εγω θέλω να σας θεσω ενα ερωτημα πανω στο αρχικο θεμα,πιστευεσται πως ο θεος ειναι ενας και απλα οι διαφορετικες θρησκειες τον ονομαζουν αλλιως και δινουν τα διαφορετικα χαρακτηριστηκα?η μηπως μας επισκεπτεται με διαφορετικη μορφη,πειτε μου τη γνωμη σας... το εχω συζητηση και με φιλους και θα ηθελα να ακουσω και τη γνωμη σας. Ευχαριστω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingmar Posted May 6, 2008 Report Share Posted May 6, 2008 Ασφαλώς να σου πούμε Don't see why not? ο θεος ειναι ενας και απλα οι διαφορετικες θρησκειες τον ονομαζουν αλλιως και δινουν τα διαφορετικα χαρακτηριστηκα Σωστό,αλλιώς διατί να υπάρχουν τόσες...διαφορετικές θρησκείες;Ισλάμ, Ιουδαϊσμός, κ.τ.λ. Από την άλλη: ποιος σου λέει πως είναι απαραιτήτως ...αρσενικού γένους (Ο θε-ος)και όχι θηλυκού (Η Θε-α)ή ουδέτερο άφυλο(Το θε-ο)κ.τ.λ.;? Που το ξέρει κάποιος, σε απόλυτο βαθμό; Άρα εδώ μπαίνει το..."τρισκατάρατο" Δόγμα. Και όταν έρχονται τα διάφορα δόγματα,έρχονται τα "γλυκύτατα" αιματοκυλίσματα,οι σφαγές παντός είδους,κοκ... Και αυτά που ανάφερα, ΔΕΝ είναι 100% απόλυτα. Επομένως, φαντάσου άβυσσος το όλο πράγμα... κι αν είσαι από δαυτούς που βιάζονται να καταλήξουν κάπου οριστικά και αμετάκλητα με το συγκεκριμένο θέμα,τότε...ατύχησες! Θα υποφέρεις... Το "οριστικό του όλου ζητήματος" είναι ΟΥΤΟΠΙΑ. Απλά δεν γίνεται. Δεν υπάρχει. Είναι μια συζήτηση που δεν τελειώνει. Ποτέ δεν πρόκειται. Για όσο θα υπάρχουν οι άνθρωποι... η μηπως μας επισκεπτεται με διαφορετικη μορφη Παίζει κι αυτό από...μερικούς: βλ. Νταίνικεν,Πήτερ Κράσσα, Ουφολογία,κ.τ.λ.. Άλλη μορφή του δίνουν οι Ντόγκον, άλλη οι Αβοριγίνες, άλλη η Γουϊκα (Great God- ακολουθόμενο με τη Great Godness)και πάει λέγοντας... Αλλά,είπαμε... :smilewink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rasputin Posted May 7, 2008 Report Share Posted May 7, 2008 Εγω θέλω να σας θεσω ενα ερωτημα πανω στο αρχικο θεμα,πιστευεσται πως ο θεος ειναι ενας και απλα οι διαφορετικες θρησκειες τον ονομαζουν αλλιως Ο Θεός, ή η Θέα, ή το Θείο (διαλεξτε και παρτε), δεν ειναι κατι που μπορει να μετρηθεί ωστέ να πούμε οτι ειναι ένα(ς) ,δυο, δυόμιση παρα τέταρτο κλπ. Κατ'εμε λοιπον η ερώτηση ειναι ακυρη, λάθος. Διοτι οσο περιορίζεις το Απεριόριστο τοσο πιο πολυ το χάνεις . Το μόνο που στέκει (λογικά και οχι αριθμητικα) ειναι να πουμε οτι το ΕΝΑ ειναι τα ΠΑΝΤΑ (στεκει και αντιστρόφως). .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Αυγερινός Posted May 7, 2008 Report Share Posted May 7, 2008 Ο Θεός, ή η Θέα, ή το Θείο (διαλεξτε και παρτε), δεν ειναι κατι που μπορει να μετρηθεί ωστέ να πούμε οτι ειναι ένα(ς) ,δυο, δυόμιση παρα τέταρτο κλπ. Κατ'εμε λοιπον η ερώτηση ειναι ακυρη, λάθος. Διοτι οσο περιορίζεις το Απεριόριστο τοσο πιο πολυ το χάνεις . Το μόνο που στέκει (λογικά και οχι αριθμητικα) ειναι να πουμε οτι το ΕΝΑ ειναι τα ΠΑΝΤΑ (στεκει και αντιστρόφως). .. Συμφωνώ. Όταν εμείς είμαστε στοιχεία ενός συνόλου, τότε το υπερσύνολο που περιλαμβάνει το σύνολό μας είναι άπειρο (για εμάς). Το μη πεπερασμένο είναι αμέτρητο, εξού και το όνομα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
outis Posted May 8, 2008 Report Share Posted May 8, 2008 Συμφωνώ. Όταν εμείς είμαστε στοιχεία ενός συνόλου, τότε το υπερσύνολο που περιλαμβάνει το σύνολό μας είναι άπειρο (για εμάς). Το μη πεπερασμένο είναι αμέτρητο, εξού και το όνομα. Ναι, αλλά χρησιμοποιούμε ενικό: -το- μη πεπερασμένο, -το- αμέτρητο, -το- άπειρο, τα μη-μετρήσιμα ουσιαστικά έχουν μόνο ενικό, έτσι δεν είναι; Με αυτή την έννοια η θάλασσα και -ο- Ωκεανός είναι καλή μεταφορά. Μια είναι η θάλασσα και ένας ο Ωκεανός, αλλά μιλούμε για επιμέρους "θάλασσες" και "ωκεανούς" - παρά το ότι για το νερό είναι Εν. :cheerful: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Αυγερινός Posted May 8, 2008 Report Share Posted May 8, 2008 Ναι, αλλά χρησιμοποιούμε ενικό: -το- μη πεπερασμένο, -το- αμέτρητο, -το- άπειρο, τα μη-μετρήσιμα ουσιαστικά έχουν μόνο ενικό, έτσι δεν είναι; Με αυτή την έννοια η θάλασσα και -ο- Ωκεανός είναι καλή μεταφορά. Μια είναι η θάλασσα και ένας ο Ωκεανός, αλλά μιλούμε για επιμέρους "θάλασσες" και "ωκεανούς" - παρά το ότι για το νερό είναι Εν. :cheerful: Σωστός. Ουσιαστικά κάνουμε αναφορά σε υποσύνολα, τα οποία χωρίζουμε για δική μας ευκολία στη σκέψη και αντίληψη. Όλα αυτά όμως είναι μέρος του ενός συνόλου. Βέβαια η έννοια του συνόλου δεν περιέχει αριθμητικές συγκρίσεις για να πεις "έχω 2 ή 3 ή 1 σύνολο". Το ότι το κάνουμε, δεν σημαίνει ότι είναι σωστό. Εννοούμε κάθε φορά μέρη (θάλασσες, σταγόνες) του συνόλου (ωκεανός, θάλασσα), απλώς για να βοηθήσουμε τον λόγο μας χρησιμοποιούμε αριθμήσεις. Βασικά έτσι έχουμε μάθει να σκεφτόμαστε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.