Jump to content

Ελευθερία Λόγου & Σεβασμός


Recommended Posts

Δυστυχώς ή ευτυχώς η κοινωνία-μάζα έχει συχνά ανάγκη από ακρότητες για να προβληματιστεί και να αφυπνιστεί.

Δεκτό και συμφωνώ! Αλλά υπάρχουν πολλοί τρόποι για να φτάσεις στ? άκρα, στοχεύοντας στην αφύπνιση της μάζας.

 

Εξηγώ:

 

Όταν ένας άνθρωπος θέλει να περάσει κάποιο μήνυμα - ειδικά ένας καλλιτέχνης, που για μένα η τέχνη της τέχνης είναι στην ουσία να περνά μηνύματα (σε διάφορα επίπεδα) - θεωρείται οτι είναι "λάθος" να το κάνει με κάποιον τρόπο "ακραίο" εαν πιστεύει ότι έτσι θα είναι ποιό άμεσο?

Ο κάθε τρόπος διαφέρει, ακόμα κι όταν είναι ακραίος. Ο τρόπος που επέλεξαν ο John Lennon και η Yoko Ono, ήταν μεν για τα τότε δεδομένα ακραίος, αλλά ταυτόχρονα ήταν σαφέστατα ειρηνικός και καθόλου χυδαίος (δεν ξέρω αν έχεις δει τις σχετικές φωτό. Δεν έχουν τίποτα το χυδαίο ή που να παραπέμπει σε χυδαίο).

Αντίθετα ο τρόπος του Manson (μιας και αρχίσαμε απ? αυτόν) είναι σαφέστατα επιθετικός και -για την πλειοψηφία- υβριστικός.

Στην περίπτωση του John Lennon και της Yoko Ono, ο λόγος που επέλεξαν να προκαλέσουν ξεπερνώντας τα όρια, ήταν σαφής. Στην περίπτωση του Manson... ποιος είναι ο λόγος; Ξέρουμε; Μας ενημέρωσε;

Άρα, στην πρώτη περίπτωση ξέρουμε τον λόγο και μπορούμε να κρίνουμε. Στην δεύτερη περίπτωση, δεν ξέρουμε καν τον λόγο! Πως θα κρίνουμε;;;

Στην πρώτη περίπτωση ο λόγος και ο τρόπος ειρηνικός, στην δεύτερη περίπτωση ο λόγος άγνωστος και ο τρόπος επιθετικός...

2 ακραίες κινήσεις, μα τόσο εντελώς διαφορετικές μεταξύ τους.

Δεν ξέρω αν βλέπεις την διαφορά... Πιστεύω πάντως πως ναι, την βλέπεις.

 

Όπως έγραψα και στο προηγούμενο ποστ μου εδώ, ο καθένας που επιλέγει να ξεπεράσει τα όρια, υποτίθεται πως είναι ενήλικας σκεπτόμενος, που μπορεί να κρίνει πρώτα το αν πρέπει και μετά το πώς πρέπει να ξεπεράσει ένα όριο.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 49
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Όπως έγραψα και στο προηγούμενο ποστ μου εδώ, ο καθένας που επιλέγει να ξεπεράσει τα όρια, υποτίθεται πως είναι ενήλικας σκεπτόμενος, που μπορεί να κρίνει πρώτα το αν πρέπει και μετά το πώς πρέπει να ξεπεράσει ένα όριο.

9218[/snapback]

 

Αχ ρε Νεφέλη.... Πας να βάλεις σε καλούπια την καλλιτεχνική έκφραση.... Μπαίνει σε καλούπια ο Διόνυσος;

Link to comment
Share on other sites

Άρα, στην πρώτη περίπτωση ξέρουμε τον λόγο και μπορούμε να κρίνουμε. Στην δεύτερη περίπτωση, δεν ξέρουμε καν τον λόγο! Πως θα κρίνουμε;;;

Στην πρώτη περίπτωση ο λόγος και ο τρόπος ειρηνικός, στην δεύτερη περίπτωση ο λόγος άγνωστος και ο τρόπος επιθετικός...

2 ακραίες κινήσεις, μα τόσο εντελώς διαφορετικές μεταξύ τους.

Δεν ξέρω αν βλέπεις την διαφορά... Πιστεύω πάντως πως ναι, την βλέπεις.

 

9218[/snapback]

 

Τον Jim Morrison που έσπασε ότι όριο υπήρχε με χυδαιούς τρόπους πολλές φορές αλλά όλοι γνώριζαν τον σκοπό, πώς μπορούμε να τον κρίνουμε;

 

Πολλοί τον σέβονταν και τον θαύμαζαν και άλλοι τον κατέκριναν; Γιατί;

Μήπως επειδή είχε την δύναμη με την τέχνη του να αλλάξει έναν ολόκληρο κόσμο;

Μήπως το είχε κάνει ήδη, μεταμορφώνοντας τους από παιδια των λουλουδιών σε παιδιά πολέμου και εξέγερσης;

Ποιοι ήταν αυτοί που τον κυνηγούσαν;

Μήπως οι πολιτικοί; :whistling: Γιατί άραγε ήταν οι μόνοι που προσβάλλονταν; :whistling:

Link to comment
Share on other sites

Αχ ρε Νεφέλη.... Πας να βάλεις σε καλούπια την καλλιτεχνική έκφραση.... Μπαίνει σε καλούπια ο Διόνυσος;

Αχ βρε Κερατούλη... τι θα σε κάνω εσένα; :lol:

Σε καλούπια δεν μπορεί να μπει η τέχνη... Μπορεί όμως να μπει η επιλογή δημοσίευσης ή όχι!

ΝΑ ΝΑ ΝΑ!!! :blblbl:

 

Τον Jim Morrison που έσπασε ότι όριο υπήρχε με χυδαιούς τρόπους πολλές φορές αλλά όλοι γνώριζαν τον σκοπό, πώς μπορούμε να τον κρίνουμε;

Πολλοί τον σέβονταν και τον θαύμαζαν και άλλοι τον κατέκριναν; Γιατί;

Μήπως επειδή είχε την δύναμη με την τέχνη του να αλλάξει έναν ολόκληρο κόσμο;

Μήπως το είχε κάνει ήδη, μεταμορφώνοντας τους από παιδια των λουλουδιών σε παιδιά πολέμου και εξέγερσης;

Ποιοι ήταν αυτοί που τον κυνηγούσαν;

Μήπως οι πολιτικοί; Γιατί άραγε ήταν οι μόνοι που προσβάλλονταν;

Ο Morrison -κατά την προσωπική μου πάντα άποψη- δεν είχε απόλυτη συνείδηση του τι έκανε και τι έλεγε. Δεν στόχευε καν στο ν? αλλάξει τα πράγματα, ούτε στο να επηρεάσει, ούτε καν στο να εντυπωσιάσει! Ο «σκοπός» που αναφέρεις, για τον ίδιο τον Morisson δεν υπήρχε. Απλά, ότι του ?ρχότανε, τό ?λεγε (ή έκανε ή τραγουδούσε), χωρίς να το «φιλτράρει» καθόλου. Όσοι τον άκουγαν ήταν που... του έδωσαν σκοπό.

Ο Τζιμάκος δεν ήταν παρά ένα αξιαγάπητο τσογλανάκι, με πολύ ταλέντο και αχαλίνωτη φαντασία.

 

Don?t get me wrong, μ? αρέσει πάρα πολύ ο Morisson!

...Αλλά ας λέμε τα σύκα ?σύκα και... την μπανιέρα ?μπανιέρα. :smilewink:

Link to comment
Share on other sites

Αχ ρε Νεφέλη.... Πας να βάλεις σε καλούπια την καλλιτεχνική έκφραση.... Μπαίνει σε καλούπια ο Διόνυσος;

 

Ο Morrison -κατά την προσωπική μου πάντα άποψη- δεν είχε απόλυτη συνείδηση του τι έκανε και τι έλεγε.

 

:headb:

Link to comment
Share on other sites

Γιατί χτυπιέσαι καλό μου Κερατάκι;

 

...Μήπως πας να βάλεις σε καλούπια την προσωπική άποψη του καθένα;;

 

(ΞΑΝΑ ΝΑ ΝΑ ΝΑ!!! :blblbl: )

Link to comment
Share on other sites

Ο Jimmy παντως κατα τα λεγομενα του Mazarek δεν αφηνε κανενα Drug να παει χαμενο.Ο,τι και να του εβαζαν στο στομα το καταπινε χωρις καν να το σκεφτει.

Ενω τα αλλα μελη ειχαν και παιρναν μονο τα δικα τους(οχι πως αυτο ειναι καθησυχαστικο)αυτος οτι <<κερασια>> του λαχενε(ακομα και ασπιρινη;)απο κανα οπαδο ηταν καλοδεχουμενη.

Οσο για το αν εκανε τεχνη στιχους του τυπου:"Father i want to kill you,mother i want to :censored: you"δεν μπορω να τους καταταξω και στις μεγαλες στιγμες της ποιησης,ουτε της μουσικης.

Σεβομαι εννοειται οποιον τον ακουει και τον αγαπαει αλλα ως εκει. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Οσο για το αν εκανε τεχνη στιχους του τυπου:"Father i want to kill you,mother i want to  :censored: you"δεν μπορω να τους καταταξω και στις μεγαλες στιγμες της ποιησης,ουτε της μουσικης.

 

Με αυτούς τους στοίχους αναφερόταν στο οιδιπόδειο. Είναι σύνδρομο το οποίο έχουν όλοι άνθρωποι νομίζω. Άρα δεν είναι τόσο ανώμαλο και χυδαίο όσο ακούγεται νομίζω. Εκτός και αν οι αρχαίες τραγωδίες θεωρούνται χυδαίες

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα διαφωνησω μαζι σου.Απλα οταν κατρακυλας τοσο μεσα στο βουρκο των ναρκωτικων χανεις καθε επαφη και πολλες φορες ξεχνας για πιο λογο λες αυτα που λες καιπιος ο σκοπος και πιο το νοημα.

Ελπιζω οι προαναφερομενοι στοιχοι να μην υπαγονται σ'αυτη την κατηγορια.Ευχαριστω για την ευστοχη παρατηρηση σου. :)

Link to comment
Share on other sites

Κόψε τον ομφάλιο λώρο σημαίνει ο συγκεκριμένος στίχος.

Βγάλε όλη την σαβούρα που σε έχει ποτίσει ο κόσμος και οι γονείς σου.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...