Jump to content

Ποτε να χρησιμοποιησω μαγεια?


ΡΟΖΕΤΑ
 Share

Recommended Posts

αγαπητε ολα αυτα μπορεις να τα ζητησεις απο τον Κυριο με την προσευχη και θα εχεισ αποτελεσματα που καμμια μαγεια δεν μπορει να δωσει.στην αγια γραφη λεγει οτι΄"οσα εαν αιτησετε εν τη προσευχη σας πιστευοντες ληψεσθαι".αυτο ειπε ο Κυριος στους μαθητες του και ετσι οι μαθητες θεραπευαν και γενικα θαυματουργουσαν.η διαφορα προσευχης και μαγειας ειναι τεραστια, αυτο πρεπει να ειπωθει αρχικα και αν χρειαστει θα συζητηθει εν συνεχεια.οτι ακομα ομως θελεις και το γνωριζω με ευχαριστηση να στο πω. :)

Κι ομως μεσω της μαγειας δεν ζητας την αδεα να χρησιμοποιησεις μια δυναμη;

Αυτο δεν καναν κ οι Αποστολοι;

Υπαρχει διαχωρισμος καλης κ κακης μαγειας...ευνοητο ποια ειναι ποια!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 108
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Solomon...

 

Αν μη τι άλλο θα έπρεπε να ήξερες οτι ο μέγιστος Μάγος με ικανότητα χειρισμού δαιμονίων , ήταν Σολομώντας(έστω και αν κατά τις γενικές αναφορές του Χριστιανισμού, εδόθη απο τον Θεό).

Του εδόθη δαχτυλίδι ή κάποιο άλλο αντικείμενο , χειρισμού τους απο τον Αρχάγγελο Μιχαήλ (διορθώστε με αν κάνω λάθος , μιας και δεν θυμάμαι καλά) που με την ευλογία Του Κυρίου, μπορούσε να χειριστεί δαιμόνια και Δαίμονες , προς την υπηρεσία του, και την διαφύλαξη του Ναού.

Ταυτόχρονα σε αυτή την περίοδο , γράφηκαν πάπυροι και συγγράματα με διαταγές που απαρτισαν την μετέπειτα Σολομωνική , όπου ακόμα και σήμερα , λέγεται οτι δεν έχει βρεθεί στο σύνολο της.

 

Απο την άλλη, όπως έχω πεί και στο παρελθόν , απο προσωπικές διαπιστώσεις που ήταν φοβερά επίπονες, είπα οτι η μαγεία δεν μπορεί (Η πραγματική Μαγεία* ) να ασκηθεί απο τον οποιοδήποτε, μιας και η πραγματοποίηση των επικλήσεων/ξορκιών γίνεται απο δυνάμεις που δεν χαλιναγωγούνται και δεν ελέγχονται απο όποιον και να είναι.

 

(* = Οχι τηλεπάθεια, Ψιονισμός, Εμπάθεια , Αύρα)

 

Δαίμονες, όπως ο Έλωχ για παράδειγμα , μπορούν να σε κάνουν να χάσεις το μυαλό σου , μόνο με την παρουσία τους.

 

Η μαγεία σαν τέχνη επικλήσεων και ξορκιών , είναι σαν να παίζεις με την φωτιά. Όσο θελκτική και αποτελεσματική είναι , άλλο τόσο ανεξέλεγκτη και καταστροφική μπορεί να γίνει.

Link to comment
Share on other sites

αγαπητε ολα αυτα μπορεις να τα ζητησεις απο τον Κυριο με την προσευχη και θα εχεισ αποτελεσματα που καμμια μαγεια δεν μπορει να δωσει.στην αγια γραφη λεγει οτι΄"οσα εαν αιτησετε εν τη προσευχη σας πιστευοντες ληψεσθαι".αυτο ειπε ο Κυριος στους μαθητες του και ετσι οι μαθητες θεραπευαν και γενικα θαυματουργουσαν.η διαφορα προσευχης και μαγειας ειναι τεραστια, αυτο πρεπει να ειπωθει αρχικα και αν χρειαστει θα συζητηθει εν συνεχεια.οτι ακομα ομως θελεις και το γνωριζω με ευχαριστηση να στο πω. :)

 

Κάτι μπερδεύεις φίλε solomon... Ελπίζω οι απαντήσεις των υπολοίπων μελών να σε βοηθήσουν...

Θα με διευκόλυνες ιδιαίτερα αν άνοιγες θέμα με τίτλο "Διαφορά μαγείας και προσευχής"...

Link to comment
Share on other sites

Solomon...

Αν μη τι άλλο θα έπρεπε να ήξερες οτι ο μέγιστος Μάγος με ικανότητα χειρισμού δαιμονίων , ήταν Σολομώντας(έστω και αν κατά τις γενικές αναφορές του Χριστιανισμού, εδόθη απο τον Θεό).

...

Το ότι στον Σολωμόντα *αποδίδονται* μαγικές γνώσεις δεν σημαίνει τίποτα. Η "Σολομωνική" μαγική παράδοση εμφανίζεται 1000 χρόνια (και παραπάνω - μάλλον 1800 χρόνια) μετά την εποχή του... Άλλο μια παράδοση που ξεκινά 20-30 χρόνια μετά από έναν διάσημο, άλλο μετά από 1000+
Link to comment
Share on other sites

...ΙΕΡΕΜΙΑΣ, ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙΔ' 13-18

Κοίτα τώρα το πρόβλημα με το Δευτερονόμιο π.χ. στο ίδιο βιβλίο έχει εντολές για λευίτες, για Σάββατα, για θυσίες κτλ. Τϊποτα από αυτά δεν θεωρείται ότι ισχύει για τους χριστιανούς. Γιατί να κολήσουμε σε κείνα που λέει για τη μαγεία;

[

18:1 ΟΙ ΙΕΡΕΙΣ οι Λευίτες ολόκληρη η φυλή του Λευί, δεν θα έχουν μερίδα ούτε κληρονομιά μαζί με τον Ισραήλ, τις προσφορές του Κυρίου που γίνονται με φωτιά και την κληρονομιά του θα τρώνε 2 Γι? αυτό, δεν θα έχουν κληρονομιά ανάμεσα στους αδελφούς τους, ο Κύριος είναι η κληρονομιά τους όπως τους είπε: 3 Κι αυτό θα είναι το δικαίωμα των ιερέων από τον λαό από εκείνους που θυσιάζουν τις θυσίες είτε βόδι είτε πρόβατο, θα δίνουν στον ιερέα τον ώμο, και τις σιαγόνες και την κοιλιά 4 Τις απαρχές του σιταριού σου του κρασιού σου και του λαδιού σου και το πρώτο από το μαλλί των προβάτων σου θα του δίνεις 5 Επειδή, αυτόν έκλεξε ο Κύριος ο Θεός σου από όλες τις φυλές σου για να παραστέκεται να υπηρετεί στο όνομα του Κυρίου αυτός και οι γιοι του, παντοτινά. 6 Κι αν έρθει ένας Λευίτης από κάποια από τις πόλεις σου από ολόκληρο τον Ισραήλ, όπου παροικεί και έρθει με ολόκληρο τον πόθο της ψυχής του στον τόπο που ο Κύριος θα εκλέξει 7 τότε θα υπηρετεί στο όνομα του Κυρίου του Θεού του καθώς όλοι οι αδελφοί του οι Λευίτες που παραστέκονται εκεί μπροστά στον Κύριο 8 Ίσιες μερίδες θα τρώνε εκτός από εκείνο που προέρχεται από την πώληση της πατρικής του περιουσίας. 9 ΑΦΟΥ μπεις στη γη που ο Κύριος ο Θεός σου δίνει σε σένα δεν θα μάθεις να κάνεις σύμφωνα με τα βδελύγματα εκείνων των εθνών. 10 Δεν θα βρεθεί σε σένα κανένας που να διαπερνάει τον γιο του ή τη θυγατέρα του μέσα από τη φωτιά ή που να ασκεί μαντεία ή προγνώστης των καιρών ή οιωνοσκόπος ή μάγος 11 ή γόης ή ανταποκριτής δαιμονίων ή τερατοσκόπος, ή νεκρομάντης 12 Επειδή καθένας που τα κάνει αυτά είναι βδέλυγμα στον Κύριο, και εξαιτίας αυτών των βδελυγμάτων ο Κύριος ο Θεός σου τους διώχνει από μπροστά σου 13 Τέλειος θα είσαι μπροστά στον Κύριο τον Θεό σου 14 Επειδή, τα έθνη αυτά που θα κληρονομήσεις, έδωσαν προσοχή σε προγνώστες των καιρών και σε μάντεις εσένα όμως, δεν σε άφησε ο Κύριος ο Θεός σου να κάνεις τα ίδια. 15 ΕΝΑΝ ΠΡΟΦΗΤΗ θα σηκώσει σε σένα ο Κύριος ο Θεός σου από ανάμεσά σου από τους αδελφούς σου όπως εμένα, αυτόν θα ακούτε, 16 σύμφωνα με όλα όσα ζήτησες από τον Κύριο τον Θεό σου στο Χωρήβ την ημέρα της σύναξης, λέγοντας: Ας μη ακούσω πλέον τη φωνή του Κυρίου του Θεού μου ούτε να δω πλέον τη μεγάλη αυτή φωτιά για να μη πεθάνω. 17 Και ο κύριος μου είπε: Είναι σωστά όσα μίλησαν 18 Έναν προφήτη από ανάμεσα από τους αδελφούς τους θα σηκώσω σ? αυτούς όπως εσένα και θα βάλω τα λόγια μου στο στόμα του και θα τους μιλήσει όλα όσα εγώ τον προστάζω. 19 Και ο άνθρωπος που δεν θα υπακούσει στα λόγια μου που αυτός θα μιλήσει εξ ονόματός μου εγώ θα το εκζητήσω αυτό απ? αυτόν. 20 Ο προφήτης, όμως που ασεβήσει και μιλήσει εξ ονόματός μου έναν λόγο που εγώ δεν τον πρόσταξα να μιλήσει ή όποιος μιλήσει εξ ονόματος άλλων θεών ο προφήτης εκείνος θα θανατωθεί 21 Κι αν πεις στην καρδιά σου: Πώς θα γνωρίσουμε τον λόγο που ο Κύριος δεν μίλησε 22 Όταν κάποιος προφήτης μιλήσει εξ ονόματος του Κυρίου και ο λόγος δεν γίνει, ούτε συμβεί, αυτός ο λόγος είναι που ο Κύριος δεν μίλησε, τον μίλησε ο προφήτης μέσα από υπερηφάνεια, δεν θα φοβηθείτε απ? αυτόν.

]

Link to comment
Share on other sites

Ειδικά για τους Λευίτες νομίζω οτι θα γνωρίζεις πως θεωρούταν κατά την Παλαιά Διαθήκη/Αγ.Γραφή ώς η κάστα που θα έβγαζε τους ιερείς , για τις δεήσεις και την τήρηση των Εντολών στις Πλάκες του Μωυσή και τον νόμο που πέρασε ο Θεός για τους Ισραηλίτες μετά την έξοδο τους απο την Αίγυπτο.

 

Είναι λογικό λοιπόν αν θέλεις και σε ενα σημείο να απαιτείς απο εκείνον που ασκεί καθήκοντα ιερέα μιας θρησκείας , να μην ασχολείται με άλλες θρησκείες.

 

Αλλά ακόμα και έτσι, μπορείς να βοηθήσεις και εμένα , ποιός είναι ο σκοπός που αναφέρεις το εδάφιο αυτό;

Link to comment
Share on other sites

Ουτι εχεις κανει ενα ευλογο ερωτημα περι δευτερονομιου.Ολες οι εντολες που δοθηκαν απο τον Θεο και καταγραφονται στην Παλαια Διαθηκη τηρουνται και σημερα απο τους χριστιανους,οπως οριζει η εκκλησιαστικη μας παραδοση,οι διαφορες υπαρχουν σε τελετουργικα θεματα,οπως π.χ. σημερα δεν γινονται θυσιες,γαι το λογο οτι δεν επιθυμει ο Κυριος υλικες προσφορες οπως και στην ιδια την Παλαια Διαθηκη αναφερεται και απο τους προφητες,οπως ο Δαβιδ επι παραδειγματι λεει"ολοκαυτωματα ουκ ευδοκησεις,θυσιαν τω θεω πνευμα συντετριμμενον,καρδιαν συντετριμμενην και τεταπεινωμενην ο Θεος ουκ εξουδενωσει".

Τωρα, ενταξει εγινε λογος για τον Σολομωντα και περι μαγειας αυτου.ν και δοθηκε η απαντηση απο καποιον ηδη ο Σολομωντας δεν εχει σχεση με τη Σολομωνικη,αυτο ειναι πια γνωστο τοις πασι και κυριως στους ερευνητες των συγκεκριμμενων βιβλιων.Ποιος εχει διαδοσει τωρα αυτο τον θρυλο?Στην Παλαια Διαθηκη στα βιβλια του Σολομωντα δεν αναφερει ο ιδιος για αρχαγγελο Μιχαηλ και μαγειες.Μα τι νομιζετε οτι θα του αποκαλυπτε αγγελος κατι και δεν θα το εγραφε,ποιος ο λογος να το κανει?Λοιπον,σημερα για τους γνωστες δεν τιθεται θεμα συνδεσης Σολομωντα -σολομωνικης.Καλως,λοιπον,αναφερθηκε και απο ο,τι κατάλαβα αναφερθηκε πληροφοριακα,γιατι ως φημη δυστυχως υπηρξε.Τωρα, απλα διευκρινιστηκε, αυτη η σκοπιμως ψευδης φημη.

Link to comment
Share on other sites

Κάτι μπερδεύεις φίλε solomon... Ελπίζω οι απαντήσεις των υπολοίπων μελών να σε βοηθήσουν...

Θα με διευκόλυνες ιδιαίτερα αν άνοιγες θέμα με τίτλο "Διαφορά μαγείας και προσευχής"...

Γλυκια μου εξηγησε μου τι μπερδευω, το "κατι μπερδευεις" δεν κολλαει στη συγκεκριμενη περιπτωση, επειδη εχω την αποψη μου ισα ισα αυτο σημαινει οτι δεν ειμαι μπερδεμενος'αυτες οι αποψεις ηρθαν μετα απο χρονια ενασχοληση με τα θεματα που συζητουνται πριν καν υπαρξει τουτο το φορουμ.Αυτα τα γραφω για να σε διευκολυνω να μου γραψεις τη σεβαστη γνωμη σου με σαφηνεια και να συζητησουμε,ωστε να "ξεμπερδευτουμε" οπως θεωρεις. :)

Link to comment
Share on other sites

Κι ομως μεσω της μαγειας δεν ζητας την αδεα να χρησιμοποιησεις μια δυναμη;

Αυτο δεν καναν κ οι Αποστολοι;

Υπαρχει διαχωρισμος καλης κ κακης μαγειας...ευνοητο ποια ειναι ποια!!

Δεν σε καταλαβαινω τι ακριβως θεωρεις εκαναν οι αποστολοι φιλε μου?

Link to comment
Share on other sites

Το βιβλίο στηρίζεται στα τρία "ευχολόγια-βιβλία" που είχε γράψει ο Σολομών. Μάλιστα το κύριο "κλειδί" λέγεται οτι ήταν δαχτυλίδι που λειτουργούσε σαν "Σφραγίδα" επίκλησης δαιμονίων (έξω απο αυτό τον κόσμο).

Το δαχτυλίδι κατά τον μύθο , εδόθη απο τον Αρχάγγελο Μιχαήλ, προς τον Σολομώντα, για την προστασία και το χτίσιμο του Ναού.

Στο μύθο επίσης λέγεται , πως υπήρχε δώμα που φύλαγε τα γραπτά του, που ήταν υπό φρούρηση απο δαιμόνια.

 

Πηγή esoterica.gr:

 

Το clavicula solomonis(κλειδι του σολομωντος)ειναι το πλεον πασιγνωστο αλλα και ταυτοχρονα το αμφιλεγομενο κειμενο τελετουργικης μαγειας.Κατα την παραδοση,θεωρειται συγγραφη του βασιλια σολομωντα και ειναι ενας απο τους πιο πληρης και αρχαιοτερους οδηγους επικλησης πνευματων.Κατα καιρους παρουσιαστηκαν διαφορα βιβλια μς τον τιτλο clavicula solomonis ομως δεν ειχαν εστω μια ελαχιστη σχεση με το αυθεντικο κειμενο.

Μετα απο τις πολλες μεταφρασεις,τις μεταποιησεις απο τον καθενα,αυτα τα βιβλια,εχουν πια αλοιωθει τοσο οστε να μην εχουν καμια σχεση με το πραγματικο βιβλιο.

Μπορει το βιβλιο να λεγεται clavicula solomonis,ομως πλεον δεν ξερουμε αν οντως συγγραφεας του ηταν ο βασιλιας σολωμοντας.

Πιθανον,το μεγαλυτερο ποσοστο των χειρογραφων να προερχεται απο ενα συνολο παραδοσεων που χρησιμοποιηθηκε ή αποκαλυφθηκε στον βασιλια σολομωντα

Η πρωτη ιστορικη αναφορα που πιθανως σχετιζεται με το βιβλιο,εγινε απο τον εβραιο ιστορικο φιλοσοφο Ιωσηφ Φλαβιο,τον πρωτο αιωνα μ.χ

Ο Φλαβιος κανει λογο για ενα βιβλιο με οδηγιες για την επικληση φθοροποιων πνευματων συγγραφεας του οποιου αναφερει τον βασιλια σολομωντα.

Συμφωνα με τα λεγομενα του,ο εβραιος μαγος Ελεαζαρ καταφερε να εξορκισει τα δαιμονια μπροστα στον αυτοκρατορα βεσπιανο.

Οι αναφορες στο βιβλιο ομως,μετα τον σεκατο τριτο αιωνα αρχιζουν να οργιαζουν οπως και οι φημες για τις ιδιοτητες του.

Το βιβλιο testamentum solomonis(διαθηκη του σολομωντα),ειναι ενα ακομη βιβλιο που αποδιδεται στον ιουδαιο βασιλια.

Στις σελιδες του περιεχονται λεπτομερη στοιχεια για την ζωη του βασιλια καθως και ο τροπος ο οποιος απεκτησε το μαγικο δαχτυλιδι που εγινε το κυριοτερο οργανο επικλησης δαιμονικων πνευματων.

θα μπορουσε να χαρακτηριστει απλα και ως μυθιστορηματικη βιβλιογραφια.

Τελος,το θρυλικο lemegethon ή lesser key of solomon king(μικρο κλειδι του βασιλια σολομωντα) ή book of spirits(βιβλιο των πνευματων) ή goetia(απο την ελληνικη λεξη γοητεια,ενα ειδος μεσαιωνικης νεκρομανειας) ειναι ενα εγχειρηδιο που περιεχει συμβουλες στον τροπο διεξαγωγης μαγικων τελετων και επικλησεις καθως και οδηγιες για την κατασκευη του μαγικου κυκλου,την χρηση πενταγραμων και την επιλογη καταληλων σφραγιδω που αντιστοιχουν σε πνευματα.Ειναι το βιβλιο που περιεχει πληροφοριες για τα ονοματα τους,τους βαθμους τους,τις κατηγοριες τους αλλα και τις πιθανες μορφες που μπορουν να εμφανιστουν τα ακαθαρτα πνευματα.

72 ειναι οι δαιμονες που περιγραφονται στο lemegethon πραγμα που μας επιτρεπει να συμπερανουμε πως ο συγγραφεας εχει δεχτει σημαντικες επιρροες απο την καμπαλιστικη μαγεια συμφωνα με την οποια,72 ειναι τα αγγελικα ονοματα.

 

Αν και η συγγραφη των τριων αυτων βιβλιων αποδιδεται απο τους περισοτερους στον ιουδαιο βασιλια Σολομωντα,δεν μπορουμε να το εξακριβοσουμε.

τα συγκεκριμενα αρχεια ειναι που αποτελουν τα εργα που αναφερονται

οτι προερχονται απο τον Σωλομοντα.

---------------------------------------------------------------------

The complete Lemegeton (Lesser Key of Solomon) and the (Greater) Key of Solomon are available here in PDF format.

 

* Lemegeton - Goetia (μαλλον αυτο νομιζω ειναι μεταφρασμενο στα ελληνικα)

* Lemegeton - Theurgia Goetia

* Lemegeton - Ars Paulina

* Lemegeton - Ars Almadel

* Lemegeton - Ars Nova

* The Key of Solomon - Book 1 (with introduction)

* The Key of Solomon - The Holy Pentacles

* The Key of Solomon - Book 2

--------------------------------------------------------------------

Link to comment
Share on other sites

Το βιβλίο στηρίζεται στα τρία "ευχολόγια-βιβλία" που είχε γράψει ο Σολομών. ...

...Πηγή esoterica.gr:

Τα βιβλία αυτά έχουν μάλλον μικρή σχέση με τον Σολομώντα.

http://en.wikipedia.org/wiki/King_Solomon

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Greater_Key_of_Solomon

Σ' αυτά που λες δεν έχεις εντελώς άδικο, αλλά το δίκιο σου δεν στηρίζεται στα "Σολομωνικά" βιβλία...

Το ίδιο ισχύει για το πιο κάτω:

...Ολες οι εντολες που δοθηκαν απο τον Θεο και καταγραφονται στην Παλαια Διαθηκη τηρουνται και σημερα απο τους χριστιανους,οπως οριζει η εκκλησιαστικη μας παραδοση,οι διαφορες υπαρχουν σε τελετουργικα θεματα,οπως π.χ. σημερα δεν γινονται θυσιες,γαι το λογο οτι δεν επιθυμει ο Κυριος υλικες προσφορες οπως και στην ιδια την Παλαια Διαθηκη αναφερεται και απο τους προφητες,οπως ο Δαβιδ επι παραδειγματι λεει"ολοκαυτωματα ουκ ευδοκησεις,θυσιαν τω θεω πνευμα συντετριμμενον,καρδιαν συντετριμμενην και τεταπεινωμενην ο Θεος ουκ εξουδενωσει"....

Αν κάποια δεν ισχύουν, τότε δεν πρόκειται για "όλες". Δεν είναι μόνον οι θυσίες. Είναι τα Σάββατα, οι διάφοροι καθαρισμοί, οι διατροφικοί περιορισμοί κι ένα σωρό κοινωνικές εντολές.

Θέλω να πω ότι αν υπάρχει πρόβλημα με τη μαγεία, τότε αυτό δεν είναι επειδή το λέει το Δευτερονόμιο, αλλά για άλλους λόγους...

Link to comment
Share on other sites

Δεν σε καταλαβαινω τι ακριβως θεωρεις εκαναν οι αποστολοι φιλε μου?

Φωτιστηκαν και μετα τρεχαν απο μερος σε μερος να τους αλλαξουν την πιστη!

κ καλα κανανε εφοσων μαλλον δεν θα θελαν να θανατωθουν..βλ

20 Ο προφήτης, όμως που ασεβήσει και μιλήσει εξ ονόματός μου έναν λόγο που εγώ δεν τον πρόσταξα να μιλήσει ή όποιος μιλήσει εξ ονόματος άλλων θεών ο προφήτης εκείνος θα θανατωθεί

Ισως αν δεν καναν τιποτα τοτε κανεις να μην τους πειραζε..μη ξεχνας ομως το μερος οπου βρισκονταν....

Επρεπε να φυγουν...

Μη ξεχνας το γενος τους...

και ουτε τι γραφει κατω απο το avatar μου...ως συζητητης εδω μεσα...

 

με 2 λογια...

 

 

 

ΥΓ> παρατηρσες ποτε καποια συνπτωση ημερομηνιων;

Link to comment
Share on other sites

Τα βιβλία αυτά έχουν μάλλον μικρή σχέση με τον Σολομώντα.

http://en.wikipedia.org/wiki/King_Solomon

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Greater_Key_of_Solomon

Σ' αυτά που λες δεν έχεις εντελώς άδικο, αλλά το δίκιο σου δεν στηρίζεται στα "Σολομωνικά" βιβλία...

Το ίδιο ισχύει για το πιο κάτω:Αν κάποια δεν ισχύουν, τότε δεν πρόκειται για "όλες". Δεν είναι μόνον οι θυσίες. Είναι τα Σάββατα, οι διάφοροι καθαρισμοί, οι διατροφικοί περιορισμοί κι ένα σωρό κοινωνικές εντολές.

Θέλω να πω ότι αν υπάρχει πρόβλημα με τη μαγεία, τότε αυτό δεν είναι επειδή το λέει το Δευτερονόμιο, αλλά για άλλους λόγους...

και ποιοι ειναι αυτοι οι λογοι ουτισ?εξουσιαστικοι?πολιτικοι?κοινωνικοι?θρησκευτικοι???συμφεροντα του ιερατειου???

Link to comment
Share on other sites

και ποιοι ειναι αυτοι οι λογοι ουτισ?εξουσιαστικοι?πολιτικοι?κοινωνικοι?θρησκευτικοι???συμφεροντα του ιερατειου???
Τώρα μάλιστα. Αυτό αξίζει κουβέντα.

Κατ' αρχήν να πω, εισαγωγικά, ότι η μαγεία - ακόμα και στις ανεκτικότερες κοινωνίες και σε οποιοδήποτε θρησκευτικό πλαίσιο μπορεί να σκεφτεί κανείς σε κάθε ιστορική στιγμή και τόπο - δεν απέφυγε ποτέ διωγμούς, νόμους και απαγορεύσεις. Και ναι μεν ορισμένες φορές η εναντίωση της κοινωνίας ήταν προς κάποιες σκοτεινές "πλευρές", πλην όμως δε το "μπαλάκι" συχνότερα απ' όσο νομίζουμε έπαιρνε κι άλλους.

Κι αυτό είναι απόλυτα λογικό. Κάτι που τελικά λίγοι το βιώνουν - και το οποίο είναι και δυνητικά επικίνδυνο - είναι λογικό η κοινωνία να επιχειρή να το ρυθμίσει, να το ελέγξει κι αν δεν τα μπορέσει αυτά να το απαγορεύσει. Σκέψου ότι στη δική μας κοινωνία για να οδηγήσεις αυτοκίνητο χρειάζεσαι άδεια (η οποία θεωρητικά αποδεικνύει την ικανότητα το κάνεις με ασφάλεια). Φαντάσου τώρα τι γίνεται με τη μαγεία όπου αυτό που "οδηγείς" η κοινωνία δεν μπορεί να το δει, ή να το καταλάβει.

Αυτές λοιπόν οι προσπαθειες ρύθμισης, ελέγχου ή και απαγόρευσης βρήκαν και το δρόμο τους σε ιερά κείμενα και αυτό δεν είναι αδικαιολόγητο.

 

Σημ. Αν ένα ιερό κείμενο λέει "μην κλέψεις" αυτό δεν σημαίνει ότι η κλοπή είναι "κακό" επειδή το λέει το ιερό κείμενο, αλλά το ιερό κείμενο το λέει επειδή είναι "κακό".

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...