Jump to content

Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑ ΘΑΝΑΤΟΝ ΖΩΗ


 Share

Recommended Posts

ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΗΤΑΝ ΠΛΟΥΣΙΟΣ ΦΟΡΟΥΣΕ ΠΟΛΥΤΕΛΗ ΡΟΥΧΑ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΛΑΜΠΡΟ.ΚΑΠΟΙΟΣ ΦΤΩΧΟΣ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΛΕΓΑΝ ΛΑΖΑΡΟ ΗΤΑΝ ΠΕΣΜΕΝΟΣ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΟΥ ΠΛΟΥΣΙΟΥ ΓΕΜΑΤΟΣ ΠΛΗΓΕΣ.ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΕ ΝΑ ΧΟΡΤΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΨΙΧΟΥΛΑ ΠΟΥ ΕΠΕΦΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΤΟΥ ΠΛΟΥΣΙΟΥ.ΠΕΘΑΝΕ Ο ΦΤΩΧΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΓΕΛΟΙ ΤΟΝ ΠΗΓΑΝ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΑΒΡΑΑΜ.ΠΕΘΑΝΕ ΚΑΙ Ο ΠΛΟΥΣΙΟΣ ΚΑΙ ΘΑΦΤΗΚΕ.ΣΤΟΝ ΑΔΗ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΒΑΣΑΝΙΖΟΤΑΝ ΣΗΚΩΣΕ ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΙΔΕ ΑΠΟ ΜΑΚΡΙΑ ΤΟΝ ΑΒΡΑΑΜ ΚΑΙ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ ΤΟΝ ΛΑΖΑΡΟ ΚΑΙ ΕΙΠΕ.ΠΑΤΕΡΑ ΛΥΠΗΣΟΥ ΜΕ ΚΑΙ ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΛΑΖΑΡΟ ΝΑ ΒΡΕΞΕΙ ΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΟΥ ΔΑΧΤΥΛΟΥ ΤΟΥ ΜΕ ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΔΡΟΣΙΣΕΙ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΓΙΑΤΙ ΥΠΟΦΕΡΩ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΦΩΤΙΑ.ΚΑΙ ΕΙΠΕ Ο ΑΒΡΑΑΜ.ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΘΥΜΙΣΟΥ ΟΤΙ ΕΣΥ ΑΠΟΛΑΥΣΕΣ ΤΗΝ ΕΥΤΥΧΙΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ ΕΝΩ Ο ΛΑΖΑΡΟΣ ΤΗ ΔΥΣΤΥΧΙΑ.ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ ΑΥΤΟΣ ΧΑΙΡΕΤΑΙ ΕΔΩ ΕΝΩ ΕΣΥ ΥΠΟΦΕΡΕΙΣ.ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ ΧΑΣΜΑ ΩΣΤΕ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΑ.ΕΙΠΕ ΤΟΤΕ Ο ΠΛΟΥΣΙΟΣ.ΤΟΤΕ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΑΤΕΡΑ ΣΤΕΙΛΕ ΤΟΝ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ ΝΑ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΠΕΝΤΕ ΑΔΕΡΦΟΥΣ ΜΟΥ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΡΘΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ Σ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΩΝ ΒΑΣΑΝΩΝ.Ο ΑΒΡΑΑΜ ΛΕΕΙ.ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΜΩΗΣΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΡΟΦΗΤΩΝ, ΑΣ ΥΠΑΚΟΥΣΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΑ.ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕ Ο ΠΛΟΥΣΙΟΣ.ΟΧΙ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΝΟ ΑΝ ΠΑΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΕΚΡΟΥΣ ΘΑ ΠΙΣΤΕΥΣΟΥΝ.ΚΑΙ ΛΕΕΙ ΤΟΤΕ Ο ΑΒΡΑΑΜ.ΑΝ ΔΕΝ ΠΕΙΣΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΜΩΗΣΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΡΟΦΗΤΩΝ ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΝΕΚΡΟ ΠΟΥ ΘΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΘΑ ΠΙΣΤΕΥΣΟΥΝ.

ΚΑΤΑ ΛΟΥΚΑΝ 19-29

 

ΤΙΘΕΤΑΙ ΥΠΟ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟ

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 140
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Υπήρξαν πάρα πολλοί πλούσιοι που δεν πήγαν στην κόλαση, καθώς και λίγοι από αυτούς που υπήρξαν τεράστιοι ευεργέτες προς την ανθρωπότητα...

 

Υπήρξαν πτωχοί που δεν πήγαν στον παράδεισο, καθώς και λίγοι από αυτούς που φώτισαν τον κόσμο...

 

Υπήρξαν πτωχοί που έγιναν πλούσιοι...

Υπήρξαν πλούσιοι που έγιναν πτωχοί...

 

Εάν μας έλεγε και η παράβολη σε τι είδος ήταν φτωχός ο Λάζαρος, θα νιώθαμε πολύ καλύτερα..:)

Και στην τελική....εάν μιλάει για χρήματα και αγαθά...από αυτά κρίνει ο Θεός ποιος θα πάεί στο Παράδεισο;;;

 

Καλημέρα :)

Link to comment
Share on other sites

Για απλη συμπονια μιλαει και αλληλοσυμπαρασταση...

ΟΧΙ μονο στις Δυσκολες στιγμες πιστευω...

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΤΑ ΛΟΥΚΑΝ 19-29

??? :blink:

 

Στο Κατά Λουκά κεφ. 19 στιχ. 29 δεν λέει τίποτα τέτοιο! Στο κεφ. 19 του Κατά Λουκά, έχει την παραβολή των 10 μνων, την είσοδο στην Ιερουσαλήμ και τον καθαρισμό του ναού! Που το βρήκες αυτό solomon ;

Link to comment
Share on other sites

??? :blink:

 

Στο Κατά Λουκά κεφ. 19 στιχ. 29 δεν λέει τίποτα τέτοιο! Στο κεφ. 19 του Κατά Λουκά, έχει την παραβολή των 10 μνων, την είσοδο στην Ιερουσαλήμ και τον καθαρισμό του ναού! Που το βρήκες αυτό solomon ;

ΔΕΝ ΕΓΡΑΨΑ ΑΠΟ ΒΙΑΣΥΝΗ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ, ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ.ΕΙΝΙΑ ΛΟΙΠΟΝ.

ΚΑΤΑ ΛΟΥΚΑΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ ΙΣΤ' ΣΤΙΧ.19-30

Link to comment
Share on other sites

Πήγε κάποτε ένας Ιεραπόστολος να διδάξει τους "βάρβαρους" Ιθαγενείς της Αμερικής για την μία και Αληθινή Θρησκεία. Άρχισε να τους μιλά για τον Αιώνιο Παράδεισο και το πώς θα μπορούσαν να τον κερδίσουν. Σε κάποια φάση έρχεται ο Σαμάνος του χωριού και λέει στον Ιεραπόστολο

 

"Πού τα ξέρεις όλα αυτά;"

 

"Τα λέει όλα σ'αυτό το βιβλίο"

 

Περιεργάστηκε ο Σαμάνος το βιβλίο για λίγη ώρα και του αποκρίθηκε

 

"Έχεις πάει ποτέ σου εκεί;"

 

"Μα αφού το λέει εδώ στο βιβλίο, να κοίταξε"

 

"Μα δεν σε ρώτησα αυτό. Έχεις πάει ποτέ σου σ'αυτό το μέρος;"

 

"Όχι αλλά αφού το γράφει ξεκάθαρα εδώ στο βιβλίο"

 

"Δεν θέλω να ακούσω για το φεγγάρι απο κάποιον που δεν έχει πάει εκεί. Κράτα το βιβλίο σου, εμείς θα κρατήσουμε τα όνειρα μας..."

 

(Φυσικά όλοι γνωρίζουμε την συνέχεια της ιστορίας...)

 

Ο Kouranis(2006) διάβασε την πιο πάνω ιστορία πρίν πολύ καιρό και δυστυχώς δεν μπορεί να παραθέσει την πηγή...

Link to comment
Share on other sites

..."Δεν θέλω να ακούσω για το φεγγάρι απο κάποιον που δεν έχει πάει εκεί. Κράτα το βιβλίο σου, εμείς θα κρατήσουμε τα όνειρα μας..."

Δυστυχώς αν βγάζαμε "εκτός" κάθε διήγηση για το φεγγάρι εκτός από εκείνες εκείνων που πήγαν (και που είδαν ελάχιστα), θα μέναμε με άδεια χέρια...
Link to comment
Share on other sites

Πήγε κάποτε ένας Ιεραπόστολος να διδάξει τους "βάρβαρους" Ιθαγενείς της Αμερικής για την μία και Αληθινή Θρησκεία. Άρχισε να τους μιλά για τον Αιώνιο Παράδεισο και το πώς θα μπορούσαν να τον κερδίσουν. Σε κάποια φάση έρχεται ο Σαμάνος του χωριού και λέει στον Ιεραπόστολο

 

"Δεν θέλω να ακούσω για το φεγγάρι απο κάποιον που δεν έχει πάει εκεί. Κράτα το βιβλίο σου, εμείς θα κρατήσουμε τα όνειρα μας..."

 

Πραγματικα η ιστορια που παραθετεις εχει μεγαλη αξια και παραδειγματικη για τη ζωη μας.Πολλες φορες συνανταμε ανθρωπους να διδασκουν πραγματα που δεν γνωριζουν.συγχαρητηρια ως εδω.

Να αναφερω ,ομως, σε περιπτωση που δεν το γνωριζεις, οτι ο Ιησους Χριστος ηταν καποιος που μιλουσε για το "φεγγαρι" οχι επειδη ηταν εκει, αλλα γιατι ηταν ο δημιουργος του,γι αυτο λεει στην Αγια Γραφη το εξης,μιλωντας ο Ιησους στον ιερεα Νικοδημο."ουδεις αναβεβηκεν εις τον ουρανον ει μη ο εκ του ουρανου καταβας, ο υιος του ανθρωπου, ινα πας ο πιστευων εις αυτον μη αποληται, αλλα εχη ζωην αιωνιον". :)

Link to comment
Share on other sites

...Νύκτωσε και ο Ιεραπόστολος συνέχισε να δείχνει το βιβλίο, αλλά οι Ιθαγενείς ήταν πλέον μακρυά, ανέβηκαν στο ύψωμα να χορέψουν το χορό της φωτιάς κάτω απ'την Πανσέληνο... :)

 

 

Δυστυχώς αν βγάζαμε "εκτός" κάθε διήγηση για το φεγγάρι εκτός από εκείνες εκείνων που πήγαν (και που είδαν ελάχιστα), θα μέναμε με άδεια χέρια...

 

Στην ιστορία αυτή το "Δεν θέλω να ακούσω" δεν έχει τη σημασία της μη-ανεκτικότητας. Δηλαδή δεν σημαίνει ότι δεν ακούμε γνώμες, αλλά ότι δεν πρέπει να ακολουθούμε τυφλά κάτι επειδή το είπε κάποιος κάποτε και ειδικά κάτι για το οποίο δεν μας δίνονται τρόποι/μεθόδοι/τεχνικές όυτως ώστε να το επαληθεύσουμε (στην παρούσα ζωή εννοείτε :) ).

Link to comment
Share on other sites

Kouranis...

 

Δεν κινούνται τα πάντα γύρω απο τον άνθρωπο και τις δικές του αισθήσεις.

Οπότε το αν δεν μπορείς να αποδείξεις οτι δεν υπάρχει κάτι, διά των αισθήσεων , δεν σημαίνει οτι δεν υπάρχει κιόλας.

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΗΤΑΝ ΠΛΟΥΣΙΟΣ ΦΟΡΟΥΣΕ ΠΟΛΥΤΕΛΗ ΡΟΥΧΑ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΛΑΜΠΡΟ....
Δυστυχώς ενώ πολλοί λένε για το θανατο: "ποιος πήγε και γύρισε να μας πει" στην πραγματικότητα όταν κάποιος το ισχυρίζεται ότι "πήγε και γύρισε" σπάνια γίνεται πιστευτός. Οπότε αυτοδεσμευόμαστε στην άγνοια.

Έτσι το συμπέρασμα τουλάχιστον του κομματιού που παραθέτεις (άσχετα με τα της ιστορικότητας κτλ.) το βλέπουμε να αποδεικνύεται από την ίδια μας τη στάση και τα γεγονότα: πραγματικά έχει να κάνει με την προσωπική διάθεση, σχεδόν εκ των προτέρον. Διαφορετικά γίνεται το:

ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΝΕΚΡΟ ΠΟΥ ΘΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΘΑ ΠΙΣΤΕΥΣΟΥΝ.
Link to comment
Share on other sites

Φίλε Ανόρ,

 

Δεν είπε κανείς ότι δεν υπάρχει "το φεγγάρι"... (Στη συγκεκριμένη περίπτωση το φεγγάρι χρησιμοποιείται αντί του παράδεισου από τον Σαμάνο)

 

Ο Σαμάνος είπε ότι δε θέλει να ακούσει ΓΙΑ το φεγγάρι

...από κάποιον που δεν έχει πάει εκεί!

 

Το φεγγάρι συνεπώς συμβολίζει είναι ένα από τα ονειρικά μέρη που θα ήθελε να πάει ο άνθρωπος όπως και ο παράδεισος! Έτσι λοιπόν για τον καθένα μας ο παράδεισος είναι ένα ονειρικό μέρος και όχι κάτι το απόλυτο!

 

Συνεπώς κανένας δε μπορεί να αναφέρει αυτούσια την σύσταση, την δομή και την περιγραφή του παραδείσου! Περιγραφές με αγγέλους και χρυσάφια, ή ποτάμια από μέλι και ρύζι είναι προσωπικά όνειρα του καθενός ή εκείνου που έθεσε αρχικά πρώτη φορά ως ιδέα τον παράδεισο. Ο καθένας μας έχει την δική του εικόνα η οποία δε περιγράφεται από βιβλία.

:)

Link to comment
Share on other sites

η απίστευτη ανθρώπινη ματαιοδοξία στο μεγαλείο της (δεν μιλάω επί προσωπικού για να μην παρεξηγηθώ).

 

Γιατί όλα να είναι καθορισμένα γύρω απο τον ανθρώπινο παράγοντα; Γιατί ο άνθρωπος να πρέπει να είναι το κέντρο της Φύσης και του υλικού/πνευματικού κόσμου, θεωρώντας οτι όποιος άλλος τόπος ή σημείο , θα πρέπει να συμβαδίζει με τα δικά του πιστεύω (όποια και αν είναι αυτά!) ή να πρέπει να ικανοποιεί την δική του σκέψη;

 

Δεν υπάρχει δηλαδή περίπτωση , ο άνθρωπος να είναι ο τελευταίος τροχός της αμάξης και σαν τέτοιος να πρέπει να αποδεχτεί αυτό που υπάρχει γύρω του , ανεξάρτητα αν δεν είναι αυτό που θα ήθελε εκείνος να φαντάζεται σαν εικόνα;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...