martina Posted April 10, 2007 Report Share Posted April 10, 2007 αγοράζεις το δικαίωμα για προσωπικη ακρόαση....δεν μπορω να καταλάβω γιατι αν μου χαλάσει το cd πρέπει να ξαναγοράσω αυτο το δικαιωμα; Τώρα τι να σου απαντήσω? Οτι όλα έχουν ένα τέλος ? ότι όλα κάποιοι στιγμή εξαντλούνται? Το δικαίωμά σου ισχύει όσο διαρκεί η καλή κατάσταση του cd που αγόρασες...για αυτό να προσέχουμε για να έχουμε.. δες το λίγο σαν την ζωή... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnny Posted April 4, 2008 Report Share Posted April 4, 2008 Δικαστήριο της Νέας Υόρκης αποφάσισε ότι η διάθεση μουσικών αρχείων σε δίκτυα Ρ2Ρ, δεν αποτελεί παραβίαση του νόμου προστασίας πνευματικών δικαιωμάτων. H δικαστική απόφαση... :cheerful: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
synodoiporos Posted April 6, 2008 Report Share Posted April 6, 2008 (edited) Διαβάστε και το αναλυτικό άρθρο του Johny για την ιστορία των ΜΡ3 : Εδώ Edited April 6, 2008 by synodoiporos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnny Posted April 7, 2008 Report Share Posted April 7, 2008 Στο Αβάπτιστο πρωτο-μπήκε αυτό, εδώ. :smilewink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nemethon Posted April 14, 2008 Report Share Posted April 14, 2008 (edited) Και επειδή μερικοί νομίζουν ότι με το να αντιγράφει κανείς πειρατικά CD κλέβει τους καλλιτέχνες, ας κάνουμε έναν επιμερισμό των χρημάτων που διατίθονται για ένα CD. Ας υποθέσουμε οτι αγοράζουμε ένα αυθεντικό CD στην τιμή των 15€. Το 1€ είναι αντικειμενικά το κόστος παραγωγής του CD, μαζί με εξώφυλλα, θήκη κ.τ.λ. Άλλο 1-2€ το είναι το αστρονομικό ποσό που θα πάει στον καλλιτέχνη. Τα υπόλοιπα 12€ δεν τα παίρνει κανένας άλλος παρά η αντίστοιχη δισκογραφική εταιρία που εξέδωσε το CD. Μ’αυτά τα δεδομένα γίνεται απόλυτα κατανοητό το ποιός θίγεται περισσότερο από την παράνομη διακίνηση των μουσικών (και πλέον όχι μόνο των μουσικών) CDs. τα ποσοστα των καλλιτεχνων ειναι πλεον περιπου στο 18%, εξαιρουνται τα πολυ μεγαλα ονοματα (metallica,madonna κτλ ) οπου τα ποσοστα τους ειναι πολλες φορες διπλασια Edited April 14, 2008 by Nemethon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
outis Posted April 15, 2008 Report Share Posted April 15, 2008 μωρέ και τα peer-to-peer να απαγορευτούνε, πάντα θα υπάρχει τρόπος...θα γίνετε ανταλλαγή μουσικής.... οπότε μία η άλλη... στα ίδια θα μαστε... Προσωπικά, όσον αφορά το τι έχουν να παίρνουν οι εταιρίες από εμένα τίποτα δεν άλλαξε:- Πάντα άκουγα πολύ μουσική αλλά αγόραζα μόνο ένα 1 δίσκο κάθε 2 χρόνια - κατά μέσο όρο. Απλά είχα έτοιμη κασέτα στο κασετόφωνο κι αν κάποιο κομμάτι μου άρεσε το έγραφα. (Σημ. Πολλά χρόνια αργότερα έμαθα ότι από παλιά ο "νόμος" έλεγε ότι αν γράψεις σε ταινία μουσική από το ραδιόφωνο ή έργο από την TV, μπορείς να το έχεις για ένα μήνα έπειτα πρέπει να το σβήσεις - δεν ξέρω σίγουρα αν ίσχυε ποτέ αυτό, έτσι άκουσα κάποτε.). Αν το κομμάτι μου άρεσε πολύ ίσως αγόραζα και το δίσκο (σπάνιο). Σήμερα θεωρώ ότι κατεβάζοντας ένα mp3 είναι πράξη ανάλογη με το REC του ραδιοκασετόφωνου οπότε καμιά αλλαγή - και καμιά έξτρα χασούρα για τις εταιρίες αφού ακόμα αγοράζω 1 δίσκο κάθε 2 χρόνια. - Όμοια και με τις ταινίες. Σινεμά πηγαίνω επίσης μια φορά κάθε δύο χρόνια. Όσο συχνά πήγαινα, τόσο πηγαίνω. Προτιμώ τον καναπέ και το DVD/VHS. Επίσης πάντα έγραφα έργα από TV - η το video club. Απλά αντι το REC τώρα είναι το download. Επίσης καμιά έξτρα καταστροφή για τις εταιρίες και τους ηθοποιούς. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.