Jump to content

ΝΑ ΑΠΟΚΑΘΗΛΩΘΟΥΝ ΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΑΠΟ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΤΙΡΙΑ;


Ingmar
 Share

* Συμφωνείτε να αποκαθηλωθούν τα θρησκευτικά σύμβολα από Δημόσια Κτίρια;  

18 members have voted

  1. 1. ?? ????????????? ?? ??????????? ??????? ??? ??????? ??????-?????????;

    • ???, ??????? ?? ?? ???????!
    • ???, ??? ??????? ?? ?? ???????!
    • ????????. ??? ?? ?????????...
    • ??? ????/ ??? ??????.
      0


Recommended Posts

σε οντολογικό κακό δεν πιστεύω ούτε εγώ, αλλά βλέπω το κακό να το παράγουν οι άνθρωποι και να επιρεάζουν άλλους είτε με τα χέρια τους είτε με το πνεύμα τους.

για παράδειγμα οι ψυχικές επιθέσεις είναι μια μορφή κακίας από άνθρωπο σε άνθρωπο με χρήση του πνεύματος του.

 

αν στο χώρο υπάρχουν ιερά σύμβολα χρησιμοποιούνται σαν αποτρόπαια ασχέτως αν ο άνθρωπος το ξέρει ή όχι.

Αυτό που λέω είναι ότι υπάρχουν άνθρωποι που δεν φέρουν πάνω τους αποτρόπαια ή φυλαχτά ή δεν έχουν ισχυρή πίστη και αν βρεθούν σε δύσκολη θέση οι εικόνες κάνουν δουλειά.

Οι αρχαίοι Αιγύπτιοι κάναν ακριβώς αυτό, φορτίζαν αγάλματα και τα βάζαν σε δημοσιους χωρους μέσα στην πόλη.

Επομένως αν τις βγάλουν είναι σαν να καταργούν την άμυνα τους.

Αν και πιστεύω και χωρίς εικόνες θα βρεθεί τρόπος αλλά δεν πάει το μυαλό μου σε κάτι.

 

Τα κτήνη που λες δεν έχουν σχέση με τον Θεό. Το λάθος είναι οι άνθρωποι να στρέφονται εναντίων του θεού για τις αμαρτίες των ανθρώπων.

 

Kοίτα, από την πλευρά μου πιστεύω ότι αν έχεις ψυχική θωράκιση, αν είσαι αρκετά δυνατός ψυχικά, δε χρειάζεσαι να φοράς "μάτι" - ένα απλό παράδειγμα δίνω. Αν δεν είσαι δυνατός δεν θα σε σώσει μια γαλάζια χάντρα (νομίζω).

 

---------

 

Αν υπάρχει αυτός ο καλοκάγαθος θεούλης γιατί επιτρέπει τόση κτηνωδία εις βάρος αθώων ανθρώπων; Είναι ένα εύλογο ερώτημα στο μυαλό οποιουδήποτε. Όταν οι λειτουργοί κάποιου Θεού επιδεικνύουν κτηνώδεις συμπεριφορές είναι λογικό να αναρωτηθείς τι σόι θεος είναι αυτός που διατείνονται ότι πιστεύουν.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 94
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Οι πνευματικές μέθοδοι δημιουργήθηκαν για να ελευθερώσουν τον άνθρωπο, δεν στοχεύουν στον καλό άνθρωπο αλλά στον αυτάρκη. Τα σύμβολα λειτουργούν βοηθητικά σ΄αυτή την εργασία και η κατάργησή τους θα έχει ως αποτέλεσμα, κατά την άποψή μου, έναν άνθρωπο έρμαιο των οικονομικά ισχυρών του πλανήτη.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε DIM πιστευω πως το θεμα ειναι πολυ μεγαλυτερο απο τα κομπλεξ των καταπιεσμενων εδω, απλα αφαιρουνται οι ιδιαιτεροτητες καθε λαου ωστε να γινει ευκολοτερη η ενωση κατα τη γνωμη μου

Βασικά δεν αφαιρούνται. Τονίζονται οι ιδιαιτερότητες για να φαίνεται εντονότερα η διαφορετικότητα, η οποία δεν είναι καθόλου αποδεκτή από τον άνθρωπο. Έτσι η μία ομάδα στρέφεται εναντίον της άλλης για ασήμαντους λόγους στην πραγματικότητα, και ο κοινός εχθρός τις παρατηρεί χαρούμενος από μακρυά. Όταν θα είναι αρκετά αδύναμες, θα έρθει σαν ''λυτρωτής'' για να επιβάλει την ''ειρήνη'' και τους δικούς του κανόνες. Για το καλό των διαφορετικών ομάδων φυσικά και την κοινή αποδοχή και των δύο. Όταν καταλάβουν ότι ήρθε σαν κατακτητής και όχι σαν λυτρωτής είναι πλέον πολύ αργά. Παλιό, δοκιμασμένο και αποτελεσματικό κόλπο.

 

Ήταν μια επίθεση από κάποιους, δεν ξέρω ποιους, που ήθελαν να καταργήσουν την προστασία μου.

Με άλλα λόγια ήταν τρικ, κόλπο ρίξης της άμυνας μου.

Για αυτό έβλεπα τα "ιερά" μου και ένιωθα εναντίων αυτών.

 

Να το έχετε υπόψην σας αν σας συμβεί είναι κόλπο επίθεσης.

Με το που το καταλάβετε φεύγει.

Συμφωνώ μαζί σου και δεν γίνεται μόνο σε αυτό το επίπεδο, αλλά και σε άλλα. Το σημαντικό είναι το τελευταίο που είπες. Με το που υποπτευθείς ότι είναι κόλπο η όλη φάση, καταρρέει η επίθεση. Τόσο απλά.

 

Kοίτα, από την πλευρά μου πιστεύω ότι αν έχεις ψυχική θωράκιση, αν είσαι αρκετά δυνατός ψυχικά, δε χρειάζεσαι να φοράς "μάτι" - ένα απλό παράδειγμα δίνω. Αν δεν είσαι δυνατός δεν θα σε σώσει μια γαλάζια χάντρα (νομίζω).

Μπορεί να είσαι δυνατός, αλλά όχι αρκετά. Ίσως προσθέτωντας μία μικρή προστασία, τότε να είσαι ''αρκετά''. Το σύστημα άμυνα-επίθεση είναι δυναμικό και εξελίσσεται, δεν είναι τόσο απλό όσο το λες

 

Αν υπάρχει αυτός ο καλοκάγαθος θεούλης γιατί επιτρέπει τόση κτηνωδία εις βάρος αθώων ανθρώπων; Είναι ένα εύλογο ερώτημα στο μυαλό οποιουδήποτε. Όταν οι λειτουργοί κάποιου Θεού επιδεικνύουν κτηνώδεις συμπεριφορές είναι λογικό να αναρωτηθείς τι σόι θεος είναι αυτός που διατείνονται ότι πιστεύουν.

Πόσο σίγουρη είσαι ότι είναι αθώοι οι ''αθώοι''; Ακόμα και αν μιλάμε για μικρά παιδιά. Θυμίσου το ''αμαρτίες γονέων''.

Λέει μία ιστορία, θα την έχετε ακούσει. Βλέπει ένας έναν φτωχό ζητιάνο και ρωτάει τον Θεό. ''Θεέ μου, δεν βλέπεις τον πόνο των ανθρώπων; Γιατί δεν κάνεις κάτι γι' αυτό;'' και του απαντάει ο Θεός ''Έκανα εσένα.''

Απλά θέλω να πω, ότι το επιχείρημα αυτό είναι αρκετά επιπόλαιο και σε καμμία περίπτωση δεν είναι απόδειξη ότι δεν υπάρχει ''ο καλοκάγαθος θεούλης''. Δεν σημαίνει βέβαια ότι ντε και καλά υπάρχει.

 

 

Δεν είναι η εκάστοτε εκκλησία και οι εκάστοτε ιερείς οι πραγματικοί ''εχθροί'' μας, αλλά αυτοί που τους έβαλαν στις θέσεις αυτές και τους πατρονάρουν. Και φυσικά όλοι αυτοί που τους ανέχονται. Διπλός ο εχθρός, εξωτερικός και εσωτερικός

Όντως ο καθρέφτης είναι πύλη σε άλλη διάσταση, αρκεί να βλέπεις καλά αυτό που δείχνει.

Link to comment
Share on other sites

 

 

 

Μπορεί να είσαι δυνατός, αλλά όχι αρκετά. Ίσως προσθέτωντας μία μικρή προστασία, τότε να είσαι ''αρκετά''. Το σύστημα άμυνα-επίθεση είναι δυναμικό και εξελίσσεται, δεν είναι τόσο απλό όσο το λες

 

Πάντως αν είσα αδύναμος δεν θα γίνεις αλώβητος. Δεβν πιστεύω σε "μαγικά" φυλακτά που σε κάνουν άτρωτο.

 

Πόσο σίγουρη είσαι ότι είναι αθώοι οι ''αθώοι''; Ακόμα και αν μιλάμε για μικρά παιδιά. Θυμίσου το ''αμαρτίες γονέων''.

Λέει μία ιστορία, θα την έχετε ακούσει. Βλέπει ένας έναν φτωχό ζητιάνο και ρωτάει τον Θεό. ''Θεέ μου, δεν βλέπεις τον πόνο των ανθρώπων; Γιατί δεν κάνεις κάτι γι' αυτό;'' και του απαντάει ο Θεός ''Έκανα εσένα.''

 

 

Συγγνώμη αλλά είμαι πραγματίστρια σε αυτά τα θέματα. Κανείς δεν πρόκειται να με πείσει ότι ένα παιδί είναι άξιο βιασμού επειδή "αμαρτίες γονέων" και μάντολες...

Link to comment
Share on other sites

Έχουμε βγει ελαφρώς από το θέμα, αλλά και αυτό παρακλάδι της συζήτησης είναι.

 

Πάντως αν είσαι αδύναμος δεν θα γίνεις αλώβητος. Δεν πιστεύω σε "μαγικά" φυλακτά που σε κάνουν άτρωτο.

 

Ούτε τα ρούχα σε προστατεύουν απόλυτα από το κρύο, όμως τα φοράς. Έστω για αυτό το λίγο ή πολύ που προσφέρουν.

Το κράνος δεν θα σε κάνει άτρωτο απέναντι σε ένα φορτηγό, όμως σε προστατεύει.

Ένα αλεξίσφαιρο δεν κάνει άτρωτο τον άνθρωπο, όμως όσοι έρχονται αντιμέτωποι με σφαίρες τα φοράνε.

Κάθε προστασία, μικρή ή μεγάλη, από την στιγμή που αυξάνει τις πιθανότητες άμυνας είναι επιθυμητή. Δεν βασίζεσαι σε αυτήν, αλλά σίγουρα βοηθάει.

 

Από την στιγμή που οι εξοπλισμοί σίγουρα δεν κάνουν τον άνθρωπο άτρωτο, γιατί δεν στέλνουμε τους στρατιώτες στην μάχη γυμνούς; Δεν θα ήταν και πιο οικονομικό;

 

Συγγνώμη αλλά είμαι πραγματίστρια σε αυτά τα θέματα. Κανείς δεν πρόκειται να με πείσει ότι ένα παιδί είναι άξιο βιασμού επειδή "αμαρτίες γονέων" και μάντολες...

 

Μιλάμε για δύο διαφορετικά πράγματα. Δεν λέω ότι ένα παιδί είναι άξιο βιασμού, αλλά αυτό δεν σημαίνει ντε και καλά ότι ο Θεός είναι υποχρεωμένος να το σώσει, όπως επίσης αυτό δεν είναι απόδειξη ότι δεν υπάρχει Θεός. Έχεις συνδέσει πράγματα που δεν συνδέονται. (Αστυνομικός= όργανο, μπουζούκι=όργανο, άρα αστυνομικός= μπουζούκι)

 

Έστω ότι εσύ αποφασίζεις να πας να μείνεις στην έρημο. Σε προειδοποιώ ότι δεν θα έχεις νερό εκεί και ότι δεν πρέπει να πας. Εσύ όμως πηγαίνεις.

Πας στην έρημο και τυχαίνεις σε περίοδο βροχών, άρα με γράφεις τελείως. Φτιάχνεις μία καλύβα και μένεις εκεί, κάνεις ένα παιδί και αδιαφορείς για τις προειδοποιήσεις μου. Πόσο μπορώ να επιμένω; Να σε τραβήξω με το ζόρι;

Αργά ή γρήγορα έρχεται η ξηρασία, εσύ δεν έχεις νερό, το παιδί παθαίνει αφυδάτωση και εσύ δεν έχεις δυνάμεις να γυρίσεις πίσω ή να ψάξεις να βρεις νερό. Κάνεις ό,τι μπορείς, αλλά δεν επιβιώνεις και το παιδί μένει μόνο.

Το βλέπει ένας βεδουίνος που περνάει και λέει...

''Κοίτα το καημένο το παιδί πόσο υποφέρει. Τελικά δεν υπάρχει ο καλός Αρχάγγελος.''

 

1.Κανένα παιδί δεν είναι άξιο θανάτου από αφυδάτωση. Συμφωνούμε όλοι σε αυτό.

2.Κάποιος άλλος ευθύνεται για την κατάσταση αυτή και όχι το παιδί.

3.Ο υπεύθυνος δεν είναι ο Αρχάγγελος και ίσως να μην είναι σωστό να επέμβει.

4.Το όλο γεγονός δεν είναι απόδειξη ότι ο καλός Αρχάγγελος δεν υπάρχει.

Link to comment
Share on other sites

Έχουμε βγει ελαφρώς από το θέμα, αλλά και αυτό παρακλάδι της συζήτησης είναι.

 

 

 

Ούτε τα ρούχα σε προστατεύουν απόλυτα από το κρύο, όμως τα φοράς. Έστω για αυτό το λίγο ή πολύ που προσφέρουν.

Το κράνος δεν θα σε κάνει άτρωτο απέναντι σε ένα φορτηγό, όμως σε προστατεύει.

Ένα αλεξίσφαιρο δεν κάνει άτρωτο τον άνθρωπο, όμως όσοι έρχονται αντιμέτωποι με σφαίρες τα φοράνε.

Κάθε προστασία, μικρή ή μεγάλη, από την στιγμή που αυξάνει τις πιθανότητες άμυνας είναι επιθυμητή. Δεν βασίζεσαι σε αυτήν, αλλά σίγουρα βοηθάει.

 

Kοίτα, θεωρώ ότι το σύμβολο από μόνο του δεν είναι ούτε προστατευτικό ούτε μη προστατευτικό. Προστατευτικό το κάνει η πίστη εκείνου που το φοράει. Άρα, έστω ότι κάποιος φοράει πάνω του το α' ή β' σύμβολο μόνο και μόνο επειδή του αρέσει, χωρίς να πιστεύει, ή καλύτερα, χωρίς να ξέρει τις ιδιότητες που του αποδίδονται. Πιστεύεις ότι θα τον προσατεύσει; Εγώ όχι.

 

 

 

''Κοίτα το καημένο το παιδί πόσο υποφέρει. Τελικά δεν υπάρχει ο καλός Αρχάγγελος.''

 

1.Κανένα παιδί δεν είναι άξιο θανάτου από αφυδάτωση. Συμφωνούμε όλοι σε αυτό.

2.Κάποιος άλλος ευθύνεται για την κατάσταση αυτή και όχι το παιδί.

3.Ο υπεύθυνος δεν είναι ο Αρχάγγελος και ίσως να μην είναι σωστό να επέμβει.

4.Το όλο γεγονός δεν είναι απόδειξη ότι ο καλός Αρχάγγελος δεν υπάρχει.

 

Το 3 είναι πολύ μεταφυσικό για την άποψή μου, το 2 και το 1 βεβαιότητες. Σχετικά με το 4, δεν αποδεικνύεται όμως ούτε ότι υπάρχει.

Link to comment
Share on other sites

Μινέρβα, τα ιερά αντικείμενα έχουν μια περίεργη συμπεριφορά προς το πνευματικό περίγυρω,

 

ενώ φαίνονται φυσιολογικά αντικείμενα για σένα και για μένα σε κάποιον ευαίσθητο στα πνευματικά μπορεί

να γυαλίζουν περίεργα,

να μυρίζουν καλά ή κακά,

να ακτινοβολούν ακτίνες που δεν φαίνονται αλλά γίνονται αισθητές στο δέρμα σαν αφή,

να προκαλούν την αίσθηση του καλού ή του κακού,

να φέρνουν ευεξία ή αποτροπή.

 

όλα αυτά στο πνευματικό σημαίνουν πολύ απλά "φύγε" ή "καλώς τον" να το πω πολύ απλά.

 

Αυτά που σου είπα ισχύουν από προσωπική πείρα, πχ να λέω έναν ύμνο και να γεμίσει ένας κλειστός χώρος ευωδία από λουλούδια ή να φορτίσω με αυτόν τον ύμνο ένα αντικείμενο.

 

Η παρουσία λοιπόν τέτοιων αντικειμένων μας προφυλάσει χωρίς εμείς να το αντιλαμβανόμαστε συνήθως.

 

Για αυτό εγώ λέω ότι υπάρχει καλός λόγος που οι εικόνες ή γενικά ιερά αντικείμενα πρέπει να υπάρχουν σε δημόσιους χώρους, σε μια αίθουσα μια εικόνα, σε ένα πάρκο ένα άγαλμα κτλ

Link to comment
Share on other sites

..Αν υπάρχει αυτός ο καλοκάγαθος θεούλης γιατί επιτρέπει τόση κτηνωδία εις βάρος αθώων ανθρώπων; Είναι ένα εύλογο ερώτημα στο μυαλό οποιουδήποτε. Όταν οι λειτουργοί κάποιου Θεού επιδεικνύουν κτηνώδεις συμπεριφορές είναι λογικό να αναρωτηθείς τι σόι θεος είναι αυτός που διατείνονται ότι πιστεύουν.
Είμαι βέβαιος ότι αν δεν επέτρεπε την κτηνωδία θα υπήρχαν τόσοι όσοι κάνουν την ερώτηση που έκανες που θα έλεγαν: γιατί δεν μας αφήνει να κάνουμε ότι θέλουμε;

 

Το άλλο που λες είναι όμοια παράλογο. Όταν οι λειτουργοί κάποιου Θεού επιδεικνύουν κτηνώδεις συμπεριφορές είναι λογικό να αναρωτηθείς τι σόι θεος είναι αυτός που διατείνονται ότι πιστεύουνμασε να πεις στο ίδιο "μήκος κύμματος":

- Όταν οι λειτουργοί κάποιου θεσμού επιδεικνύουν κτηνώδεις συμπεριφορές είναι λογικό να αναρωτηθείς τι σόι θεσμός είναι αυτός που διατείνονται ότι εκπροσωπούν.

- όταν πολίτες κάποιου έθνους επιδεικνύουν κτηνώδεις συμπεριφορές είναι λογικό να αναρωτηθείς τι σόι λαός είναι αυτός στον οποίο ανήκουν.

Η συμπεριφορά κάποιων δημιουργεί στερεότυπα αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι τα στερεότυπα είναι δικαιλογημένα πάντα ή ότι είναι καλός σύμβουλος.

Edited by outis
Link to comment
Share on other sites

Dimulator, το άγαλμα του Λένιν λες να ήταν αποτελεσματικό;

 

 

Είμαι βέβαιος ότι αν δεν επέτρεπε την κτηνωδία θα υπήρχαν τόσοι όσοι κάνουν την ερώτηση που έκανες που θα έλεγαν: γιατί δεν μας αφήνει να κάνουμε ότι θέλουμε;

 

Mα, αυτός ο Θεός είναι γνωστός επειδή είναι καλοκάγαθος όχι επειδή αφήνει τεράστια περιθώρια ελευθερίας. Για λειτουργούς συγκεκριμένης θρησκείας μιλάμε.

Το άλλο που λες είναι όμοια παράλογο. Όταν οι λειτουργοί κάποιου Θεού επιδεικνύουν κτηνώδεις συμπεριφορές είναι λογικό να αναρωτηθείς τι σόι θεος είναι αυτός που διατείνονται ότι πιστεύουνμασε να πεις στο ίδιο "μήκος κύμματος":

- Όταν οι λειτουργοί κάποιου θεσμού επιδεικνύουν κτηνώδεις συμπεριφορές είναι λογικό να αναρωτηθείς τι σόι θεσμός είναι αυτός που διατείνονται ότι εκπροσωπούν.

- όταν πολίτες κάποιου έθνους επιδεικνύουν κτηνώδεις συμπεριφορές είναι λογικό να αναρωτηθείς τι σόι λαός είναι αυτός στον οποίο ανήκουν.

Η συμπεριφορά κάποιων δημιουργεί στερεότυπα αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι τα στερεότυπα είναι δικαιλογημένα πάντα ή ότι είναι καλός σύμβουλος.

 

Στο α' θα συμφωνήσω. Στο β θα διαφωνήσω, δεν επιλέγεις σε ποιο έθνος θα γεννηθείς και δεν ευθύνεσαι για τις κτηνώδεις συμπεριφορές κάποιων συμπολιτών σου. Με την ιερωσύνη όμως δεν συμβαίνει το ίδιο. Επιλέγουν να μονάσουν και περνούν από διαδικασίες και δοκιμασίες για να πάρουν το σχήμα. Όταν υπάρχουν πολυάριθμες καταγγελίες (και όλες μαζεμένες) είναι εύλογο να σκεφτούμε ότι μέχρι τώρα υπήρχε συγκάλυψη.

Link to comment
Share on other sites

προσωπική μου γνώμη είναι ότι τα πάντα μπορεί να λειτουργήσουν σαν αποτρόπαια διότι κάθε τι είναι ενταγμένο στην ακολουθία κάποιου Θεού.

π.χ. το φεγγάρι στην Θεά Άρτεμη...

 

καλό όμως είναι να υπάρχει και κάτι που ο κόσμος να το ξέρει....

Edited by dimulator
Link to comment
Share on other sites

Εύχομαι να γλυτώσουν τα παιδάκια από τον καθημερινό καταναγκασμό που ζούν, ο οποίος ξεκινάει από το νηπιαγωγείο και συνεχίζεται μέχρι και το στρατό για τ' αγοράκια.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Να πω και εγώ τη γνώμη μου για όλο αυτό.. Δεν ξέρω κατά πόσο είναι καλό να κατεβούν τα ιερά σύμβολα και οι εικόνες.. Εκ πρώτης σκέψης καλό μου ακούγετε αλλά δεν είμαι και τόσο σίγουρος. Απ τη στιγμή που δεν καλύπτουν τα πιστεύω όλου το κόσμου, πρέπει να κατεβούν. Όμως το μεγαλύτερο ποσοστό του ελληνικού πληθυσμού είναι, Χριστιανοί Ορθόδοξοι. Όχι γιατί το επέλεξαν αλλά γιατί έτσι έμαθαν να είναι. Αρχικά απ το σπίτι και στη συνέχεια απ το σχολείο - Το σχολείο που κυριολεκτικά διαμορφώνει την προσωπικότητα των παιδιών για να μπορέσουν στην συνέχεια να βρεθούν παράλληλα στους επιθυμητούς ρυθμούς της κοινωνίας. Εντελώς υποθετικά τώρα, αν αφαιρέσουμε τα θρησκευτικά στοιχεία απ το τα σχολεία.. τότε πολύ απλά τα παιδιά θα βγουν Άθεοι και χωρίς να γνωρίζουν το γιατί. Μια μειονότητα θα απαρτίζεται από διάφορα πιστεύω (οτιδήποτε κάνει στο κάθε παιδί) συμπεριλαμβανομένων και των άθεων, το οποίο σύνολο όμως θα πιστεύει ότι πιστεύει καθαρά από επιλογή του. Το ίδιο συμβαίνει και τώρα, απλά αντί για άθεα πρόβατα έχουμε ορθόδοξα πρόβατα. Πέρα από όλα αυτά όμως.. όπως είπε και ο dimulator υπάρχει λόγος που τα ιερά αντικείμενα υπάρχουν στους δημόσιους χώρους. Αν και αυτά τα αντικείμενα δεν αντιστοιχούν στην θρησκεία μου, δεν μπορώ να αρνηθώ την ιερότητα τους.

Link to comment
Share on other sites

εγώ πιστεύω ότι ένας άνθρωπος με καλή παιδεία στα πνευματικά θέματα σέβεται τα σύμβολα κάθε θρησκείας, διότι ξέρει ότι πίσω από αυτά είναι το θείο ανεξαρτήτως ομάδας και θρησκείας και δεν νιώθει μειονεκτηκά.

 

Τώρα αν κάποιους το σύστημα τους καταπίεσαι και βγάζουν αποθημένα, άλλο θέμα.

 

 

Και να το πάμε και στον δικό μας χώρο, όποιος είναι σοβαρός πνευματικός, μάγος αν θέλετε πείτε το, ξέρει να εργάζεται υπεράνω θρησκειών.

 

Μπορεί να έρθει στιγμή να ασχοληθεί με θέμα εκτός των δικών του πιστεύω, τι θα πει δεν ασχολούμαι διότι νιώθω κόμπλεξ;

 

Ο έξυπνος μάγος εργάζεται με όλες τις θρησκείες και ξέρει να μην κρατάει κακία σε κάποια διότι έτσι αποκλύει το εαυτό του από αυτό το πεδίο.

 

Σκεφτείται να πρέπει να κάνει μια εργασία ένας χριστιανός μάγος με μια παγανίστρια. Τι θα πει δεν ασχολούμε μαζί σου;

Και αν πρέπει;

 

Λοιπόν μη κοιτάμε κοντόφθαλμα λέω γω... (προσωπική πρόταση)

Edited by dimulator
Link to comment
Share on other sites

Ένας σοβαρός πνευματικός μάγος πρέπει να μάθει να κάνει στη ζωή του συνειδητές, θαρραλέες, μα και επίπονες επιλογές που θα τον αποκλείσουν από ανούσιες θρησκευτικές συναλλαγές, ανοίγοντας του παράλληλα δρόμους για νέες πνευματικές αναζητήσεις μακριά από προκαθορισμένες νόρμες και "πακεταρισμένους" ανθρώπους και θρησκείες.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

ένας καλός μάγος πρέπει να ξέρει τα των θρησκειών όπως τα λένε αυτοί που τα πιστεύουν και τα διδάσκουν, αλλά πρέπει να ξέρει και την λαική άποψη που αποκλίνει από την διδασκαλία.

 

Αυτό βοηθάει στην κατανόηση των θεμάτων και προβλημάτων που παρουσιάζονται στις διάφορες εργασίες που συνυπάρχουν άνθρωποι, πνεύματα διαφόρων ιδεών.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...