Jump to content

Τέχνη Και Θεός


 Share

Recommended Posts

Με αφορμή το άρθρο της "Νεφέλης" για όσους θέλουν να μάθουν στην Τεχνη έχω να κάνω μια παρατήρηση.

 

Όπως λέει το άρθρο,

 

6. Είμαι Χριστιανός/η, μήπως εξασκώντας την Τέχνη προδίδω την θρησκεία και τα πιστεύω μου;

Η Τέχνη είναι ανεξάρτητη από τα θρησκευτικά πιστεύω του εξασκών, παρόλο που «συμβαδίζουν». Μην ξεχνάτε ότι όλες οι θρησκείες έχουν ένα κοινό παράγοντα και αυτός είναι η πίστη σε κάτι ανώτερο, αγνό, φωτεινό και άμεμπτο. Το πώς το ονομάζει ο καθείς και πως το λατρεύει είναι άλλο θέμα, η ουσία όμως παραμένει και αυτή είναι η πίστη το Ανώτατο, Υπέρτατο, Δημιουργό και Αγαθοποιό Ον. Όσο διατηρείτε την Τέχνη σας σε αρμονία με τους Θείους Νόμους, δεν προδίδετε τίποτε και κανέναν. Εάν όμως παρ’ όλ’ αυτά το αισθάνεστε σαν προδοσία, τότε πολύ απλά… μην το κάνετε!

 

Κάτι που έρχεται σε αντίθεση με το δευτερονόμιον, 18:9-12. Προσωπικά θεωρώ σωστή την παραπάνω άποψη, ότι αν δεν έρχεσαι σε αντίθεση με τους "θείους" νόμους τότε δεν έχεις τίποτα να φοβάσαι. Οποιοδήποτε ιερέα όμως και να ρωτήσεις θα σου πει το αντίθετο. πληροφοριακά όμως διαβάστε και τι λεεί το πεντάτευχο. Αναρωτιέμαι τι γνώμες υπάρχουν επι του θέματος...

 

Ἐὰν δὲ εἰσέλθῃς εἰς τὴν γῆν, ἣν Κύριος ὁ Θεός σου δίδωσί σοι, οὐ μαθήσῃ ποιεῖν κατὰ τὰ βδελύγματα τῶν ἐθνῶν ἐκείνων. Δευτ. 18,9 Οταν δε εισέλθης εις την γην της Επαγγελίας, την οποίαν σου προσφέρει Κυριος ο Θεός σου, πρόσεχε, μήπως τυχόν και μάθης να πράττης τα μισητά και αηδή έργα των λαών εκείνων.

 

Δευτ. 18,10 οὐχ εὑρεθήσεται ἐν σοὶ περικαθαίρων τὸν υἱὸν αὐτοῦ ἢ τὴν θυγατέρα αὐτοῦ ἐν πυρί, μαντευόμενος μαντείαν, κληδονιζόμενος καὶ οἰωνιζόμενος,

 

Δευτ. 18,10 Και συγκεκριμένως· δεν πρέπει να υπάρξη ποτέ μεταξύ σας Ισραηλίτης, ο οποίος, δια να εξαγνίση τάχα τον υιόν η την θυγατέρα του, θα περνά αυτούς δια του πυρός. Η άλλος ο οποίος θα ζητή μαντείας η θα λέγη μαντείας, η θα παρατηρή σημεία και οιωνούς, δια να εξακριβώνη το μέλλον.

 

Δευτ. 18,11 φαρμακὸς ἐπαείδων ἐπαοιδήν, ἐγγαστρίμυθος καὶ τερατοσκόπος, ἐπερωτῶν τοὺς νεκρούς.

 

Δευτ. 18,11 Δεν θα υπάρχη μεταξύ σας μάγος, που θα ψάλλη μαγικάς ωδάς, ούτε άνθρωπος που θα φαίνεται ομιλών από την κοιλίαν, ούτε τερατοσκόπος που θα παρατηρή τάχα τέρατα στον ουρανόν δια να προλέγη το μέλλον, ούτε άλλος (πνευματιστής) που θα ερωτά τους νεκρούς.

 

Δευτ. 18,12 ἔστι γὰρ βδέλυγμα Κυρίῳ τῷ Θεῷ σου πᾶς ποιῶν ταῦτα· ἕνεκεν γὰρ τῶν βδελυγμάτων τούτων Κύριος ἐξολοθρεύσει αὐτοὺς ἀπὸ προσώπου σου.

 

Δευτ. 18,12 Εκείνος, που θα πράττη αυτά, είναι μισητός και αποκρουστικός εκ μέρους Κυρίου του Θεού σου. Δια τας βδελυρίας αυτάς των κατοίκων της Χαναάν, θα εξολοθρεύση αυτούς ο Κυριος από τα μάτια σας.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Με αφορμή το άρθρο της "Νεφέλης" για όσους θέλουν να μάθουν στην Τεχνη έχω να κάνω μια παρατήρηση.

 

Όπως λέει το άρθρο,

 

6. Είμαι Χριστιανός/η, μήπως εξασκώντας την Τέχνη προδίδω την θρησκεία και τα πιστεύω μου;

Η Τέχνη είναι ανεξάρτητη από τα θρησκευτικά πιστεύω του εξασκών, παρόλο που «συμβαδίζουν». Μην ξεχνάτε ότι όλες οι θρησκείες έχουν ένα κοινό παράγοντα και αυτός είναι η πίστη σε κάτι ανώτερο, αγνό, φωτεινό και άμεμπτο. Το πώς το ονομάζει ο καθείς και πως το λατρεύει είναι άλλο θέμα, η ουσία όμως παραμένει και αυτή είναι η πίστη το Ανώτατο, Υπέρτατο, Δημιουργό και Αγαθοποιό Ον. Όσο διατηρείτε την Τέχνη σας σε αρμονία με τους Θείους Νόμους, δεν προδίδετε τίποτε και κανέναν. Εάν όμως παρ’ όλ’ αυτά το αισθάνεστε σαν προδοσία, τότε πολύ απλά… μην το κάνετε!

 

Κάτι που έρχεται σε αντίθεση με το δευτερονόμιον, 18:9-12. Προσωπικά θεωρώ σωστή την παραπάνω άποψη, ότι αν δεν έρχεσαι σε αντίθεση με τους "θείους" νόμους τότε δεν έχεις τίποτα να φοβάσαι. Οποιοδήποτε ιερέα όμως και να ρωτήσεις θα σου πει το αντίθετο. πληροφοριακά όμως διαβάστε και τι λεεί το πεντάτευχο. Αναρωτιέμαι τι γνώμες υπάρχουν επι του θέματος...

 

Ἐὰν δὲ εἰσέλθῃς εἰς τὴν γῆν, ἣν Κύριος ὁ Θεός σου δίδωσί σοι, οὐ μαθήσῃ ποιεῖν κατὰ τὰ βδελύγματα τῶν ἐθνῶν ἐκείνων. Δευτ. 18,9 Οταν δε εισέλθης εις την γην της Επαγγελίας, την οποίαν σου προσφέρει Κυριος ο Θεός σου, πρόσεχε, μήπως τυχόν και μάθης να πράττης τα μισητά και αηδή έργα των λαών εκείνων.

 

Δευτ. 18,10 οὐχ εὑρεθήσεται ἐν σοὶ περικαθαίρων τὸν υἱὸν αὐτοῦ ἢ τὴν θυγατέρα αὐτοῦ ἐν πυρί, μαντευόμενος μαντείαν, κληδονιζόμενος καὶ οἰωνιζόμενος,

 

Δευτ. 18,10 Και συγκεκριμένως· δεν πρέπει να υπάρξη ποτέ μεταξύ σας Ισραηλίτης, ο οποίος, δια να εξαγνίση τάχα τον υιόν η την θυγατέρα του, θα περνά αυτούς δια του πυρός. Η άλλος ο οποίος θα ζητή μαντείας η θα λέγη μαντείας, η θα παρατηρή σημεία και οιωνούς, δια να εξακριβώνη το μέλλον.

 

Δευτ. 18,11 φαρμακὸς ἐπαείδων ἐπαοιδήν, ἐγγαστρίμυθος καὶ τερατοσκόπος, ἐπερωτῶν τοὺς νεκρούς.

 

Δευτ. 18,11 Δεν θα υπάρχη μεταξύ σας μάγος, που θα ψάλλη μαγικάς ωδάς, ούτε άνθρωπος που θα φαίνεται ομιλών από την κοιλίαν, ούτε τερατοσκόπος που θα παρατηρή τάχα τέρατα στον ουρανόν δια να προλέγη το μέλλον, ούτε άλλος (πνευματιστής) που θα ερωτά τους νεκρούς.

 

Δευτ. 18,12 ἔστι γὰρ βδέλυγμα Κυρίῳ τῷ Θεῷ σου πᾶς ποιῶν ταῦτα· ἕνεκεν γὰρ τῶν βδελυγμάτων τούτων Κύριος ἐξολοθρεύσει αὐτοὺς ἀπὸ προσώπου σου.

 

Δευτ. 18,12 Εκείνος, που θα πράττη αυτά, είναι μισητός και αποκρουστικός εκ μέρους Κυρίου του Θεού σου. Δια τας βδελυρίας αυτάς των κατοίκων της Χαναάν, θα εξολοθρεύση αυτούς ο Κυριος από τα μάτια σας.

Αυτά που αναφέρεις σωστά τα αναφέρεις αλλά έτσι επιφανειακά και νομικίστικα δεν βγαίνει άκρη.

 

Πχ ναι στο Δευτερονόμιο τα λέει όλα αυτά. Λέει ακόμα και να μην τρώνε χοιρινό. Εμείς όμως τρώμε χοιρινό αγνοώντας την "απάγόρευση" (που δεν απευθύνεται δηλαδή σε μας - έτσι το "ερμηνεύουμε").

Πως δηλαδή. Δέχεται κανείς τη μιά απαγόρευση και θεωρεί ότι η άλλη δεν τον αφορά ενώ είναι στο ίδιο κείμενο;

 

Υπάρχει λοιπόν κάτι περισσότερο από την ξερή παράθεση κανόνων.

 

ΥΓ.

 

Ουσιαστικά την συνετή απάντηση τη δίνεις μόνος σου

... Προσωπικά θεωρώ σωστή την παραπάνω άποψη, ότι αν δεν έρχεσαι σε αντίθεση με τους "θείους" νόμους τότε δεν έχεις τίποτα να φοβάσαι. Οποιοδήποτε ιερέα όμως και να ρωτήσεις θα σου πει το αντίθετο. πληροφοριακά όμως διαβάστε και τι λεεί το πεντάτευχο. Αναρωτιέμαι τι γνώμες υπάρχουν επι του θέματος......

Και όπως καταλαβαίνεις είναι "σχετική" - αν είναι "σχετικά" και τα κριτήρια.

Edited by outis
Link to comment
Share on other sites

Αν θεωρείς τα παραπάνω κείμενα θεόπνευστα, τότε είναι σαφές ότι υπάρχει πρόβλημα στο να εναρμονιστείς με τους "θείους" νόμους.

Σε αντίθεση περίπτωση, δεν τίθεται τέτοιο θέμα.

Link to comment
Share on other sites

Βασικα η ολη παρανοια γυρω απ τη θρησκεια γενικοτερα και σε οσους "πιστευουν στο Θεο" ξεκιναει απ το οτι μια εθνικη θρησκεια με κανονες που απευθυνονται ξεκαθαρα στο εθνος του Ισραηλ και στους πιστους του, απο ενα σημειο και μετα επικρατησε ως κυριαρχη θρησκεια στο δυτικο πολιτισμο.

 

Οι περισσοτεροι που "ψαχνονται με τα πνευματικα" (και νομιζουν οτι κανουν κατι ανωτερο), αντι να πιασουν να διαβασουν τη Βιβλο με καθαρη ματια, τρεχουν σε διαφορους "πνευματικους" που ο καθενας μεσα στην τρελα του τους λεει τις αρλουμπες του.

 

Σημερα η επικρατουσα θεωρια για τη ιουδαικη θεολογια λεει οτι υπηρχε ενας πατερας θεος(Ελ) με 70 τεκνα κατωτερους θεους οι οποιοι χοντρικα ειχαν ο καθενας "υπο την κηδεμονια του" εναν λαο της ευριτερης περιοχης οπου βρισκονται σημερα το Ισραηλ, η Παλαιστινη κλπ. Ο θεος που πιστευονταν οτι αντιστοιχουσε στους εβραιους ηταν ο Γιαχβε. Και γυρω απο αυτη την πιστη και στη συνεχεια με τη νοοτροπια της εποχης γραφτικε η Παλαια Διαθηκη.

 

Επομενως δεν καταλαβαινω γιατι αυτοι οι κανονες θα πρεπει να εχουν καποιο νοημα εξω απ τη συγκεκριμενη θρησκεια-τον Ιουδαισμο.

Edited by Devaraja
Link to comment
Share on other sites

Βασικα η ολη παρανοια γυρω απ τη θρησκεια γενικοτερα και σε οσους "πιστευουν στο Θεο" ξεκιναει απ το οτι μια εθνικη θρησκεια με κανονες που απευθυνονται ξεκαθαρα στο εθνος του Ισραηλ και στους πιστους του, απο ενα σημειο και μετα επικρατησε ως κυριαρχη θρησκεια στο δυτικο πολιτισμο.

 

Οι περισσοτεροι που "ψαχνονται με τα πνευματικα" (και νομιζουν οτι κανουν κατι ανωτερο), αντι να πιασουν να διαβασουν τη Βιβλο με καθαρη ματια, τρεχουν σε διαφορους "πνευματικους" που ο καθενας μεσα στην τρελα του τους λεει τις αρλουμπες του.

 

Σημερα η επικρατουσα θεωρια για τη ιουδαικη θεολογια λεει οτι υπηρχε ενας πατερας θεος(Ελ) με 70 τεκνα κατωτερους θεους οι οποιοι χοντρικα ειχαν ο καθενας "υπο την κηδεμονια του" εναν λαο της ευριτερης περιοχης οπου βρισκονται σημερα το Ισραηλ, η Παλαιστινη κλπ. Ο θεος που πιστευονταν οτι αντιστοιχουσε στους εβραιους ηταν ο Γιαχβε. Και γυρω απο αυτη την πιστη και στη συνεχεια με τη νοοτροπια της εποχης γραφτικε η Παλαια Διαθηκη.

 

Επομενως δεν καταλαβαινω γιατι αυτοι οι κανονες θα πρεπει να εχουν καποιο νοημα εξω απ τη συγκεκριμενη θρησκεια-τον Ιουδαισμο.

 

Συμφωνώ απόλυτα με τα παραπάνω.

 

Και όπως ειπώθηκε κάτι για εθνική θρησκεία. Εμείς σαν Έλληνες τόσες χιλιετίες ιστορία , και εθνική θρησκεία έχουμε και μεγάλοι παράδοση και με σπουδαίο νόημα . whistling.gif

Edited by panas o trismegistos
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ απόλυτα με τα παραπάνω.

 

Και όπως ειπώθηκε κάτι για εθνική θρησκεία. Εμείς σαν Έλληνες τόσες χιλιετίες ιστορία , και εθνική θρησκεία έχουμε και μεγάλοι παράδοση και με σπουδαίο νόημα . whistling.gif

Η "ελληνική" "εθνική" θρησκεία σήμερα δεν είναι αποτέλεσμα παράδοσης. Υπάρχουν κάποια συστήματα με χαλαρή βάση στην αρχαιότητα αλλά είναι περισσότερο το καθένα εκλεκτιστό μίγμα γι' αυτό και συνήθως δεν έχει νόημα έτσι ώστε να μπορεί να γίνει μέρος της λαϊκής θρησκευτικότητας. Η παράδοση υπονοεί αδιάσπαστη συνέχεια. Πχ μπορείς να πεις ότι τμήματα της ελληνικής λαϊκής παράδοσης αποτελούν αδιάσπαστη συνέχεια της αρχαιότητας αλλά είναι πράγματα που δεν έχουν σχέση με τη νεοελληνική αρχαιολατρεία σήμερα.
Βασικα η ολη παρανοια γυρω απ τη θρησκεια γενικοτερα και σε οσους "πιστευουν στο Θεο" ξεκιναει απ το οτι μια εθνικη θρησκεια με κανονες που απευθυνονται ξεκαθαρα στο εθνος του Ισραηλ και στους πιστους του, απο ενα σημειο και μετα επικρατησε ως κυριαρχη θρησκεια στο δυτικο πολιτισμο….
Φαίνεται και ότι η «παράνοια» νομίζει ότι η εθνική θρησκεία του Ισραήλ έχει επικρατήσει στον κόσμο... Οι Ιουδαίοι είναι θρησκευτική μειονότητα και η θρησκεία τους σήμερα έχει μικρή σχέση με την παλιά εθνική θρησκεία τους (που απαιτούσε θυσίες αίματος, καθαρμούς κτλ.)
...Σημερα η επικρατουσα θεωρια για τη ιουδαικη θεολογια λεει οτι υπηρχε ενας πατερας θεος(Ελ) με 70 τεκνα κατωτερους θεους οι οποιοι χοντρικα ειχαν ο καθενας "υπο την κηδεμονια του" εναν λαο της ευριτερης περιοχης οπου βρισκονται σημερα το Ισραηλ, η Παλαιστινη κλπ. Ο θεος που πιστευονταν οτι αντιστοιχουσε στους εβραιους ηταν ο Γιαχβε. Και γυρω απο αυτη την πιστη και στη συνεχεια με τη νοοτροπια της εποχης γραφτικε η Παλαια Διαθηκη....
Κυκλοφορεί αυτό αλλά δεν είναι και «επικρατούσα άποψη». Είναι κάτι που βασίζεται σε μια επιγραφή που ίσως (όχι σίγουρα) δείχνει ότι κάποιοι χαναναίοι θεωρούσαν τα πράγματα έτσι. Αυτό μπορεί – αν ισχύει που δεν είναι σίγουρο – απλά να αντανακλά μια άποψη των χαναναίων (φαντάσου να διαμορφώνεις άποψη για το ισλάμ από μια μοναδική βουδιστική επιγραφή!)
......Επομενως δεν καταλαβαινω γιατι αυτοι οι κανονες θα πρεπει να εχουν καποιο νοημα εξω απ τη συγκεκριμενη θρησκεια-τον Ιουδαισμο.
Αυτό είναι πιο περίπλοκο. Κατ’ αρχήν πολλοί από τους κανόνες του Δευτερονόμιου δεν έχουν νόημα ούτε για τον σημερινό ιουδαϊσμό (ούτε θυσίες, ούτε ιερατικοί καθαρμοί). Οπότε....

Αν τώρα κάποιος έχει λόγους να θέλει να σεβαστεί «το πνεύμα» του νόμου (γιατί το να σεβαστεί το «γράμμα» είναι πρακτικά αδύνατο) μπορεί να το κάνει.

Link to comment
Share on other sites

 

Φαίνεται και ότι η «παράνοια» νομίζει ότι η εθνική θρησκεία του Ισραήλ έχει επικρατήσει στον κόσμο...

 

 

Δηλαδη ο Χριστιανισμος δεν ειναι επικρατουσα θρησκεια στο δυτικο κοσμο???

Ο Χριστιανισμος δεν ειναι στην ουσια συνεχεια του Ιουδαισμου???

Η Παλαια Διαθηκη δεν θεωρειται ισαξια της Καινης γενικοτερα στο Χριστιανισμο?

 

Ασχετα αν για αλλους λογους η διαφορες χριστιανικες εκκλησιες προσπαθουν αιθαιρετα να κοψουν και να ραψουν,

να δωσουν βαση σε καποια σημεια και να απαξιωσουν αλλα απο τη Βιβλο.

 

Οι Ιουδαίοι είναι θρησκευτική μειονότητα και η θρησκεία τους σήμερα έχει μικρή σχέση με την παλιά εθνική θρησκεία τους (που απαιτούσε θυσίες αίματος, καθαρμούς κτλ.)Κυκλοφορεί αυτό αλλά δεν είναι και «επικρατούσα άποψη». Είναι κάτι που βασίζεται σε μια επιγραφή που ίσως (όχι σίγουρα) δείχνει ότι κάποιοι χαναναίοι θεωρούσαν τα πράγματα έτσι. Αυτό μπορεί – αν ισχύει που δεν είναι σίγουρο – απλά να αντανακλά μια άποψη των χαναναίων (φαντάσου να διαμορφώνεις άποψη για το ισλάμ από μια μοναδική βουδιστική επιγραφή!)Αυτό είναι πιο περίπλοκο. Κατ’ αρχήν πολλοί από τους κανόνες του Δευτερονόμιου δεν έχουν νόημα ούτε για τον σημερινό ιουδαϊσμό (ούτε θυσίες, ούτε ιερατικοί καθαρμοί). Οπότε....

 

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Yahweh#Ancient_Israel_and_Judah

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη ο Χριστιανισμος δεν ειναι επικρατουσα θρησκεια στο δυτικο κοσμο???

 

Είναι

 

Ο Χριστιανισμος δεν ειναι στην ουσια συνεχεια του Ιουδαισμου???

 

Μια ομάδα αρχαίων Εβραίων συνέχισαν τον Ιουδαϊσμό σαν Χριστιανισμό και το εξάπλωσαν στην Δύση με αποτέλεσμα αυτό που είναι σήμερα.

Οι σκληροπυρηνικοί όμως Εβραίοι δεν τον δέχτηκαν ποτέ.

 

Οπότε κυριολεκτικά ο Εβραϊσμός τότε χωρίστηκε στους συνεχιστές και τους παραδοσιακούς.

 

Ακόμη και σήμερα υπάρχουν Εβραίοι φιλικοί στο πρόσωπο του Ιησού και νομίζω λέγονται Μεσιανιστές και οι εντελώς αντίθετοι και αρνητικοί.

 

Βέβαια κάποια στιγμή ο Χριστιανισμός αποκόπηκε εντελώς από τον Εβραϊσμό και οι σημερινοί Χριστιανοί αντιπαθούν τους Εβραιους διότι σκέφτονται ότι αυτοί ήταν που σταύρωσαν τον Ιησού.

Όμως ο Χριστιανισμός είναι συγγενική θρησκεία με τον Εβραϊσμό διότι από τα σπλάχνα του βγήκε σαν συνέχεια από αρχαίους Εβραίους.

 

Για τον λόγο αυτό βρίσκεις βιβλία όπως η Παλαιά Διαθήκη κτλ αλλά δεν βρίσκεις άλλα βιβλία όπως η Τορά.

 

Η Παλαια Διαθηκη δεν θεωρειται ισαξια της Καινης γενικοτερα στο Χριστιανισμο?

 

Ναι. Πιο πολύ το βλέπουν ότι είναι η ιστορία και οι προφητείες του Θεού που αναφέρονται στο Μεσία που ήρθε μετά. Για αυτό την κρατάνε, αλλιώς αν δεν είχε τις προφητείες και ήταν απλά Εβραϊκή θρησκευτική ιστορία θα την εγκατέλειπαν όπως την Τορά.

Link to comment
Share on other sites

Τώρα το θέμα τέχνη και χριστιανισμός είναι δύσκολο για να ξεκαθαριστεί μέσα σε κάποιον.

 

Και είναι δύσκολο για τα εξής:

 

Ο Χριστιανισμός είναι ξεκάθαρος ότι δεν εγκρίνει μαγικές τέχνες. Ακόμη δεν επιτρέπει την τέλεση ιερουργιών από άλλους εκτός από τους ιερείς.

Οι πιστοί το μόνο που επιτρέπεται να κάνουν είναι προσευχή σαν πρακτική πνευματική. Όλα τα άλλα τα αναλαμβάνει ιερέας σε ναό όπου ο πιστός συμμετέχει και δεν πράττει.

 

Οπότε αν κάποιος σκεφτεί να κάνει ένα σύμβολο ή να υιοθετήσει κάποιο έτοιμο, ή να κάνει μια δικιά του τελετή κτλ όλα αυτά απαγορεύονται.

Επίσης σύμβολα διάφορα ειδικά παγανιστικά απαγορεύονται.

 

Η μαγική τέχνη όμως έχει στοιχεία τέτοια και για αυτό τέχνη και χριστιανισμός είναι ασυμβίβαστες πρακτικές.

 

Πέρα από αυτό υπάρχει και πρακτικό πρόβλημα.

 

Αν πχ. κάποιος ανοίγει την τηλεπάθεια του τότε θα συντονίζεται με τον κύκλο των πιστών της θρησκείας που αγαπά. Το πρόβλημα όμως εδώ είναι ότι οι Χριστιανοί έχουν πάρε δόσε με τον Θεό και το Διάβολο οπότε κάποιος θα συνδέεται τηλεπαθητικά με όλους τους φόβους και τις σκέψεις περί Διαβόλου.

 

Και αυτό είναι κάτι οδυνηρό πίστεψε με. Διότι θα νιώθεις κάθε αρνητικό από κάθε πιστό.

 

Στην Χριστιανική θρησκεία οι πιστοί πάνε συνήθως για προστασία και πάντα "ζητάνε" ενέργεια. Οπότε σε αυτόν τον κύκλο δύσκολα να ζήσεις χαρά, ευτυχία κτλ πέρα από αυτό που θα σου προσφέρει η προστασία σαν συναίσθημα.

 

Οι πιστοί δεν κάνουν φόρτιση με αυτό που λέμε θετική ενέργεια, δλδ δεν καλιεργούν μέσα τους την χαρά περμένουν μόνο καποιος να τους αφαιρέσει την δυστυχία. Καταλαβαίνεις τι λέω.

Είναι σαν κάποιος συνέχεια να κλαίει και να απαιτεί κάποιος να τον γλιτώσει με τρόπο μαγικό ενώ για να νιώσει χαρούμενος θα πρέπει να ακούσει μουσική και να χορέψει.

 

Γενικά είναι σύνολο ανθρώπων που υπάρχει πολύ αρνητική ενέργεια από άνθρωπο σε άνθρωπο και σαν άνθρωπος που θα ανοίγεσαι πνευματικά π.χ. να έχεις οράματα, διακοή κτλ θα έχεις άσχημες και επώδυνες εμπειρίες.

 

Οι χριστιανοί έχουν αναπτύξει διάφορα εμπειρικά κόλπα για να μην νιώθουν άσχημα.

Ο τρόπος αντιμετώπισης των ίδιων των πιστών και των ιερουργών αν δείτε είναι να απομονώνουν την πνευματικη τους λειτουργία για να μην δέχονται επιρροές.

Τα μαύρα ρούχα που φορούν κάνουν αυτό ακριβως κλείνουν τα τσάκρα και δεν αφήνουν να δέχονται ενέργειες.

Ο μοναχισμός που σε απομονώνει επίσης κάνει αυτό το πράγμα.

Το κρύψιμο της σεξουαλικότητας επίσης είναι τεχνική μη σκανδαλισμού.

 

Ενώ τα χρωματιστά ρούχα αναπτύσσουν την πνευματική δραστηριότητα.

Η κοινωνικότητα με άλλα όντα αυξάνει την τηλεπαθητική δραστηριότητα.

Το σεξ στην μαγεία δίνει ενέργεια

κτλ

 

 

 

Η τέχνη από την άλλη είναι ακριβώς το αντίθετο. Θέλει να παίζει με έντονα χρώματα ώστε να εξάπτει την φαντασία για οραματισμούς, θέλει μουσική που χαλαρώνει αλλά αναπτύσει την διακοή και όχι το "τεχνητό κλάμα" της βυζαντινής μουσικής που εξυπηρετεί να βάζει το πιστό στο συναίσθημα συγνώμης.

 

 

Περιληπτικά να στο πω η μαγεία αυξάνει πολλές φορές απότομα την ενέργεια κάποιου ενώ ο χριστιανισμός την μειώνει.

 

Και τα δύο είναι χρήσιμα.

 

π.χ. άνθρωποι που σε προηγούμενη ζωή αύξησαν κατά πολύ την ενέργεια τους π.χ. επειδή ήταν λάγνοι και αυτό είχε σαν επακόλουθο να αποσταθεροποιηθούν πνευματικά σε αυτήν την ζωή γίνονται χριστιανοί για να κλείσουν την υπερδραστηριότητα τους.

 

Εδώ εγώ απλά σου εξηγώ τι κάνει η μία πνευματική τέχνη και τι κάνει ο χριστιανισμός για να ξέρεις σαν εργαλεία πώς χρησιμοποιούνται.

 

-------------------------------------------------

 

Τώρα κάτι άλλο.

Τι κάνουν μερικοί που είναι συναισθηματικά δεμένοι με την θρησκεία τους και τον Θεό και από την μια θέλουν να μην την αποχωριστούν από την άλλη θέλουν να εξασκήσουν και άλλες πρακτικές όπως διαλογισμό, δικές τους τελετές κτλ.

 

Το βασικό είναι ότι θα πρέπει να απορρίψουν την βασική θέση του Χριστιανισμού περί άρνησης της μαγείας. Θα πρέπει να ξέρουν ότι με αυτον τον τρόπο διαλέγουν τι τους βολεύει από την θρησκεία και έτσι γίνονται αιρετικοί. Αν δεν σε πειράζει αυτό, αυτό είναι μια λύση.

Αυτό όμως δεν θα σταματήσει να υφίστασαι την αρνητική ενέργεια πιστών ή ιερέων όταν θα μιλάνε για αιρετικούς.

 

Με αυτόν τον τρόπο διαλέγεις τι σε βολεύει εσένα για να ισορροπήσεις ψυχικά.

 

Εδώ είναι που ξεκινά η λεγόμενη Χριστιανική μαγεία. Η οποία είναι μια τέχνη που βασίζεται στην Αγγελολογία, στον Γιαχβέ, στον Ιησού, σε πρακτικές διαλογισμού, σε ύμνους του Δαβίδ κτλ.

 

Ακριβώς το ίδιο κάνουν και οι Καμπαλιστές που είναι η Εβραϊκή μαγεία ενώ ο κλασικός Εβραϊσμός είναι αντίθετος με μαγεία.

 

Συνήθως έτσι συνδυάζεται Χριστιανισμός και μαγεία.

 

Ο άλλος τρόπος είναι να τραβήξεις εντελώς δικό σου δρόμο και να αφήσεις πίσω σου τον Χριστιανισμό και το σύνολο των ανθρώπων που το απαρτίζουν.

 

Αλλά ακόμη και εκεί θα δέχεσαι επιρροές από Χριστιανούς που θα σε νομίζουν Αντίχριστο, Μάγο, Βάσκανο, Αιρετικό κτλ.

Διότι π.χ. αν πας στον παγανισμό και πεις "ωραία αποκόβομαι από τον Χριστιανισμό" δεν θα είναι ακριβώς έτσι.

 

Και αυτό γιατί ο Χριστιανισμός έχει αντιγράψει πολύ τον παγανισμό και θεωρεί πολλά πράγματα δικά του.

π.χ. τον ισοσκελή σταυρό που είναι παγκόσμιο σύμβολο του πνεύματος αν το χρησιμοποιείς θα δέχεσαι και χριστιανικές επιρροές.

 

Αν είπα πολλά και σε κούρασα συγνώμη αλλά αν ασχοληθείς θα τα δεις πολλά από αυτά στην πράξη.

Και αν επιμείνεις και δεν πτοηθείς από ότι συναντήσεις θα γίνεις πολύ ισχυρός πνευματικός.

Edited by dimulator
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη ο Χριστιανισμος δεν ειναι επικρατουσα θρησκεια στο δυτικο κοσμο???

Ο Χριστιανισμος δεν ειναι στην ουσια συνεχεια του Ιουδαισμου??? ...

Στο δυτικό κόσμο (σήμερα) δεν υπάρχει επικρατούσα θρησκεία - εκτός αν μετράει για θρησκεία ο καταναλωτισμός :whistling2:
...Ο Χριστιανισμος δεν ειναι στην ουσια συνεχεια του Ιουδαισμου??? ...
Όχι δεν είναι συνέχεια έτσι όπως κάποιο το εννοούν. Ειδικά ο ιουδαϊσμός του δευτερονόμιου είναι άσχετος και με τον ιουδαϊσμό σήμερα (του οποίου πάντως είναι συνέχεια)
...Η Παλαια Διαθηκη δεν θεωρειται ισαξια της Καινης γενικοτερα στο Χριστιανισμο?

...

Όχι, αν το εννοείς το "ισάξια" με την έννοια του κάνω ότι λέει. Θεωρείται πως έχει κάποια αξία περισσότερο ενημερωτική, ιστορική, συμβολική. Δηλαδή η ΠΔ λέει να θυσιάζεις ζώα. Ξέρεις κανέναν χριστιανό που να το θεωρεί αυτό υποχρεωτικό; Άρα άξια για μελέτη, ίσως, αλλά καθόλου "ισάξια".
...

Ασχετα αν για αλλους λογους η διαφορες χριστιανικες εκκλησιες προσπαθουν αιθαιρετα να κοψουν και να ραψουν,

να δωσουν βαση σε καποια σημεια και να απαξιωσουν αλλα απο τη Βιβλο.

...

Νομίζω πως αυτό το κάνουν όσοι "παίζουν" το "αντισημητικό" χαρτί "κατηγορώντας" ένα αρχαίο βιβλίο που λέει πράγματα που αφορούν άλλους για επιχειρήματα "εκ συσχετισμού" http://en.wikipedia.org/wiki/Association_fallacy

Πρόκειται για γνωστή και αναγνωρισμένη λογική πλάνη - παραπλήσια-συγγενική του argumentum ad hominem - http://el.wikipedia.org/wiki/Ad_hominem

Φυσικά αν σε κάποιους δεν ενδιαφέρει η ουσία αλλά θέλουν με κάθε τρόπο να πετάνε λάσπη μπορεί να είναι χρήσιμη αφού από ανθρώπους πρόθυμους να ακούσουν κάτι που θέλουν να ακούσουν άλλο τίποτα ο κόσμος μας.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη ο Χριστιανισμος δεν ειναι επικρατουσα θρησκεια στο δυτικο κοσμο???

Ναι, θα μπορουσε να πει καποιος αλλα η απαντηση του outis ειναι πιο ρεαλιστικη.

 

Ο Χριστιανισμος δεν ειναι στην ουσια συνεχεια του Ιουδαισμου???

Οχι. Για να ειναι το Β συνεχεια του Α (με την αυστηρη εννοια της "συνεχειας") , σημαινει οτι το Α πλεον δεν υπαρχει. Απ'οσο ξερω ο Ιουδαϊσμος υπαρχει ακομα..

Αυτο που μπορουμε να πουμε ειναι οτι ο Ιουδαϊσμος αποτελει απλα ενα ιστορικο υπόβαθρο του Χριστιανισμου.

 

Η Παλαια Διαθηκη δεν θεωρειται ισαξια της Καινης γενικοτερα στο Χριστιανισμο?

 

Φυσικα και οχι.

Υπαρχουν κειμενα/βιβλια/ψαλμοι της Παλαιας Δ. που η Εκκλησια δινει καποια σημασια και υπαρχουν αλλα που τα αγνοει παντελως (πραγμα που δεν συμβαινει με τη Καινη Δ.)

Και αυτο οσον αφορα το χριστιανισμο οπως τον βλεπει το Επισημο Ιερατειο διοτι αν μιλησουμε για τον χριστιανισμο οπως τον βλεπει ο λαος τοτε η γνωση για τη Παλαια Δ. αλλα και η βαρυτητα που της δινεται ειναι ακομα μικροτερη.

Link to comment
Share on other sites

-Με τον ορο "επικρατουσα θρησκεια" νομιζω σαφως αναφερομαι τυπικα στο θρησκευμα

του μεγαλυτερου μερους του δυτικου κοσμου και οχι φυσικα στην πιστη, στην εφαρμοφη

των ηθικων κανονων κλπ κατι που δε θα μπορουσε να μετρηθει και δεν ειναι απολυτο.

 

-Εγραψα οτι ο Χριστιανισμος ειναι συνεχεια του Ιουδαισμου με την εννοια οτι στηριζεται σε

μεγαλο βαθμο στον Ιουδαισμο και εχει σαν βαση τον Ιουδαισμο. Αυτο πολυ απλα φαινεται

και απο ρησεις του Ιησου οπου θεωρει τον εβραικο Θεο πατερα του.

 

 

Και για να κλεισω, δε καταλαβαινω τι νοημα εχει αυτη η συζητηση... Κι εγω μπορω να φτιαξω

μια θρησκεια να θεωρησω ιερα οποια βιβλια με βολευουν και να την ονομασω καπως.

Που τελειωνει η μια θρησκεια και που ξεκιναει η αλλη??? Αμα ειναι 90% ιδια τοτε ειναι

παρακλαδι ενω αμα ειναι 70% ιδια τοτε ειναι ξεχωρηστη θρησκεια??? Και ποιος οριζει

ποια ειναι η βαση μιας θρησκειας? Για μενα το ποιο σημαντικο ειναι οτι εχει σχεση με το Θεο

της θρησκειας. Καποιος αλλως μπορει να πει οτι το πιο σημαντικο ειναι ο Μεσσιας...

 

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

....Και για να κλεισω, δε καταλαβαινω τι νοημα εχει αυτη η συζητηση... Κι εγω μπορω να φτιαξω...

Η συζήτηση έχει νόημα αν δεν την αφήσουμε να εκφυλιστεί σε αντιπαράθεση – η ερώτηση είναι έγκυρη, γι' αυτό υπάρχει και "στο άρθρο της 'Νεφέλης'" όπως έγραψε αρχικά ο

reckless. Εκείνο που δεν έχει νόημα είναι να προσπαθούν να δώσουν απάντηση άνθρωποι που δεν τους αφορά ο προβληματισμός. Φυσικά και όσους/όσες δεν αφορά δεν θα το αναγνωρίσουν ως προβληματισμό - ασχετα με το αν είναι έγκυρος ή μη.

Εκείνους/εκείνες όμως που αφορά;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...