Τράγου Κέρατο Posted March 23, 2008 Report Share Posted March 23, 2008 βασικα εβαλα απαγορευει γιατι αλλες θρησκειες διακυρρητουν την ασυστολη ελευθερια , δηλαδη πως μπορει καποιος να κανει στον αλλον οτι θελει α. Ποιες θρησκείες είναι αυτές; β. Πού το διάβασες αυτό; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
laraska Posted March 23, 2008 Author Report Share Posted March 23, 2008 Ναι, αλλά για να ακολουθήσεις κανόνες θα πρέπει να έχεις κάπως πειστεί ότι αξίζει τον κόπο, ή να έχεις καταλάβει το γιατί, κάτι τέτοιο. Αυτό δεν μπορεί να το περιμένει κανείς να γίνει αυτόματα από κανέναν - η πρόχειρη δε λύση: κάντο γιατί έτσι έχει τις παρενέργειες που ανέφερα. για να ακολουθησει καποιος τους ''κανονες'' αυτους πρεπει να εχει πιστη .αυτο ειαι σωστο .για να εχει πστη λοιπον πρεπει να δεχτει την υπαρξη ανωτερου οντος και να μην ειναι εγωιστης . εξαρταται απο τον εαυτο του αν εχει τα ματια του ανοιχτα . παντως οσον αφορα τν πιστη τα πραγματα ειναι ρευστα . αυτα δεν τα ξερω ακριβως . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
outis Posted March 23, 2008 Report Share Posted March 23, 2008 για να ακολουθησει καποιος τους ''κανονες'' αυτους πρεπει να εχει πιστη .αυτο ειαι σωστο .για να εχει πστη λοιπον πρεπει να δεχτει την υπαρξη ανωτερου οντος και να μην ειναι εγωιστης . εξαρταται απο τον εαυτο του αν εχει τα ματια του ανοιχτα . παντως οσον αφορα τν πιστη τα πραγματα ειναι ρευστα . αυτα δεν τα ξερω ακριβως .Και σε ποια... λαϊκή πουλάνε πίστη;Και πως περιμένει κανείς να βρει πίστη; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
laraska Posted March 23, 2008 Author Report Share Posted March 23, 2008 α. Ποιες θρησκείες είναι αυτές;β. Πού το διάβασες αυτό; το αναφερω για το σατανισμο κατα κυριο λογο (εδω δεν υπαρχουν αρνησεις ) . τωρα στοιχεια δεν εχω αμεσα , . σο πιο γρηγορα ομως θα βαλω παραπομπες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Τράγου Κέρατο Posted March 23, 2008 Report Share Posted March 23, 2008 (edited) Κάτσε γιατί πέφτεις σε καραμπινάτα λογικά σφάλματα. Στην αρχή μιλάς για ορθοδοξία και υπόλοιπες θρησκείες. στις αλλες ''θεοτητες'' βλεπω ως λαθη την μη υπαρξη ηθικης, το προσωπο του τιμωρου θεου , την υποταγη που απαιτει τελετες θυσιας , ακομη και ανθρωπων σεξουαλικες ιεροτελεστιες κτλ βασικα εβαλα απαγορευει γιατι αλλες θρησκειες διακυρρητουν την ασυστολη ελευθερια , δηλαδη πως μπορει καποιος να κανει στον αλλον οτι θελει Και μετά μας λες πως όπου «υπόλοιπες θρησκείες» = σατανισμός; το αναφερω για το σατανισμο κατα κυριο λογο (εδω δεν υπαρχουν αρνησεις ) .τωρα στοιχεια δεν εχω αμεσα , . σο πιο γρηγορα ομως θα βαλω παραπομπες. Χώρια που πρόσεξα ένα καραμπινάτο λογικό λάθος: αντικειμενικα υποστηριζει αυτα τα οποια ειναι πιο σωστα , κατα τη γνωμη μου παντα : Πώς γίνεται να είναι «κατά τη γνώμη σου» «αντικειμενικό» κάτι; Edited March 23, 2008 by Τράγου Κέρατο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
laraska Posted March 23, 2008 Author Report Share Posted March 23, 2008 Κάτσε γιατί πέφτεις σε καραμπινάτα λογικά σφάλματα. Στην αρχή μιλάς για ορθοδοξία και υπόλοιπες θρησκείες. Και μετά μας λες πως όπου «υπόλοιπες θρησκείες» = σατανισμός; Χώρια που πρόσεξα ένα καραμπινάτο λογικό λάθος: Πώς γίνεται να είναι «κατά τη γνώμη σου» «αντικειμενικό» κάτι; περι αντικειμενικοτητας : εβαλα το ''κατα τη γνωμη μου '' γιατι ζηταγε συγκεκριμενα τι υποστηριζω απο αυτα που ισχυουν . για το σατανισμο ''κατα κυριο λογο'' ειπα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Νεφέλη Posted March 23, 2008 Report Share Posted March 23, 2008 η μαγεια ειναι μια δυνατοτητα των πνευματικων οντων για να πετυχαινουν το στοχο τους . μια δυνατοτητα που ξεπρνα το περιορισμενα ορια του μεσου ανθρωπου , εκτος αν την εξασκησει βεβαια . αυτα πανω-κατω. Πολύ ωραία. Λέγοντας όμως ?πνευματικά όντα?, το φάσμα που καλύπτεται είναι τεράστιο. Για παράδειγμα, οι Άγγελοι είναι πνευματικά όντα. Σε πολλές παραδόσεις Μαγείας, επικαλούνται Άγγελοι. Πέραν όμως τις παραδόσεις Μαγείας, θυμίζω ότι και πολλοί Άγιοι επικαλούνταν Αγγέλους. Επιπλέον, οι Άγιοι -κατά μια έννοια- γίνονται πνευματικά όντα μετά τον φυσικό τους θάνατο, βοηθώντας και καθοδηγώντας τους ζωντανούς. Η επίκληση λοιπόν πνευματικών όντων, αφ?ενός δεν σημαίνει απαραίτητα την θεοποίησή τους και αφ?ετέρου δεν είναι κάτι που το έχει ?μονοπωλήσει? η Μαγεία. στις αλλες ''θεοτητες'' βλεπω ως λαθη την μη υπαρξη ηθικης, το προσωπο του τιμωρου θεου , την υποταγη που απαιτει τελετες θυσιας , ακομη και ανθρωπων σεξουαλικες ιεροτελεστιες κτλ αν γινεται αντιπαρεβαλλε μου αντεπιχειρηματα , ειναι δυσκολο να αναφερω στο κουτουρου πραγματα . Κάποιες θρησκείες πράγματι λατρεύουν το Υπέρτατο Ον λίγο? παράδοξα (π.χ. ως τιμωρό ή/και με θυσίες). Ο Χριστιανισμός είναι μια απ?αυτές. Σου θυμίζω τον τιμωρό Θεό της Παλαιάς Διαθήκης (π.χ. Σόδομα & Γόμορα ?ένα από τα πάμπολλα παραδείγματα τιμωρίας) όπως επίσης και το? πασχαλινό αρνάκι (που κοντεύει και η ώρα του φέτος)? Άλλες πάλι θρησκείες δεν αναγνωρίζουν τέτοιες ?ιδιότητες? στο Υπέρτατο Ον. Π.χ. Βουδισμός (ούτε τιμωρίες έχει, ούτε θυσίες)? Καλά κάνεις και ζητάς επιχειρήματα, όμως είναι δύσκολο να παραθέσω ολόκληρο το πιστεύω και λειτουργικό μιας θρησκείας σε ένα ποστ. Αν λοιπόν έχεις την όρεξη και διάθεση, διάβασε για τον Βουδισμό και θα βρεις τα επιχειρήματα. Νεφελη , νομιζω η διδασκαλια , ειχε πει , συνοψιζεται στο αγαπατε τον πλησιον πιο πολυ απο τον εαυτο σας. Σωστά νομίζεις. Είναι ο λεγόμενος ?Χρυσός Κανόνας? : «αγαπάτε τον πλησίον σας, όπως τον εαυτό σας». Ρωτώ λοιπόν : εάν εγώ -ο ?Χ? εγώ- αγαπώ τους συνανθρώπους μου όσο και τον εαυτό μου, φροντίζω γι?αυτούς, βοηθάω, υποστηρίζω, κλπ κλπ κλπ? αλλά ΔΕΝ είμαι Χριστιανός στο θρήσκευμα? Τι γίνεται?; (θα σε ξαναπαραπέμψω στα Ευαγγέλια και επίσης στις Επιστολές του Παύλου για την απάντηση) Τέλος, μια ακόμα ερώτηση : Οι Εβραίοι και οι Μουσουλμάνοι πιστεύουν στον ίδιο Θεό των Χριστιανών, ναι ή όχι; Αν ?ναι?, τότε γιατί είναι άλλες θρησκείες; Αν ?όχι?? γιατί όχι; ~*~*~ Δεν το βλέπω στην καθημερινή ζωή όλων των χριστιανών. Μονο υποκρισία υπάρχει. Σωστά μιλάς panselinos, το θέμα μας όμως δεν είναι τι κάνουν ή δεν κάνουν οι Χριστιανοί αλλά το τι υποστηρίζει το Χριστιανικό δόγμα. Έχει διαφορά. :smilewink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
outis Posted March 23, 2008 Report Share Posted March 23, 2008 Κάτσε γιατί πέφτεις σε καραμπινάτα λογικά σφάλματα. Στην αρχή μιλάς για ορθοδοξία και υπόλοιπες θρησκείες.... ...Πώς γίνεται να είναι «κατά τη γνώμη σου» «αντικειμενικό» κάτι; Μπορείς να έχεις τη γνώμη ότι υπάρχει "αντικειμενική" αλήθεια - όπως και μπορεί να υπάρχει αντικειμενική αλήθεια ανεξάρτητα από τις γνώμες μας κι από το άν δεχόμαστε κάτι τέτοιο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Τράγου Κέρατο Posted March 23, 2008 Report Share Posted March 23, 2008 Μπορείς να έχεις τη γνώμη ότι υπάρχει "αντικειμενική" αλήθεια - όπως και μπορεί να υπάρχει αντικειμενική αλήθεια ανεξάρτητα από τις γνώμες μας κι από το άν δεχόμαστε κάτι τέτοιο Έτσι εντάξει. Αλλά δεν μπορείς να έχεις τη γνώμη πως κάτι είναι αντικειμενικό, διότι το αντικειμενικό δεν εξαρτάται από τη γνώμη σου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Αυγερινός Posted March 23, 2008 Report Share Posted March 23, 2008 Έτσι εντάξει. Αλλά δεν μπορείς να έχεις τη γνώμη πως κάτι είναι αντικειμενικό, διότι το αντικειμενικό δεν εξαρτάται από τη γνώμη σου. Γνώμη σου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
laraska Posted March 23, 2008 Author Report Share Posted March 23, 2008 Πολύ ωραία.Λέγοντας όμως ?πνευματικά όντα?, το φάσμα που καλύπτεται είναι τεράστιο. Για παράδειγμα, οι Άγγελοι είναι πνευματικά όντα. Σε πολλές παραδόσεις Μαγείας, επικαλούνται Άγγελοι. Πέραν όμως τις παραδόσεις Μαγείας, θυμίζω ότι και πολλοί Άγιοι επικαλούνταν Αγγέλους. Επιπλέον, οι Άγιοι -κατά μια έννοια- γίνονται πνευματικά όντα μετά τον φυσικό τους θάνατο, βοηθώντας και καθοδηγώντας τους ζωντανούς. Η επίκληση λοιπόν πνευματικών όντων, αφ?ενός δεν σημαίνει απαραίτητα την θεοποίησή τους και αφ?ετέρου δεν είναι κάτι που το έχει ?μονοπωλήσει? η Μαγεία. Κάποιες θρησκείες πράγματι λατρεύουν το Υπέρτατο Ον λίγο? παράδοξα (π.χ. ως τιμωρό ή/και με θυσίες). Ο Χριστιανισμός είναι μια απ?αυτές. Σου θυμίζω τον τιμωρό Θεό της Παλαιάς Διαθήκης (π.χ. Σόδομα & Γόμορα ?ένα από τα πάμπολλα παραδείγματα τιμωρίας) όπως επίσης και το? πασχαλινό αρνάκι (που κοντεύει και η ώρα του φέτος)? Άλλες πάλι θρησκείες δεν αναγνωρίζουν τέτοιες ?ιδιότητες? στο Υπέρτατο Ον. Π.χ. Βουδισμός (ούτε τιμωρίες έχει, ούτε θυσίες)? Καλά κάνεις και ζητάς επιχειρήματα, όμως είναι δύσκολο να παραθέσω ολόκληρο το πιστεύω και λειτουργικό μιας θρησκείας σε ένα ποστ. Αν λοιπόν έχεις την όρεξη και διάθεση, διάβασε για τον Βουδισμό και θα βρεις τα επιχειρήματα. Σωστά νομίζεις. Είναι ο λεγόμενος ?Χρυσός Κανόνας? : «αγαπάτε τον πλησίον σας, όπως τον εαυτό σας». Ρωτώ λοιπόν : εάν εγώ -ο ?Χ? εγώ- αγαπώ τους συνανθρώπους μου όσο και τον εαυτό μου, φροντίζω γι?αυτούς, βοηθάω, υποστηρίζω, κλπ κλπ κλπ? αλλά ΔΕΝ είμαι Χριστιανός στο θρήσκευμα? Τι γίνεται?; (θα σε ξαναπαραπέμψω στα Ευαγγέλια και επίσης στις Επιστολές του Παύλου για την απάντηση) Τέλος, μια ακόμα ερώτηση : Οι Εβραίοι και οι Μουσουλμάνοι πιστεύουν στον ίδιο Θεό των Χριστιανών, ναι ή όχι; Αν ?ναι?, τότε γιατί είναι άλλες θρησκείες; Αν ?όχι?? γιατί όχι; ~*~*~ Σωστά μιλάς panselinos, το θέμα μας όμως δεν είναι τι κάνουν ή δεν κάνουν οι Χριστιανοί αλλά το τι υποστηρίζει το Χριστιανικό δόγμα. Έχει διαφορά. :smilewink: οσοι ακουν τον ''χρυσο κανονα '' και δεν εχουν γνωση του χριστιανισμου εχουν καποια ελαφρυντικα , νομιζω. οχι δεν πιστευουν στον ιδιο θεο γιατι τον προσδιοριζουν διαφορετικα ,αναλογα . για τον μουσουλμανισμο , εν ολιγοις , περαν των λανθασμενων αντιληψεων και παραβασης του ''χρυσου κανονα'' , υπαρχουν δεδομενα πως ο λεγομνος ''αγγελος '' που παρεδωσε τον θεοπνευστο εκεινο λογο ,κατα τα αλλα, στον προφητη .... εδερνε το προφητη . εν ολιγοις παλι η μουσουλμανικη θρηκεια απορριπτεται , αν και σαν προτυπο ειχε την ιουδαικη θρησκεια , αυτην που απο την οποια προηλθε ο ορθ. χριστιανισμος . με τους ιουδαιους ειναι μεγαλη ιστορια,αλλα εν ολιγοις ( φανταζομαι γνωριζεις μονη σου λεπτομερειες) : ο θεος της παλαιας διαθηκης υποσχεθηκε το γιο του για τη σωτηρια του λαου του . ο αλλοτε διαλεκτος λαος περιμενε αλλα πραγματα (κοσμικη σωτηρια, ηγετες του κοσμου κτλ) και δεν πιστεψε σε αυτον αν και κιολας ηταν προφητευμενα τα γεγονοτα . ο υιος συμπληρωσε την παλαια διαθηκη με την νεα . πιστεψαν στην αληθεια αυτη οι ανθρωποι. τωρα οι ιουδαιοι θεωρουν το χριστιανισμο αιρεση κτλ . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Τράγου Κέρατο Posted March 23, 2008 Report Share Posted March 23, 2008 Σωστά νομίζεις. Είναι ο λεγόμενος ?Χρυσός Κανόνας? : «αγαπάτε τον πλησίον σας, όπως τον εαυτό σας». Λάθος. Χρυσός κανόνας είναι το «φέρσου στους άλλους όπως θα ήθελες να φέρονται σε σένα» (το οποίο το βρίσκω μεγάλη πατατιά, καθ' ότι αυτό που θέλω για μένα δε σημαίνει πως το θέλει κι ο άλλος για τον εαυτό του, αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα τεσπα). Πάντως ισχύει πως, κατά το Ευαγγέλιο, στην τελική, ακολούθησε αυτήν την εντολή. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panselinos Posted March 23, 2008 Report Share Posted March 23, 2008 Σωστά μιλάς panselinos, το θέμα μας όμως δεν είναι τι κάνουν ή δεν κάνουν οι Χριστιανοί αλλά το τι υποστηρίζει το Χριστιανικό δόγμα. Έχει διαφορά. wink_anim.gif Αν συνέχιζα, το πήγαινα οτι είναι τελείως ενάντια στην ανθρώπινη φύση και για αυτό η προσποίηση κτλ κτλ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Τράγου Κέρατο Posted March 23, 2008 Report Share Posted March 23, 2008 τωρα οι ιουδαιοι θεωρουν το χριστιανισμο αιρεση κτλ . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Νεφέλη Posted March 23, 2008 Report Share Posted March 23, 2008 οσοι ακουν τον ''χρυσο κανονα '' και δεν εχουν γνωση του χριστιανισμου εχουν καποια ελαφρυντικα , νομιζω. ?Πολύ μεγάλη συζήτηση αυτή. Συνοψίζοντας όμως, θα σε παραπέμψω στο Κατά Μάρκο 9:38-40 Και κυρίως στο σημείο : «όποιος δεν είναι εναντίον σας είναι με το μέρος σας». οχι δεν πιστευουν στον ιδιο θεο γιατι τον προσδιοριζουν διαφορετικα ,αναλογα . Πρόσεξε τις λεπτές ισορροπίες εδώ? Χίλιους ανθρώπους να ρωτήσεις «τι είναι Θεός» θα πάρεις χίλιες διαφορετικές απαντήσεις. Άλλες λίγο διαφορετικές, άλλες πολύ. Ακόμα κι αν είναι όλοι τους της ίδιας θρησκείας. Θυμήσου επίσης ότι ο Χριστιανισμός αριθμεί πάνω από 15 χιλιάδες διαφορετικά ρεύματα (Ορθόδοξοι, Καθολικοί, Προτεστάντες, Διαμαρτυρόμενοι κλπ κλπ κλπ περισσότερα από 15 χιλιάδες σε σύνολο) που το μόνο κοινό ανάμεσά τους είναι η πίστη στον Χριστό? εξ?ου και το όνομα της θρησκείας. Το να προσδιορίζεις τον Θεό διαφορετικά, δε σημαίνει απαραίτητα ότι μιλάς για άλλο Θεό. Ένα απλό και καθημερινό παράδειγμα : αν ζητήσω από δέκα ανθρώπους που σε γνωρίζουν να σε ?προσδιορίσουν?, κατά πάσα πιθανότητα θα λάβω δέκα διαφορετικούς προσδιορισμούς (όχι απαραίτητα τελείως διαφορετικούς μεταξύ τους), που όμως όλοι θα συμφωνούν σε ένα πράγμα : ότι είσαι άνθρωπος, με όλα όσα αυτό σημαίνει. Τι πάει να πει αυτό?; Εξακολουθείς να είσαι ο ίδιος άνθρωπος, έτσι δεν είναι; Ο καθένας όμως που σε γνωρίζει, θα σε προσδιορίσει μέσα από τα δικά του ?μάτια?. Ομοίως και το Υπέρτατο Ον. Κάποιοι έχουν ανάγκη ή απλά θέλουν να Το δουν ως προστάτη, άλλοι ως τιμωρό, άλλοι ως φίλο, κ.ο.κ. Δε παύει όμως ΟΛΟΙ να μιλούν για το ίδιο πράγμα : Το Υπέρτατο, Αυτοδημιούργητο και Δημιουργό Ον. Γι?αυτό και αυτόν τον προσδιορισμό θα τον συναντήσεις σε ΟΛΕΣ ανεξαιρέτως τις θρησκείες. Αναρωτήσου λοιπόν για μια στιγμή : είναι δυνατόν να μιλούν όλοι για το ίδιο Ον, αλλά απλά να το προσδιορίζουν διαφορετικά?; Κι αν ?ναι?, τότε σε τι πραγματικά διαφέρουν μεταξύ τους οι θρησκείες?; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.