margarita Posted November 22, 2007 Report Share Posted November 22, 2007 Μην καταδικάζετε τον Έρωτα για την καταστροφή της Τροίας! Για πολλά πράγματα είναι υπεύθυνος αυτός ο κύριος (που δεν είναι καθόλου Κύριος ευτυχώς!), αλλά όχι για την καταστροφή της Τροίας! ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΚΑΝΕΝΑ ΡΟΛΟ ΔΕΝ ΕΠΑΙΞΕ ΣΤΟΝ ΤΡΩΪΚΟ ΠΟΛΕΜΟ! Ο Τρωϊκός Πόλεμος έγινε για το παραδάκι και την εξουσία φίλοι μου, όπως όλοι οι πόλεμοι! Σιγά μην έγινε πόλεμος για τα μάτια της Ελένης, όσο Ωραία κι αν ήταν! Και σιγά μην ξεσηκώνονταν οι Έλληνες για τα κέρατα που έφαγε ο βασιλεύς! Το πολύ πολύ αν προέκυπτε και καμιά γκαστριά (δύσκολη η αντισύλληψη τότε βλέπετε), να ήταν παιδί του Διός. Και να καμάρωνε κι ο ΚΕΡΑΤΑΣ! Διότι όπως όλοι γνωρίζουμε είχαν τον τρόπο τους οι αρχαίοι να δικαιολογούν τα κέρατα που τρώγαν κι έλεγαν κι ευχαριστώ! Γι΄ αυτό κι όλα τα νόθα (ουπς τέκνα γεννημένα εκτός γάμου εννοούσα ) ήταν παιδιά του Διός, του Απόλλωνα, του Ποσειδώνα, κ.λ.π., κ.λ.π. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hrakleitos Posted November 22, 2007 Report Share Posted November 22, 2007 Μην καταδικάζετε τον Έρωτα για την καταστροφή της Τροίας! Για πολλά πράγματα είναι υπεύθυνος αυτός ο κύριος (που δεν είναι καθόλου Κύριος ευτυχώς!), αλλά όχι για την καταστροφή της Τροίας! ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΚΑΝΕΝΑ ΡΟΛΟ ΔΕΝ ΕΠΑΙΞΕ ΣΤΟΝ ΤΡΩΪΚΟ ΠΟΛΕΜΟ! Ο Τρωϊκός Πόλεμος έγινε για το παραδάκι και την εξουσία φίλοι μου, όπως όλοι οι πόλεμοι! Σιγά μην έγινε πόλεμος για τα μάτια της Ελένης, όσο Ωραία κι αν ήταν! Και σιγά μην ξεσηκώνονταν οι Έλληνες για τα κέρατα που έφαγε ο βασιλεύς! Το πολύ πολύ αν προέκυπτε και καμιά γκαστριά (δύσκολη η αντισύλληψη τότε βλέπετε), να ήταν παιδί του Διός. Και να καμάρωνε κι ο ΚΕΡΑΤΑΣ! Διότι όπως όλοι γνωρίζουμε είχαν τον τρόπο τους οι αρχαίοι να δικαιολογούν τα κέρατα που τρώγαν κι έλεγαν κι ευχαριστώ! Γι΄ αυτό κι όλα τα νόθα (ουπς τέκνα γεννημένα εκτός γάμου εννοούσα ) ήταν παιδιά του Διός, του Απόλλωνα, του Ποσειδώνα, κ.λ.π., κ.λ.π. χεμ χεμ εισαι λιγο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sucore Posted November 22, 2007 Report Share Posted November 22, 2007 Ουτως ή αλλως και στη φυση τα "μπασταρδα" εχουν μεγαλυτερες Αντοχες απο τα καθαροαιμα... Ειδικα στις αρωστιες και στις κακουχιες... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
margarita Posted November 22, 2007 Report Share Posted November 22, 2007 Ηράκλειτε έγραψες το εξής: "Το χριστιανικο ιερατειο οπως αλλωστε το εκαστοτε κατεστημενο και ας μου επιτρεψεις την εξφραση (μην παρεξηγηθω παλι)βολεμενο παπαδαριο ,ιερατειο κτλ. φοβαται την θεση του την απωλεια της τοσο γλυκιας εξουσιας!" και πολλά άλλα σχετικά, με τις θρησκείες, τους πολέμους που έγιναν στο όνομα του Θεού κ.ά. πολλά Κι εγώ έγραψα: "Ο Τρωϊκός Πόλεμος έγινε για το παραδάκι και την εξουσία φίλοι μου, όπως όλοι οι πόλεμοι!" Θεωρείς ακόμη ότι είμαι ? Εγώ παραδόξως όχι! Και φαντάζομαι ότι μάλλον θα συνεχίσουμε κάπως έτσι :10_9_134[1]: (Υ.Σ. Μάλλον επιβάλλεται να συμπληρώσω τι επιτέλους φοβάται η Εκκλησία γιατί πάλι είμαι ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hrakleitos Posted November 22, 2007 Report Share Posted November 22, 2007 (edited) οχι να χαρεις !!!!!!!!αρκετα αντιπαρατιθεμαι με ουτισ χαχαχαχαχαχαχ!! χμμμμ τωρα μαλλον βγηκα κιεγω Edited November 22, 2007 by Νεφέλη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
outis Posted November 22, 2007 Report Share Posted November 22, 2007 ...ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΚΑΝΕΝΑ ΡΟΛΟ ΔΕΝ ΕΠΑΙΞΕ ΣΤΟΝ ΤΡΩΪΚΟ ΠΟΛΕΜΟ!... Αυτό λέω κι εγώ. Ότι ουσιαστικό ρόλο δεν παίζουν οι ιδέες και οι ιδεολογίες, ή οι θρησκείες. Παίζουν ρόλο μόνο ως αφορμές. (Ο πρώτος παγκόσμιος πόλεμος ξεκίνησε με αφορμή τη δολοφονία ενός Αυστριακού πρίγκιπα από έναν Σέρβο. Η Ελένη ως πρόφαση πολέμου δεν είναι απίθανη. Ασφαλώς όμως δεν ήταν αυτό).δεν καταλαβες μοθ φαινεται τι ακριβως ειπα ¨σε ολες τις κοινωνιες ανηκουν αυτα ειτε χριστιανικες ειτε παγανιστικες ειτε απολυτα κοσμικες κτλ ...Εεεε αυτό το είπα εγώ. Διάβασε τι έγραψες αρχικά. Μάλλον δεν κατάλαβες τι έγραψες.Φυσικά συμφωνούμε στο ότι το ζήτημα είναι η εξουσία. Η κουτάλα δηλαδή των ανθρώπων, όχι η ιδέες και η θρησκεία. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hrakleitos Posted November 23, 2007 Report Share Posted November 23, 2007 Αυτό λέω κι εγώ. Ότι ουσιαστικό ρόλο δεν παίζουν οι ιδέες και οι ιδεολογίες, ή οι θρησκείες. Παίζουν ρόλο μόνο ως αφορμές. (Ο πρώτος παγκόσμιος πόλεμος ξεκίνησε με αφορμή τη δολοφονία ενός Αυστριακού πρίγκιπα από έναν Σέρβο. Η Ελένη ως πρόφαση πολέμου δεν είναι απίθανη. Ασφαλώς όμως δεν ήταν αυτό).Εεεε αυτό το είπα εγώ. Διάβασε τι έγραψες αρχικά. Μάλλον δεν κατάλαβες τι έγραψες. Φυσικά συμφωνούμε στο ότι το ζήτημα είναι η εξουσία. Η κουτάλα δηλαδή των ανθρώπων, όχι η ιδέες και η θρησκεία. εγω απλα συγκεκριμενοποιησα το θεμα μιλωντας για τν επιοκρατουσα θρησκεια!το αυτο ισχυει φυσικα για ολους παντου και παντοτε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Τράγου Κέρατο Posted November 23, 2007 Report Share Posted November 23, 2007 Αυτό λέω κι εγώ. Ότι ουσιαστικό ρόλο δεν παίζουν οι ιδέες και οι ιδεολογίες, ή οι θρησκείες. Παίζουν ρόλο μόνο ως αφορμές. (Ο πρώτος παγκόσμιος πόλεμος ξεκίνησε με αφορμή τη δολοφονία ενός Αυστριακού πρίγκιπα από έναν Σέρβο. Η Ελένη ως πρόφαση πολέμου δεν είναι απίθανη. Ασφαλώς όμως δεν ήταν αυτό). Ε, ναι, το ότι η αρπαγή της Ελένης δίνεται ως αιτία από έναν ποιητή κι όχι από έναν ιστορικό προφανώς δεν έχει καμμία σημασία. Επίσης, ο γερμανικός εθνικισμός δε φούσκωσε καθόλου τα μυαλά των γερμανών πριν τον πρώτο παγκόσμιο πόλεμο, ο δε ναζισμός δεν έπαιξε κανένα ρόλο στην έναρξη του δεύτερου. Επίσης, το ότι μέχρι το χίλια οχτακόσια κάτι, το στερεότυπο του γερμανού να είναι ο «ειρηνικός ζυθοπότης» κι αυτό άλλαξε άρδην μέσα σε τριάντα χρόνια, είναι επίσης ένα φαινόμενο στο οποίο οι ιδεολογίες δεν έπαιξαν κανένα ρόλο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Albus Posted November 23, 2007 Author Report Share Posted November 23, 2007 χμ εκρηκτικος συνδιασμος!!!!!!!!!! Θα συμφωνήσω μαζί σου και νομίζω ότι έγινε πιο εκρηκτικός από τότε που μοίραζαν τα συγχωροχάρτια με την σέσουλα (τελείως προσωπική γνώμη) συμφωνείτε; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
outis Posted November 23, 2007 Report Share Posted November 23, 2007 Αμφισβητείς τον ΟΜΗΡΟ!!! Αυτό κι αν είναι αιρεση!!! Στην αρχαία Αθήνα λες να είχαν και ποινές για τέτοιες αμφισβητήσεις;;; ...Επίσης, το ότι μέχρι το χίλια οχτακόσια κάτι, το στερεότυπο του γερμανού να είναι ο «ειρηνικός ζυθοπότης» κι αυτό άλλαξε άρδην μέσα σε τριάντα χρόνια...Παρέλειψες να αναφέρεις το πότε προέκυψε 'το στερεότυπο του "ειρηνικού ζυθοπότη"'. Μόνο όταν οι γερμανοί "εκ-χριστιανίστηκαν" ή όσο ακόμα ήταν παγανιστές; Να δούμε, ευθύνεται η θρησκεία για την "αλλαγή"; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Τράγου Κέρατο Posted November 24, 2007 Report Share Posted November 24, 2007 Αμφισβητείς τον ΟΜΗΡΟ!!!Αυτό κι αν είναι αιρεση!!! Στην αρχαία Αθήνα λες να είχαν και ποινές για τέτοιες αμφισβητήσεις;;;] Ρε Ούτι, κοφ'το δούλεμα... Παρέλειψες να αναφέρεις το πότε προέκυψε 'το στερεότυπο του "ειρηνικού ζυθοπότη"'. Μόνο όταν οι γερμανοί "εκ-χριστιανίστηκαν" ή όσο ακόμα ήταν παγανιστές; Να δούμε, ευθύνεται η θρησκεία για την "αλλαγή"; Πάλι στρογγυλοποιήσεις. Hint: πότε αρχίζει να δημιουργείται μια γερμανική εθνική ταυτότητα; Γενικότερα, οι εθνικές ταυτότητες; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
outis Posted November 24, 2007 Report Share Posted November 24, 2007 Ρε Ούτι, κοφ'το δούλεμα...Πάλι στρογγυλοποιήσεις. Hint: πότε αρχίζει να δημιουργείται μια γερμανική εθνική ταυτότητα; Γενικότερα, οι εθνικές ταυτότητες; Οι γερμανικοί λαοί (γότθοι, ανατολικοί, δυτικοί και άλλοι) είχαν εθνική ταυτότητα από τις παγανιστικές τους μέρες. Ήταν επίσης από τότε "ειρηνιστές ζυθοπότες". Δεν υπάρχει στρογγυλοποίηση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Τράγου Κέρατο Posted November 24, 2007 Report Share Posted November 24, 2007 Υπάρχει σαφής διαφορά στον ορισμό του έθνους προ και μετά Γαλλικής Επαναστάσεως. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
outis Posted November 24, 2007 Report Share Posted November 24, 2007 Υπάρχει σαφής διαφορά στον ορισμό του έθνους προ και μετά Γαλλικής Επαναστάσεως.Μπορεί όποιος θέλει να κρύβεται πίσω από ορισμούς. Οι "ειρηνικοί ζυθοπότες" δεν ήταν δική μου ιδέα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Τράγου Κέρατο Posted November 24, 2007 Report Share Posted November 24, 2007 Οι (επιστημονικοί) ορισμοί, υπάρχουν για κάποιους λόγους... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.