Mendesius Posted May 27, 2008 Report Share Posted May 27, 2008 Αλλά και το αντίθετο νερτέριες θεότητες τις θεωρούσαν σεληνιακές βλέπε Εκάτη ως Δαιμονιάρχης θεότητα με "σταθμό" ψυχών και Δαιμόνων την Σελήνη. Πολύ αξιόλογη η Εκάτη !! Μία από της καλύτερες μου στην αρχαία ελληνική μυθολογία. :cheerful: Άσχετο, συνεχίστε.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
outis Posted May 27, 2008 Report Share Posted May 27, 2008 (edited) α! Δεν γνωρίζεις το σκιτσάκι του Τραγόμορφου Όντος του αποκρυφιστού Έλιφας Λεβί; Τότε τέλη του 19ου αιώνα-είχε κάνει μεγάλο ντόρο. Μέχρι που θεώρησαν τον Μέγα Μύστη αυτόν ως....αισχρό συνεχιστή της "Ναϊτικης Σατανολατρείας"(sic)! Βαριέμαι να βάλω εδώ την σχετική εικόνα,καθότι ως πολύ βιαστικός τελευταία...θέλω γρήγορα να κοιτάξω τα...άλλα θρεντ-οπότε big Sorry! e? ... Την εικόνα την ξέρω, μόνο που δεν κολλάει με όσα έγραψες....Όπως είπες: κατήγορος. Ακριβώς. Κατήγορος ενάντια του Δία. Οι μεταφραστές -Εβδομήκοντα -σόρυ που το λέω- τελευταία έχουν χάσει αρκετή από την αρχική αξιοπιστία τους,καθότι προέκυψαν αρκετά μεταφραστικά λάθη τους (από έγκυρους μελετητές). Όπως π.χ. για τις θρυλούμενες αντιφάσεις μεταξύ των "έγκυρων" Ευαγγελίων-που πολλοί πλέον πιστεύουν πως έφταιγαν γι αυτό, οι Ο'. Και στη πραγματικότητα ΔΕΝ είναι Σάταν αλλά Σέϊταν ή Σιέθαν (κατά τη προφορά των "αιρετικών" -μη μουσουλμάνων- μεσοποτάμιων λαών-που πιστεύουν ακόμα και σήμερα στην υπαρξή του). ..."διά" όπως Δια μέσω", "Διαβαλκανικό" κτλ. Η ρίζα του Δία είναι DI-W και δεν έχει σχέση με την πρόθεση. Είναι απολύτως βέβαιο ότι οι Ο΄ καλοί-κακοί ως μεταφραστές διάλεξαν το Διάβολος με την έννοια "Συκοφάντης". Σεϊτάν ε;; Αχ τι μου θυμίζεις... μόνο κανένας ΤΚ θα θυμάται τον Σεϊτάν-Αλαμάν... ΥΓ. Συγκινητικά αξιόλογη η Εκάτη... αυτή στην οποία θυσίαζαν κουτάβια και σκυλάκια δεν ήταν....; Πού είσαι Φιλοζωική, WWF και Greenpeace.... Edited May 27, 2008 by outis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimulator Posted May 27, 2008 Report Share Posted May 27, 2008 ΥΓ. Συγκινητικά αξιόλογη η Εκάτη... αυτή στην οποία θυσίαζαν κουτάβια και σκυλάκια δεν ήταν....; Και τι μετά τα τρώγανε; Μπλιάχ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Τράγου Κέρατο Posted May 28, 2008 Report Share Posted May 28, 2008 Σεϊτάν ε;; Αχ τι μου θυμίζεις... μόνο κανένας ΤΚ θα θυμάται τον Σεϊτάν-Αλαμάν... Μικρός Ήρως; Και τι μετά τα τρώγανε;Μπλιάχ... Όχι. Οι προσφορές στους χθονίους είναι, κατά κανόνα, ολοκαυτώματα (κοινώς γίνονται κάρβουνο). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
outis Posted May 28, 2008 Report Share Posted May 28, 2008 Μικρός Ήρως;... Right on!Αχ, βαχ! Α... για τους "νερτέριους" Λοιπόν η λέξη έχει Ομηρική προέλευση "νέρθεν"=υπό/κάτω, νερθεν+γης=κάτω από τη γη "νερτέριος" (Αργοναυτικά "Ορφέα") "νέρθεν υπό χθονός αυγάζεσθαι" (Αργοναυτικά Απολ. Ροδ.) Υπήρχε και "νερτερόμαντις = μάντης που ασκεί νεκρομαντεία" Το "νερτέριος" μοιάζει εκλατινισμένη μορφή "νέρθεν"+"terra"(γη) αλλά ίσως να ήταν σε χρήση και πριν τη ρωμαϊκή εποχή. Από την άλλη... Αν τα χωρίζει σε χθόνιες (της γης) και υπο-χθόνιες (του Άδη) ΟΚ το νερτέριος για τις "υπό" Διαφορετικά χθόνιες=νερτέριες και είναι λάθος ο διαχωρισμός Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Τράγου Κέρατο Posted May 28, 2008 Report Share Posted May 28, 2008 Λοιπόν η λέξη έχει Ομηρική προέλευση "νέρθεν"=υπό/κάτω, νερθεν+γης=κάτω από τη γη Ακριβώς, θυμήθηκα το «nether-lands» κι έκανα το συσχετισμό (ως γνωστόν τα αγγλικά είναι παρεφθαρμένα ομηρικά ) Από την άλλη...Αν τα χωρίζει σε χθόνιες (της γης) και υπο-χθόνιες (του Άδη) ΟΚ το νερτέριος για τις "υπό" Διαφορετικά χθόνιες=νερτέριες και είναι λάθος ο διαχωρισμός Συμφωνούμε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mendesius Posted May 28, 2008 Report Share Posted May 28, 2008 Δεν μ αρέσει που σκοτώνανε κουτάβια και σκυλάκια. Συμπαθώ την Εκάτη επειδή έχει σχέση με την Σελήνη, και θεωρώ αξιόλογο ότι έχει σχέση με την σελήνη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rasputin Posted May 29, 2008 Report Share Posted May 29, 2008 Υπάρχει και Παραυπάρχει. Όπως, είπα: βαριέμαι να βάλω επιπλέον στοιχεία. Οπότε άκυρον-τ'αφήνω μετέωρα τώρα αυτά που έγραψα-παραδέχομαι! Συνοπτικώς, το "βάλλω" για ορισμένους φιλόλογους σημαίνει ΚΑΙ "ενάντια/ κατά κάτι-κάποιου". Όπως είπες: κατήγορος. Ακριβώς. Κατήγορος ενάντια του Δία.... Βρε Ingmar ελεος με το ?Δια βολο?? και λογικα αν το παρεις ΔΕΝ σχετιζεται με τον Δια , πώς να το κανουμε δλδ? Όχι. Οι προσφορές στους χθονίους είναι, κατά κανόνα, ολοκαυτώματα (κοινώς γίνονται κάρβουνο). Ε, τα σκοτωναν που τα σκοτωναν. Δε τα τρωγανε τουλαχιστο να γεμισουν και τις κοιλιες τους...? .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
outis Posted May 30, 2008 Report Share Posted May 30, 2008 ...Όχι. Οι προσφορές στους χθονίους είναι, κατά κανόνα, ολοκαυτώματα (κοινώς γίνονται κάρβουνο). Τώρα που το λες, όχι δεν ήταν πάντα ολοκαυτώματα. Στα Ελευσίνεια κάτι μικρά γουρουνάκια τα πετούσαν (ως θυσία, ζωντανά) μέσα σ' ένα χάσμα - τρύπα στη γή, κάτι τέτοιο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Τράγου Κέρατο Posted May 30, 2008 Report Share Posted May 30, 2008 Τώρα που το λες, όχι δεν ήταν πάντα ολοκαυτώματα. Στα Ελευσίνεια κάτι μικρά γουρουνάκια τα πετούσαν (ως θυσία, ζωντανά) μέσα σ' ένα χάσμα - τρύπα στη γή, κάτι τέτοιο. Βρε ούτις, για όνομα της θεάς, κατά κανόνα γράφω, όχι «πάντα». Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
outis Posted May 30, 2008 Report Share Posted May 30, 2008 Βρε ούτις, για όνομα της θεάς, κατά κανόνα γράφω, όχι «πάντα».Καλά ντε, μου ήρθε ξαφνικά η ανάμνηση και το 'γραψα. Έχει και συνέχεια όμως. Μετά κάποιοι που κατέβαιναν στο χάσμα τα έβρισκαν και κάτι έκαναν μ' αυτά, αλλά θα πρέπει να τα φρεσκάρω για περισσότερα... ίσως να μην πρέπει να πούμε και περισσότερα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Τράγου Κέρατο Posted May 31, 2008 Report Share Posted May 31, 2008 Καλά ντε, μου ήρθε ξαφνικά η ανάμνηση και το 'γραψα. Ανάμνηση; Έχεις κι άλλες αναμνήσεις από τη μύησή σου στην Ελευσίνα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
outis Posted June 1, 2008 Report Share Posted June 1, 2008 Ανάμνηση; Έχεις κι άλλες αναμνήσεις από τη μύησή σου στην Ελευσίνα; Ανάμνηση ανάγνωσης περί αυτού η έμφαση ήταν στο άλλο που είπα αλλά τη "σκέπασα" με το πρώτο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.